BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EL. Hamdaoui Maak Ajax Kampioen!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 mei 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Gelukkig maar!
baco74
 baco74 - zondag 01 mei 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Ik denk het niet, maar op die manier mag het ook als het maar gebeurt.
Van mijn part worden we kampioen dankzij een eigen goal van Twente.
Zolang het niet met vies spel gebeurt dan vind ik alle manieren ok,
zelfs als het onverdiend zou zijn.
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
en ik gun jansen of ruis die eigen goal man!!!!!
arnie308
 arnie308 - zondag 01 mei 2011 - 22:53   quote  deeplink  
het zal mij niets verbazen,dat El Ham de winnende gaat maken
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:30 schreef nemam-tiL het volgende:
Ik sla je niet maar geef wel een schop tegen je rollatortje,heheheheehhe
[/q IK HOOP DAT JE KLAAR BEN GEKOMEN!!
baco74
 baco74 - zondag 01 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:45 schreef joduh het volgende:
en ik gun jansen of ruis die eigen goal man!!!!!
Jaaah, Jansen bij het uitverdedigen via de billen van de scheids.
Wat zullen ze gek worden.
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:36 schreef thomASS het volgende:
Daar moet ik je wel in gelijk geven. Hij zat te kankeren en krijg kanker is toch groot verschil. Mja ik snap dat het gevoelig is voor sommige mensen.
DAT SNAP IK OOK! IK HEB AL EEN PRIVE BERICHJE GESTUURT NAAR HEM!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens
Wat een vage man is die adriu...
IK BEN NIET VAAG! MAAR WEL DE EENIGE BIJNA DIE KOMENTAAR GEEF OP REMKO.K
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:59 schreef adriu het volgende:

[..]

Komt omdat ik het met Remco vaak eens ben en respect voor hem heb!
joduh
 joduh - zondag 01 mei 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

luister eens man...je reageert niet op mijn vragen....dus ik ga ervan uit dat je geen 100% bent.....
en remco krijgt genoeg kommentaar hiero!!!het enige wat jij hier op dit forum doet is hem uitlokken en hem afzeiken man.....als je daar nu eens mee zou stoppen zouden de meesten je hier missch wel serieus nemen man!!!
dit was mijn laatste reactie op jou! ik moet je verder niet!!!!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:43 schreef joduh het volgende:
hij zit niet op dezelfde school als jou wietkoppie!!!!!
IK HEB NOOIT OP SCHOOL GEZETEN! IK MOEST WERKE AL VAN AF MIJN 7 JAAR EN NIET 8 UUR! MAAR 15 UUR PER DAG! NU ZITTEN DE JEUGD TOT HUN 24 TOT 30 STE OP SCHOOL! VRAAG AAN JE GROOT OUDERS EVEN!DIE WETEN HET NOG WEL! MAAR WEL GEWONEN ARBEIDERS! EN NIET RIJKELUI!!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Komt omdat ik het met Remco vaak eens ben en respect voor hem heb!
OOK DAT KAN!
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 23:06 schreef joduh het volgende:

[..]

luister eens man...je reageert niet op mijn vragen....dus ik ga ervan uit dat je geen 100% bent.....
en remco krijgt genoeg kommentaar hiero!!!het enige wat jij hier op dit forum doet is hem uitlokken en hem afzeiken man.....als je daar nu eens mee zou stoppen zouden de meesten je hier missch wel serieus nemen man!!!
dit was mijn laatste reactie op jou! ik moet je verder niet!!!!
DUS GEEN KOMETAAR OP REMKO DAN IS HET GOED????????????????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 mei 2011 - 23:47   quote  deeplink  
@ Adriu: Ben je jezelf bewust van het feit dan je CAPSLOCK aanstaat??? Het is irritant om te lezen dus ik vraag deze uit te schakelen. Daarnaast is het misschien slim om op een normale manier te reageren. Dat is misschien ook beter voor je hartje, anders wordt dit topic nog je dood man.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 02 mei 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:36 schreef thomASS het volgende:
Veel oude rotten hierzo
eens...hehe
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 02 mei 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:51 schreef adriu het volgende:

[..]

