BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Feyenoord toont in Venlo nieuwe uitshirt "

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
d-nom
 d-nom - zondag 01 mei 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Zullen we gelijk weer om nieuwe vragen, zo te zien zijn het geen geen shirts waar tegenstanders van onder de indruk raken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
ah en we hadden allemaal nog zo gehoopt dat babyblauw elke tegenstander de schrik van hun leven zou bezorgen.
Quiroz
 Quiroz - zondag 01 mei 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Krijgen we nou weer gezeik over het shirt, dit is nu al het derde jaar, koop lekker een 020 shirt joh, traditioneel!
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 17:17   quote  deeplink  
ik vind ze wel geinig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:16 schreef Quiroz het volgende:
Krijgen we nou weer gezeik over het shirt, dit is nu al het derde jaar, koop lekker een 020 shirt joh, traditioneel!
haha, je mot toch ergens je frustraties op los kunnen laten. Anders worden we allemaal Tristan van der V'tjes.

De shirts zijn wel eens lelijker geweest, ook wel eens mooier. Ik mis zelf de laatste jaren een beetje het echte Feyenoord-gevoel bij het uitshirt.
MMM
 MMM - zondag 01 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
He
d-nom
 d-nom - zondag 01 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:16 schreef Quiroz het volgende:
Krijgen we nou weer gezeik over het shirt, dit is nu al het derde jaar, koop lekker een 020 shirt joh, traditioneel!
drie jaar op rij toch een teken dat er niet geluisterd wordt, we hebben al een keeper in het roze gehad en spelen we in babyblauw, indrukwekkend hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:20 schreef d-nom het volgende:

[..]

drie jaar op rij toch een teken dat er niet geluisterd wordt, we hebben al een keeper in het roze gehad en spelen we in babyblauw, indrukwekkend hoor.
zo inderdaad. die keeperspakjes waren helemaal kudt. herinner me ook nog Darley in een matrozenpakje....
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 01 mei 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Ik denk dat het niet zo uitmaakt in wat voor kleur shirt ze spelen,maar meer aan de manier dat ze spelen. En vooral met wat voor een instelling ze spelen.
Tjabba
 Tjabba - zondag 01 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Babyblauw past goed bij dit babyelftal.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Steek maar in de fik
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
ja ze waren nog niet zo aan die kleur gewend dus raakte wel is in de war tijdens de passing
SCF1908vakq
 SCF1908vakq - zondag 01 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Maakt niets uit in welk shirt je voetbalt. Je moet met je hart spelen. Deze selectie ONGESCHIKT.... Mario trek je conclusie en rot op
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Ik vind het niet zo'n mooi shirt, maar eerlijk gezegd vind ik het ook even niet zo'n mooi team. Babyblauw of smurfenblauw, het hoeft van mij niet, liever niet zelfs, maar het misstaat deze selectie niet.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Gelijk een ander shirt volgend jaar want dit shirt werkt nu al tegen.....
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 02 mei 2011 - 13:45   quote  deeplink  
blijkbaar waren het de clubpyamaas
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 13:46   quote  deeplink  
blijkbaar ben ik de enige, maar ik vind t zo lelijk niet.
craven
 craven - maandag 02 mei 2011 - 13:47   quote  deeplink  
gewoon groen-wit uit tenue of helemaal geel
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 02 mei 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Het liefst de kleuren van Rotterdam... Kan dat niet dan moet het een shirt zijn waarin je jezelf ook op straat kan vertonen.
Die zwarte met die rood met witte band in het midden bijvoorbeeld. Natuurlijk gaat het om de prestaties van het team... maar die shirts zijn toch ook vooral marketingtechnisch op de markt gebracht? ze verwachten immers dat supporters ze gaan kopen.

