|
|
MMM
|
|
|
Laat Feyenoord wat centen vangen en pleur op naar 't buitenland, groetjes! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De Vrij speelde een slechte wedstrijd, maar die behoort over het hele seizoen genomen tot de betere. Vlaar speelde niet. Fer was de beste man van Feyenoord en ook Wijnaldum was een van de betere (lees: minst slechte) |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
de clubs staan denk niet bepaald in de rij met een zak geld na zo'n wedstrijd... |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Ze kunnen juist nog maar één ding; stil in hoek gaan zitten, bek houden en bescheiden bijtekenen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
alleen de baab kan ons nu nog redden! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ze moete blij zijn dat ze bij MOGEN tekenen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:31 schreef peer 2 het volgende:Ze kunnen juist nog maar één ding; stil in hoek gaan zitten, bek houden en bescheiden bijtekenen. zouden ze in ieder geval moeten doen. maar een paar gaan janken over 'het gebrek aan perspectief'. Daar hadden ze gvd zelf voor moeten zorgen. |
|
|
|
|
geromi
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
zonder vlaar is de achterhoede een drama |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Met Bahia aan zijn zijde valt de Vrij telkens ver weg. Vlaar en de Vrij, Vlaar en Bahia dat werkt goed respectievelijk aardig. Als Vlaar fit is en gemotiveerd is het een goede voor Feyenoord maar ja zo is het nu eenmaal niet altijd. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Ze waren bang dat de play-offs hun vakantiedagen zou kosten. Luie, over het paard getilde, prutsers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die had meer strijd in z'n kleine teen dan de hele selectie bij elkaar.. |
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Ze mogen blij zijn dat Feyenoord ze wil hebben de watjes ze verdienen voetballen in europa niet en dat hebben ze aan zich zelf te danken. En maar twijfelen over bij tekenen ik heb echt de pleuris erin. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Het is zo simpel :) |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahaha lig er echt niet wakker van als ze alle 4 of alle 22 niet bijtekenen!het zijn gewoon een stel losers!dat blijkt hieruit maar dat wist ik al voor de wedstrijd!wedstrijden die gewonnen MOETEN worden wint feyenoord niet.Ze kunnen gewoon niet tegen druk!alleen als er verwacht wordt dat ze verliezen winnen ze en als er verwacht wordt dat er gewonnen moet worden dan verliezen ze!
triest triest triest maar ik lig niet wakker van die pleeoffs die interesseert me niet! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nah ze willen bijtekenen bij Feyenoord , als het sportief ook interessant is. Ze hebben vandaag anders zwaar gefaald , en niet alleen vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:50 schreef Terminator het volgende:hahahahaha lig er echt niet wakker van als ze alle 4 of alle 22 niet bijtekenen!het zijn gewoon een stel losers!dat blijkt hieruit maar dat wist ik al voor de wedstrijd!wedstrijden die gewonnen MOETEN worden wint feyenoord niet.Ze kunnen gewoon niet tegen druk!alleen als er verwacht wordt dat ze verliezen winnen ze en als er verwacht wordt dat er gewonnen moet worden dan verliezen ze! triest triest triest maar ik lig niet wakker van die pleeoffs die interesseert me niet! verbaasd me niets dat die playoffs je niets interesseren. volgens mij interesseerd heel Feyenoord jou niet, je bent alleen maar bezig met Ajax. |
|
|
|
|
De witpen
|
|
|
Het is te treurig voor woorden weg met Mario gamba,en de rest van twijfelaars die niet bij willen tekenen.daar zijn ze nog te lui voor!! |
|
|
|
|
De witpen
|
|
|
Het is te treurig voor woorden weg met Mario gamba,en de rest van twijfelaars die niet bij willen tekenen.daar zijn ze nog te lui voor!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] verbaasd me niets dat die playoffs je niets interesseren. volgens mij interesseerd heel Feyenoord jou niet, je bent alleen maar bezig met Ajax. nee hoor ben zeker wel bezig met feyenoord maar ja weet al hoe het afloopt!das ervaring!hahaha blijf in een deuk liggen!
en ajaks!hahahaha die zal ik altijd blijven uitlachen want die club kan je al niet serieus nemen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De Vrij speelde een slechte wedstrijd, maar die behoort over het hele seizoen genomen tot de betere. Vlaar speelde niet. Fer was de beste man van Feyenoord en ook Wijnaldum was een van de betere (lees: minst slechte) Wijnaldum was aardig. Fer was ook slecht. De Vrij amateur. Die kan dus niet spelen zonder een sterke verdediger naast zich, dan is t een bang vogeltje.
