|
|
Twanus
|
|
|
AJAX is op zoek naar een middenvelder volgens Frank de Boer. Ik denk dat Geert Arend Roorda een serieuze optie voor AJAX kan zijn. Roorda heeft nog maar een contract voor 1 jaar en zal dus niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Hij is voetballend goed, groot en sterk en heeft een geweldig loopvermogen. Ik zou zeggen halen die Fries. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
In deze vorm absoluut een aanwinst voor Ajax. Is JUIST het type speler wat we missen op dit moment. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ga weg man! Die kan dat niveau niet aan! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee hoor dat kan hij niet. Kijk voor de gein eens naar Roorda en dan naar Anita. Roorda is gewoon twee klasse beter! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Grote Vriend je kunt Anita en Roorda niet vergelijken je kunt bijna nooit spelers vergelijken, ieder heeft zijn kwaliteiten
Je kunt spelers zoals Higuain en Benzema wel beetje vergelijken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:21 schreef ThreeStars het volgende:Grote Vriend je kunt Anita en Roorda niet vergelijken je kunt bijna nooit spelers vergelijken, ieder heeft zijn kwaliteiten Je kunt spelers zoals Higuain en Benzema wel beetje vergelijken Klopt! Roorda heeft alles wat een Anita niet heeft. Goede techniek, fysiek sterk, sneller dan Anita, loopvermogen, spelinzicht. Zijn toch geen onbelangrijke eigenschappen voor een middenvelder. Je hoeft ze ook niet vergelijken het gaat erom wie er beter is en dat is toch echt Roorda. Jammer dat hij langdurig geblesseerd is geweest Maar leg mij nu eens uit of andere forumleden wat jullie in Anita zien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Luister nou eens man Anita is een verdigende Middelvelder of verdediger
Roorda is Aanvallende Middenvelder of Aanvaller Je kunt dat niet vergelijken
Anita = Snel Verdedigend Sterk Fel Inzet Uithoudingsvermogen
noem maar op |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
In de eredivisie zijn er maar enkele ajax waardige spelers, Ruiz, Wolfswinkel, matavz en meer kan ik niet verzinnen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Waarom moet nou biju elke speler die eens 2 wedstrijden goed speelt gevraagd worden is dit iets voor Ajax! Niet te geloven zeg. Die gast is ons hiervoor ook niet opgevallen....omdat ie niet goed genoeg is! Krijgt ie eens 2 keer de aandacht omdat ie toevallig een paar keer scoort en meteen komen mensen weer met is dit iets voor Ajax. Zal me niks verbazen als straks ook nog die spitsen van VVV genoemd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:31 schreef thomASS het volgende:In de eredivisie zijn er maar enkele ajax waardige spelers, Ruiz, Wolfswinkel, matavz en meer kan ik niet verzinnen. Wolfswinkel en Matavz???? Mag ik even lachen. Laat die Matavz eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien. Hiervoor was het ook niet al te geweldig namelijk. v Wolfswinkel laat het bij Utrecht al amper zien. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Geen Eredivisie Spelers kopen 10x niks
Ga zoeken in Europa zat man |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:31 schreef Ajax_fan het volgende:Waarom moet nou biju elke speler die eens 2 wedstrijden goed speelt gevraagd worden is dit iets voor Ajax! Niet te geloven zeg. Die gast is ons hiervoor ook niet opgevallen....omdat ie niet goed genoeg is! Krijgt ie eens 2 keer de aandacht omdat ie toevallig een paar keer scoort en meteen komen mensen weer met is dit iets voor Ajax. Zal me niks verbazen als straks ook nog die spitsen van VVV genoemd worden. Roorda speelt al sinds de winterstop erg goed dus niks een paar wedstrijden. Maar je kan toch zien dat hij veel beter is dan een Anita of Enoh. Anita zit nu zo'n drie jaar bij Ajax1 en heeft nog iets toegevoegd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:33 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wolfswinkel en Matavz???? Mag ik even lachen. Laat die Matavz eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien. Hiervoor was het ook niet al te geweldig namelijk. v Wolfswinkel laat het bij Utrecht al amper zien. Matavz is echt wel een aanwinst voor Ajax. Wolfswinkel niet. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:33 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wolfswinkel en Matavz???? Mag ik even lachen. Laat die Matavz eerst nog maar eens zo'n seizoen draaien. Hiervoor was het ook niet al te geweldig namelijk. v Wolfswinkel laat het bij Utrecht al amper zien. Als je een beetje inzicht hebt dan zie je dat ze kwaliteiten hebben. Tuurlijk lopen er ook nog grote talenten in de eredivisie; sigthorsen, djuric.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Brandje alsjeblieft begrijpt het eens dat het niks is
