BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Programma keuze KNVB SCHANDALIG!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Ik zat er zo eens over na te denken, maar dat de knvb Ajax-Twente als laatste is echt een schande van de hoge heren in Zeist, Qua voetbal is het natuurlijk een sprookje, maar denk je de gevolgen van het eventuele winnen van Twente eens in..

Hoe zou de harde kern reageren als Twente kampioen zou worden in de Arena?

Wat er ook gebeurt, de KNVB is hier zelf voor verantwoordelijk door deze wedstrijd als laatste te laten spelen, iedereen wist vanaf dag 1 dat dit scenario mogelijk was...

Ik hoop in ieder geval dat het in A'dam niet uit de hand zal lopen, de beste manier hiervoor is natuurlijk een kampioenschap van de A'dammers..

Jullie gedachten over deze blunder van de KNVB...
Eide
 Eide - zondag 01 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Het programma is volgens mij een loting, juist om competitie vervalsing te voorkomen. Ik snap dan ook niet helemaal hoe dit een "blunder" is.
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Die wedstrijden worden gewoon door een computer gegenereerd
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 19:52   quote  deeplink  
ik denk dat ze allemaal moeten hopen dat ajax wint......
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
niemand kan AJAX van het Kampioen schap Houden!! al een AJAX Zelf!!!!
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
het wordt zowiezo een gevaarlijke dag dan........
Twan
 Twan - zondag 01 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:54 schreef adriu het volgende:
Als Twente stand houdt dan is Twente degene die het geflikt heeft en niet Ajax zelf.
Ajax heeft nu eindelijk alles in eigen hand en het wordt nu verdomme tijd dat Ajax het over 2 weken ook eens gaat afmaken. Ajax speelt thuis, in een uitverkocht stadion, tegen dé concurrent en het mooiste is : De schaal is in Amsterdam en tsja : zal ie dan eindelijk ook in Amsterdam blijven? Lets hope so want een succes kan Ajax nu wel goed gebruiken!
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:44 schreef thomASS het volgende:
Die wedstrijden worden gewoon door een computer gegenereerd
Daarom speelt Ajax de laatste jaren altijd als eerste UIT tegebn Utrecht na de winterstop en was dit jaar voor de tweede keer op rij de opening van het seizoen uit naar Groningen.
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:
Ik zat er zo eens over na te denken, maar dat de knvb Ajax-Twente als laatste is echt een schande van de hoge heren in Zeist, Qua voetbal is het natuurlijk een sprookje, maar denk je de gevolgen van het eventuele winnen van Twente eens in..

Wat er ook gebeurt, de KNVB is hier zelf voor verantwoordelijk door deze wedstrijd als laatste te laten spelen, iedereen wist vanaf dag 1 dat dit scenario mogelijk was...

Ik hoop in ieder geval dat het in A'dam niet uit de hand zal lopen, de beste manier hiervoor is natuurlijk een kampioenschap van de A'dammers..

Hoezo blunder? Als Ajax kampioen wordt dan is het weer de KNJB omdat Ajax thuis speelde. Je moet er niet teveel achter zoeken lijkt mij.
Komt ook nog eens bij als we Suarez niet hadden verkocht nu al lang kampioen waren geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje --
Robinho
 Robinho - zondag 01 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
het is erger dat de bekerfinale voor de laatste wedstrijd gespeeld wordt. Maar ook deze laatse wedstrijd is raar, dat ben ik met je eens.
Volgende week jong Ajax opstellen! Alles moet wijken voor de derde ster! Nog twee weken zenuwen.
Het bepalen van het competitieschema gebeurt trouwens niet door loting. knvb bepaalt en kijkt alleen naar ingediende knelpunten door oa overheden etc.
Benno
 Benno - zondag 01 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Pff vind dit echt onzintopics! Het is zoals het is en je verandert erniks aan. Ajax moet gewoon winnen
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:

als Ajax het nu nog laat lopen!? dan is AJAX het Kampioen schap niet waardig!!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:58 schreef Twan het volgende:

[..]

