BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ER IS VANDAAG GEWOON BEWUST VERLOREN HOOR!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
punt.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
dat gevoel heb ik ook. als je weet dat spelers wel of niet bijtekenen omdat er wel of geen europeesch wordt gehaald. dat maakt de `keuze` een stuk makkelijker. Het zijn zoekers van het grote geld.

oke, echte clubliefde bestaat niet meer (behalve bij supporters), maar spelers en trainers zijn allemaal passanten.

ik ben het eens met Leon, ze hebben bewust verloren.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:28 schreef henkie1969 het volgende:
dat gevoel heb ik ook. als je weet dat spelers wel of niet bijtekenen omdat er wel of geen europeesch wordt gehaald. dat maakt de `keuze` een stuk makkelijker. Het zijn zoekers van het grote geld.

oke, echte clubliefde bestaat niet meer (behalve bij supporters), maar spelers en trainers zijn allemaal passanten.

ik ben het eens met Leon, ze hebben bewust verloren.
behalve bij supporters van Feyenoord moet je er bij zeggen alleen van feyenoord!
R()b
 R()b - zondag 01 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Zware beschuldiging...
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:29 schreef Terminator het volgende:

[..]

behalve bij supporters van Feyenoord moet je er bij zeggen alleen van feyenoord!
zou ik wel willen maar als ik dan "supporters" van Feyenoord al hoor en zie roepen dat ze volgend seizoen niet meer gaan, dan kan ik helaas niet zeggen dat het alleen bij Feyenoord echte supporters zijn. Zelfs bij Feyenoord heb je "golddiggers", raar eigenlijk, een bijna failliete club met golddiggers
aggie
 aggie - zondag 01 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Dom gelul!!!
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Leon, ik met er met Monique en kids geweest. Vanaf de 4e minuut had ik al het idee dat het niets zou worden. Ze hebben absoluut niet de instelling gehad die nodig is om te winnen. En meerdere supporters in het uitvak kwamen tot dezelfde conclusie als jij. Beschamend. Ze zetten Feyenoord onder druk met argumenten als willen groeien en daarom europees voetbal nodig hebben, maar hebben zelf met deze instelling Feyenoord de kans ontnomen om zich te plaatsen. Schandelijk, en ik heb me kapot geirriteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Els --
finsend
 finsend - zondag 01 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
en nu?
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:31 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zou ik wel willen maar als ik dan "supporters" van Feyenoord al hoor en zie roepen dat ze volgend seizoen niet meer gaan, dan kan ik helaas niet zeggen dat het alleen bij Feyenoord echte supporters zijn. Zelfs bij Feyenoord heb je "golddiggers", raar eigenlijk, een bijna failliete club met golddiggers
tjah ik zeg het eigenlijk ook niet graag maar ja ik zou ook niet meer gaan eigenlijk.Want als het stadion vol zit dan werkt het af en toe tegen en uitwedstrijden is bijna ALTIJD een probleem voor Feyenoord dus waarom zou je dan toch nog gaan?Om jezelf nog meer te frustreren???
henkie1969
 henkie1969 - zondag 01 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:35 schreef Terminator het volgende:

[..]

tjah ik zeg het eigenlijk ook niet graag maar ja ik zou ook niet meer gaan eigenlijk.Want als het stadion vol zit dan werkt het af en toe tegen en uitwedstrijden is bijna ALTIJD een probleem voor Feyenoord dus waarom zou je dan toch nog gaan?Om jezelf nog meer te frustreren???
nee, omdat je supporter bent
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:45 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nee, omdat je supporter bent
oh ja tuurlijk dat was het.....
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 01 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
als ze bewust verlore zouden hebben,
laten ze de supporters zwaar hard in de steek
ik ben bang dat het volgend jaar nog meer drama word
ik hoop dat van geel zich over een aantal een held mag noemen.
Dat vlaar de vrij wijnaldum fer biseswar, allemaal hebben bijgetekend
en over 2, 3 jaar weer leuk in europa meespelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:28 schreef henkie1969 het volgende:
dat gevoel heb ik ook. als je weet dat spelers wel of niet bijtekenen omdat er wel of geen europeesch wordt gehaald. dat maakt de `keuze` een stuk makkelijker. Het zijn zoekers van het grote geld.

oke, echte clubliefde bestaat niet meer (behalve bij supporters), maar spelers en trainers zijn allemaal passanten.

