BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Bekerfinale 2011 - zo 08-05-2011, 18:00): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - zondag 08 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:40 schreef Eide het volgende:
Twee ploegen die redelijk gelijk op gingen. Jammer dat het beslist wordt uit de enige verkeerde beslissing van Blom deze avond, want dat was gewoon een overtreding van Janko, Jan deed helemaal niets.

Maar goed, Ajax kon niet doordrukken op de momenten dat we sterker waren, en dan krijg je de deksel op de neus.
Eide dont worry jongen.Twente de troostprijs ajax de schaal.
alibabba
 alibabba - zondag 08 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:40 schreef Eide het volgende:
Twee ploegen die redelijk gelijk op gingen. Jammer dat het beslist wordt uit de enige verkeerde beslissing van Blom deze avond, want dat was gewoon een overtreding van Janko, Jan deed helemaal niets.

Maar goed, Ajax kon niet doordrukken op de momenten dat we sterker waren, en dan krijg je de deksel op de neus.
Ajax heeft ook een keer de beker gewonnen door falen van de lijnrechter Eide...
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Denk je dat nu echt? Ik geloof er helemaal niks van man, Twente is gewoon een stuk verder dan Ajax helaas..
Guyt
 Guyt - zondag 08 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Overigens wel woedend dat AJAX verdomme een 2-0 achterstand weg geeft.
KingLouie
 KingLouie - zondag 08 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Te veel fouten, te zwak gespeeld. Met geluk 2-0 voor en dan de wedstrijd niet kunnen controleren..

Deze finale kwam wat te vroeg, hopen dat Frank deze week iets uit de hoge hoed weet te toveren.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:44 schreef Guyt het volgende:
Overigens wel woedend dat AJAX verdomme een 2-0 achterstand weg geeft.
Denk niet dat je daar iets aan kan doen jongen, Ajax komt eigenlijk onterecht op 2-0 voor, en Twente is 90 minuten de beste geweest, de meeste kansen gecreerd..

Als Twente volgende week kampioen wordt, dan pakt het in 4 onderlinge duels 3 pijzen tegen Ajax..
sjasphere
 sjasphere - zondag 08 mei 2011 - 20:46   quote  deeplink  
ik was net op de oude markt in enschede, wat een honden daar gaat tekeer niet normaal,,,, ik was de enige daar die juichte toen ajax scoorde marja,, volgende week ben ik weer de enige die juicht omdat we kampioen worden ? AFCA (l)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Inderdaad ben ik van overtuigd
joduh
 joduh - zondag 08 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:45 schreef KingLouie het volgende:
Te veel fouten, te zwak gespeeld. Met geluk 2-0 voor en dan de wedstrijd niet kunnen controleren..

Deze finale kwam wat te vroeg, hopen dat Frank deze week iets uit de hoge hoed weet te toveren.
helemaal eens man......
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Voordat mensen gaan roepen dat de Zeeuw onterecht werd gewisseld, ook dit is wederom om hem fit te houden...
Eide
 Eide - zondag 08 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:42 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax heeft ook een keer de beker gewonnen door falen van de lijnrechter Eide...
en daar wil je mee zeggen? Ik vind het gewoon jammer dat Blom, die verder trouwens een geweldig goede wedstrijd floot juist hier in de fout ging.
sjasphere
 sjasphere - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:
Voordat mensen gaan roepen dat de Zeeuw onterecht werd gewisseld, ook dit is wederom om hem fit te houden...
en omdat hij een gele kaart had
Guyt
 Guyt - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk niet dat je daar iets aan kan doen jongen, Ajax komt eigenlijk onterecht op 2-0 voor, en Twente is 90 minuten de beste geweest, de meeste kansen gecreerd..

Als Twente volgende week kampioen wordt, dan pakt het in 4 onderlinge duels 3 pijzen tegen Ajax..
Remko ik vond AJAX de 1ste helft juist wat beter.Ik ben overtuigd dat AJAX kampioen word.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:49 schreef Eide het volgende:

[..]

en daar wil je mee zeggen? Ik vind het gewoon jammer dat Blom, die verder trouwens een geweldig goede wedstrijd floot juist hier in de fout ging.
Ja maar dat moet die Grensrechter toch zien?
daarbij komt dat doe 4e man daar ook voor jan lul zit.
Guyt
 Guyt - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:50 schreef sjasphere het volgende:

[..]

en omdat hij een gele kaart had

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Guyt --
alibabba
 alibabba - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat we niet moeten zeuren over de scheidsrechter...AJAX heeft het volledig aan zichzelf te wijten!!
sjasphere
 sjasphere - zondag 08 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
maar de nieuwe uitshirts zijn wel echt mooi !
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remko ik vond AJAX de 1ste helft juist wat beter.Ik ben overtuigd dat AJAX kampioen word.
Minder balbezit, minder schoten en minder kansen. Veruit de meeste duels gingen ook naar TWente..

