|
|
joduh
|
|
|
nee ali...wij hebben geen mannen man.......de zeeuw had het kunnen zijn,maar niemand staat op nu...en dat is ook het gemis van suleimani man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Je hebt gelijk Joduh. Ik hou het niet meer man...ik ben teveel Ajacied. AJAX word mijn dood... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
relax ali...volgnde week wordt het beroerder man....... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
degene waar ik me aan erger is van de wiel, die speelt echt als een natte krant en is ook de 2-2 schuld |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 19:38 schreef dege het volgende:degene waar ik me aan erger is van de wiel, die speelt echt als een natte krant en is ook de 2-2 schuld die laat ook veels te weinig zien... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik ben te gevoelig Joduh...de volgende week ben ik één en al spanning... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik sla volgende week zondagover hahahhaahah,ik ga van de zaterdag naar de maandag denk ik hahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat een verdedigen man...dit kan toch niet??????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vermeer moet nog veel leren... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat een geluk...ik ga kapot... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahahahah ik dacht dat jij onkruid was man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 19:35 schreef joduh het volgende:nee ali...wij hebben geen mannen man.......de zeeuw had het kunnen zijn,maar niemand staat op nu...en dat is ook het gemis van suleimani man..... Sulejmani speelt samen met Eriksen echt belabberd man, of houd TWente ze goed in bedwang...
Ebecilio speelt inderdaad redelijk goed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik vond Ebecilio eerste helft wel tegenvallen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vd wiel heb geen killersmentaliteit man......heb hem niet 1 x zien bikkelen......ik denk dat zijn broekie niet vies mag worden man.... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Sulejmani en Eriksen niet gezien. Van der Wiel speelt zoals we hem kennen van dit seizoen: erbarmelijk.
Gooi Ozbiliz er maar in |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerlijk gezegd maak ik me helemaal niet zo druk om deze pot, ook toen we 2-0 voorstonden heb ik geen seconde het idee gehad dat we deze pot zouden domineren of winnen..
Twente is gewoon een stuk beter dan dit Ajax, hopelijk kan Ajax met de steun van het thuispubliek wat meer uirichten.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ozbilic erin man....die moet op rechts de zwakste schakel van fc pony zoek spelen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er worden spelers gespaard voor komende week bij Ajax.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat me ookopvalt is dat siem zeer zwak speelt..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Krijgt weinig ballen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 19:56 schreef joduh het volgende:ozbilic erin man....die moet op rechts de zwakste schakel van fc pony zoek spelen.... Inderdaad Ozbiliz....fc pony..:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als je het zo wilt zien..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die Dennenappel in handen van FRANK DE BOER...dat wil ik zien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Raar maar waar, nu speelt hij vanaf het middenveld wel goed.. Ik snap er helemaal niks meer van.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:13 schreef remco k het volgende:[..] Raar maar waar, nu speelt hij vanaf het middenveld wel goed.. Ik snap er helemaal niks meer van.. Hij voelde zich in de spits niet lekker en dan is het een verlossing om op een andere positie te spelen. Zet Frank de volgende week weer Siem in de spits??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb het al gezien man......dario in de spits........wat heb ik dat zuid amerikaanse temperament gemist zeg!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
JALALLALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Janko had rood moeten krijgen, maar krijgt onbegrijpelijk de vrije trap mee, en dan zal je altijd zien dat ie scoort. Twente was beter, maar zo wil je toch niet winnen? Nou ja, Twente wel, zo zijn ze vorig jaar kampioen geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft het echt volkomen aan zichzelf te danken, als je 20 overtredingen maakt terwijl je weet dat ze zo sterk in de lucht zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:29 schreef Yordee1 het volgende:Janko had rood moeten krijgen, maar krijgt onbegrijpelijk de vrije trap mee, en dan zal je altijd zien dat ie scoort. Twente was beter, maar zo wil je toch niet winnen? Nou ja, Twente wel, zo zijn ze vorig jaar kampioen geworden. Kom op zeg, doe normaal man...Ik snap dat je boos bent, maar Twente was de gehele wedstrijd veruit de betere ploeg.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach je moet het zo zien man! we zijn toch 2x blij geweest vanavond........ |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] Kom op zeg, doe normaal man...Ik snap dat je boos bent, maar Twente was de gehele wedstrijd veruit de betere ploeg.. Ik zeg ook dat ze beter waren (ook al was Ajax ook korte tijden erg dominant) maar als je m'n post leest, zie je dat ik niet zeg dat Twente slecht was hoor. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Terechte overwinning Twente. Revanche???????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:31 schreef joduh het volgende:ach je moet het zo zien man! we zijn toch 2x blij geweest vanavond........ Heb jij weleens aan een carriere als CLOWN gedacht..... Ik vind het erg jammer, maar kan er geen minuut va wakker liggen.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laten we daar maar voor gaan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah natuurlijk alibaba.....alleen moet het publiek volgende week het verschil maken,want voetballend gezien is pony gewoon een paar jaar verder ........wij moeten een knaldag hebben en pony een off day |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jannssen verwoord het goed, Ajax komt 2-0 voor, Twente gaat 1 op 1 spelen, en dan kom je erachter dat TWente op bijna iedere positie beter is...
Grappig dat ie nog ff erachteraan roept dat dit een flinke tik is voor Ajax... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:34 schreef joduh het volgende:[..] hahah natuurlijk alibaba.....alleen moet het publiek volgende week het verschil maken,want voetballend gezien is pony gewoon een paar jaar verder ........wij moeten een knaldag hebben en pony een off day EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frank ziet dit echt fout. Hij is van mening dat Ajax de eerste helft heeft gedomineerd.... Ik heb het niet gezien..
Grote fout trouwens van Alderweireld bij de 3-2 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:36 schreef remco k het volgende:Frank ziet dit echt fout. Hij is van mening dat Ajax de eerste helft heeft gedomineerd.... Ik heb het niet gezien.. Grote fout trouwens van Alderweireld bij de 3-2 Ik vond de analyse van Frank ook niet goed en diegene die bij ED-Live zitten hebben helemaal oogkleppen op... AJAX heeft gewoon een zwakke wedstrijd gespeeld..niet meer, niet minder.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vermeer 7 boilesen 5 vertonghen 7 alder 6 wiel4 anita 5 zeeuw 7 eriksen 6 ebicilio 7 de jong 4 suleim 5 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twee ploegen die redelijk gelijk op gingen. Jammer dat het beslist wordt uit de enige verkeerde beslissing van Blom deze avond, want dat was gewoon een overtreding van Janko, Jan deed helemaal niets.
Maar goed, Ajax kon niet doordrukken op de momenten dat we sterker waren, en dan krijg je de deksel op de neus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vermeer 7 boilesen 5 vertonghen 6 alder 5 wiel 2 anita 6 zeeuw 8 eriksen 4 ebicilio 7 de jong 6 suleim 4
Blind 7 Enoh 7 Cvitanich 7 |
|
|
|