BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon Fernandez nieuwe spits feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 01 mei 2011 - 10:24   quote  deeplink  
De spits van kleine broer Exelsior schijnt deze week een aanbieding van Feyenoord te krijgen. Ben zeer benieuwd hoe de gemiddelde supporter over deze jongen denkt, is hij onze nieuwe aanvalsleider? Of is het er een uit de categorie Schaken, Auasar..

Zelf denk ik dat het een aanwinst is, hij is balvast, zeer doelgericht, heeft snelheid en gedrevenheid.

bron http://www.fr-fanatic.com/31620-ontketend-feyenoord-blijft-hopen/
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 01 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
heb hier wel mn twijfels over,is het niet een afleiding om toch die berndt te halen
FR-Han
 FR-Han - zondag 01 mei 2011 - 11:39   quote  deeplink  
effe afwachten maar
freduc
 freduc - zondag 01 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
laat maar komen , is niet veel slechter als castanios , heeft veel meer snelheid en power maar is een slechtere afmaker als castanios
FR-Han
 FR-Han - zondag 01 mei 2011 - 12:22   quote  deeplink  
als fernandez onder makaay nog wat leert is het niet minder als luc op den duur. luc word wel beter. maar helaas niet meer bij ons
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 01 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 12:22 schreef obiku010 het volgende:
als fernandez onder makaay nog wat leert is het niet minder als luc op den duur. luc word wel beter. maar helaas niet meer bij ons
Het is natuurlijk voornamelijk een snelle counterspits, die zelf zijn kansen creeert,
als makaay hem kan leren goed te staan en het simpel te houden denk ik dat je voor weinig een goede spits hebt
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
't zou zomaar kunnen gebeuren . . . . .
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 13:12 schreef sevillana het volgende:
't zou zomaar kunnen gebeuren . . . . .
als ik hem was zou ik lekker naar NEC gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Is ie graties? Okee, try it out.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
nou geweldig!lijkt zeker op castaignos nou daar zitten we echt op te wachte hea??als je nou nog niet snapt dat we om een beweeglijke spits zitten te wachten.......fernandes is net zo een houten klaas als castaignos!
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Fernandez is geen statische spits hoor? En razendsnel.
Ik zou m er graag bij hebben, maar dan ook nog een andere type spits erbij.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:17 schreef Stylzz het volgende:
Fernandez is geen statische spits hoor? En razendsnel.
Ik zou m er graag bij hebben, maar dan ook nog een andere type spits erbij.
klopt, en eens.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:17 schreef Stylzz het volgende:
Fernandez is geen statische spits hoor? En razendsnel.
Ik zou m er graag bij hebben, maar dan ook nog een andere type spits erbij.
ohw dan mag die komen.....haha
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 02 mei 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:13 schreef Terminator het volgende:
nou geweldig!lijkt zeker op castaignos nou daar zitten we echt op te wachte hea??als je nou nog niet snapt dat we om een beweeglijke spits zitten te wachten.......fernandes is net zo een houten klaas als castaignos!
"niet snapt" ?? Castaignos is nu net ff iemand die we volgend seizoen zeer goed zouden kunnen gebruiken, alleen was hij niet te behouden voor ons. Inter ziet in Castaignos een wereldspits in spe, en dat is niet van vandaag of gister, jij noemt t een "houten klaas"
Mischien kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat jij er niet zoveel kijk op hebt..
Royaal
 Royaal - maandag 02 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 12:54 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

"niet snapt" ?? Castaignos is nu net ff iemand die we volgend seizoen zeer goed zouden kunnen gebruiken, alleen was hij niet te behouden voor ons. Inter ziet in Castaignos een wereldspits in spe, en dat is niet van vandaag of gister, jij noemt t een "houten klaas"
Mischien kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat jij er niet zoveel kijk op hebt..
lol
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:13 schreef Terminator het volgende:
nou geweldig!lijkt zeker op castaignos nou daar zitten we echt op te wachte hea??als je nou nog niet snapt dat we om een beweeglijke spits zitten te wachten.......fernandes is net zo een houten klaas als castaignos!
Doe rustig.. je bent echt de weg kwijt.
G-child
 G-child - maandag 02 mei 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Welkom fernandez!!

Luc, had respect voor je en wilde je de kansen geven... Maar het is je naar je bol gestegen
geen bal kunnen vasthouden, af en toe een lekker goal maken maar verder ben ik liever kwijt dan
rijk. Met je agressie/swalbe/arrogantie probleem val je straks op de bank bij Inter niet op. Veel succes met
je strijd tegen eto'o en milito
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:38 schreef G-child het volgende:
Welkom fernandez!!