BEN JE ER NIET MEE EENS WAT IK ZEG! IS OK!! DAAR ZIJN DE TOPIC .S VOOR!! MAAR JIJ PROBEERT ZO VEEL MOGELIJK AJAX FAN.S TE WEREN DIE NIET MET JE EENS ZIJN!!! IK WIL WEL EENS WETEN DIE TEGEN JOU ZIJN!! DUS AJAX FAN.S WIE ZIJN TEGEN REMKO.K ZEG MAAR JA OF NEE! EN DAN BEDOEL IK NIET DAT IK TEGEN JE BEN REMKO!
jemig dit gaat nergens over...
adriu
 adriu - maandag 02 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatst zei je nog dat je vanaf 1958 Ajax fan bent, dat is dus niet meer dan 60 jaar.
klop fan van af 58! maar ik kwam al van mijn 8 jaar bij ajax!!
adriu
 adriu - maandag 02 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatst zei je nog dat je vanaf 1958 Ajax fan bent, dat is dus niet meer dan 60 jaar.
klop fan van af 58! maar ik kwam al van mijn 8 jaar bij ajax!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 02 mei 2011 - 11:22   quote  deeplink  
El Hamdoei lekker laten zitten waar hij hoort te zitten. Op de bank.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:57 schreef adriu het volgende:

[..]

REMKO JE BOY.S WACHTEN OP JE!!!!
Hahahaha in poker termen is deze jongen op TILT geslagen...

Als je het niet met remco eens bent, prima, dat ben ik ook niet altijd. Alleen als je Remco pakt op een paar dingetjes die niet kloppen, dan zal hij dat nooit toegeven. Daar moet jij je niet druk over maken, zolang je zelf maar weet of je gelijk hebt of niet. Hij is nou eenmaal zo. Het gaat ook niet om iemands gelijk, het gaat om meningen van anderen en die moet je ook respecteren. Je mag mensen proberen om hun mening te herzien, als jij overtuigd bent dat jou mening de beste is en goed kan onderbouwen waarom dat dan zo is. Als je boos bent op iemand, dan moet je hem maar een prive bericht sturen. Dit slaat nergens op. Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet wie uit zijn nekt lult en tegenstrijdige dingen zegt, maar als Pietje boos wordt, dan heb je het wel heel bond gemaakt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 02 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:07 schreef remco k het volgende:
PIETJE//////////////HELD
Pietje//////held!!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 11:22 schreef Booya4Afca het volgende:
El Hamdoei lekker laten zitten waar hij hoort te zitten. Op de bank.
Ja ik vond het een goede beslissing van de Boer. Alleen had ik toch liever elhamlap gezien aan de zijkant ipv Ebecilio, die was zo slecht.... en de Jong ja... het is geen spits, dat is heel duidelijk en dat breekt Ajax wel een beetje op, maar ze voetballen wel beter als hij in de spits staat, als hij een echte spits was, dan had je een wereldteam gehad.
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
En ik dacht dat ik niet helemaal 100% was
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
ben je ook niet man..........ik ben 99%,jij 64% en adriu 11%........whahahahahah
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:22 schreef joduh het volgende:
ben je ook niet man..........ik ben 99%,jij 64% en adriu 11%........whahahahahah
Whahahahaha, je hebt denk ik gelijk man, maar ik heb ze dus nog minder op een rijtje dan jij??? Whahahahaa
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 11:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hahahaha in poker termen is deze jongen op TILT geslagen...

