|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Gewoon 6-0 winnen |
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario, maak een statement!!
Zet al die klootzakken die niet willen bijtekenen op de bank en gooi de A1 erin! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Interesseert me geen tering deze wedstrijd |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:37 schreef MMM het volgende:Mario, maak een statement!! Zet al die klootzakken die niet willen bijtekenen op de bank en gooi de A1 erin! eens. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het maakt nu toch niet meer uit idd. gewoon effe kijken wat er gebeurd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop wel dat Schaken en Bruins nog fit zijn, als een soort afscheidswedstrijd!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
oh ja en 1-10. 10x vleminx en een keer schaken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, die wint Feyenoord dan weer. Nogal wisselvallig, he. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Idd. Thuis ivm Uit is een universum van verschil. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:37 schreef MMM het volgende:Mario, maak een statement!! Zet al die klootzakken die niet willen bijtekenen op de bank en gooi de A1 erin! Op de bank??? Op de tribune!!!!! Ze daar ook laten zitten tot ze bijtekenen of tot een gek er een leuk bedrag voor bied! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gewoon lekker seizoen afsluiten op varkenoord, in de zon een zomerdagwedstrijdje kijken en dan voetbalvakantie! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet nog is goed en lang nadenken of ik wel ga |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: waarom?
ga je niet Feyenoord omdat het Feyenoord is? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jewel, maar weet niet of ik het kan opbrengen om weer 400km te rijden voor iets wat nergens meer over gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:39 schreef Jappie_FEY het volgende:jewel, maar weet niet of ik het kan opbrengen om weer 400km te rijden voor iets wat nergens meer over gaat beetje oog om oog he, zij geen inzet, jij ook niet meer. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:39 schreef Jappie_FEY het volgende:jewel, maar weet niet of ik het kan opbrengen om weer 400km te rijden voor iets wat nergens meer over gaat Wat doe je dan ook helemaal daar? Er staan hier hele mooi huizen en er is werk.. leuk studentenleven ook.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:50 schreef de flh het volgende:[..] Wat doe je dan ook helemaal daar? Er staan hier hele mooi huizen en er is werk.. leuk studentenleven ook.. jappie gunt gewoon iedereen de kans om een tijdje in zijn omgeving te leven. dit geheel op therapeutische wijze zodat het beter met ze gaat. als het echt nodig is komt hij de mensen hier weer opfleuren :-) |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Eigenlijk zouden we met zijn alle thuis moeten blijven, heel het jaar schreeuwen we onze longen kapot en zelf lopen de heren op het veld te flierenfluiten met een coach die maar blijft zeggen ach ze zijn ze jong je kan het ze niet kwalijk nemen die jonge jongens,Schamen moeten ze zich. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:53 schreef obiku010 het volgende:[..] jappie gunt gewoon iedereen de kans om een tijdje in zijn omgeving te leven. dit geheel op therapeutische wijze zodat het beter met ze gaat. zo is het |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: klopt, ben er eigenlijk klaar mee voor dit seizoen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mooi is dat.. komt van sommige niets terecht zo hoor |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
uitslag is niet belangrijk meer, het enige wat ik hoop in het belang van feyenoord is dat Mario Been opstapt.....en voordat de andere reageren: ja dat is mijn persoonlijke mening!! Ik vind dat het onder Mario Been veel te wisselvallig is en het is nog steeds geen elftal maar 11 ego's die op het veld staan. En daar kan je maar 1 man op afrekenen en dat is Mario Been. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't gaat dus idd om de ego's in het veld, de jongens dus die het idee over zichzelf hebben dat ze er al zijn. verder commentaar lijkt me overbodig en zinloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad, Been kon dat niet beslechten. Maar people's man nummer 1 Leo B. ook niet.
