|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:35 schreef sebas79 het volgende:[..] Ja tuurlijk , 2-0 voor komen en 2-3 verliezen heeft niks met instelling te maken ? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken heb , ik heb weer een paar schijnverdedigers gezien vandaag Wil jij concluderen dat toen ajax met 2-0 voorstond dat ze toen de mentaliteit kregen van jo laten we ze 2-2 maken. En toen is het perongeluk verkeerd gegaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:39 schreef Pietje het volgende:[..] Dat weet je toch ;-) Maar even serieus. Waar was Van der Wiel?? Eriksen?? Siem de Jong?? Alderweireld?? Ook heb ik Sulejmani niet echt gezien. Kortom, veel te veel spelers van Ajax-zijde die niet thuis gaven. Zo'n tegenstander in zo'n ambiance daar zouden ALLE spelers een kick van moeten krijgen en zij zouden allemaal een drive moeten hebben om tot het gaatje te gaan. Volgende week zullen zij het opnieuw moeilijk krijgen, terwijl FC Twente nu aan gelijkspel genoeg heeft. Geloof me, Ajax blijft volgende week weer met lege handen staan :-( Ik denk dat Anita met name vandaag overklast werd, hierdoor kon Twente heel makkelijk voetballen op het middenveld, Eriksen kreeg totaal geen ruimte, en Sulejmani had ook zijn dag niet. Alleen Ebecilio, Vermeer en De Zeeuw konden mij bekoren.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Anita met name vandaag overklast werd, hierdoor kon Twente heel makkelijk voetballen op het middenveld, Eriksen kreeg totaal geen ruimte, en Sulejmani had ook zijn dag niet. Alleen Ebecilio, Vermeer en De Zeeuw konden mij bekoren.. Vergeet Siem niet. Heb je die iets goeds zien doen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je geen ballen krijgt kan je er niks mee doen toch, Anita werd uit de wedstrijd gespeeld, hierdoor kan Eriksen helemaal niks doen, en dus is de Jong bijna onbereikbaar.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Twee behoorlijke schoten op doel. Dat was 't wel wat Siem betreft.
Maar we hebben Mounir nog. :-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Als je geen ballen krijgt kan je er niks mee doen toch, Anita werd uit de wedstrijd gespeeld, hierdoor kan Eriksen helemaal niks doen, en dus is de Jong bijna onbereikbaar.. Ik vond wel dat met de ruimte die eriksen had dat hij het goed heeft gedaan. Maar siem zat ook totaal niet in de wedstrijd maarja kan ook een x gebeuren he 3 weekjes en heel nederland is het vergeten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:Twee behoorlijke schoten op doel. Dat was 't wel wat Siem betreft. Maar we hebben Mounir nog. :-P Assist bij de goal van de Zeeuw.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:Twee behoorlijke schoten op doel. Dat was 't wel wat Siem betreft. Maar we hebben Mounir nog. :-P Die heeft toch hamstring klachte? Vind wel lief van Frank dat die heel voorzichtig is met mounir en hem niet 'te' snel wil brengen :P |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:55 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Vind wel lief van Frank dat die heel voorzichtig is met mounir en hem niet 'te' snel wil brengen :P Tekent de professional de Boer hè. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben weg... Moet een lijste voor HASJKOPH maken...Laterzzzzzzzz |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Whahaha.. Succes ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en die ike tikkie is een nsber,,,,,,,,, |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sulejmani op de bank bracht veel te weinig, Ozbiliz laten beginnen. Met Enoh beginnen, De Zeeuw in de tweede helft laten komen. Indien Mounir fit laten starten, komt hij niet uit de verf met Svitanich eindigen |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wat een kut wedstrijd was t man... Ben net pas terug van t café maar t was gewoon klote. Leek wel of we aan het counteren waren soms... Maarja snapte ook niet echt waarom Twente niet doordrukte na de 2-2, als Twente druk zette was Ajax weer gezien, of het nou aan de opvatting ligt of conditioneel, ik weet t niet. Twente terecht gewonnen maar die vrije trap was onterecht.... Op na volgenden week!
Stel Lorenzo had die bal er wel ingeschoten zeg..... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vond het een prima wedstrijd, zoals een finale hoort te zijn. Of verwachten we dat Ajax 'eventjes' Twente compleet wegspeelt ? Als je dat denkt ben je niet goed bij je hoofd en heb je de afgelopen 10 jaar liggen slapen.
