|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Je kan beter hopen op geluk |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 13:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Jij loop wel hard van stapel met je avatar Zal leuk zijn als Twente gewoon wint puur vanwege de arrogantie dat je denk oh dat winnen we wel even Maar ik denk toch dat ajax gaat winnen of in ieder geval de betere ploeg zal zijn Ajax heeft in principe niks te verliezen en Twente staat eerste en zal nerveus en met angst in de benen spelen Mwoah..
over arrogantie gesproken...
Theo en Twente-publiek kunnen er ook wat van.
Weet niet hoor maar als Feyenoord thuis kan winnen van PSV dan winnen wij zeker van Twente. Volgens mij had Ado ook moeten winnen van Twente maar wilden ze op het eind niet doordrukken vanwege de achterliggende haatgedachte naar ons toe. (En ja, dat heb ik via inside-info gehoord)
Tegelijkertijd zijn wij Ajax. Ga toch gvd niet in mijn eigen stadion de underdog spelen. Krijg de kolere met die pony's.
Ik ben er zo van overtuigd dat we winnen. Nog sterker... als ik er van overtuigd was dat we zouden gaan verliezen dan ga ik nog.
Ajax-supporter ben je..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha niet gelijk naar een ander kijken nooit geleerd? Maar ik snap je manier van denken wel maar dat over ADO geloof ik niet Haat tegen een andere club kan niet groter zijn dan liefde voor je eigen club Anders heb je gewoon geen clubliefde Maarja dan ben jij niet 1 van de vele mooi weer supporters Zoals ik al eerder zei ik denk dat ajax wint maar ik zal er me geld niet op durven leggen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 14:31 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha niet gelijk naar een ander kijken nooit geleerd? Maar ik snap je manier van denken wel maar dat over ADO geloof ik niet Haat tegen een andere club kan niet groter zijn dan liefde voor je eigen clubAnders heb je gewoon geen clubliefde Maarja dan ben jij niet 1 van de vele mooi weer supporters Zoals ik al eerder zei ik denk dat ajax wint maar ik zal er me geld niet op durven leggen Weet je dat zeker? Kan me vorig jaar nog herinneren waarin er vrindelijk verzocht werd niet te winnen van Twente. Of het ludiek was of niet, het werd wel gevraagd en de toon was serieus genoeg. Feyenoord was vorig jaar 4e en op de goede weg. Door die weggeefpartij tegen Twente (hadden jullie minimaal gelijk kunnen spelen) heb je eigenlijk je eigen glazen ingegooid. Zie het resultaat van dit jaar.. werkt allemaal door. Dat jullie nu eindelijk wel je werk deden komt door de 10-0 verliespartij. Die telde zwaarder dan ons eventuele kampioensschap.
en dat gelul over mooiweer supporters is bij ons niet van toepassing.. wij hebben een dak |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Is het al zondag? Zenuwen beginnen te komen.. Wat heb ik er zin in!! Ik heb echt het gevoel dat Zondag alles op de juiste plek in mekaar gaat vallen.. Een beetje Kiev of AC Milan uit idee! We moeten gaan knallen als supporters.. Ik kan niet wachten tot het zondag is!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 15:21 schreef BRW het volgende:Is het al zondag? Zenuwen beginnen te komen.. Wat heb ik er zin in!! Ik heb echt het gevoel dat Zondag alles op de juiste plek in mekaar gaat vallen.. Een beetje Kiev of AC Milan uit idee! We moeten gaan knallen als supporters.. Ik kan niet wachten tot het zondag is!!! ik hoop dat je gelijk krijgt man.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 14:50 schreef Ride het volgende:[..] Weet je dat zeker? Kan me vorig jaar nog herinneren waarin er vrindelijk verzocht werd niet te winnen van Twente. Of het ludiek was of niet, het werd wel gevraagd en de toon was serieus genoeg. Feyenoord was vorig jaar 4e en op de goede weg. Door die weggeefpartij tegen Twente (hadden jullie minimaal gelijk kunnen spelen) heb je eigenlijk je eigen glazen ingegooid. Zie het resultaat van dit jaar.. werkt allemaal door. Dat jullie nu eindelijk wel je werk deden komt door de 10-0 verliespartij. Die telde zwaarder dan ons eventuele kampioensschap. en dat gelul over mooiweer supporters is bij ons niet van toepassing.. wij hebben een dak [ afbeelding ] Ja maar die paar megolen die het trainingsveld opliepen vorig jaar vind ik ook geen supporters Die kijken op teletekst eerst of jullie verloren hebben en dan pas of Feyenoord gewonnen heeft Met zulk soort types moet je niks te maken willen hebben stelletje snuivers zijn dat |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je moet met helemaal geen kakkerlak te maken hebben eigenlijk...beter man!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Jij ben bekrompen maar dat geef niet ken je waarschijnlijk ook niks aan doen ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ik denk dat jij niet kan lezen man........je zit op verkeerde forum....... |
|
|
|