ROORDA SPEELT NIET OP DE POSITIE VAN ANITA! ROORDA IS EEN FUCKING AANVALLER ANITA VERDEDIGER OF MIDDENVELDER! JE KAN DAT NIET VERGELIJKEN! HOE VAAK MOET IK JE DAT DUIDELIJK MAKEN
Dank u |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:36 schreef thomASS het volgende:[..] Als je een beetje inzicht hebt dan zie je dat ze kwaliteiten hebben. Tuurlijk lopen er ook nog grote talenten in de eredivisie; sigthorsen, djuric.. Ja maar dat betekent nog niet dat ze Ajax materiaal zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 21:37 schreef ThreeStars het volgende:Brandje alsjeblieft begrijpt het eens dat het niks is ROORDA SPEELT NIET OP DE POSITIE VAN ANITA! ROORDA IS EEN FUCKING AANVALLER ANITA VERDEDIGER OF MIDDENVELDER! JE KAN DAT NIET VERGELIJKEN! HOE VAAK MOET IK JE DAT DUIDELIJK MAKEN Dank u Sorry maar nu stop ik met deze discussie want tegen zoveel onzin kan ik niet op. Het is een (controlerende) middenvelder en geen zeker aanvaller. Ga je schamen dat je claimt een Ajaxfan te zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
ga zoeken in jeugd ? laatst kwam remco ook al met bruins slaat ook nergens op, dit is een goede speler, maar je hoeft niet alles wat redelijk kan voetballen te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door AJACIED uit enschede -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je vergeet echter 1 belangerijk punt.. Roorda heeft spelers tegen overzich met veel minder inzet dan als hij Bij Ajax zou spelen.. zie vandaag Herenveen.. 300% inzet maar als ze tegen een PSV of Twente spelen is dat veel minder.. omdat iedereen wil winnen van Ajax omdat Ajax de grootste is.. kijk maar naar Bakjechoco, Wieleart Boukari, en zo kan ik er nog wel tig op noemen die slaagde bij mindere clubs, maar er bij Ajax niks van bakte.. en daar is het WANBELEID ooit mee begonnen.. en daar wil iedereen van af.. daarom komt JC onderandere. en jij wil vrolijk verder gaan.. goed bezig knul |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
We hebben een Leider nodig. ik dacht aan Ruud Vormer ofzo die werkt hard of Toornstra. vind ik allebei beter dan Roorda. Frank Zal het allemaal al wel weten Dus Frank Doet wat het best is voor Ajax!
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Idd , dacht dat we dat nou wel een x achter de rug hadden al die miskopen , zie liever Sneijder volgend jaar af en toe spele. Misschien moeten jullie fan worden van Manchester City , kan je elke week iemand kopen die 1 goeie wedstrijd speelt |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 17:44 schreef sebas79 het volgende:[..] Idd , dacht dat we dat nou wel een x achter de rug hadden al die miskopen , zie liever Sneijder volgend jaar af en toe spele. Misschien moeten jullie fan worden van Manchester City , kan je elke week iemand kopen die 1 goeie wedstrijd speelt Whahaha ok ik vind deze post meesterlijk!!!!! |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Toen ik de titel zag schoot ik meteen in de lach. Denk je nou echt dat Roorda een optie zou zijn? Hij komt niet eens bij Heerenveen aan de bak en die hebben hem maar verhuurd aan Excelsior, een team dat alleen maar bestaat uit huurlingen geloof ik. Nee.. wat Ajax nodig heeft is een beul die angst bij de tegenstanders erin stampt. Voetballende middenvelders zijn er genoeg maar middenvelders met body daar zie ik er geen 1 van. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah precies man...echt weer zo,n halfwassie...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: "Halfwassie" haha dat woord heb ik lang niet meer gehoord, maar in combinatie met een voetballer helemaal nog nooit, maar het klopt wel hahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie de fack heet nou weer Geert Arend?? Dan voel je je ook genaaid :P |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
idd Ruiz is een speler voor Ajax, maar is niet haalbaar helaas :( Roorda???? neeeeeee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vind het echt een prima speler, maar denk dat Ajax toch een klasse hoger moet zoeken. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Hier in Friesland hebben ze nou eenmaal de behoefte om kinderen vreemde namen te geven waar ze in de rest van Nederland om moeten lachen. Ik voel me ook al mn hele leven genaaid. :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:08 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hier in Friesland hebben ze nou eenmaal de behoefte om kinderen vreemde namen te geven waar ze in de rest van Nederland om moeten lachen. Ik voel me ook al mn hele leven genaaid. :-) Aah, sterkte! :-) Mag ik vragen hoe je heet dan? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik noem 1 naam, SCHAARS! Technisch, kracht, body, steekpass, kan een echte leider worden.. Maar vlak Demy alsjeblieft niet uit, volgend seizoen gaat die weer draaien zoals vorig seizoen. Die heeft gewoon rust nodig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Is zeker geen slechte voetballer.