Als je het niet met remco eens bent, prima, dat ben ik ook niet altijd. Alleen als je Remco pakt op een paar dingetjes die niet kloppen, dan zal hij dat nooit toegeven. Daar moet jij je niet druk over maken, zolang je zelf maar weet of je gelijk hebt of niet. Hij is nou eenmaal zo. Het gaat ook niet om iemands gelijk, het gaat om meningen van anderen en die moet je ook respecteren. Je mag mensen proberen om hun mening te herzien, als jij overtuigd bent dat jou mening de beste is en goed kan onderbouwen waarom dat dan zo is. Als je boos bent op iemand, dan moet je hem maar een prive bericht sturen. Dit slaat nergens op. Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet wie uit zijn nekt lult en tegenstrijdige dingen zegt, maar als Pietje boos wordt, dan heb je het wel heel bond gemaakt.
Als ik fout zit geef ik dat wel toe hoor, geen enkel probleem, maar dat moet met feiten worden aangetoond, de mening van een ander is zelden zo krachtig en goed uitgelegd dat ik hem zal overnemen..
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Pietje///////////////HELD
Neman////////////////HELD
JODUH////////////////HELD
APIK/////////////////HELD
Per4manc
 Per4manc - maandag 02 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Kan me eigenlijk geen reet schelen wie ons kampioen maakt. Een eigen goal van Douglas zou mssn niet gek zijn.
Ride
 Ride - maandag 02 mei 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:27 schreef remco k het volgende:
Vergeet je er niet een paar of onthoud je alleen de meest recente.
Boilesen
 Boilesen - maandag 02 mei 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Ik vind jou en de bovenstaande forumleden goede jongens hoor, maar ben ik de enige die de onderlinge verering nu wel een beetje ver vind gaan? Jullie zijn vrienden, jullie zijn Ajacieden, jullie houden dit forum levend, geweldig! Zullen we het nu weer over Ajax hebben en dit soort gesprekken in het cafe of dat soort forums verder bespreken?

Of moet ik zelf gewoon mijn bek houden en niet zeiken ;)
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:33 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ik vind jou en de bovenstaande forumleden goede jongens hoor, maar ben ik de enige die de onderlinge verering nu wel een beetje ver vind gaan? Jullie zijn vrienden, jullie zijn Ajacieden, jullie houden dit forum levend, geweldig! Zullen we het nu weer over Ajax hebben en dit soort gesprekken in het cafe of dat soort forums verder bespreken?

Dat laatste
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:31 schreef Ride het volgende:

[..]

Vergeet je er niet een paar of onthoud je alleen de meest recente.
Niet iedereen tegelijk eren, en niet te vaak, alleen Pietje mag vaak geeerd worden, die is al "oud" en die gaat niet naast zijn schoenen lopen...

Maar als je er op aandringt..

RIDE/////////////////HELD
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste
LOL, hij kan ook met ons meedoen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als ik fout zit geef ik dat wel toe hoor, geen enkel probleem, maar dat moet met feiten worden aangetoond, de mening van een ander is zelden zo krachtig en goed uitgelegd dat ik hem zal overnemen..
Volgens mij doe je dat niet, want als ik meerdere dingen neerzet, ga je alleen door op de kleine dingen waar je het niet mee eens bent... Dus denk niet dat dit helemaal klopt. Je houdt je dan liever stil, als dat je aangeeft dat iemand ergens een punt heeft. Ik vind dat niet erg hoor. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen gaat anders om met kritiek.
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 20:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens mij doe je dat niet, want als ik meerdere dingen neerzet, ga je alleen door op de kleine dingen waar je het niet mee eens bent... Dus denk niet dat dit helemaal klopt. Je houdt je dan liever stil, als dat je aangeeft dat iemand ergens een punt heeft. Ik vind dat niet erg hoor. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen gaat anders om met kritiek.
Je zegt nu iets dat compleet onwaar is, ik houd me stil??? Whahaha dat is een goede grap zeg.

