BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geert Arend Roorda iets voor ons AJAX?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Twanus
 Twanus - zondag 01 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
AJAX is op zoek naar een middenvelder volgens Frank de Boer. Ik denk dat Geert Arend Roorda een serieuze optie voor AJAX kan zijn. Roorda heeft nog maar een contract voor 1 jaar en zal dus niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Hij is voetballend goed, groot en sterk en heeft een geweldig loopvermogen. Ik zou zeggen halen die Fries.
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
In deze vorm absoluut een aanwinst voor Ajax. Is JUIST het type speler wat we missen op dit moment.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 01 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Ga weg man!
Die kan dat niveau niet aan!
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:19 schreef ThreeStars het volgende:
Ga weg man!
Die kan dat niveau niet aan!
Nee hoor dat kan hij niet. Kijk voor de gein eens naar Roorda en dan naar Anita. Roorda is gewoon twee klasse beter!
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 01 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Grote Vriend je kunt Anita en Roorda niet vergelijken je kunt bijna nooit spelers vergelijken, ieder heeft zijn kwaliteiten

Je kunt spelers zoals Higuain en Benzema wel beetje vergelijken
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:21 schreef ThreeStars het volgende:
Grote Vriend je kunt Anita en Roorda niet vergelijken je kunt bijna nooit spelers vergelijken, ieder heeft zijn kwaliteiten

Je kunt spelers zoals Higuain en Benzema wel beetje vergelijken
Klopt! Roorda heeft alles wat een Anita niet heeft. Goede techniek, fysiek sterk, sneller dan Anita, loopvermogen, spelinzicht. Zijn toch geen onbelangrijke eigenschappen voor een middenvelder. Je hoeft ze ook niet vergelijken het gaat erom wie er beter is en dat is toch echt Roorda. Jammer dat hij langdurig geblesseerd is geweest
Maar leg mij nu eens uit of andere forumleden wat jullie in Anita zien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje --
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 01 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Luister nou eens man
Anita is een verdigende Middelvelder of verdediger

Roorda is Aanvallende Middenvelder of Aanvaller
Je kunt dat niet vergelijken

Anita = Snel
Verdedigend Sterk
Fel
Inzet
Uithoudingsvermogen

noem maar op
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
In de eredivisie zijn er maar enkele ajax waardige spelers, Ruiz, Wolfswinkel, matavz en meer kan ik niet verzinnen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 01 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Waarom moet nou biju elke speler die eens 2 wedstrijden goed speelt gevraagd worden is dit iets voor Ajax! Niet te geloven zeg. Die gast is ons hiervoor ook niet opgevallen....omdat ie niet goed genoeg is! Krijgt ie eens 2 keer de aandacht omdat ie toevallig een paar keer scoort en meteen komen mensen weer met is dit iets voor Ajax. Zal me niks verbazen als straks ook nog die spitsen van VVV genoemd worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Ajax_fan --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 01 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:31 schreef thomASS het volgende:
In de eredivisie zijn er maar enkele ajax waardige spelers, Ruiz, Wolfswinkel, matavz en meer kan ik niet verzinnen.
Wolfswinkel en Matavz???? Mag ik even lachen. Laat die Matavz eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien. Hiervoor was het ook niet al te geweldig namelijk. v Wolfswinkel laat het bij Utrecht al amper zien.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 01 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Geen Eredivisie Spelers kopen 10x niks

Ga zoeken in Europa zat man
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:31 schreef Ajax_fan het volgende:
Waarom moet nou biju elke speler die eens 2 wedstrijden goed speelt gevraagd worden is dit iets voor Ajax! Niet te geloven zeg. Die gast is ons hiervoor ook niet opgevallen....omdat ie niet goed genoeg is! Krijgt ie eens 2 keer de aandacht omdat ie toevallig een paar keer scoort en meteen komen mensen weer met is dit iets voor Ajax. Zal me niks verbazen als straks ook nog die spitsen van VVV genoemd worden.
Roorda speelt al sinds de winterstop erg goed dus niks een paar wedstrijden. Maar je kan toch zien dat hij veel beter is dan een Anita of Enoh. Anita zit nu zo'n drie jaar bij Ajax1 en heeft nog iets toegevoegd.
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:33 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Wolfswinkel en Matavz???? Mag ik even lachen. Laat die Matavz eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien. Hiervoor was het ook niet al te geweldig namelijk. v Wolfswinkel laat het bij Utrecht al amper zien.
Matavz is echt wel een aanwinst voor Ajax. Wolfswinkel niet.
thomASS
 thomASS - zondag 01 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:33 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Als je een beetje inzicht hebt dan zie je dat ze kwaliteiten hebben. Tuurlijk lopen er ook nog grote talenten in de eredivisie; sigthorsen, djuric..
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 01 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Brandje alsjeblieft begrijpt het eens dat het niks is

ROORDA SPEELT NIET OP DE POSITIE VAN ANITA!
ROORDA IS EEN FUCKING AANVALLER ANITA VERDEDIGER OF MIDDENVELDER! JE KAN DAT NIET VERGELIJKEN! HOE VAAK MOET IK JE DAT DUIDELIJK MAKEN

Dank u
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 01 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:36 schreef thomASS het volgende:

[..]