Jij bent overtuigd??? Dan hoop ik met je mee....:-)
Guyt
 Guyt - zondag 08 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:50 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat we niet moeten zeuren over de scheidsrechter...AJAX heeft het volledig aan zichzelf te wijten!!
Eens je mag een 2-0 voorsprong never niet weg geven.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 08 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
welke speler van twente kreeg in de 1e helft geel?
ik meende brama.
maar dan was dat toch zijn 2e?
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

EENS
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Vind je echt??
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:52 schreef Ajax-pwnt het volgende:
welke speler van twente kreeg in de 1e helft geel?
ik meende brama.
maar dan was dat toch zijn 2e?
Erg grappig, ik vroeg me namelijk hetzelfde af...
sjasphere
 sjasphere - zondag 08 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je echt??
ja echt hahah jij dus niet ?
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:54 schreef sjasphere het volgende:

[..]

ja echt hahah jij dus niet ?
Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 08 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Ze zijn wel mooi, maar het heeft niks met Ajax te maken!
eigenlijk moeten de uitshirts gewoon altijd rood zwart en wit zijn de kleuren van de club.
046afca
 046afca - zondag 08 mei 2011 - 21:07   quote  deeplink  
ik zie het toch somber in met zon voorhoede als vandaag. creeërde zo weinig..
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 08 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
2-0 voorsprong weggegeven, dan laat je je aftroeven zeg... Die twente supporters waren ook met veel meer zo te horen. Ik mis die echte steun van de supporters altijd een beetje bij ajax
Ride
 Ride - zondag 08 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Kut
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 08 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 21:07 schreef 046afca het volgende:
ik zie het toch somber in met zon voorhoede als vandaag. creeërde zo weinig..
Ebicilio speelde toch verassend goed.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 08 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kampioen worden,de rest intereseerd me geen flikker
amen :)
Eide
 Eide - zondag 08 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat je mijn punt mist. Ik had graag gezien dat Blom geheel foutloos was gebleven. Dat verdienen de scheidsrechters namelijk ook wel een keertje. Ze worden veel bekritiseerd en dan fluit Blom super goed... en dan toch zo essentieel in de fout gaan. En dat vind ik dus jammer. Dat is niet zeuren over de leiding, in tegendeel zelfs.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 08 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 21:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn punt mist. Ik had graag gezien dat Blom geheel foutloos was gebleven. Dat verdienen de scheidsrechters namelijk ook wel een keertje. Ze worden veel bekritiseerd en dan fluit Blom super goed... en dan toch zo essentieel in de fout gaan. En dat vind ik dus jammer. Dat is niet zeuren over de leiding, in tegendeel zelfs.
tis gewoon kut.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
http://www.depers.nl/binnenland/566989/Ajax-supporters-vernielen-bussen.html

Ajax-supporters vernielen bussen
Gepubliceerd: vandaag 21:37

Bij het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip zijn zondagavond vierhonderd Ajax-supporters gestrand wegens gebrek aan bussen naar Amsterdam. De busmaatschappij die verantwoordelijk is voor het vervoer van de supporters heeft twaalf bussen leeg teruggehaald omdat enkele supporters op de heenweg bussen hebben vernield. Dat heeft de politie gemeld.

,,We hoorden dit pas na de wedstrijd. Helaas kunnen we de daders niet meer achterhalen'', liet een woordvoerster van de politie weten. De politie probeert de gestrande supporters per trein terug te laten gaan naar de hoofdstad.