Maar ja met bahia naast me zou ik ook mn broek vol schijten. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:57 schreef De witpen het volgende:Het is te treurig voor woorden weg met Mario gamba,en de rest van twijfelaars die niet bij willen tekenen.daar zijn ze nog te lui voor!! het enige wat mario kan doen is trainen en voor de wedstrijd zeggen dat ze ertegen aan moeten gaan. 95% moeten de spelers gewoon zelf doen. als hun een slappe instelling tegen vvv hebben terwijl dit de kans was om over utrecht heen te gaan, dan kan dat echt niet aan mario liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mooi die heeft ook afgedaan nu, opzouten. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sodeflikker daar nou eens mee op. Motteballen-onderwerp. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik wordt moe van Vlaar, zo vaak geblesseerd! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:26 schreef DY het volgende:[..] het enige wat mario kan doen is trainen en voor de wedstrijd zeggen dat ze ertegen aan moeten gaan. 95% moeten de spelers gewoon zelf doen. als hun een slappe instelling tegen vvv hebben terwijl dit de kans was om over utrecht heen te gaan, dan kan dat echt niet aan mario liggen. het enige wat mario nu nog goed kan doen is gewoon weg te gaan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3 weken lang lees je die Mario-haters niet en.....DAAR ZIJN ZE WEER! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: nou joh wat een goede onderbouwde mening. ik ben meteen om-.-. neem jij jezelf nog serieus? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hahahaha
ja goedenavond daar zijn we weer!tjah thats life he?Als hij zijn werk gewoon vanaf het begin van het seizoen goed gedaan had dan had het nooit zover gekomen als nu!eigen schuld dikke bult dus ja ik ben er ook weer de mariohater dat klopt. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 19:57 schreef DY het volgende:[..] nou joh wat een goede onderbouwde mening. ik ben meteen om-.-. neem jij jezelf nog serieus? tjah jullie nemen liever een trainer serieus die er echt helemaal niks van bakt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 19:58 schreef Terminator het volgende:[..] tjah jullie nemen liever een trainer serieus die er echt helemaal niks van bakt! mensen nemen GJ Verbeek toch ook nog serieus? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 19:58 schreef Terminator het volgende:[..] tjah jullie nemen liever een trainer serieus die er echt helemaal niks van bakt! heb jij gelezen van wat ik net schreef? weet je uberhaupt wel iets van voetbal? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: tjah precies maar mario is van een vierde plek vorig jaar naar een tiende nu gegaan en gj verbeek is met een mindere ploeg wat az is dan feyenoord ook nu omhoogegaan dus ja die neem je wel serieus ja |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] heb jij gelezen van wat ik net schreef? weet je uberhaupt wel iets van voetbal? en dat zeg JIJ tegen mij?????WHAHAHAHAHA daarom wordt het ook nooit wat met feyenoord! alleen al omdat jij dat denkt en zegt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan weer roepen dat Mario weg moet. En wie moet er dan komen? Van Gaal of Adriaanse, roepen ze dan, de Mario-haters. Dat kan nooit, zijn te duur of niet passend (financieel ook) bij onze club. Is geen geld voor, zeg je dan! Pim moet gewoon investeren..... blah-blah-blah-blah....
Allemaal zo kansloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:03 schreef Terminator het volgende:[..] tjah precies maar mario is van een vierde plek vorig jaar naar een tiende nu gegaan en gj verbeek is met een mindere ploeg wat az is dan feyenoord ook nu omhoogegaan dus ja die neem je wel serieus ja AZ heeft echt geen mindere selectie dan wij hoor... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:04 schreef FR-Henk het volgende:En dan weer roepen dat Mario weg moet. En wie moet er dan komen? Van Gaal of Adriaanse, roepen ze dan, de Mario-haters. Dat kan nooit, zijn te duur of niet passend (financieel ook) bij onze club. Is geen geld voor, zeg je dan! Pim moet gewoon investeren..... blah-blah-blah-blah.... Allemaal zo kansloos. ik zeg al tijden lang dat mario op moet zouten of die nou wel of niet die pleeofs gehaald had!passens bij je club?nee die kleine joodse pigmee die heeft zeker toegevoegde waarde?? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ok what you like..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:06 schreef Terminator het volgende:[..] ik zeg al tijden lang dat mario op moet zouten of die nou wel of niet die pleeofs gehaald had!passens bij je club?nee die kleine joodse pigmee die heeft zeker toegevoegde waarde?? Je slaat door. Ff respect voor Been mag wel, he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die zijn een stuk verder. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: Respect moet je verdienen toch???dan weet je wat mario dus niet krijgt net als de spelers.....
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:04 schreef Terminator het volgende:[..] en dat zeg JIJ tegen mij?????WHAHAHAHAHA daarom wordt het ook nooit wat met feyenoord! alleen al omdat jij dat denkt en zegt.... wat denk en zeg ik? en waarom zou het anders dan nooit wat met feyenoord worden? kom eens met theorieen of iets onderbouwends want het enige wat je nu zegt is sheisse.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door DY -- |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Nee hoor niet bijtekenen, van al die spelers die op de bank zitten wordt je vrolijk. Dat zag je vanmiddag nog aan Bahia.. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:24 schreef DY het volgende:[..] wat denk en zeg ik? en waarom zou het anders dan nooit wat met feyenoord worden? kom eens met theorieen of iets onderbouwends want het enige wat je nu zegt is sheisse. onderbouwends???haha ik kan een boek vol schrijven...... en daar heb ik echt geen zin in om dat hier weer naar voren te brengen.das een fulltime functie....daar wordt mario voor betaald.....
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 20:06 schreef Terminator het volgende:[..] ik zeg al tijden lang dat mario op moet zouten of die nou wel of niet die pleeofs gehaald had!passens bij je club?nee die kleine joodse pigmee die heeft zeker toegevoegde waarde?? Ga jij ff naar de neuzen kijken die vind je toch belangrijker dan Feyenoord. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind dat Been one hell of a job heeft gedaan met zulke idioten in zijn selectie. Laat ze alsjeblieft allemaal weggaan. Luister naar De Guzman, allemaal wegwezen, lekker naar Europa. Alleen over Mulder twijfel ik nog. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:Ik vind dat Been one hell of a job heeft gedaan met zulke idioten in zijn selectie. Laat ze alsjeblieft allemaal weggaan. Luister naar De Guzman, allemaal wegwezen, lekker naar Europa. Alleen over Mulder twijfel ik nog. Precies |
|
|
|