ik ben het eens met Leon, ze hebben bewust verloren.
.
precies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:34 schreef Els het volgende:
Leon, ik met er met Monique en kids geweest. Vanaf de 4e minuut had ik al het idee dat het niets zou worden. Ze hebben absoluut niet de instelling gehad die nodig is om te winnen. En meerdere supporters in het uitvak kwamen tot dezelfde conclusie als jij. Beschamend. Ze zetten Feyenoord onder druk met argumenten als willen groeien en daarom europees voetbal nodig hebben, maar hebben zelf met deze instelling Feyenoord de kans ontnomen om zich te plaatsen. Schandelijk, en ik heb me kapot geirriteerd.
precies.
Adri
 Adri - zondag 01 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Volgens mij lopen die klanten de gehele dag te dromen (grote geld)
Volgens mij zijn ze in Europa niet eens in staat om een deuk in een pakje boter te schoppen.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Bullshit! Het was niet best maar expres verliezen ech nie..
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar dit is echt onzin
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:57 schreef FR Chicharrero het volgende:
Bullshit! Het was niet best maar expres verliezen ech nie..
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar dit is echt onzin
Is dat zo? Heb hele sterke twijfels.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
3 x precies dezelfde fout maken bij een zelf te nemen corner.
Gewoon elke x niet gelijk terug naar de verdediging hollen en daarom zijn ze er uit gecounterd.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:58 schreef Els het volgende:

[..]

Is dat zo? Heb hele sterke twijfels.
Ik ben er ook doodziek van maar dit gaat me te ver.
Geen enkele club wil spelers hebben die expres willen verliezen om zo weg te komen.

Wij hebben nu flink de tering erin en ik snap dat er nu zondebokken gezocht worden maar
de 2e helft heb ik toch wel de wil om te winnen gezien alleen een paar foutjes doet je de das om.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Pfoeh!!!
Ik heb maar een deel op tv gezien. Kan er dus geen oordeel over geven. Maar het komt vreemd over:
a) waarom zou je deze wedstrijd laten lopen, waar je 3 weken eerder Utrecht overloopt?
b) Hoe zet je jezelf het beste in de etalage? Door goed te spelen.
c) Je weet dat Utrecht verliest, Heracles op achterstand staat?

Oftewel: Hebben een aantal spelers gewoon 'het' niet kunnen brengen vandaag? Slappe instelling? Begreep -van diverse kanten- dat Fer, Wijnaldum (niet-tekenaars) juist beter speelden. De rest niet.
Groep kan na een topprestatie (psv) dat nivo niet tussen de oren vasthouden.
Tenslotte: is Feyenoord wel zo stabiel en goed als we de laatste weken dachten? Nee.
In de Kuip wel, daarbuiten is het veelal ondermaats en slap.

Dit is de selectie, en daar moeten we het -voor een groot deel- mee doen.
En voor Martin van Geel ook een een middag met veeeeeeeeeel informatie.
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:04 schreef FR Chicharrero het volgende:

[..]

Ik ben er ook doodziek van maar dit gaat me te ver.
Geen enkele club wil spelers hebben die expres willen verliezen om zo weg te komen.

Wij hebben nu flink de tering erin en ik snap dat er nu zondebokken gezocht worden maar
de 2e helft heb ik toch wel de wil om te winnen gezien alleen een paar foutjes doet je de das om.
Je hebt het aan Mulder te danken dat het geen 5-2 is geworden. Het was het betere zomeravond voetbal. Terugklossen naar je eigen helft, terwijl VVV countert.... Tja.
Ik heb de wil om te winnen niet gezien, zoals eerder geschreven, het was me al vanaf de 4e minuut duidelijk. Heb bij de gelijkmakers ook nauwelijks gejuicht, je zag gewoon dat VVV er weer één in zou schoppen. Ik zag berusting, geen overtuiging, twijfel, het leek erop alsof ze het wel goed vonden zo, omdat ze toch de overtuiging misten dat ze succesvol door de play-offs zouden komen. Wat ik vorige week bij PSV zag, zag ik vandaag, in extremo, bij ons. Ik heb niet veel talent, voor welke sport dan ook, en kan niet tegen mijn verlies. Ik zal het dus van mijn inzet moeten hebben. Daarom irriteert het me mateloos als ik een gebrek aan inzet zie bij ander, vooral als ze wel enig talent hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:04 schreef FR Chicharrero het volgende:

[..]

Ik ben er ook doodziek van maar dit gaat me te ver.
Geen enkele club wil spelers hebben die expres willen verliezen om zo weg te komen.