Maar god..ik hoop zo dat wij zondag afsluiten met "Helemaal niets in Duitsland" , " Oooh wat zijn die moffen stil" en "Schade Deutschland alles is vorbei" |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kom je 2-0 voor en dan kan je de wedstrijd niet uitspelen,ja waar aan ligt dat;
1.instelling(redelijk) 2.passie(redelijk) 3.beleving(redelijk 4.ervaring(matig/slecht)
ervaring dat is wat ik het meeste mis,ik mis in elke linie een oudere ervarener speler. een speler die de jonkies een schop onder hun klote geeft als het niet loopt of als het wat minder loopt.
dus frankie ervaring a.u.b
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
weer zo een geval heb het niet gezien!? blom bedank dat je geen rood durfde te geven aan RUIZ WAS ROOD dit was de Helenboog van het jaar! en meneer janssen was weer bezig eigen rechter te spelen !hardhandig tegen stander weg duwen en Slaande beweging maken naar tegenstander, bij het nemen van de vrije trap! blom stond her bij en deed niets was gewoon geel voor janssen! en het was niet de eerste x dat die dit doet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kom op Harry....ook de Ajacieden hadden een goed instelling, beleving en passie. Onzin om te roepen dat ze dat niet hebben....Twente is gewoon de beste ploeg van NL en Ajax heeft moeite om hun te verslaan. Kan toch ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 09:59 schreef Rogier het volgende:Kom op Harry....ook de Ajacieden hadden een goed instelling, beleving en passie. Onzin om te roepen dat ze dat niet hebben....Twente is gewoon de beste ploeg van NL en Ajax heeft moeite om hun te verslaan. Kan toch ? nee kan niet zeker als je met 2-0 voorkomt dat mag je niet weggeven. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
Blom je krijg van mij een dikke 4! en nou maar niet hopen dat Ajax zondag van Boekel of vinkie Boy krijgen! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ajax had het gewoon af moeten maken, 2-0 mag je Never weggeven. Daarnaast hadden ze met de 2-2 stand nog genoeg kansen. Ebecilio schoot op de paal, Blind kopte op de lat en in verlenging stond Cvitanich met de bal bij de eerste paal te wachten tot Boschker die bal op pakte! Gold ook voor Twente btw, toen De Jong en Ruiz naast kopten.
Maar ja... zondag de schaal en dan is de beker weer vergete! :) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:34 schreef Guyt het volgende:HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. Typisch! Misschien is fc Twente een goede club voor je? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Anita met name vandaag overklast werd, hierdoor kon Twente heel makkelijk voetballen op het middenveld, Eriksen kreeg totaal geen ruimte, en Sulejmani had ook zijn dag niet. Alleen Ebecilio, Vermeer en De Zeeuw konden mij bekoren.. Dit klopt helemaal, Anita werd overklast, helemaal toen Jansen en Brama stuivertje gingen wisselen en Jansen iets meer naar voren ging spelen. Zat helaas niet in het stadion, dus kon het niet helemaal goed zien. Vond Ebecilio erg goed gister, normaal ben ik niet zo happy met hem. Suljemani had denk ik last van de druk die op zijn schouders lag. Hij vond dat hij iets extra's moest brengen, maar zat meer tegen zichzelf te voetballen, dat is alleen maar goed voor volgende week.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 23:37 schreef ThomasAjacied het volgende:Wat een kut wedstrijd was t man... Ben net pas terug van t café maar t was gewoon klote. Leek wel of we aan het counteren waren soms... Maarja snapte ook niet echt waarom Twente niet doordrukte na de 2-2, als Twente druk zette was Ajax weer gezien, of het nou aan de opvatting ligt of conditioneel, ik weet t niet. Twente terecht gewonnen maar die vrije trap was onterecht.... Op na volgenden week! Stel Lorenzo had die bal er wel ingeschoten zeg..... Tja liever nu tegen de paal schieten, dan volgende week. De vrije trap was idd onterecht. Ik vond Ajax eigenlijk de bovenliggende partij, alleen was Twente gevaarlijker. Siem vond ik echt goed voetballen dit keer.. Jammer dat het geen echte spits is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 10:03 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee kan niet zeker als je met 2-0 voorkomt dat mag je niet weggeven. Eens, helaas heeft Ajax dit al 2x eerder gedaan..