Overigens waar ligt de grens met lichtblauw en babyblauw? Pierre van Hooijdonk scoorde ook in een babyshirtje een wondergoal tegen Freiburg.
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Groen-wit.
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
jongens, nog een maal. het shirt moet zijn exact zoals de kappa zwart met rood witte streep in het midden. alleen dan al het rood verwisselen voor rotterdam groen! behalve het embleem dan. als ze dat shirt zouden maken koop ik alles. maar dit shirt vind ik spuuglelijk. net het nederlands elftal.
d-nom
 d-nom - maandag 02 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 16:58 schreef obiku010 het volgende:
jongens, nog een maal. het shirt moet zijn exact zoals de kappa zwart met rood witte streep in het midden. alleen dan al het rood verwisselen voor rotterdam groen! behalve het embleem dan. als ze dat shirt zouden maken koop ik alles. maar dit shirt vind ik spuuglelijk. net het nederlands elftal.
Plus 1 Volledig met je eens !!! Maar vind het al gauw beter dan dit blauwe shirt.
Een shirt moet ook wat uitstralen en dat doet deze niet tenzij je bij de prenatal shopt.
Ik durf zelfs te stellen dat ik de shirts van onze sattelietclub nog meer vind uitstralen dan die van ons. Geef ons een shirt om trots op te zijn. Één die kracht uitstraalt,
één die Feyenoord en Rotterdam echt vertegenwoordigt voor passie en kracht en geen één waar de tegenstander om lacht bij het betreden van hun veld, of de prenatal moet ons gaan sponsoren voor een miljoentje of 20 hahaha.
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:28 schreef d-nom het volgende:

[..]

Plus 1 Volledig met je eens !!! Maar vind het al gauw beter dan dit blauwe shirt.
Een shirt moet ook wat uitstralen en dat doet deze niet tenzij je bij de prenatal shopt.
Ik durf zelfs te stellen dat ik de shirts van onze sattelietclub nog meer vind uitstralen dan die van ons. Geef ons een shirt om trots op te zijn. Één die kracht uitstraalt,
één die Feyenoord en Rotterdam echt vertegenwoordigt voor passie en kracht en geen één waar de tegenstander om lacht bij het betreden van hun veld, of de prenatal moet ons gaan sponsoren voor een miljoentje of 20 hahaha.
eens!!! volledig!! hang dan ook fopspenen aan de kraag met dit shirt, liefst van difrax!
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
ik had liever inzet gezien in venlo, . . . boeiend, zo'n shirt!
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:41 schreef sevillana het volgende:
ik had liever inzet gezien in venlo, . . . boeiend, zo'n shirt!
tuurlijk dat had ik liever ook man. maar dit gaat over het shirt. en dat vind ik niet echt freightning overkomen. en het zijn de kleine dingen die het volgend seizoen gaan doen. al werkt het voor 1% is het beter dan niet. ik mis een echt uuitshirt herkenbaar voor de club. je hebt kleuren zat. pak dan niet rood wit, maar groen wit. of heel het shirt wit, en dan rood zwarte baan in het midden. verzin iets. ben echt klaar met puma. koop nooit meer iets van ze. het shirt van exelsior boezemd nog meer onzag in. puma... ga failiet of sterf uit zoals de echte bijna doen!
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:46 schreef obiku010 het volgende:

[..]

tuurlijk dat had ik liever ook man. maar dit gaat over het shirt. en dat vind ik niet echt freightning overkomen. en het zijn de kleine dingen die het volgend seizoen gaan doen. al werkt het voor 1% is het beter dan niet. ik mis een echt uuitshirt herkenbaar voor de club. je hebt kleuren zat. pak dan niet rood wit, maar groen wit. of heel het shirt wit, en dan rood zwarte baan in het midden. verzin iets. ben echt klaar met puma. koop nooit meer iets van ze. het shirt van exelsior boezemd nog meer onzag in. puma... ga failiet of sterf uit zoals de echte bijna doen!
ach, ik kan me de tijd nog herinneren dat de tegenstanders in de spelerstunnel al begonnen te zweten, dus voordat er überhaupt een bal op het veld rolde, maar dat had volgens mij meer te maken met degenen die toen het shirt droegen dan met het shirt zelf.
MMM
 MMM - maandag 02 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
De kleur past goed bij Mario/lolsmurf
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach, ik kan me de tijd nog herinneren dat de tegenstanders in de spelerstunnel al begonnen te zweten, dus voordat er überhaupt een bal op het veld rolde, maar dat had volgens mij meer te maken met degenen die toen het shirt droegen dan met het shirt zelf.
klopt! maar ik wil zo graag een mooi uitshirt. want ik voel me zo fijn met een mooi shirt aan! en het levert de club meer op. laat mij de aankomende 5 jaar de uitshirts stylen voor nop. als de verkoop toeneemt bij puma... wil ik met terug werkende kracht een bedragje van 50000. waarvan ik de helft in seizoenskaarten en vervoer stop voor mensen als dirk die op oude leeftijd de kuip willen bezoeken!
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:57 schreef obiku010 het volgende:

[..]

klopt! maar ik wil zo graag een mooi uitshirt. want ik voel me zo fijn met een mooi shirt aan! en het levert de club meer op. laat mij de aankomende 5 jaar de uitshirts stylen voor nop. als de verkoop toeneemt bij puma... wil ik met terug werkende kracht een bedragje van 50000. waarvan ik de helft in seizoenskaarten en vervoer stop voor mensen als dirk die op oude leeftijd de kuip willen bezoeken!
dat noem ik nog eens een nobel en strak plan!
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
dus 5 jaar werk (lees 2 weken) en dan 25000 voor mij, de rest naar het obiku helpt de oudjes fonds! ik ben een soort che guavara zeggen ze in het bejaarde wel eens. en kom op. die oudjes hebben meer tijd gehad wijs te worden dan ik
sevillana
 sevillana - maandag 02 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:00 schreef obiku010 het volgende:
dus 5 jaar werk (lees 2 weken) en dan 25000 voor mij, de rest naar het obiku helpt de oudjes fonds! ik ben een soort che guavara zeggen ze in het bejaarde wel eens. en kom op. die oudjes hebben meer tijd gehad wijs te worden dan ik
tsja, . . maar op een zeker moment zet de aftakeling in hè, als je dus wat ouder aan 't worden bent
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . maar op een zeker moment zet de aftakeling in hè, als je dus wat ouder aan 't worden bent
je hebt gelijk.. mischien zien ze dat dan niet goed. hahaha. maar laat puma maar vragen om ingezonden shirts. eenvoudig gezegt, kleurplaten. of net als ah deed met de voetbal plaatjes, een soort programma maken waarom support een soort eiegen shirt kunnen maken. en dan de shirts waarvan er het meeste echt lijken op elkaar die gaan door ofzo. een soort shirt maak dag. puma meer geliefd. wij een mooier shirt. en straks iemand die de club kent, de supporters. en die een klein contracje bieden voor zolang het sponser contract loopt. puma kan met de info weer uitshirts maken voor in duitsland. puma wint, wij, feyenoord door meer verkoop. zakelijk laten ze en bij puma, en bij de feyenoord merchandise geld liggen. dat kan anders. tijd dat de ogen open gaan
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 02 mei 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:00 schreef obiku010 het volgende:
dus 5 jaar werk (lees 2 weken) en dan 25000 voor mij, de rest naar het obiku helpt de oudjes fonds! ik ben een soort che guavara zeggen ze in het bejaarde wel eens. en kom op. die oudjes hebben meer tijd gehad wijs te worden dan ik
jij zal nooit wijs worden, dat zou je niet aankunnen, je werd meteen gek van blijdschap
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
ik vind t shirt wel geinig.

Maar ja, dr komt dan ook een baby.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Trendsetters...

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/581866/2011/05/03/Nieuwe-tenues-topclubs-lekken-uit-op-internet.dhtml
d-nom
 d-nom - dinsdag 03 mei 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ach ach ach zou bijna denken dat het de prenataldivisie gaat heten !!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:34 schreef d-nom het volgende:
Ach ach ach zou bijna denken dat het de prenataldivisie gaat heten !!!
jammer dat palermo niet in de eredivisie speeld. die hadden toch ook van die edwin en lucas roze shirts?
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Of St. Pauli, die hebben bruine shirts!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Of rode ster Belgrado.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 15:15   quote  deeplink  
st pauli en rode ster belgrado moeten fuseren. bruine st.er pauli
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:13 schreef Stylzz het volgende:
Of rode ster Belgrado.
Je zou er een rode ster van krijgen van die shirts...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Feyenoord toont in Venlo nieuwe uitshirt "









0.0061547