|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Geen scheiterds meer!!! Ajax 15 mei kampioen!!! |
|
|
|
3e ster
|
|
|
De 3e ster komt eraan. Het was niet altijd even goed maar ze hebben er voor gevochten. De laatste minuten kon ik niet meer stil zitten, dit was niet goed voor mn hart. Hoe hebben jullie de laatste minuten voor de tv gezeten?
KAMPIOENEN, KAMPIOENEN ...OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
nu gaat het niet meer mis we worden kampioen |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Fuck yeah !! Prima overwinning, maar hadden het al veel eerder moeten beslissen. Wat een apotheose over 2 weken zeg, niet normaal ! Maar Twente in eigen huis mag geen probleem zijn. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
we worden zeker kampioen ! ik dacht de hele week ajax gaat verliezen, maar als je zo'n duel kan winnen, dan kan het niet meer mis gaan, en ajax heeft aan een gelijkspel toch ook genoeg ? AJAX KAMPIOEN! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:44 schreef AJACIED uit enschede het volgende:we worden zeker kampioen ! ik dacht de hele week ajax gaat verliezen, maar als je zo'n duel kan winnen, dan kan het niet meer mis gaan, en ajax heeft aan een gelijkspel toch ook genoeg ? AJAX KAMPIOEN! Ajax staat 1 punt achter, dus heeft aan een gelijkspel NIET genoeg. Ze moeten winnen. FC Twente heeft wel aan een gelijkspel genoeg. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
oo haha tuurlijk, ik zat ff verkeerd te rekenen, ik ben even te blij haha |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop
en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF!
KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:50 schreef ThreeStars het volgende:Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF! KAMPIOENEN! helemaal niet slecht gedacht hahaha, IK ben voor |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ja ik heb echt schijt aan die beker als ze kampioen worden
Of we gaan met zen alle naar Enschede laaste training en ze helemaal kapot laten schrikken
of
Volle Support laaste training Ajax. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:50 schreef ThreeStars het volgende:Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF! KAMPIOENEN! Vind ik geen goed idee ThreeStars. Ajax moet gewoon op oorlogssterkte spelen en zich niet inhouden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je op halve kracht speelt, je dat toch meeneemt naar de volgende wedstrijd. Bovendien zou een bekerwinst een enorme stimulans geven! |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Nee niks B-team in de beker,er bestaat geen theorie voor spelers sparen. Ik wil ze ook gewoon 2x verslaan,ff laten zien wie de baas zijn |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:06 schreef Vince75 het volgende:Nee niks B-team in de beker,er bestaat geen theorie voor spelers sparen. Ik wil ze ook gewoon 2x verslaan,ff laten zien wie de baas zijn Precies Vince en dan word het wellicht Wince??? |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Tuurlijk man,ik kan volgende week niet gaan zitten kijken met het idee van laat maar gaan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gewoon twee jeugdspelers opstellen. De een breekt het been van Janssen en de ander die van Ruiz. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:13 schreef Brandje het volgende:Gewoon twee jeugdspelers opstellen. De een breekt het been van Janssen en de ander die van Ruiz. Ik vind je een aardige kerel Brandje maar hier sla je de plank toch flink mis vind ik... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:13 schreef Brandje het volgende:Gewoon twee jeugdspelers opstellen. De een breekt het been van Janssen en de ander die van Ruiz. En dan klaag jij over de intiligentie van een ander??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:13 schreef Brandje het volgende:Gewoon twee jeugdspelers opstellen. De een breekt het been van Janssen en de ander die van Ruiz. Top reactie van jou........NOT,erg kinderachtig. Als Ajax gewoon zijn best doet in de bekerfinale,komen we misschien in een flow. Bij mooi voetbal zal de rest van het land ons misschien wat meer gunnen. Maar als jij op die manier een kampioensschap wilt veilig stellen moet je dat zelf weten. Dit met de kans op 'helemaal niets in Amsterdam'. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Eriksen en Vertonghen sparen als het moet 2e helft ze erinbrengen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja dat jij er serieus op in gaat verbaast mij inderdaad. Pff, vraag anders even aan hedaliner.nl of ze smileys hebben voor het forum zodat jij het ook snapt...zucht.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:23 schreef baco74 het volgende:[..] Top reactie van jou........NOT,erg kinderachtig. Als Ajax gewoon zijn best doet in de bekerfinale,komen we misschien in een flow. Bij mooi voetbal zal de rest van het land ons misschien wat meer gunnen. Maar als jij op die manier een kampioensschap wilt veilig stellen moet je dat zelf weten. Dit met de kans op 'helemaal niets in Amsterdam'. Zie mijn reactie op Remco