De vraag is alleen, hebben wij ruimte voor nog een aanvallend ingestelde middenvelder, naast Eriksen, Lodeiro, de Jong en de Zeeuw.
Dat is een afweging die F de Boer met zijn staf zou moeten maken.
Dat Roorda kwaliteiten heeft, is duidelijk |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
In Barend en Barend, waar de broers te gast waren, werd zowel Luuk als Siem de Jong een stelling voorgelegd. De Twente-aanvaller kreeg als stelling: Als Ajax mij een goede aanbieding doe dan ga ik. "Ja," antwoorde Luuk kort maar krachtig. Dus Siem op het middenveld en Luuk in de aanval! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:57 schreef roeliskoel het volgende:In Barend en Barend, waar de broers te gast waren, werd zowel Luuk als Siem de Jong een stelling voorgelegd. De Twente-aanvaller kreeg als stelling: Als Ajax mij een goede aanbieding doe dan ga ik. "Ja," antwoorde Luuk kort maar krachtig. Dus Siem op het middenveld en Luuk in de aanval! Hij zei toch echt NEE hoor... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:30 schreef BRW het volgende:Ik noem 1 naam, SCHAARS! Technisch, kracht, body, steekpass, kan een echte leider worden.. Maar vlak Demy alsjeblieft niet uit, volgend seizoen gaat die weer draaien zoals vorig seizoen. Die heeft gewoon rust nodig! Schaars is op zijn top bij AZ.. die kan niet bij Ajax komen voetballen omdat hij dat nivo echt niet aankan. Leiders? Gewoon Jan Vertonghen een wereldsalaris geven en een liberorol. Aldeweireld erbij als adjudant.. Topduo als ze sterker en sterker mogen worden. Minimaal 2 jaar nog bij elkaar houden. De Zeeuw is ook een speler die meer kan dan er nu uitkomt. De Boer is daar de juiste trainer voor.
Roorda.. met alle respect.. niks voor Ajax. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 10:02 schreef Ride het volgende:[..] Schaars is op zijn top bij AZ.. die kan niet bij Ajax komen voetballen omdat hij dat nivo echt niet aankan. Leiders? Gewoon Jan Vertonghen een wereldsalaris geven en een liberorol. Aldeweireld erbij als adjudant.. Topduo als ze sterker en sterker mogen worden. Minimaal 2 jaar nog bij elkaar houden. De Zeeuw is ook een speler die meer kan dan er nu uitkomt. De Boer is daar de juiste trainer voor. Roorda.. met alle respect.. niks voor Ajax. Ik geloof niet dat Schaars op zijn top is! Hij is nu op het punt dat hij de overstap moet maken naar een grotere club. Zoals de Zeeuw dat gedaan heeft. Schaars kan echt nog wel verder groeien. Met andere (betere) spelers om zich heen kan hij doorgroeien en zichzelf nog verder ontwikkelen. Hij zit al zolang bij AZ en heeft daar geen oudere spelers meer om zich heen. De laatste tijd heeft hij dus alleen maar les gegeven en spelers begeleid. Daarom zou een overstap voor hem een goede stap zijn!
Hij is een winnaar en, als je het mij vraagt, hij kan zeker een belangrijke rol gaan spelen. Daarnaast kan hij niet heel duur zijn vanwege zijn, nog lopende,contract van 1 jaar. |
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
Boerrigter en Sigthorsson halen is genoeg. Waarom wordt Anita zo onderschat? Haalt al weken een goed niveau (kan Vertonghen niet zeggen). Bovendien is Anita veel beter dan Roorda. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:40 schreef Djembeed het volgende:Boerrigter en Sigthorsson halen is genoeg. Waarom wordt Anita zo onderschat? Haalt al weken een goed niveau (kan Vertonghen niet zeggen). Bovendien is Anita veel beter dan Roorda. EENS |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|