Als Twente stand houdt dan is Twente degene die het geflikt heeft en niet Ajax zelf.
Ajax heeft nu eindelijk alles in eigen hand en het wordt nu verdomme tijd dat Ajax het over 2 weken ook eens gaat afmaken. Ajax speelt thuis, in een uitverkocht stadion, tegen dé concurrent en het mooiste is : De schaal is in Amsterdam en tsja : zal ie dan eindelijk ook in Amsterdam blijven? Lets hope so want een succes kan Ajax nu wel goed gebruiken!
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:42 schreef Eide het volgende:
Het programma is volgens mij een loting, juist om competitie vervalsing te voorkomen. Ik snap dan ook niet helemaal hoe dit een "blunder" is.
Er worden diverse wesdtrijden omgeruild i.v.m. risico, volgens mij is dat in deze toch helemaal het geval.. Of wou je zeggen dat de Ajax harde kern vrolijk naar huis gaat als Twente bij ons kampioen zal worden??
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:54 schreef adriu het volgende:
Wat heeft dat hiermee te maken??? HELEMAAL NIKS..
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Ach waar hebben we het over. Ajax wordt kampioen.
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoezo blunder? Als Ajax kampioen wordt dan is het weer de KNJB omdat Ajax thuis speelde. Je moet er niet teveel achter zoeken lijkt mij.
Komt ook nog eens bij als we Suarez niet hadden verkocht nu al lang kampioen waren geweest.
Daar gaat het me niet om, het gaat niet om het voetballende gedeelte hier. Het gaat mij erom, dat Amsterdam wordt afgebroken, en dat Twente niet heel naar huis gaat als Twente kampioen zal worden..
Booya4Afca
 Booya4Afca - zondag 01 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Wat is dit nou weer voor een onzin. Ophef om niets.

Het schema wordt gewoon met behulp van een computer programma gegenereerd.

Wat is er nou mooier dan in eigen huis te spelen om het kampioenschap. De ArenA is nu al zo'n 3 maanden uitverkocht. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een kolkende ArenA met (hoop ik) ons aller Ajax die aan het langste eind trekt.

Hopelijk zetten ze buiten de ArenA ook schermen neer, zodat mensen uit alle hoeken van het land de mogelijkheid krijgen om richting Amsterdam te gaan, en de ArenA van "dichtbij" te beleven.

We pakken de tukkers!!!

En als Twente wint. Dan zullen er best wat stoeltjes sneuvelen. Maar daar blijft het dan ook bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Booya4Afca --
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:15 schreef Booya4Afca het volgende:
En als Twente wint. Dan zullen er best wat stoeltjes sneuvelen. Maar daar blijft het dan ook bij.
Dat denk je echt???

Dat is namelijk de enige vraag, snap dus niet waarom het onzin zou zijn om erover te praten..
Benno
 Benno - zondag 01 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Omdat je met dit soort "vragen" nl. Stemming maakt. De schuld ligt altij bij anderen.
Benno
 Benno - zondag 01 mei 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Wij moeten weer trots worden.
Nooit de schuld ergens anders leggen; niet omdat andere factoren geen sculd hebben maar gewoon omdat we er schijt aan hebben
remco k
 remco k - zondag 01 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:39 schreef Benno het volgende:
Omdat je met dit soort "vragen" nl. Stemming maakt. De schuld ligt altij bij anderen.
Het heeft niks met het wel/niet halen van een kampioenschap, maar met het van tevoren weten dat dit risico's met zich meebrengt van de KNVB... Heeft niks met wat voor excuses dan ook voor Ajax te maken, ook niks met een voordeel in het programma ofzo, maar enkel met de supportersrellen na afloop van deze wedstrijd, zeker als Twente hem zou winnen... Of denk je dat de Harde kern zomaar accepteerd dat Twente de titel in A'dam ophaalt???