Zijn gewoon over t paard getilde pseudo vedettes. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Europees voetbal halen is niet zo heel gek ! kijk ,
8 Heracles Almelo 46 62 - 56 9 FC Utrecht 44 50 - 50 10 Feyenoord 43 52 - 53
Feyenoord - Nec FC Utrecht - AZ Heracles - Ado
Feyenoord staat nu -1 , Utrecht 0 en Heracles + 5
AZ en Ado zullen moeten winnen om kans te maken/op positie 5 te blijven. Als AZ en Ado winnen van Utrecht en Heracles betekend dat dat deze clubs minimaal -1 op hun doelpunt saldo krijgen Utrecht -1 Heracles +4
Kortom met grote cijfers winnen van Nec ! (5-0+) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 12:13 schreef Darryl1997 het volgende:Europees voetbal halen is niet zo heel gek ! kijk , 8 Heracles Almelo 46 62 - 56 9 FC Utrecht 44 50 - 50 10 Feyenoord 43 52 - 53 Feyenoord - Nec FC Utrecht - AZ Heracles - Ado Feyenoord staat nu -1 , Utrecht 0 en Heracles + 5 AZ en Ado zullen moeten winnen om kans te maken/op positie 5 te blijven. Als AZ en Ado winnen van Utrecht en Heracles betekend dat dat deze clubs minimaal -1 op hun doelpunt saldo krijgen Utrecht -1 Heracles +4 Kortom met grote cijfers winnen van Nec ! (5-0+) Dan voorspel ik 5-0! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: laten we het hopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heren aanschouw het wonder van Rotterdam feyenoord _Nec 8-0 En we plaatsen ons voor europees voetbal. Waar direct feyenoord weer een schorsing oploopt voor 3 jaar door die fijne blowende en slikkende jeugd op het vakje naast mij.Dus dit bericht is zowel postief als negatief |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je weet niet wat je zegt!! Blowde ze allemaal maar want dan waren ze tenminste rustig!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:Je weet niet wat je zegt!! Blowde ze allemaal maar want dan waren ze tenminste rustig!! behalve als de vreetkick inslaat! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:Heren aanschouw het wonder van Rotterdam feyenoord _Nec 8-0 En we plaatsen ons voor europees voetbal. Waar direct feyenoord weer een schorsing oploopt voor 3 jaar door die fijne blowende en slikkende jeugd op het vakje naast mij.Dus dit bericht is zowel postief als negatief Gezellig met Coentje, dat dat op het kindervak gebeurde wist ik niet :) |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 12:13 schreef Darryl1997 het volgende:Europees voetbal halen is niet zo heel gek ! kijk , 8 Heracles Almelo 46 62 - 56 9 FC Utrecht 44 50 - 50 10 Feyenoord 43 52 - 53 Feyenoord - Nec FC Utrecht - AZ Heracles - Ado Feyenoord staat nu -1 , Utrecht 0 en Heracles + 5 AZ en Ado zullen moeten winnen om kans te maken/op positie 5 te blijven. Als AZ en Ado winnen van Utrecht en Heracles betekend dat dat deze clubs minimaal -1 op hun doelpunt saldo krijgen Utrecht -1 Heracles +4 Kortom met grote cijfers winnen van Nec ! (5-0+) als dit gebeurt word ik helemaal leip! dan word het een lang/groot feestje in de kuip denk ik! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is die Belg nog geschorst? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mag volgens mij weer spelen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegenvaller.. Naja, gaat toch nergens meer om |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
de sfeeractie voor deze wedstrijd is 'Wij zijn Feyenoord'. weet iemand wat deze actie in houd ? Vlaggen ? spandoeken ? weet iemand wat ?! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:17 schreef $-Smurf-$ het volgende:[..] als dit gebeurt word ik helemaal leip! dan word het een lang/groot feestje in de kuip denk ik! Ik vraag me af of we ook helemaal los gaan als we horen dat het in 020 een groot feest is. Die club boeit mij geen flikker want mij draait alles om Feyenoord. Maar toch zal ik een kut dag hebben als ze kampioen worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 10:53 schreef DeJong11 het volgende:de sfeeractie voor deze wedstrijd is 'Wij zijn Feyenoord'. weet iemand wat deze actie in houd ? Vlaggen ? spandoeken ? weet iemand wat ?! Wij zijn er! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Let's het it crackin'! Ff paar biertjes op Varkenoord nu en dan het stadion in. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dit word voor mij een heerlijke dag ;) ik mag weer na deze wedstrijd, en die joden gaan er aan!!!!!!!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
succes heren, ook al is het nergens meer om |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gvd lekker hoor 0-1 achter |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1
leuk man utrecht voor hoeracles 0-0 |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
ik word zoooo ziek van eredivisie live!! zit het schakel programma te kijken en alleen maar ado-her en gro-psv de rest krijg je allemaal niet te zien!! |
|
|
|