BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Evaluatie zwart seizoen (2010/2011)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - zondag 01 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
De kaarten zijn geschud, Feyenoord's seizoen zit erop.
Het is denk met 1 woord samen te vatten: drama.
Geen eens nacompetitie voor een club als Feyenoord, geen Europees. 10-0 verliezen.

Kans is stukken groter dat nu Ron, Gini, Leroy en Stefan niet bijtekenen (ironisch detail is dat de 3-2 een blunder van laatstgenoemde is..).

Waar ging het fout? En wat kunnen we nu verwachten komende maanden en volgend jaar?
MMM
 MMM - zondag 01 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Ik hoop dat Martin een goede trainer + wat goede spelertjes kan regelen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 01 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
met de baab erbij was dit nooit gebeurd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:31 schreef obiku010 het volgende:
met de baab erbij was dit nooit gebeurd!
kun je effe wachten met De Baab verheerlijking tot de ergste teleurstelling gezakt is? geloof niet dat er veel mensen zijn die daar nu op te wachten zitten.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:28 schreef MMM het volgende:
Ik hoop dat Martin een goede trainer + wat goede spelertjes kan regelen.
ik geef Mario tot december. Met Clasie, Koolwijk en Fernandez haalt Feyenoord direct kwaliteit binnen. Ben persoonlijk een fan van Wijnaldum en Fer maar als er een goed bod komt zou ik ze laten gaan.

De Vrij kan wel zeggen dat hij rijp is voor het buitenland maar vanmiddag liet zien dat de Vrij/Vlaar of Vlaar/Bahia aardig gaat in het centrum maar elke andere combinatie een regen van tegendoelpunten oplevert.

Met de blessure van Vlaar had Been beter kunnen kiezen voor het in de Ajeugd als gezamenlijk opererende duo Martins Indi/de Vrij met de Cler op links.

Mario Been vertrouwt een beetje teveel op zijn gouwe pik, bluf en flair maar het lijkt dit jaar nauwelijks te werken. Zonder Ryo was er een stuk minder sprankeling.

De consequentie van de nederlaag vanmiddag is dat Ron Vlaar en Fer zeker niet gaan bijtekenen. Gezien de familiebanden zie ik Wijnaldum wel verlengen maar alsnog vertrekken begin september of december.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Met Clasie, Koolwijk en Fernandez haalt Feyenoord direct kwaliteit binnen.
huh? die gasten zijn bepaald geen geweldenaren. zij mogen van mij een kans krijgen in de voorbereiding, maar om deze spelerts al te omschrijven als kwaliteit gaat mij veel te ver.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
mario heeft gezegd linkerrijtje (wat al eens schande is om te zeggen) en hij heeft het niet gehaald dus hij moet oprotten!dag mario aufwiedersehen en neem je vriendje luigi mee!
ik snap het niet daaro!in elk normaal bedrijf wordt je ontslagen als je de doelstelling niet haalt!mario heeft gefaald dus hij moet ontslagen worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Terminator --
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
3 letters.

KUT
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:12 schreef Stylzz het volgende:
3 letters.

KUT
amen to that, brother.
DY
 DY - zondag 01 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
kunnen de spelers anders gewoon niet bijtekenen? dan kunnen ze ergens lekker verpieteren bij een aston villa of birmingham city.
MMM
 MMM - zondag 01 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

ik geef Mario tot december. Met Clasie, Koolwijk en Fernandez haalt Feyenoord direct kwaliteit binnen. Ben persoonlijk een fan van Wijnaldum en Fer maar als er een goed bod komt zou ik ze laten gaan.

De Vrij kan wel zeggen dat hij rijp is voor het buitenland maar vanmiddag liet zien dat de Vrij/Vlaar of Vlaar/Bahia aardig gaat in het centrum maar elke andere combinatie een regen van tegendoelpunten oplevert.

Met de blessure van Vlaar had Been beter kunnen kiezen voor het in de Ajeugd als gezamenlijk opererende duo Martins Indi/de Vrij met de Cler op links.

Mario Been vertrouwt een beetje teveel op zijn gouwe pik, bluf en flair maar het lijkt dit jaar nauwelijks te werken. Zonder Ryo was er een stuk minder sprankeling.

De consequentie van de nederlaag vanmiddag is dat Ron Vlaar en Fer zeker niet gaan bijtekenen. Gezien de familiebanden zie ik Wijnaldum wel verlengen maar alsnog vertrekken begin september of december.
Mario moet er uit, meteen na NEC over 2 weken. Anders zit je in december weer met hetzelfde gezeik.