Groningen 2-0 voor, eindstand 2-2. Roda JC 2-0 voor en eindstand 2-2 en nu tegen Twente... Ze moeten nu wel leren om het dan gewoon goed uit te spelen... Jammer |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:34 schreef Guyt het volgende:HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. dan ben je Ajax-onwaardig! meer woorden maak ik er ook niet aan vuil! sterf |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hoe druk je eigenlijk een avatar bij je naam!? zal ongetwijfeld wel op een topic gezegd zijn maar om alle topics aan te klikken is ook zoiets! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:34 schreef Guyt het volgende:HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. Hahahaha, wat ben jij een nep supporter zeg. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar kom op wie wil nou die dennenappel hebben.... Ga ze liever volgende week steunen, en alke bal aanname van Twente heel hard fluiten en Theo Jansen, alleen maar uitfluiten, bij alleen het roepen van zijn naam al... hahhahaa ga je nu Feyenoord supporter worden??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:34 schreef Guyt het volgende:HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. Dan wens ik je veel plezier in Enschede! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:34 schreef Guyt het volgende:HET IS OVER AJAX WINT GEEN ENE DONDER DIT JAAR. IK STOP MET SUPPORTEN. IK KAN GEWOON NIET MEER VOOR AJAX ZIJN. Liefde voor de club heerst. achterlijke.. Maar Ajax gaat ten onder aan onvolwassenheid, deze wedstrijd had gewoon uitgespeeld moeten worden. Niet dat het belangrijk is, deze beker boeit me geen flikker. als we hem hadden leuk, hebben we hem niet Who cares? De schaal hoort in A'dam te zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en? . . is 't weer droog bij jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Bij jullie is het pas echt helemaal niks :P |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Bedankt voor de 3e ster! Kampioenen *** |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie het laatst lacht, lacht het best is het toch???
Feyenoord heeft alleen maar het verlies van een ander om te lachen, hoeveelste haan jullie worden in de competitie?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Waarom doe je dat nou, sevillana? Dit noemen we in gewoon Nederlands toch gewoon provoceren? Als wij dat op het Feyenoord-forum doen, dan zijn de rapen gaar en worden we voor van alles en nog wat uitgemaakt en weggevloekt en wordt ons een enge ziekte toegewenst. Kom nou eens gewoon discussieren in plaats van olie op het vuur te gooien. Dat moet toch wel kunnen? |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Wegspoelen met veeeeeel bier!!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm JODEN KAMPIOEN!!! |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Waarom zijn Johan en René zo verschrikkelijk negatief over Ajax? Heb ik dan echt naar een andere wedstrijd zitten kijken? Ik hoor overal om me heen dat Twente zoveel beter was, maar bij jullie werd de wedstrijd ook pas in de laatste minuut van de verlenging beslist toch? En als jullie teletekst aan zetten, dan staat er toch ook dat Ajax na 33 wedstrijden slechts 1 puntje achter Twente staat toch? In mijn ogen zijn Ajax en Twente aan elkaar gewaagd en heeft Ajax in een thuiswedstrijd tegen Twente minimaal 50% kans op de overwinning (zoals het dubbeltje gisteren ook beide kanten op had kunnen vallen). Ik verbaas me echt over de negativiteit richting Ajax... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 21:26 schreef Harm de Graaf het volgende:Waarom zijn Johan en René zo verschrikkelijk negatief over Ajax? Heb ik dan echt naar een andere wedstrijd zitten kijken? Ik hoor overal om me heen dat Twente zoveel beter was, maar bij jullie werd de wedstrijd ook pas in de laatste minuut van de verlenging beslist toch? En als jullie teletekst aan zetten, dan staat er toch ook dat Ajax na 33 wedstrijden slechts 1 puntje achter Twente staat toch? In mijn ogen zijn Ajax en Twente aan elkaar gewaagd en heeft Ajax in een thuiswedstrijd tegen Twente minimaal 50% kans op de overwinning (zoals het dubbeltje gisteren ook beide kanten op had kunnen vallen). Ik verbaas me echt over de negativiteit richting