Luc, had respect voor je en wilde je de kansen geven... Maar het is je naar je bol gestegen
geen bal kunnen vasthouden, af en toe een lekker goal maken maar verder ben ik liever kwijt dan
rijk. Met je agressie/swalbe/arrogantie probleem val je straks op de bank bij Inter niet op. Veel succes met
je strijd tegen eto'o en milito
18 jaar, 14 goals, nota bene in z'n debuutseizoen..zonder alle wedstrijden te spelen. Éen van de grootste talenten van Europa.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Inderdaad, als ie nog een beetje knappe aanvoer gehad had, had ie topscorer kunnen worden dit jaar.
G-child
 G-child - maandag 02 mei 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:41 schreef de flh het volgende:

[..]

18 jaar, 14 goals, nota bene in z'n debuutseizoen..zonder alle wedstrijden te spelen. Éen van de grootste talenten van Europa.
Over zijn goals zal je mij niet horen... verder is hij toch op geen enkele manier voetballend van waarde geweest, of zie ik dit nu verkeerd? De tijd van een spits hoeft alleen te scoren is voorbij... cker bij een middelmatig team zoals wij dat momenteel hebben. En als je 18 bent mag je respect hebben voor je tegenstander en voor je club. Nogmaals ik wens hem veel succes bij Inter
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:45 schreef G-child het volgende:

[..]

Nogmaals ik wens hem veel succes bij Inter
Nogmaals? ...
Er komt idd meer bij kijken, daarom is hij een vd weinigen die wél zijn verdedigende taken (bijv drukzetten, meelopen met centrale verdediger) uitvoert...

Dat ie regelmatig een bal verspeelt, is geen probleem als je in een goede organisatie speelt...
G-child
 G-child - maandag 02 mei 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:50 schreef de flh het volgende:

[..]

Nogmaals? ...
Er komt idd meer bij kijken, daarom is hij een vd weinigen die wél zijn verdedigende taken (bijv drukzetten, meelopen met centrale verdediger) uitvoert...

Dat ie regelmatig een bal verspeelt, is geen probleem als je in een goede organisatie speelt...
Als je goed oplet is hij daar in geen één wedstijd in geslaagd en had zich beter kunnen focussen op het kaatsen van een bal... dan deze direct mee te geven aan een opkomende centrale verdediger van de tegenstander. Luc is een topspits in wording maar moet nog veel leren. De arrogantie van een topspits bezit hij al lang en breed...
De goede organisatie bezitten wij niet en hij nog niet de kwaliteiten om zich dan toch elke wedstrijd te bewijzen of er bovenuit te steken. Daarom is Inter nog te hoog gegrepen en overschatten veel supporters zijn kunnen... mijn inziens...
KKL
 KKL - maandag 02 mei 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Luc is over 6 jaar de beste spits van Europa! (als hij nog 2 jaar bij Feyenoord was gebleven)
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:57 schreef G-child het volgende:

[..]

Als je goed oplet is hij daar in geen één wedstijd in geslaagd en had zich beter kunnen focussen op het kaatsen van een bal... dan deze direct mee te geven aan een opkomende centrale verdediger van de tegenstander. Luc is een topspits in wording maar moet nog veel leren. De arrogantie van een topspits bezit hij al lang en breed...
De goede organisatie bezitten wij niet en hij nog niet de kwaliteiten om zich dan toch elke wedstrijd te bewijzen of er bovenuit te steken. Daarom is Inter nog te hoog gegrepen en overschatten veel supporters zijn kunnen... mijn inziens...
Ik heb toch liever een spits die zich toelegt op scoren dan op kaatsen.. Ik heb liever een Kiprich dan een Petterson .. zeg maar...
Wij bezitten idd geen goede organisatie.. dat was nou juist het hele probleem..
Niemand overschat zijn kunnen, niemand zegt dat ie volgend seizoen in de basis gaat spelen.. hij wil daar gewoon leren.. lees gewoon z'n interviews een keertje.. dan zie je ook meteen dat ie helemaal niet zo arrogant is als jij beweert.
G-child
 G-child - maandag 02 mei 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 15:32 schreef de flh het volgende:

[..]