Met Clasie, Fernandez, Koolwijk en Hadouir word je er ook(!) in de breedte wat sterker op. Ik hoop dat Martin deze 4 spelers haalt en nog wat andere leuke dingen kan doen (waaronder een nieuwe trainer)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door MMM --
Royaal
 Royaal - zondag 01 mei 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario moet er uit, meteen na NEC over 2 weken. Anders zit je in december weer met hetzelfde gezeik.

Met Clasie, Fernandez, Koolwijk en Hadouir word je er ook(!) in de breedte wat sterker op. Ik hoop dat Martin deze 4 spelers haalt en nog wat andere leuke dingen kan doen (waaronder een nieuwe trainer)
die mogen van mij komen, zeker met de gedachte in me hoofd dat er min 2van de 4 weggaan
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:27 schreef Royaal het volgende:
De kaarten zijn geschud, Feyenoord's seizoen zit erop.
Het is denk met 1 woord samen te vatten: drama.
Geen eens nacompetitie voor een club als Feyenoord, geen Europees. 10-0 verliezen.

Kans is stukken groter dat nu Ron, Gini, Leroy en Stefan niet bijtekenen (ironisch detail is dat de 3-2 een blunder van laatstgenoemde is..).

Waar ging het fout? En wat kunnen we nu verwachten komende maanden en volgend jaar?
Ja de 2-1 was ook een blunder van stefan
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 01 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
zo kutzooi, ook weer thuis, wat een schijtzooi, he-le-maal KUT.

Wat waren ze weer slecht.
rv1992
 rv1992 - zondag 01 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:31 schreef obiku010 het volgende:
met de baab erbij was dit nooit gebeurd!
die heeft tenminste als enige een goeie mentaliteit!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:58 schreef rv1992 het volgende:

[..]

die heeft tenminste als enige een goeie mentaliteit!
Altijd zo goedkoop om die Baab er bij te halen. Noem dan meteen Theo Laseroms effe.
Royaal
 Royaal - zondag 01 mei 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Het lichtpuntje voor volgend seizoen: Mokotjo.
Geweldige jongen, talentvol, nooit aan het mekkeren - gewoon doorgaan.
adje
 adje - zondag 01 mei 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Hoop toch zo dat Been de handdoek gooit, echt. Verliezen van de nr 17. Excelsior wint wel, wat een kans om 3 x een volle kuip te krijgen, in die play off's. Been ga lekker golfen en bij verdienen bij de NOS. Been ga austublief als je zoals je zegt Feyenoorder ben, weet je toch dat je moet gaan, hou de eer aan jezelf of wacht je op de afkoopsom, ga,ga.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:09 schreef adje het volgende:
Hoop toch zo dat Been de handdoek gooit, echt. Verliezen van de nr 17. Excelsior wint wel, wat een kans om 3 x een volle kuip te krijgen, in die play off's. Been ga lekker golfen en bij verdienen bij de NOS. Been ga austublief als je zoals je zegt Feyenoorder ben, weet je toch dat je moet gaan, hou de eer aan jezelf of wacht je op de afkoopsom, ga,ga.
precies!
Marsss
 Marsss - zondag 01 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Een Feyenoord onwaardig seizoen. Als je het zo mag stellen nog een voordeel dat ook vandaag een drama was.
Been kan toch niet anders meer dan er zelf mee stoppen. Tegen nec zie ik het ook al somber in. Been heeft m.i. een groot aandeel in dit dramatische seizoen. Veel verkeerde beslissingen en een spel zonder enige lijn. Althans ik kan ook gek zijn, maar ik kan er geen lijn in ontdekken. Ook geweldig om iedere maandag weer een mailtje te ontvangen met een heel L*lverhaal van alle lichtpuntjes Mario heeft gezien. Zelfs in de meest onooglijke wedstrijden zag hij nog lichtpuntjes...
Uithuilen en opnieuw beginnen met spelers die er echt voor willen gaan en een trainer die niet alleen maar onzin uitkraamt.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Blessures bij belangrijke spelers
Geld gebrek door jaren wanbeleid
Mentale zwakte van de huidige generatie spelers.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:54 schreef hotjumper het volgende:
Blessures bij belangrijke spelers
Geld gebrek door jaren wanbeleid
Mentale zwakte van de huidige generatie spelers.
Geen enkele van deze punten is reden van excuus om bij VVV zo labbekakkerig te spelen in de eerste helft
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:56 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Geen enkele van deze punten is reden van excuus om bij VVV zo labbekakkerig te spelen in de eerste helft
Nee maar door de mentale zwakte bij de selectie gebeurt het wel
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario moet er uit, meteen na NEC over 2 weken. Anders zit je in december weer met hetzelfde gezeik.