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:29 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dat jij er serieus op in gaat verbaast mij inderdaad. Pff, vraag anders even aan hedaliner.nl of ze smileys hebben voor het forum zodat jij het ook snapt...zucht.... Lekker makkelijk als je aangevallen wordt op zo'n reactie..........:-)(hey een smiley) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Lekker makkelijk als je aangevallen wordt op zo'n reactie..........:-)(hey een smiley) Ga je nogmaals je eigen domheid proberen recht te lullen? Ik begrijp het ook wel. Je hebt constant een grote muil hier en dat je hier dan op in gaat dan is dat pijnlijk voor je. Kop op. Kan de beste overkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:32 schreef Brandje het volgende:[..] Ga je nogmaals je eigen dom proberen recht te lullen. Ik begrijp het ook wel. Je hebt constant een grote muil hier en dat je hier dan op in gaat dan is dat pijnlijk voor je. Kop op. Kan de beste overkomen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:32 schreef Brandje het volgende:[..] Ga je nogmaals je eigen domheid proberen recht te lullen? Ik begrijp het ook wel. Je hebt constant een grote muil hier en dat je hier dan op in gaat dan is dat pijnlijk voor je. Kop op. Kan de beste overkomen. Over recht lullen gesproken. Toen ik jou tekst las vond ik dat niet normaal en gaf mij de aanleiding om te reageren. Nu jij stelt dat het humor was is, vind ik die humor niet aan je tekst aftelezen. Ben benieuwd hoe je had gereageerd als er mensen met je mee zouden lullen. Geintje of niet, ik vind het (op deze manier) nog steeds een belachelijke tekst. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:53 schreef baco74 het volgende:[..] Over recht lullen gesproken. Toen ik jou tekst las vond ik dat niet normaal en gaf mij de aanleiding om te reageren. Nu jij stelt dat het humor was is, vind ik die humor niet aan je tekst aftelezen. Ben benieuwd hoe je had gereageerd als er mensen met je mee zouden lullen. Geintje of niet, ik vind het (op deze manier) nog steeds een belachelijke tekst. Ga jullie nu vechten?? Mijn lul is zo krom als wat hoor |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:50 schreef ThreeStars het volgende:Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF! KAMPIOENEN! dat is moooi gezegd, vanuit de sportieve gedachte van meedoen is belangrijker dan winnen.... Maar ik ben ervoor, en dan niet vertonghen en toby, maar kappelhof ofzo?? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Geen scheiterds meer!!! Ajax 15 mei kampioen!!!
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:51 schreef Benno het volgende:Mijn punt is dat er eenverschil is tussenpositief zijn en misplaatste arrogantie. Ik geloof er ook in maar overschreeuw me niet met " we doenhet weleven" Misplaatste arrogantie?
Waarom?
Je hebt het over Ajax.. niet over Groningen die kampioen kan worden ofzo. Bij Twente zou het pas misplaatste arrogantie zijn |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Mijn stelling? 11 spelers en 50.000 supporters die hun stinkende best doen er een onvergetelijke dag van te maken en ik ben tevreden!! Geen rellen, maar trots!!! Dat zijn kampioenskandidaten!!! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Ik zie Benno al in 410 zitten whahaha ,zo van jongens ga nu nederig zitten en hou jullie mond, jullie hebben geen recht van zingen zoals " Wij zijn Ajax Amsterdam" Hoezo wij? Hebben jullie in Ajax1 gespeeld ofzo? HAha wat maakt die man/vrouw zich belachelijk zeg... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:58 schreef Mokum1 het volgende:Ik zie Benno al in 410 zitten whahaha ,zo van jongens ga nu nederig zitten en hou jullie mond, jullie hebben geen recht van zingen zoals " Wij zijn Ajax Amsterdam" Hoezo wij? Hebben jullie in Ajax1 gespeeld ofzo? HAha wat maakt die man/vrouw zich belachelijk zeg... + 4miljoen6honderduizend
hahahaha |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Geen scheiterds meer!!! Ajax 15 mei kampioen!!!
