BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Bekerfinale 2011 - zo 08-05-2011, 18:00): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ajax twente beker
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Dames en Heren, wat moeten we hier nu weer van vinden, de komende weken spelen we 2 alles beslissende wedstrijden die bepalen hoe deze competitie afloopt.

Eerst dus maar eens de bekerfinale, Ajax heeft dit seizoen erg veel moeite met de "topploegen" en heeft er niet 1 van gewonnen dit seizoen.

Persoonlijk maakt de bekerfinale mij niet heel veel uit, ik zit te bedenken wat het beste resultaat zou zijn de wedstrijd de week erop. Is het misschien zo dat een verlies oke zou zijn?? Twente kan dan gaan onderschatten, en Ajax kan gebrand zijn op revanche, maar het kan ook tegen ons werken,hoe dan ook is het een belangrijke wedstrijd in de aanloop naar de voor mij echte finale voor de week erop..

Ik denk dat wij Twente kunnen pakken, maar zoals vrijwel iedere week, heb ik ook hier weer een hard hoofd in..

Twente wint de beker......

Jullie gedachten??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Kampioen worden,de rest intereseerd me geen flikker
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Wat Nemam zegt..
Vince75
 Vince75 - zondag 01 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Beker ook gewoon winnen geen risico om alles te verliezen,dan word ik echt gek
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Je indekken volgende week kan betekenen dat Twente zich oppermachtig gaat voelen en dan ben je de week daarop ook gezien. Gewoon winnen volgende week met geweldig spel...dan wil ik het wel eens zien hoe Twente naar de Arena komt...
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:12 schreef alibabba het volgende:
Je indekken volgende week kan betekenen dat Twente zich oppermachtig gaat voelen en dan ben je de week daarop ook gezien. Gewoon winnen volgende week met geweldig spel...dan wil ik het wel eens zien hoe Twente naar de Arena komt...
Ik ga met je mee, al moet ik eerlijk zeggen, dat als we kampioen worden terwijl we de beker verliezen ik er niet om zou malen......
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga met je mee, al moet ik eerlijk zeggen, dat als we kampioen worden terwijl we de beker verliezen ik er niet om zou malen......
Dat zeker niet Remco..
joey
 joey - zondag 01 mei 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet,,,.. Maar die beker is ook gewoon een mooie prijs en daar kan je dan toch beter gewoon voor gaan!? Toch?!.. Kijk vergelijken met de 3e ster ken je het niet.
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
die beker moet op een schaal toch man?
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:19 schreef joey het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet,,,.. Maar die beker is ook gewoon een mooie prijs en daar kan je dan toch beter gewoon voor gaan!? Toch?!.. Kijk vergelijken met de 3e ster ken je het niet.
Ik twijfel heel erg....

Maar hoe denkt men over de wedtrijd, kunnen we Twente uberhaubt wel pakken? Of is Ajax veel sterker dan Twente??, zijn we gelijkwaardig??
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:
Die dennenappel op die schaal zou wel een mooi gezicht zijn...
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
ik zeg dat ik twente hoger inschat..........en daarbij ,2 wedstrijden waarin alles te winnen valt...maar zeer zeker ook alles te verliezen!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 01 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Ik voorspel de dubbel.
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:
Wahahaha, dat zou wel lekker zijn.... Mooi begin van de trainerscarriere van de Boer....
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
en niet eens genomineerd..........hahahahah
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik twijfel heel erg....