Met Clasie, Fernandez, Koolwijk en Hadouir word je er ook(!) in de breedte wat sterker op. Ik hoop dat Martin deze 4 spelers haalt en nog wat andere leuke dingen kan doen (waaronder een nieuwe trainer)
Daar ben ik het helemaal met jou eens! Een nieuw fris gezicht moeten we voor de groep hebben en eentje die spelers beter maakt.En de 4 die je noemt zijn zeker een aanvulling op de huidige selectie en hebben in potentie zeker de mogelijk om een vaste waarde in de kuip te worden. Verder moet er afscheid genomen worden van de volgende spelers:
Bruins, Bahia, de Cler, Auasser, Schaken, Larsen en van Mulder ben ik ook niet kapot maar die hoeft van mij nog niet weg. Moet de komende jaren nog de kans krijgen. Al zie ik persoonlijk liever Darley in de goal bij Feyenoord, of Kostas Lamprou

Maar het is wel duidelijk dat er veel gaat gebeuren de komende zomer, dus ik ben benieuwd
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee maar door de mentale zwakte bij de selectie gebeurt het wel
BAHIA VIRUS WAS DE REDEN
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:38 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
zo kutzooi, ook weer thuis, wat een schijtzooi, he-le-maal KUT.

Wat waren ze weer slecht.
ze verliezen en we winnen?
hollander dat je ben :P
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
4 woorden :

uithuilen en opnieuw beginnen
de kromme2
 de kromme2 - zondag 01 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Gewoon zwaar kut.
Het is eigenlijk ongelooflijk hoe gauw een kinderhand gevuld is. We waren al dolblij geweest met de 8e plek. Zelfs dat is ons niet gegeven.
Feyenoord, de grootste club van Nederland, het mooiste stadion, altijd vol, de trouwste supporters en dan eindig je in het rechterrijtje.

HET IS EEN GROF SCHANDAAL !!!

En dan zijn er nog spelers die twijfelen of ze we willen bijtekenen want "ze zijn al uitgeleerd". Ze moeten zich heel diep schamen.
Ik ben zwaar ontgoocheld, net als Mario.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:39 schreef de kromme2 het volgende:
Gewoon zwaar kut.
Het is eigenlijk ongelooflijk hoe gauw een kinderhand gevuld is. We waren al dolblij geweest met de 8e plek. Zelfs dat is ons niet gegeven.
Feyenoord, de grootste club van Nederland, het mooiste stadion, altijd vol, de trouwste supporters en dan eindig je in het rechterrijtje.

HET IS EEN GROF SCHANDAAL !!!

En dan zijn er nog spelers die twijfelen of ze we willen bijtekenen want "ze zijn al uitgeleerd". Ze moeten zich heel diep schamen.
Ik ben zwaar ontgoocheld, net als Mario.
tjahtjahtjah allemaal waar.alleen dat mario ontgoocheld zou zijn dat verbaast me niks want zelf snapt hij er ook helemaal niks van die pigmee!
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ben er even helemaal klaar mee. Wat mij betreft verkopen ze de hele rotzooi. Als ze nog een contract hebben, vragen of je het alsjeblieft af mag kopen, want met deze selectie wordt het niets. Mario een kans geven met een fatsoelijk team, met een normale inzet en een behoorlijke mentaliteit. Moet 'ie in de winterstop minimaal 4e staan, anders ook afscheid nemen van hem.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 01 mei 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Evalutie:

DIT NOOIT MEER!

Verbeterpunten:

- Passie
- Strijd
- Respect van spelers voor het instituut Feyenoord Rotterdam

Wat een ontzettend kut jaar....
Royaal
 Royaal - zondag 01 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:39 schreef de kromme2 het volgende:
Gewoon zwaar kut.
Het is eigenlijk ongelooflijk hoe gauw een kinderhand gevuld is. We waren al dolblij geweest met de 8e plek. Zelfs dat is ons niet gegeven.
Feyenoord, de grootste club van Nederland, het mooiste stadion, altijd vol, de trouwste supporters en dan eindig je in het rechterrijtje.

HET IS EEN GROF SCHANDAAL !!!