Het enigste waar Ride voor pleit is positivisme. Heeft niks met arrogantie te maken. Hallo, we spelen niet tegen Barca of Man U .......... Gewoon thuis tegen Twente, een middenmoter in Europa, net als WIJ. (of mag ik dat niet zeggen omdat ik niet in het eerste heb gespeeld) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ach jongens kan wel mee blijven lullen op jullie ondermaatse niveau, maar geef toch de voorkeur aan gesprekken met volwassen mensen! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jullie zouden eens wat vaker de posts van pietje moeten lezen! Ook een echte supporter maar wel met respect en inzicht! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Je moet je op laten nemen Bennootje, Ride post een alom positief bericht met daaropvolgend 4 positieve reacties, tot Benno reageerd dat hij een grote bek heeft.
Wist niet dat patienten internet hadden in het pieter baan centrum. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 16:02 schreef Benno het volgende:Ach jongens kan wel mee blijven lullen op jullie ondermaatse niveau, maar geef toch de voorkeur aan gesprekken met volwassen mensen! Volwassen mensen?
Hoe oud ben jij dan snotneus. Beetje Seedorfsyndroom dat je op je 17e al ouder voelt dan de rest?
volgens mij is Ajax een club van alle gelederen en dan kan je hier Pietje de ex-bankdirecteur wel bijhalen maar die kon al die jaren het makkelijk betalen. Mijn respect gaat uit naar de fans die kiezen tussen een broodje frikandel met Mayo of toch weer die centen opzij leggen voor een kaartje.
Benno, als je zo'n Ajax-fan bent die liever met zijn benen en armen over elkaar zit te kijken naar een theater moet je dat helemaal zelf weten. Ik ben een supporter die de wedstrijd graag beleef. En gelukkig op Zuid kan ik dat doen zonder dat er gejank is zoals op de lange zijde.
Denk dat jij wat meer respect kan tonen aan alle fans die wel zin hebben in een kampioensschap en er daar graag 2 weken over dromen en fantaseren. Nu al praten alsof het onmogelijk is of nederig is niet des Ajax en niet des fanatieke aanhang. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 16:23 schreef Ride het volgende:[..] Volwassen mensen? Hoe oud ben jij dan snotneus. Beetje Seedorfsyndroom dat je op je 17e al ouder voelt dan de rest? volgens mij is Ajax een club van alle gelederen en dan kan je hier Pietje de ex-bankdirecteur wel bijhalen maar die kon al die jaren het makkelijk betalen. Mijn respect gaat uit naar de fans die kiezen tussen een broodje frikandel met Mayo of toch weer die centen opzij leggen voor een kaartje. Benno, als je zo'n Ajax-fan bent die liever met zijn benen en armen over elkaar zit te kijken naar een theater moet je dat helemaal zelf weten. Ik ben een supporter die de wedstrijd graag beleef. En gelukkig op Zuid kan ik dat doen zonder dat er gejank is zoals op de lange zijde. Denk dat jij wat meer respect kan tonen aan alle fans die wel zin hebben in een kampioensschap en er daar graag 2 weken over dromen en fantaseren. Nu al praten alsof het onmogelijk is of nederig is niet des Ajax en niet des fanatieke aanhang. Hier kan ik maar een woord op zeggen: AMEN! |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 16:23 schreef Ride het volgende:[..] Volwassen mensen? Hoe oud ben jij dan snotneus. Beetje Seedorfsyndroom dat je op je 17e al ouder voelt dan de rest? volgens mij is Ajax een club van alle gelederen en dan kan je hier Pietje de ex-bankdirecteur wel bijhalen maar die kon al die jaren het makkelijk betalen. Mijn respect gaat uit naar de fans die kiezen tussen een broodje frikandel met Mayo of toch weer die centen opzij leggen voor een kaartje. Benno, als je zo'n Ajax-fan bent die liever met zijn benen en armen over elkaar zit te kijken naar een theater moet je dat helemaal zelf weten. Ik ben een supporter die de wedstrijd graag beleef. En gelukkig op Zuid kan ik dat doen zonder dat er gejank is zoals op de lange zijde. Denk dat jij wat meer respect kan tonen aan alle fans die wel zin hebben in een kampioensschap en er daar graag 2 weken over dromen en fantaseren. Nu al praten alsof het onmogelijk is of nederig is niet des Ajax en niet des fanatieke aanhang. + 4miljoen6honderduizendenéén |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En weet je wat het allermooiste van alles is?