Zoals ik al eerder zei, ik heb mijn mening, en als iemand enkel met een mening komt, dan neem ik die niet over zonder duidelijke feiten.
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
hhahah hier ook al??????owja,aandacht ja........dat wil je graag hebben als je belangrijk gevonden wilt worden ja man......meestal zijn het de grootste nobody`s op het net die zo doen.............
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan heb je zeker mijn stukjes niet gelezen, maar je moet wel gewoon doen op dit forum. Ben geen fan van iemand hier, alleen van Ajax, verder ben ik het eens met mensen met wie ik het eens ben... Hé dat is even nadenken he.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 10:38 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jemig dit gaat nergens over...
hahahaha idd
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

BOILESEN ////// HELD!!!!!!!
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

nee man,je moet vooral je bek niet houden hiero,maar zeiken doe je maar ergens anders....;-)
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

boilesen?ik zit nu ongeveer een jaar hiero man...de rest wel langer....en op pietje en alibabaa na heb ik met iedereen hier al ruzie gehad man,en zeer zeker ook met remco....probeer ze maaar eens na te lezen een keer.......dus niks met vrienden en vereren...maar er zijn er heel veel die hier 3 weken posten als een gek en nooit meer terugkomen man......moet je daar energie in steken dan man???????
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:14 schreef joduh het volgende:

[..]

boilesen?ik zit nu ongeveer een jaar hiero man...de rest wel langer....en op pietje en alibabaa na heb ik met iedereen hier al ruzie gehad man,en zeer zeker ook met remco....probeer ze maaar eens na te lezen een keer.......dus niks met vrienden en vereren...maar er zijn er heel veel die hier 3 weken posten als een gek en nooit meer terugkomen man......moet je daar energie in steken dan man???????
Met mij toch niet hoop ik?? Met Pietje en Alibaba kan je ook geen ruzie krijgen, die zijn heilig. Ik ben gewoon strond eigenwijs en koppig, maar sta altijd open voor de mening van anderen ;-) Heb een goed beeld van mijzelf en dat moet je ook hebben, soms moet je ook jezelf niet te serieus nemen en gelukkig doe jij dat ook. JOduuuh Joduuh Joduuuh, tjonge heb je trouwens al haatmails gekregen van Coronel?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Zit hier al 2,5 jaar ofzo en heb tot nu toe ruzie gehad met Joduh en verbrande harry, die hier nog steeds zijn.
Want ik hb natuurlijk ook ruzie gehad met C.Eriksen en bobdildo etc.
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Zit hier al 2,5 jaar ofzo en heb tot nu toe ruzie gehad met Joduh en verbrande harry, die hier nog steeds zijn.
Want ik hb natuurlijk ook ruzie gehad met C.Eriksen en bobdildo etc.
Wat lief.. Wij hebben nog nooit ruzie gehad.... Met Joduh heb ik 1 akkefietje gehad... Daar hebben we afgesproken niet meer over te praten, en langzaam aan zijn we "forumvrienden" geworden...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Hebben mensen hier wel echte ruzies?? Ik zie het niet zo, ook al zijn er sommigen die er wel om vragen. Meningsvereschil is iets anders dan ruzie, of zie ik het weer verkeerd????
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Sommige mensen kun je niet zien of luchten, die neem ik persoonlijk niet serieus en respecteer ik ook niet... Respect wordt veel te makkelijk over gedacht tegenwoordig.. En dat is mijn mening...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Sommige mensen kun je niet zien of luchten, die neem ik persoonlijk niet serieus en respecteer ik ook niet... Respect wordt veel te makkelijk over gedacht tegenwoordig.. En dat is mijn mening...
Maar dan is er iets gebeurd, waardoor je zo over die persoon bent gaan denken. Respecteer je niemand in het begin? Of Respecteer je pas iemand na een lange tijd? en wat moet die persoon dan doen in jouw ogen?
Ik persoonlijk respecteer iedereen. Ben niet zo haatdragend. Soms zeggen mensen domme dingen, maar daarvoor hoef je toch niet direct geen respect te hebben? Welke mensen kan je niet zien of luchten? Ik geef wel toe dat er sommigen mensen op het forum een iq hebben die niet boven de 10 zal eindigen en volslagen idioot zijn. Ach het is een weerspiegeling van de samenleveing zal ik maar zeggen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 mei 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat lief.. Wij hebben nog nooit ruzie gehad.... Met Joduh heb ik 1 akkefietje gehad... Daar hebben we afgesproken niet meer over te praten, en langzaam aan zijn we "forumvrienden" geworden...
Hehe, ik geloof dat ik toen met jou tegen Joduh was..
Maar hij bleef en werd 'beter'.
Maar idd ik heb nooit ruzie met je gehad, omdat ik het ook vaak met je eens ben en als iemand tegen jounis weet ik ook precies wat je gaat zeggen.. :P
Wil niet zeggen dat ik het altijd met je eens ben, want bij sommige dingen vind ik het dan wel raar dat je zoeist vind. Maar meestalnreageer ik dan niet.. :P
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Maar dan is er iets gebeurd, waardoor je zo over die persoon bent gaan denken. Respecteer je niemand in het begin? Of Respecteer je pas iemand na een lange tijd? en wat moet die persoon dan doen in jouw ogen?
Ik persoonlijk respecteer iedereen. Ben niet zo haatdragend. Soms zeggen mensen domme dingen, maar daarvoor hoef je toch niet direct geen respect te hebben? Welke mensen kan je niet zien of luchten? Ik geef wel toe dat er sommigen mensen op het forum een iq hebben die niet boven de 10 zal eindigen en volslagen idioot zijn. Ach het is een weerspiegeling van de samenleveing zal ik maar zeggen.
Ik heb in het begin geen mening over iemand, en respect is iets anders dan normen en waarden in mijn optiek, je normen en waarden leren je dat je normaal gedrag vertoont tegen mensen die je net leert kennen. Respect is iets wat men moet verdienen door bepaalde acties, gedrag of opmerkingen.