Ajax... Zo zit ik nou ook. Heb ik idd dan een andere wedstrijd zitten kijken (zat in het stadion). Qua positiespel bij vlagen zeer goed. Vind ze ook wel aan elkaar gewaagd. Kansloos zeker niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 21:26 schreef Harm de Graaf het volgende:Waarom zijn Johan en René zo verschrikkelijk negatief over Ajax? Heb ik dan echt naar een andere wedstrijd zitten kijken? Ik hoor overal om me heen dat Twente zoveel beter was, maar bij jullie werd de wedstrijd ook pas in de laatste minuut van de verlenging beslist toch? En als jullie teletekst aan zetten, dan staat er toch ook dat Ajax na 33 wedstrijden slechts 1 puntje achter Twente staat toch? In mijn ogen zijn Ajax en Twente aan elkaar gewaagd en heeft Ajax in een thuiswedstrijd tegen Twente minimaal 50% kans op de overwinning (zoals het dubbeltje gisteren ook beide kanten op had kunnen vallen). Ik verbaas me echt over de negativiteit richting Ajax... Persoonlijk ben ik helemaal niet negatief over Ajax, ik schat alleen Twente iets verder als team in.. Iets meer ervaring en iets beter op elkaar ingespeeld.. De Boer is aan het bouwen met een team voor komend seizoen en het is bijzonder knap dat de Boer zich nog met het kampioenschap kan bemoeien.. Volgend jaar moet het er staan, en een kampioenschap zou daar nu zeker bij kunnen helpen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 20:55 schreef Pietje het volgende:[..] Waarom doe je dat nou, sevillana? Dit noemen we in gewoon Nederlands toch gewoon provoceren? Als wij dat op het Feyenoord-forum doen, dan zijn de rapen gaar en worden we voor van alles en nog wat uitgemaakt en weggevloekt en wordt ons een enge ziekte toegewenst. Kom nou eens gewoon discussieren in plaats van olie op het vuur te gooien. Dat moet toch wel kunnen? gewoon, . . . een grappie, . . vond 'm wel aardig. overigens zul je mij niet snel met nare ziektes e.d. zien smijten hè? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is best een aardig stukkie rijden naar Tukkerland hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ligt eraan waar je vandaan komt toch.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:54 schreef sevillana het volgende:[..] gewoon, . . . een grappie, . . vond 'm wel aardig. overigens zul je mij niet snel met nare ziektes e.d. zien smijten hè? Nee, dat weet ik, dat smijten met enge ziektes doe jij gelukkig inderdaad niet. Maar diverse van je mede-Feyenoorders doen dat wel! En zo maken Ajacieden ook wel eens "een grappie" op jouw forum en dat wordt niet bepaald gewaardeerd. Toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 23:10 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, dat weet ik, dat smijten met enge ziektes doe jij gelukkig inderdaad niet. Maar diverse van je mede-Feyenoorders doen dat wel! En zo maken Ajacieden ook wel eens "een grappie" op jouw forum en dat wordt niet bepaald gewaardeerd. Toch? wel eens, maar lees nu weer iets over een bepaald sjaaltje wat bij jullie schijnbaar speelt. zo'n actie kun je op 2 manieren uitleggen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:39 schreef sevillana het volgende:[..] wel eens, maar lees nu weer iets over een bepaald sjaaltje wat bij jullie schijnbaar speelt. zo'n actie kun je op 2 manieren uitleggen. Dat sjaaltje keur ik ook zeker niet goed! Aan de andere kant: wie dragen er T-shirts met als opschrift: "110% anti 020"??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Jij loop wel hard van stapel met je avatar Zal leuk zijn als Twente gewoon wint puur vanwege de arrogantie dat je denk oh dat winnen we wel even Maar ik denk toch dat ajax gaat winnen of in ieder geval de betere ploeg zal zijn Ajax heeft in principe niks te verliezen en Twente staat eerste en zal nerveus en met angst in de benen spelen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 13:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Jij loop wel hard van stapel met je avatar Zal leuk zijn als Twente gewoon wint puur vanwege de arrogantie dat je denk oh dat winnen we wel even Maar ik denk toch dat ajax gaat winnen of in ieder geval de betere ploeg zal zijn Ajax heeft in principe niks te verliezen en Twente staat eerste en zal nerveus en met angst in de benen spelen Vertrouwen noem ik dat. |
|
|
|