Als je een beetje inzicht hebt dan zie je dat ze kwaliteiten hebben. Tuurlijk lopen er ook nog grote talenten in de eredivisie; sigthorsen, djuric..
Ja maar dat betekent nog niet dat ze Ajax materiaal zijn.
Brandje
 Brandje - zondag 01 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:37 schreef ThreeStars het volgende:
Brandje alsjeblieft begrijpt het eens dat het niks is

ROORDA SPEELT NIET OP DE POSITIE VAN ANITA!
ROORDA IS EEN FUCKING AANVALLER ANITA VERDEDIGER OF MIDDENVELDER! JE KAN DAT NIET VERGELIJKEN! HOE VAAK MOET IK JE DAT DUIDELIJK MAKEN

Dank u
Sorry maar nu stop ik met deze discussie want tegen zoveel onzin kan ik niet op. Het is een (controlerende) middenvelder en geen zeker aanvaller. Ga je schamen dat je claimt een Ajaxfan te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje --
Ride
 Ride - zondag 01 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Nee.
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - zondag 01 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
ga zoeken in jeugd ? laatst kwam remco ook al met bruins slaat ook nergens op, dit is een goede speler, maar je hoeft niet alles wat redelijk kan voetballen te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door AJACIED uit enschede --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
je vergeet echter 1 belangerijk punt.. Roorda heeft spelers tegen overzich met veel minder inzet dan als hij Bij Ajax zou spelen.. zie vandaag Herenveen.. 300% inzet maar als ze tegen een PSV of Twente spelen is dat veel minder.. omdat iedereen wil winnen van Ajax omdat Ajax de grootste is.. kijk maar naar Bakjechoco, Wieleart Boukari, en zo kan ik er nog wel tig op noemen die slaagde bij mindere clubs, maar er bij Ajax niks van bakte.. en daar is het WANBELEID ooit mee begonnen.. en daar wil iedereen van af.. daarom komt JC onderandere. en jij wil vrolijk verder gaan.. goed bezig knul
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 02 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
We hebben een Leider nodig. ik dacht aan Ruud Vormer ofzo die werkt hard of Toornstra. vind ik allebei beter dan Roorda.
Frank Zal het allemaal al wel weten Dus Frank Doet wat het best is voor Ajax!
Ajax..gif
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 17:30   quote  deeplink  
oprotten met roorda!
Benno
 Benno - maandag 02 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Haha joduh goeiemiddag
sebas79
 sebas79 - maandag 02 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:30 schreef joduh het volgende:
oprotten met roorda!
Idd , dacht dat we dat nou wel een x achter de rug hadden al die miskopen , zie liever Sneijder volgend jaar af en toe spele. Misschien moeten jullie fan worden van Manchester City , kan je elke week iemand kopen die 1 goeie wedstrijd speelt
Benno
 Benno - maandag 02 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:44 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Idd , dacht dat we dat nou wel een x achter de rug hadden al die miskopen , zie liever Sneijder volgend jaar af en toe spele. Misschien moeten jullie fan worden van Manchester City , kan je elke week iemand kopen die 1 goeie wedstrijd speelt
Whahaha ok ik vind deze post meesterlijk!!!!!
Twan
 Twan - maandag 02 mei 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Toen ik de titel zag schoot ik meteen in de lach. Denk je nou echt dat Roorda een optie zou zijn? Hij komt niet eens bij Heerenveen aan de bak en die hebben hem maar verhuurd aan Excelsior, een team dat alleen maar bestaat uit huurlingen geloof ik. Nee.. wat Ajax nodig heeft is een beul die angst bij de tegenstanders erin stampt. Voetballende middenvelders zijn er genoeg maar middenvelders met body daar zie ik er geen 1 van.
joduh
 joduh - maandag 02 mei 2011 - 18:18   quote  deeplink  
hahah precies man...echt weer zo,n halfwassie......
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 18:18 schreef joduh het volgende:
hahah precies man...echt weer zo,n halfwassie......
"Halfwassie" haha dat woord heb ik lang niet meer gehoord, maar in combinatie met een voetballer helemaal nog nooit, maar het klopt wel hahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 mei 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Wie de fack heet nou weer Geert Arend??
Dan voel je je ook genaaid :P
Ajx
 Ajx - maandag 02 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
NEE!!!! dat is niks!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
idd Ruiz is een speler voor Ajax, maar is niet haalbaar helaas :(
Roorda???? neeeeeee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door Ajax we love you --
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 06:45   quote  deeplink  
Die vogel is gevlogen
Rogier
 Rogier - dinsdag 03 mei 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Vind het echt een prima speler, maar denk dat Ajax toch een klasse hoger moet zoeken.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 03 mei 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 20:02 schreef Hasjkoph het volgende:
Wie de fack heet nou weer Geert Arend??
Dan voel je je ook genaaid :P
Hier in Friesland hebben ze nou eenmaal de behoefte om kinderen vreemde namen te geven waar ze in de rest van Nederland om moeten lachen. Ik voel me ook al mn hele leven genaaid. :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 mei 2011 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:08 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Hier in Friesland hebben ze nou eenmaal de behoefte om kinderen vreemde namen te geven waar ze in de rest van Nederland om moeten lachen. Ik voel me ook al mn hele leven genaaid. :-)
Aah, sterkte! :-)
Mag ik vragen hoe je heet dan?
BRW
 BRW - dinsdag 03 mei 2011 - 08:30   quote  deeplink  
Ik noem 1 naam, SCHAARS! Technisch, kracht, body, steekpass, kan een echte leider worden.. Maar vlak Demy alsjeblieft niet uit, volgend seizoen gaat die weer draaien zoals vorig seizoen. Die heeft gewoon rust nodig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door BRW --
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 mei 2011 - 08:42   quote  deeplink  
Nee....
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Is zeker geen slechte voetballer.