En dan zijn er nog spelers die twijfelen of ze we willen bijtekenen want "ze zijn al uitgeleerd". Ze moeten zich heel diep schamen.
Ik ben zwaar ontgoocheld, net als Mario.
nu ik dit weer lees denk; ja man shit
waar the fuck zijn we blij mee? 8e plek? ons Feyenoord in het rechter rijtje?

ook die spelers ja, hoe durven 2mensen te eisen dat er iets gehaald wordt maar blijkbaar stelselmatig dit jaar onder de maat hebben gepresteerd? (gini/leroy)

feyenoord moet europees halen? terwijl ze zelf een belangerijk aandeel erin hebben om dit te bereiken.. als je het niet haalt en dan zeggen: we kunnen hier niet groeien TERWIJL je het zelf niet heb gemaakt? wtf - ironisch ofwat - als wij iets niet kunnen, is de rest schuldig en zijn wij de goede jongens die bij arsenal horen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 mei 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 23:48 schreef Royaal het volgende:

ook die spelers ja, hoe durven 2mensen te eisen dat er iets gehaald wordt maar blijkbaar stelselmatig dit jaar onder de maat hebben gepresteerd? (gini/leroy)

inderdaad. al moet ik het in deze wel opnemen voor Fer en Wijnaldum. Je kunt zeggen wat je wilt, maar op het moment dat het nodig is (de afgelopen weken en vandaag), dan staan ze er wel. Wijnaldum heeft bovendien al 14 goals gemaakt. Fer was messcherp in tackels en balveroveringen vandaag. Heel fel.

Ze hebben allebei een vrij dramatische eerste seizoenshelft gespeeld, maar die gasten hebben zich wel herpakt en op het moment dat het nog kan, waren zij niet degenen die het lieten afweten.
Royaal
 Royaal - maandag 02 mei 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ze hebben allebei een vrij dramatische eerste seizoenshelft gespeeld, maar die gasten hebben zich wel herpakt en op het moment dat het nog kan, waren zij niet degenen die het lieten afweten.
helemaal met je eens
maar ik snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze eerst maar een heel jaar goed moeten kunnen presteren bij een club die 10e gaat worden, voordat ze denkenaan het buitenland en het niet bijtekenen van een ploeg die ze toch wel nodigh eeft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 mei 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 00:09 schreef Royaal het volgende:

[..]

helemaal met je eens
maar ik snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze eerst maar een heel jaar goed moeten kunnen presteren bij een club die 10e gaat worden, voordat ze denkenaan het buitenland en het niet bijtekenen van een ploeg die ze toch wel nodigh eeft
tsja, weet jij het, weet ik het.

ik blijf (wellicht tegen beter weten in) hopen dat ze bijtekenen en zal mijn oordeel bewaren totdat zij dit wel of niet doen. Doen ze het wel, toppie, verstandige keuze (voor hunzelf) die bovendien getuigd van loyaliteit richting de club en de supporters die ze altijd weer komen steunen. Doen ze het niet dan... naja, dan hoeven ze zich niet meer te vertonen in Rotterdam en omstreken, om het zo maar uit te drukken.

De enige van wie ik een vertrek eventueel nog wel zou kunnen accepteren is van Vlaar, want die jongen is al wat ouder met zijn 26, dus wanneer er een mooie club voor hem komt met een goed bod, waarvoor we een goede vervanger kunnen halen, dan gun ik het hem nog wel, maar de rest zou zich de ogen uit de kop moeten schamen, wanneer ze nu al aan een vertrek denken.
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
5 letters, . . 't begint met een K en eindigt op E
JanM
 JanM - maandag 02 mei 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:50 schreef sevillana het volgende:
5 letters, . . 't begint met een K en eindigt op E
KNUDDE = 6 letters!
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 20:26 schreef JanM het volgende:

[..]

KNUDDE = 6 letters!
GUDDE niet.....
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
KUDDE ook niet.
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 20:26 schreef JanM het volgende:

[..]

KNUDDE = 6 letters!
idd, fout dus!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Deze is echt te moeilijk.
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:
Deze is echt te moeilijk.
ach, . . gewoon 't alfabet afgaan
MMM
 MMM - maandag 02 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Klote
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Aha....KLOSE!
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 21:14 schreef MMM het volgende:
Klote
bingo! zo moeilijk was 't dus niet, en eigenlijk ook wel een beetje een inkoppertje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door sevillana --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Hij was veel te moeilijk, sevillana. Dit kun je de forumleden natuurlijk niet aan doen.
Bewaar dergelijke lastige woorden maar voor de.fan.
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:
Hij was veel te moeilijk, sevillana. Dit kun je de forumleden natuurlijk niet aan doen.
Bewaar dergelijke lastige woorden maar voor de.fan.
ik heb begrepen dat ie niet meer met mij communiceert, yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 mei 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik heb begrepen dat ie niet meer met mij communiceert, yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mazzelpik!
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mazzelpik!
tsja, . . 't duurt ff maar dan heb je ook wel wat
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 mei 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik heb begrepen dat ie niet meer met mij communiceert, yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Communiceren is ook niet z'n sterkste kant natuurlijk. Gefeliciteerd vanaf deze kant!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Evaluatie zwart seizoen (2010/2011)









0.0064799