Heeft niks met stemmingmakerij te maken...
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gaat het me niet om, het gaat niet om het voetballende gedeelte hier. Het gaat mij erom, dat Amsterdam wordt afgebroken, en dat Twente niet heel naar huis gaat als Twente kampioen zal worden..
Dit is dan een goede les voor Ajax. Het zal moeten tonen dat wanneer het niet gaat lukken, het zich van zijn beste kant laat zien. Ik zal me kapot schamen als het weer tot rellen komt. Bovendien kan Ajax krediet opbouwen, waarin we nu nog tekort schieten. Ik zal me ook slecht gaan voelen en zal me een kraag in de nek gaan zuipen maar blijf hoe dan ook correct. Het Ajax-publiek moet het zien als een geweldige happening en een eventueel verlies oppakken als een sportieve nederlaag en de Twente feliciteren met het kampioensschap. Dan maakt AJAX stappen...
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit is dan een goede les voor Ajax. Het zal moeten tonen dat wanneer het niet gaat lukken, het zich van zijn beste kant laat zien. Ik zal me kapot schamen als het weer tot rellen komt. Bovendien kan Ajax krediet opbouwen, waarin we nu nog tekort schieten. Ik zal me ook slecht gaan voelen en zal me een kraag in de nek gaan zuipen maar blijf hoe dan ook correct. Het Ajax-publiek moet het zien als een geweldige happening en een eventueel verlies oppakken als een sportieve nederlaag en de Twente feliciteren met het kampioensschap. Dan maakt AJAX stappen...
HALLELUJA!!!!!!MY SWEET LORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!JESUS LOVES YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 01 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Ik geloof echt in een dom toeval, Remco. Voor Ajax zou het wel een mooie drijfveer zijn om juist in de ArenA in de allerlaatste competitiewedstrijd van het seizoen de enige concurrent met een kater naar huis te kunnen sturen.
Ik heb vaak van alles beweerd over de KNVB, maar dat ze hier de hand in hebben geloof ik niet.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
toch leuk
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 22:32   quote  deeplink  
bedankt sportdwaas! ;) door feyenoord worden we kampioen! Nja zogenaamd dan
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:

Ik wist van dag 1 al dat dit zou gaan gebeuren en met mij meerdere. Op het forum hebben we er ook al heel lang over gesproken. Iedereen hoopte dat het dan al beslist zou zijn, maar iedereen wist dat dit hoe dan ook een belangrijke wedstrijd zou worden. Ik vind het wel leuk, alleen baal ik dat de verliezer wel eens 3de kan eindigen en dat vind ik heel jammer. Met 10 man speelde PSV toch nog onterecht gelijk. Wat me wel opvalt is dat Groningen - PSV vaak de laatste wedstrijd is van het seizoen... en Groningen - Ajax de eerste van het seizoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:06 schreef Pietje het volgende:
Ik geloof echt in een dom toeval, Remco. Voor Ajax zou het wel een mooie drijfveer zijn om juist in de ArenA in de allerlaatste competitiewedstrijd van het seizoen de enige concurrent met een kater naar huis te kunnen sturen.
Ik heb vaak van alles beweerd over de KNVB, maar dat ze hier de hand in hebben geloof ik niet.
Dit is idd gewoon toeval. Ik moet zeggen dat dit wel echt geweldig is. Ik kon me geen mooier scenario bedenken dat dit, moet zeggen klasse KNVB. Ik hoop ect dat PSV punten verspeeld, zodat wat er ook mocht gebeuren degene die verliest in de Arena hoe dan ook 2de wordt.
Rogier
 Rogier - maandag 02 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
We gaan gewoon winnen en dan hebben we de beste finish ooit. En laten we wel zijn...we hadden 2 maanden geleden al kampioen kunnen zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 mei 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Kom op Remco, als wij het niet redden, dan hebben we het zelf verkloot! Als je kijkt naar de westrijden tegen Den Haag en Utrecht, met alle respect. Daar hebben we gewoon veel te veel laten liggen(12!!! punten). Dan hadden we al kampioen moeten zijn. Heeft m.i. niets met de indeling van het speelschema te maken.

Maar we pakken 'gewoon' de dubbel!!! Trouwens, we hebben thuis tegen F.C. Twente nog wat goed te maken, na het verlies om de Johan Cruijff schaal aan het begin van het seizoen. Of telt dat nu niet mee?

AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door Ronald 1960 --
Guyt
 Guyt - maandag 02 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van want Suarez had zn beste tijd gehad bij AJAX.
Guyt
 Guyt - maandag 02 mei 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor ik denk dat het hele stadion word afgebroken.En alles daarom heen dat moet 1 grote puinhoop worden al ga ik er gewoon vanuit dat AJAX in een kolkende arena wint.
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Calimero-gedachtegoed...

doe ik niet aan mee...
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 02 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:

wat denk je van volgende week dan? die feyenoord supporters hebben niks te doen dus die vinden het niet erg om onze supporters ff op te wachten.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 02 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 12:59 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

wat denk je van volgende week dan? die feyenoord supporters hebben niks te doen dus die vinden het niet erg om onze supporters ff op te wachten.
Dat gebeurt elk jaar. Zal dit jaar niet anders zijn.