De vraag is alleen, hebben wij ruimte voor nog een aanvallend ingestelde middenvelder, naast Eriksen, Lodeiro, de Jong en de Zeeuw.

Dat is een afweging die F de Boer met zijn staf zou moeten maken.

Dat Roorda kwaliteiten heeft, is duidelijk
roeliskoel
 roeliskoel - dinsdag 03 mei 2011 - 09:57   quote  deeplink  
In Barend en Barend, waar de broers te gast waren, werd zowel Luuk als Siem de Jong een stelling voorgelegd. De Twente-aanvaller kreeg als stelling: Als Ajax mij een goede aanbieding doe dan ga ik. "Ja," antwoorde Luuk kort maar krachtig. Dus Siem op het middenveld en Luuk in de aanval!
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:57 schreef roeliskoel het volgende:
In Barend en Barend, waar de broers te gast waren, werd zowel Luuk als Siem de Jong een stelling voorgelegd. De Twente-aanvaller kreeg als stelling: Als Ajax mij een goede aanbieding doe dan ga ik. "Ja," antwoorde Luuk kort maar krachtig. Dus Siem op het middenveld en Luuk in de aanval!
Hij zei toch echt NEE hoor...
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:30 schreef BRW het volgende:
Ik noem 1 naam, SCHAARS! Technisch, kracht, body, steekpass, kan een echte leider worden.. Maar vlak Demy alsjeblieft niet uit, volgend seizoen gaat die weer draaien zoals vorig seizoen. Die heeft gewoon rust nodig!
Schaars is op zijn top bij AZ.. die kan niet bij Ajax komen voetballen omdat hij dat nivo echt niet aankan.
Leiders?
Gewoon Jan Vertonghen een wereldsalaris geven en een liberorol.
Aldeweireld erbij als adjudant..
Topduo als ze sterker en sterker mogen worden.
Minimaal 2 jaar nog bij elkaar houden.
De Zeeuw is ook een speler die meer kan dan er nu uitkomt.
De Boer is daar de juiste trainer voor.

Roorda.. met alle respect.. niks voor Ajax.
BRW
 BRW - dinsdag 03 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 10:02 schreef Ride het volgende:

[..]

Schaars is op zijn top bij AZ.. die kan niet bij Ajax komen voetballen omdat hij dat nivo echt niet aankan.
Leiders?
Gewoon Jan Vertonghen een wereldsalaris geven en een liberorol.
Aldeweireld erbij als adjudant..
Topduo als ze sterker en sterker mogen worden.
Minimaal 2 jaar nog bij elkaar houden.
De Zeeuw is ook een speler die meer kan dan er nu uitkomt.
De Boer is daar de juiste trainer voor.

Roorda.. met alle respect.. niks voor Ajax.
Ik geloof niet dat Schaars op zijn top is! Hij is nu op het punt dat hij de overstap moet maken naar een grotere club. Zoals de Zeeuw dat gedaan heeft. Schaars kan echt nog wel verder groeien. Met andere (betere) spelers om zich heen kan hij doorgroeien en zichzelf nog verder ontwikkelen. Hij zit al zolang bij AZ en heeft daar geen oudere spelers meer om zich heen. De laatste tijd heeft hij dus alleen maar les gegeven en spelers begeleid. Daarom zou een overstap voor hem een goede stap zijn!

Hij is een winnaar en, als je het mij vraagt, hij kan zeker een belangrijke rol gaan spelen. Daarnaast kan hij niet heel duur zijn vanwege zijn, nog lopende,contract van 1 jaar.
Djembeed
 Djembeed - dinsdag 03 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Boerrigter en Sigthorsson halen is genoeg. Waarom wordt Anita zo onderschat? Haalt al weken een goed niveau (kan Vertonghen niet zeggen). Bovendien is Anita veel beter dan Roorda.
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:40 schreef Djembeed het volgende:
Boerrigter en Sigthorsson halen is genoeg. Waarom wordt Anita zo onderschat? Haalt al weken een goed niveau (kan Vertonghen niet zeggen). Bovendien is Anita veel beter dan Roorda.
EENS
Benno
 Benno - dinsdag 03 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Dubbel eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geert Arend Roorda iets voor ons AJAX?

0.0063550