We pakken gewoon de dubbel!!! Niks misplaatste arrogantie!! Wij zijn gewoon de beste (en als we verliezen zijn we ook de beste, maar dan zijn we wel doodziek!)
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 16:49 schreef Ronald 1960 het volgende:En weet je wat het allermooiste van alles is? We pakken gewoon de dubbel!!! Niks misplaatste arrogantie!! Wij zijn gewoon de beste (en als we verliezen zijn we ook de beste, maar dan zijn we wel doodziek!) AJAX FOREVER!!! Precies..
liever 100% gemotiveerd aan de 2 wedstrijden beginnen dan terughoudend.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jongens jongens jongens... We zijn allemaal van dezelfde club! Ik zie mezelf nog lopen voor het Olympisch stadion. Voor me wordt een vader die met zijn zoon loopt om niets op zijn bek geslagen door een andere Ajax supporter. Aanleiding te zielig om te vermelden.
Laat elkaar in waarde.
Ik begrijp Ride zijn topic en als je het er niet mee eens bent moet je dit ook kunnen zeggen want het is een discussie forum.
Ajax = arrogant... Klopt. So what! Iedereen ziet ons graag op ons bek gaan uit jaloezie = feit!
Aan alles komt een eind = feit
Dus afgelopen jaren hebben we op het einde van de competitie steeds misgegrepen ondanks heel goed voetbal... Hier gaat eens een eind aan komen. En waarom niet nu?
Als ik de VI lees in de rubriek supporters was afgelopen week weer zo'n zielige staatsmongool! Ajax zou penalty's krijgen en anderzijds geluk en bevoordeeld worden door scheidsrechters..... Maar GVD het is andersom!
En dat is jaloezie.
Dus stand as one en dat bedoelt Ride (denk ik) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey pipo de clown!!!geen grote bek naar RIDE man!!!!!RIDE is een jood eerste klas!!!!! Ik loop ook niet vooraan met schreeuwen dat we wel ffies winnen man!!!maar als ride het zo wilt zien is dat OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ride on ride!!!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 17:27 schreef joduh het volgende:hey pipo de clown!!!geen grote bek naar RIDE man!!!!!RIDE is een jood eerste klas!!!!! Ik loop ook niet vooraan met schreeuwen dat we wel ffies winnen man!!!maar als ride het zo wilt zien is dat OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ride on ride!!!!!! I will Ride till i die
Worden nog 2 heel gezellige weken hier hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het positieve gedrag van RIDE echt geweldig, dat meen ik ook serieus, en ik hoop dat hij de hele wereld met zich meekrijgt, dat zou helemaal fantastisch zijn..
Mijn GEVOEL is echter dat Ajax geen kampioen gaat worden.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax wordt kampioen! Ik ben namelijk aanwezig om ze naar de 3e * te schreeuwen :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:35 schreef thomASS het volgende:Ajax wordt kampioen! Ik ben namelijk aanwezig om ze naar de 3e * te schreeuwen :) Yeehaaa, mooi man...
STA OP, ALS JE VOOR AJAX BENT. Net zoals tegen Kiev
Kicke |
|
|
|