Maar hoe denkt men over de wedtrijd, kunnen we Twente uberhaubt wel pakken? Of is Ajax veel sterker dan Twente??, zijn we gelijkwaardig??
Ik denk dat Twente beter is maar de wedstrijd van vandaag van Ajax geeft wel hoop vind ik. Dit is het beste elftal en dit elftal kan veel beter. Wellicht op het juiste moment komt het eruit...
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:24 schreef joduh het volgende:
en niet eens genomineerd..........hahahahah
Jij wel Joduh???
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 17:25   quote  deeplink  
precies wat je zegt ali!ze moeten echt alles geven,want anders komt het niet goed man....
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente beter is maar de wedstrijd van vandaag van Ajax geeft wel hoop vind ik. Dit is het beste elftal en dit elftal kan veel beter. Wellicht op het juiste moment komt het eruit...
Ik hoop het. Twente is een ploeg die niet goed tegen het druk zetten van Ajax kan, maar dan moet Ajax dat wel twee wedstrijden 90 minuten lang volhouden, en ook druk zetten zoals tegen Milan in December...
joey
 joey - zondag 01 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Gelijkwaardig..
joey
 joey - zondag 01 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het. Twente is een ploeg die niet goed tegen het druk zetten van Ajax kan, maar dan moet Ajax dat wel twee wedstrijden 90 minuten lang volhouden, en ook druk zetten zoals tegen Milan in December...
Precies.. Alleen dan heeft het zin..
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd het makkelijk 3-0...ik zag net trouwens nog dat pasje van Eriksen op Sulejmani bij die 1-1, die was puntgaaf!!
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:36 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd het makkelijk 3-0...ik zag net trouwens nog dat pasje van Eriksen op Sulejmani bij die 1-1, die was puntgaaf!!
Ik post net exact hetzelfde over Eriksen in een ander topic, speelde met het gehel middenveld vandaag een meer dan prima wedstrijd..
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik post net exact hetzelfde over Eriksen in een ander topic, speelde met het gehel middenveld vandaag een meer dan prima wedstrijd..
Vond Anita echt niet sterk. Zijn aanvallende pass is zo ongelooflijk zwak. Fysiek komt hij te kort. Wil je hem twee wedstrijden tegen Janssen laten spelen?? Die lacht zich nu al kapot. Gewoon Enoh erin. Viel vandaag ook goed in. Al vraag ik mij waarom hij De zeeuw wisselde voor Enoh
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 01 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
ajax gaat gewoon de dubbel pakken. dan spelen de volgen jaar weer champions leugue dus we kunnen ook een paar mooie aankopen doen in de zomerstop.

ik zie de toekomst van ajax goed in :-)
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 01 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vond Anita echt niet sterk. Zijn aanvallende pass is zo ongelooflijk zwak. Fysiek komt hij te kort. Wil je hem twee wedstrijden tegen Janssen laten spelen?? Die lacht zich nu al kapot. Gewoon Enoh erin. Viel vandaag ook goed in. Al vraag ik mij waarom hij De zeeuw wisselde voor Enoh
ik zou eigenlijk wel eens een middenveld van: lodeiro, eriksen en de zeeuw willen zien. alleen kom je fysiek dan nogwel te kort tegen ploegen zoals twente denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door ajaxamsterdam4ever --
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vond Ajax juist heel zwak vanaf dat Enoh erin kwam, Enoh kwam een keer of 3/4 flink in de problemen waarbij hij twee keer flink geluk had met de scheidsrechter.. Normaal gesproken zal Anita niet tegen Janssen spelen, maar moet de Zeeuw dat opvangen, Anita vond ik vandaag trouwens erg weinig belverlies lijden en positioneel is hij echt veel beter dan Enoh... Ben benieuwd wat de Boer gaat doen komende weken..
AFCA***
 AFCA*** - zondag 01 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Zeker niet de beker laten lopen, dat kan alleen maar tegen werken! we willen die dubbel!

(en persoonlijk betaal ik liever geen 50 eu voor zo'n kut combi als ze toch niet gaan voetballen)
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Wil volgende week ook waar voor mijn geld. Heb er zin in.
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies en die avatar die je hebt, staat ook op het scherm van mijn mobiele:)
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Precies en die avatar die je hebt, staat ook op het scherm van mijn mobiele:)
Bobby Haarms////////////HELD..... hij was het engetje naast de paal van Vermeer vandaag..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Wie gaat er allemaal overigens naar de bekerfinale in Rotjeknor?
AFCA***
 AFCA*** - zondag 01 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Ik ga, Biercluster 2 ! (ehhh.. buscluster)
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Ik ga zit in T2
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 mei 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Ik zelf ga helaas niet. Heb dat om persoonlijke redenen moeten besluiten. Een aantal weken later ga ik met mijn gezin op vakantie naar griekenland en dat wil ik graag zo houden. Ik weet namelijk dat ik mij niet altijd rustig kan houden tijdens en na een wedstrijd en heb geen zin om in trammelant terecht te komen en daardoor eventueel niet op vakantie te kunnen.