De politie heeft tijdens de wedstrijd tussen Twente en Ajax in de Kuip zondagavond 32 aanhoudingen verricht onder supporters wegens vernieling en belediging, aldus de woordvoerster. Volgens haar is de sfeer goed geweest.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Fijn dit weer...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 21:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Fijn dit weer...
Tsja wiedhooffie er zijn altijd "supporters"die het voor andere verpesten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helaas wel..
giga
 giga - zondag 08 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ajax verdient dit jaar geen enkele prijs. Met geluk nog lang in de race geweest voor beker en schaal maar dit elftal heeft gewoon te weinig kwaliteit. De meeste spelers zijn een kampioensteam onwaardig.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En met zijn allen lekker naief blijven denken dat het volgende week niet uit de hand loopt mocht Twente kampioen worden...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 08 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Ach, Ajax gaat niet kansloos zijn volgende week. Al was Twente direct na rust akelig dominant... Terecht gewonnen ook.
sebas79
 sebas79 - zondag 08 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
kut mentaliteit dit Ajax
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:17 schreef sebas79 het volgende:
kut mentaliteit dit Ajax
Als je dat echt vind vandaag, dan heb je echt geen verstand van het spelletje. Ajax heeft er vandaag alles aan gedaan, maar kwam gewoon tekort. Twente is gewoon beter geweest en heeft terecht gewonnen.. Het is niet zo dat spelers vandaag te weinig inzet hebben getoond, terwijl dat andere wedstrijden wel het geval is geweest..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 08 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:17 schreef sebas79 het volgende:
kut mentaliteit dit Ajax
Twente kreeg snel door dat ajax via vertonge en alderweireld moes opbouwen en die werde afgedekt.
En niet lullig bedoelt maar hoe het spelbeeld was de eerste helft dan was het verassend dat ajax 2 wist te scoren want ze kwamen toch wel een beetje uit de lucht vallen die goals
Pietje
 Pietje - zondag 08 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dat echt vind vandaag, dan heb je echt geen verstand van het spelletje. Ajax heeft er vandaag alles aan gedaan, maar kwam gewoon tekort. Twente is gewoon beter geweest en heeft terecht gewonnen.. Het is niet zo dat spelers vandaag te weinig inzet hebben getoond, terwijl dat andere wedstrijden wel het geval is geweest..
Klopt helemaal, Remco. Dat heb ik in mijn eerdere post ook geschreven. FC Twente is een ploeg die perfect in balans is. Ajax moet het hebben van momenten van een paar spelers en dat is veel te weinig. Natuurlijk is volgende week een totaal andere wedstrijd, maar de tegenstander is wel dezelfde. Ik vrees echt dat Ajax ook volgende week met lege handen blijft staan.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal, Remco. Dat heb ik in mijn eerdere post ook geschreven. FC Twente is een ploeg die perfect in balans is. Ajax moet het hebben van momenten van een paar spelers en dat is veel te weinig. Natuurlijk is volgende week een totaal andere wedstrijd, maar de tegenstander is wel dezelfde. Ik vrees echt dat Ajax ook volgende week met lege handen blijft staan.
Gelukkig is er iemand dit met me eens...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 08 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Je voelde je al alleen op de wereld? :-)

Volgende week is een wedstrijd op zich, die volledig los zal staan van het gebodene van vandaag. Zoals topwedstrijden altijd iets speciaals zijn.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Je voelde je al alleen op de wereld? :-)

Volgende week is een wedstrijd op zich, die volledig los zal staan van het gebodene van vandaag. Zoals topwedstrijden altijd iets speciaals zijn.
Had verwacht dat men weer ten strijde zal trekken.. HAhaha..
sebas79
 sebas79 - zondag 08 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja tuurlijk , 2-0 voor komen en 2-3 verliezen heeft niks met instelling te maken ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken heb , ik heb weer een paar schijnverdedigers gezien vandaag
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:35 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk , 2-0 voor komen en 2-3 verliezen heeft niks met instelling te maken ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken heb , ik heb weer een paar schijnverdedigers gezien vandaag
Nee inderdaad, dat heeft niks met instelling te maken, maar met concentratie... Natuurlijk worden er grove fouten gemaakt, maar dat heeft niks met instelling te maken, eerder met kwaliteit gebrek...Ik heb trouwens de wedstrijd Twente- AJAX gekeken.. Jij???
Pietje
 Pietje - zondag 08 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig is er iemand dit met me eens...
Dat weet je toch ;-)
Maar even serieus. Waar was Van der Wiel?? Eriksen?? Siem de Jong?? Alderweireld?? Ook heb ik Sulejmani niet echt gezien. Kortom, veel te veel spelers van Ajax-zijde die niet thuis gaven. Zo'n tegenstander in zo'n ambiance daar zouden ALLE spelers een kick van moeten krijgen en zij zouden allemaal een drive moeten hebben om tot het gaatje te gaan. Volgende week zullen zij het opnieuw moeilijk krijgen, terwijl FC Twente nu aan gelijkspel genoeg heeft. Geloof me, Ajax blijft volgende week weer met lege handen staan :-(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Bekerfinale 2011 - zo 08-05-2011, 18:00): 3-2

0.0083250