Ik heb toch liever een spits die zich toelegt op scoren dan op kaatsen.. Ik heb liever een Kiprich dan een Petterson .. zeg maar...
Wij bezitten idd geen goede organisatie.. dat was nou juist het hele probleem..
Niemand overschat zijn kunnen, niemand zegt dat ie volgend seizoen in de basis gaat spelen.. hij wil daar gewoon leren.. lees gewoon z'n interviews een keertje.. dan zie je ook meteen dat ie helemaal niet zo arrogant is als jij beweert.
Als je goed mijn reactie hebt gelezen trek ik een andere vergelijking... en qua scoren doet hij het prima. Buiten het veld zal het een prima jongen wezen.
Als hij zichzelf niet overschat dan moet ie lekker bij Feyenoord blijven, net als de Vrij, Fer en Wijnaldum. het ontbreken van een goede organisatie is een probleem, een niet balvaste spits hebben evenzo. Na dit gezegd te hebben laat ik mezelf weer lekker rusten. Was gewoon even mijn mening die ik kwijt moest.. cker na de inzet van oa. hem in de wedstrijd gister.
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
als ze luc daar rustig brengen zoals ze bij arsenal hebben gedaan met robin. dan is deze gozert op zijn 25ste behoordende bij de 10 beste spitsen van europa. geloof ik in. en dan op zijn 28ste terug naar ons! vroeg gaan is vroeg terug vind ik!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 02 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
rustig brengen doen ze hem wel, simpelweg omdat ie nu nog geen meerwaarde heeft, eerst word ie voor een half jaar het krachthonk ingetrapt, dit in combinatie met de dagelijkse trainingen op wereldniveau..en hij behoort binnen no-time tot de zogenaamde "buitencategorie"
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 02 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
tussenpaus?
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 16:51   quote  deeplink  
toch had ik liever gezien dat ie naar arsenal was gegaan. met oog op rio en eventueel wilshere als ruil. dat had ik liever gezien
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 02 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 16:48 schreef sportdwaas het volgende:
tussenpaus?
de paus zit in rome niet in milaan, die zal er niet tussen komen denk..
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 16:51 schreef obiku010 het volgende:
toch had ik liever gezien dat ie naar arsenal was gegaan. met oog op rio en eventueel wilshere als ruil. dat had ik liever gezien
wilshere is al veel te ver in z'n ontwikkeling voor een ruil.. verder heb je een goed punt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 16:51 schreef obiku010 het volgende:
toch had ik liever gezien dat ie naar arsenal was gegaan. met oog op rio en eventueel wilshere als ruil. dat had ik liever gezien
ja goed idee. Wilshere als middenveldert. Vergeet Robin van Persie niet als vervanger voor Castaignos
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:12 schreef de flh het volgende:

[..]

wilshere is al veel te ver in z'n ontwikkeling voor een ruil.. verder heb je een goed punt.
hahaha. je hebt gelijk. ik speelde 2 jaar geleden osm manager, en daar was ie een jong talent. maar ben al 2 jaar verdert. hahaha. maar je snapt me punt gelukkig. zou mooi zijn dat rio blijft. maar dat arsenal ons als talenten ontwikkel plek gebruikt. maar dan wel spelers die voor ons gelijk iets toevoegen. zodat de vrij, vlaar, fer, gini, en ook bisi in mijn ogen kunnen blijven. dus je blijft jong. maar wel met exeptionele talenten die anders nooit beschikbaar zouden zijn voor ons. zou wel iets zijn. onze talentan stromen door en worden verkocht. de arsenal spelers zorgen voor het extra nivo voor de anderen om zich aan op te rekken. fer enzo verkocht. nieuwe lichting talent van ons, in combi met 3 bankzitters van arsenal
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
zijn ze later bij arsenal uitgebald. kunnen ze terug. en trekken ze de arsenal huurlingen weer omhoog. die onze talenten weer aansporen. nu nog een constructie uitwerken met de grote bazen. maar dat regeld de.fan wel
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:26 schreef obiku010 het volgende:
zijn ze later bij arsenal uitgebald. kunnen ze terug. en trekken ze de arsenal huurlingen weer omhoog. die onze talenten weer aansporen. nu nog een constructie uitwerken met de grote bazen. maar dat regeld de.fan wel
zou je denken?
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou je denken?
nee man. ik geloof die hele kneusert niet. hahahaha. volgens mij heet ie gewoon ad en bakt ie patat :-)
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nee man. ik geloof die hele kneusert niet. hahahaha. volgens mij heet ie gewoon ad en bakt ie patat :-)
hahahahaha, of misschien is het wel ad de "kansloze jongere" die gefrustreerd z'n ongenoegen op het internet gooit?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon Fernandez nieuwe spits feyenoord?









0.0063741