Op de 1 of andere manier, heeft iedereen hier een mening over mij, natuurlijk zal dat iets met mijn uitgesproken mening te maken hebben, maar ik vind het raar dat als iemand een discussie niet kan "winnen" op dit forum, dat men dan persoonlijke aanvallen gaat plaatsen. En dat ben je op ten duur wel eens zat, en post je zelf dingen die niet netjes zijn.

Ik ben zeker niet heilig, maar sommigen hiero denken zelf wel heiliger te zijn dan de paus..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb in het begin geen mening over iemand, en respect is iets anders dan normen en waarden in mijn optiek, je normen en waarden leren je dat je normaal gedrag vertoont tegen mensen die je net leert kennen. Respect is iets wat men moet verdienen door bepaalde acties, gedrag of opmerkingen.

Op de 1 of andere manier, heeft iedereen hier een mening over mij, natuurlijk zal dat iets met mijn uitgesproken mening te maken hebben, maar ik vind het raar dat als iemand een discussie niet kan "winnen" op dit forum, dat men dan persoonlijke aanvallen gaat plaatsen. En dat ben je op ten duur wel eens zat, en post je zelf dingen die niet netjes zijn.

Ik ben zeker niet heilig, maar sommigen hiero denken zelf wel heiliger te zijn dan de paus..
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind het triest als mensen dan ineens persoonlijk worden als ze het niet schriftelijk afkunnen. Ik vind het persoonlijk wel leuk om sommige mensen te volgen, omdat die in mijn ogen leuk zijn om een discussie mee te hebben. Nouja tot nu toe heb ik persoonlijk geen problemen met mensen op dit forum. MIsschien anderen wel met mij? Ik respecteer iedereen zijn of haar mening, maar respect heb ik niet voor iedereen. Tja iedereen laat zich wel eens gaan hier. Soms denk ik ook dat mensen grapjes maken over bepaalde dingen, maar later blijkt dat ze het echt serieus menen??? Tja... Nou snel weer een biertje nemen.. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EL. Hamdaoui Maak Ajax Kampioen!!!!!!

0.0072619