Ik denk dat sommigen mij op het forum wel kennen en weten wat ik er mee bedoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik zelf ga helaas niet. Heb dat om persoonlijke redenen moeten besluiten. Een aantal weken later ga ik met mijn gezin op vakantie naar griekenland en dat wil ik graag zo houden. Ik weet namelijk dat ik mij niet altijd rustig kan houden tijdens en na een wedstrijd en heb geen zin om in trammelant terecht te komen en daardoor eventueel niet op vakantie te kunnen.

Ik denk dat sommigen mij op het forum wel kennen en weten wat ik er mee bedoel.
we weten het man...je bent gewoon een relsuporter....;-)
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Bobby Haarms////////////HELD..... hij was het engetje naast de paal van Vermeer vandaag..
Zou best kunnen Remco. We hebben de laatste pot meer engeltjes nodig denk ik:-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:42 schreef joduh het volgende:

[..]

we weten het man...je bent gewoon een relsuporter....;-)
Idd wanneer ik in Rotjeknor kom ben ik mezelf niet meer man ;-) Zal wel komen door die lucht daar ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 mei 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Ooijer brengen in de verdediging als mandekker op Ruiz, Vertonghen vlak voor de verdediging vooral omdat hij altijd ijzersterk opkomt.
Koppend kwamen wij tekort tegen Heerenveen, denk daarom nu weer aan Ooijer.
Hoop dat we dan weer de Ooijer zien zoals hij speelde het Nederlands elfatal tegen Brazilie. Weet bijna zeker dat hij Ruiz afstopt!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 01 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
We pakken de dubbel zeker weten!
Ik zit volgende week vak t3 weet iemand welk vak vak410 zit??
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 23:34   quote  deeplink  
T3 = Trein 3. Zondag krijg je pas je kaartje waar je zit. Ene ik denk dat 410 achter het goal zit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 mei 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 23:26 schreef adriu het volgende:
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!
STFU, alsjeblieft..
Wat doe je hier nog als niemand je mag??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 23:34 schreef thomASS het volgende:
T3 = Trein 3. Zondag krijg je pas je kaartje waar je zit. Ene ik denk dat 410 achter het goal zit.
Ik denk dat je daar gelijk in kan hebben. Vorige bekerfinales kregen de jongens die de eerste aankooprecht hadden de kaarten voor de eerste ring. Ze gingen dan ook met de trein. Nu is het vervoer omgedraaid. Dit betekent dat het eerste aankooprecht dit jaar met de bus gaat, maar ga er wel vanuit dat deze jongens (die normaal Ajax ook in uitwedstrijden steunen) op de eerste ring plaatsnemen. Natuurlijk ook terecht. Moet je eens kijken hoeveel extra steun dat geeft.
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 08:47   quote  deeplink  
tifoajax.giftifoajax.giftifoajax.giftifoajax.giftifoajax.gif
Guyt
 Guyt - maandag 02 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
De dubbelllllllllllllll

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door Guyt --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 02 mei 2011 - 10:23   quote  deeplink  
beker mag naar die tukkers als wij maar het kampioenschap pakken...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Enoh speelde kut, maar ik zou hem in de beker wel even tegen Jansen willen zien, dat is het leuke van de beker, je kan nu experimenteren voor de echte finale. Hamlap op links, Mickey op rechts en de Jong in de spits. Vanwege de snelle buitenspelers, zou ik weer kiezen voor Boilesen en niet voor blind, maar Anita kan ook een optie zijn. De zeeuw moet erin, Ericksen en Enoh.

Dus opstelling Beker..
Hamlap----De JOng----- Suljemani
-- De Zeeuw--- Ericksen---Enoh--
Anita--Verthongen--Alderweireld--vd Wiel
----------Vermeer------------
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 02 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Zolang ajax hem maar wint.

Ajax..gifAjax..gifAjax..gifAjax..gif
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Paardeworst.JPG

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Bekerfinale 2011 - zo 08-05-2011, 18:00): 3-2

0.0085639