Tegen AZ hebben we ook het een en ander moeten ontwijken toen we de treinen uit stapten.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 02 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 13:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Tegen AZ hebben we ook het een en ander moeten ontwijken toen we de treinen uit stapten.
dat bedoel ik.
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 13:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

en het ergste is ze hebben ook een hekel aan fc pony.

Hahaha.... ze zullen stenen te kort hebben..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 02 mei 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 13:18 schreef Ride het volgende:

[..]

en het ergste is ze hebben ook een hekel aan fc pony.

Hahaha.... ze zullen stenen te kort hebben..
We pakken die Beker in de stad van de vijand!
Ajax..gifAjax..gifAjax..gifAjax..gif
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 02 mei 2011 - 13:46   quote  deeplink  
jaajaa
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 13:46 schreef sportdwaas het volgende:
jaajaa
Zeg ff dat wij beide wedstrijden verliezen... je hebt het nogal fout gehad de laatste tijden

hahahaha
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 12:47 schreef Ride het volgende:

[..]

Calimero-gedachtegoed...

doe ik niet aan mee...
LEZEN
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Is lezen dan echt zo moeilijk, ik zeg nergens dat het programma ajax VOETBALLEND slecht uitkomt.

Ik zeg enkel en alleen dat de KNVB hier met de supporters van beide clubs een onnodig risico neemt, en dat als het uit de hand loopt het de verantwoording van de KNVB is..
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

LEZEN
Nogmaals..

capslockfreak..

jij noemt iets schandalig waarvan ik niet uit ga want wij winnen 15 mei.

Is gewoon een toevallige loting waarbij de KNVB er nooit vanuit ging dat Twente nog om de titel zou spelen.

met je lezen...
biba1970
 biba1970 - maandag 02 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
rellen???????????????????? er zijn misschien een paar mensen die met hun kinderen willen komen ik hou er gewoon niet van die rellen ik hoop en zul 2weken bidden dat WIJ kampioen gaan worden maar als het niet zo is hoop ik gewoon dat iedereen zich netjes gedraagd
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 15:01 schreef biba1970 het volgende:
rellen???????????????????? er zijn misschien een paar mensen die met hun kinderen willen komen ik hou er gewoon niet van die rellen ik hoop en zul 2weken bidden dat WIJ kampioen gaan worden maar als het niet zo is hoop ik gewoon dat iedereen zich netjes gedraagd
Gaat toch wel rellen worden.
Als we kampioen worden komen de succesrelschoppers (krakers, mocro-gangsta's, nepsupporters, importstudenten (waaronder tukkers) wel rotzooi schoppen.
En als we het niet worden gaat diezelfde club jennen op het rembrandtplein en krijgen ze weer klappies.

Elke keer hetzelfde joh.
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 15:07 schreef Ride het volgende:

[..]

Gaat toch wel rellen worden.
Als we kampioen worden komen de succesrelschoppers (krakers, mocro-gangsta's, nepsupporters, importstudenten (waaronder tukkers) wel rotzooi schoppen.
En als we het niet worden gaat diezelfde club jennen op het rembrandtplein en krijgen ze weer klappies.

Elke keer hetzelfde joh.
En dat komt dorodat deze wedstrijd nu gespeeld gaat worden..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 02 mei 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat komt dorodat deze wedstrijd nu gespeeld gaat worden..
Ja vast...

Elke wedstrijd is een wedstrijd opzich. Dan had Twente of Ajax het maar eerder moeten beslissen.

Er zijn in het verleden amper rellen geweest tussen Twente en Ajax supporters.

Tegenwoordig is het haast onmogelijk om uberhaupt ergens te rellen.

Denk je nou echt dat Twente supporters naar Amsterdam komen als zij kampioen worden?

Mocht Twente inderdaad aan het langste eind trekken, dan is de kans groot dat er stoeltjes sneuvelen. Maar rellen? Die komen tegenwoordig amper voor. En zeker niet bij clubs uit het oosten.

Maar het maakt allemaal toch geen moer uit. We pakken ze de 15e!!
alibabba
 alibabba - maandag 02 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:00 schreef joduh het volgende:

[..]

HALLELUJA!!!!!!MY SWEET LORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!JESUS LOVES YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had gedacht dat jij dat nooit zou lezen man:)
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
hahaah ali!!!ik lees alles van jou man!!!!-)maar ik reageer niet op alles!!!!!!;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Programma keuze KNVB SCHANDALIG!!!!!!

0.0072138