Wij hebben nu flink de tering erin en ik snap dat er nu zondebokken gezocht worden maar
de 2e helft heb ik toch wel de wil om te winnen gezien alleen een paar foutjes doet je de das om.
Het is niet per defenitie expres,maar willens en wetens lopen ze met de gedachte dat
ze met de pleeoffs en de eventuele voorrondens hun vakantie mislopen....
Liever gaan ze volgend seizoen fit het veld op bij Feyenoord of hun gedroomde
buitenlandse club...En daarbij heeft Feyenoord zelf door laten schemeren dat de
voorrondes een eventuele verliespost word waar niemand op zit te wachten...
De technische staf speeld daarin een beetje toneel om het allemaal echt te laten lijken..
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
't was helaas weer gewoon los zand vanmiddag, het is wel duidelijk dat een aantal spelers nog lang niet zo ver zijn als ze zelf waarschijnlijk denken.
't foutje van Stefan gaf uteindelijk de doorslag, . . . jammer voor ons, supporters.
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
en ach, . . op basis van 't hele seizoen verdienen ze eigenlijk ook geen EL voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door sevillana --
Quiroz
 Quiroz - zondag 01 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Leon, we moeten ons er niet druk om maken, laat ze lekker oprotten!
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:18 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt het aan Mulder te danken dat het geen 5-2 is geworden. Het was het betere zomeravond voetbal. Terugklossen naar je eigen helft, terwijl VVV countert.... Tja.
Ik heb de wil om te winnen niet gezien, zoals eerder geschreven, het was me al vanaf de 4e minuut duidelijk. Heb bij de gelijkmakers ook nauwelijks gejuicht, je zag gewoon dat VVV er weer één in zou schoppen. Ik zag berusting, geen overtuiging, twijfel, het leek erop alsof ze het wel goed vonden zo, omdat ze toch de overtuiging misten dat ze succesvol door de play-offs zouden komen. Wat ik vorige week bij PSV zag, zag ik vandaag, in extremo, bij ons. Ik heb niet veel talent, voor welke sport dan ook, en kan niet tegen mijn verlies. Ik zal het dus van mijn inzet moeten hebben. Daarom irriteert het me mateloos als ik een gebrek aan inzet zie bij ander, vooral als ze wel enig talent hebben.
Dat was het probleem vandaag, tegen psv waren ze 200% gebrand om te winnen en vandaag maar 100%, en dat is niet genoeg. Het is gewoon onderschatting van VVV, hoe belachelijk dat ook is want zo vaak hebben we er niet gewonnen.
Maar VVV is geen PSV en dan kunnen ze zich minder opladen?
Als het aan ons supporters zou leggen dan winnen we alles want wij zijn altijd fanatiek, maar ook daar is een verschil. De Kuip`trilde vanaf minuut 1 tegen psv en vandaag was dat ook een stuk minder. Geen verwijt naar de supporters maar dat is een verschil in beleving omdat de tegenstander veel minder aansprekend was.

VVV had de motivatie die wij vorige week hadden. Zwaar kut, maar wel waarheid!!
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:24 schreef sevillana het volgende:
en ach, . . op basis van 't hele seizoen verdienen ze eigenlijk ook geen EL voetbal.
Precies, voor de winterstop was het echt janken, nu hebben we nog wat hoop gehad en helaas was het niet genoeg. Maar we hebben wel mee gedaan tot 1 wedstrijd voor het einde en daar had niemand van durven dromen voor de winterstop..
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:33 schreef FR Chicharrero het volgende:

[..]

Precies, voor de winterstop was het echt janken, nu hebben we nog wat hoop gehad en helaas was het niet genoeg. Maar we hebben wel mee gedaan tot 1 wedstrijd voor het einde en daar had niemand van durven dromen voor de winterstop..
ik had van dit hele seizoen niet durven dromen voor de aanvang vorig jaar
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
n.v.t.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door sevillana --
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:30 schreef FR Chicharrero het volgende:

[..]

Dat was het probleem vandaag, tegen psv waren ze 200% gebrand om te winnen en vandaag maar 100%, en dat is niet genoeg. Het is gewoon onderschatting van VVV, hoe belachelijk dat ook is want zo vaak hebben we er niet gewonnen.
Maar VVV is geen PSV en dan kunnen ze zich minder opladen?
Als het aan ons supporters zou leggen dan winnen we alles want wij zijn altijd fanatiek, maar ook daar is een verschil. De Kuip`trilde vanaf minuut 1 tegen psv en vandaag was dat ook een stuk minder. Geen verwijt naar de supporters maar dat is een verschil in beleving omdat de tegenstander veel minder aansprekend was.

VVV had de motivatie die wij vorige week hadden. Zwaar kut, maar wel waarheid!!
Er staat een 1 teveel in je betoog.
We hebben de afgelopen 20 jaar niet gewonnen in Venlo.
Resultaat haal je door tegen elke tegenstander te vlammen, daar moet je motivatie zitten. Als je alleen maar kunt vlammen tegen aansprekende tegenstanders, moet je geen broodvoetballer worden.
Tegen PSV waren de supporters weer als vanouds, maar vandaag zat er bij ons ook al snel de klad in, terwijl de uitsupporters juist meestal wel voor wat sfeer kunnen zorgen.
Over en sluiten dit seizoen.
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:36 schreef Els het volgende:

[..]

Er staat een 1 teveel in je betoog.
We hebben de afgelopen 20 jaar niet gewonnen in Venlo.
Resultaat haal je door tegen elke tegenstander te vlammen, daar moet je motivatie zitten. Als je alleen maar kunt vlammen tegen aansprekende tegenstanders, moet je geen broodvoetballer worden.
Tegen PSV waren de supporters weer als vanouds, maar vandaag zat er bij ons ook al snel de klad in, terwijl de uitsupporters juist meestal wel voor wat sfeer kunnen zorgen.
Over en sluiten dit seizoen.
nog ff, . . dan is 't gelukkig over
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

nog ff, . . dan is 't gelukkig over
Ik zou willen dat het morgen was. Kunnen we verder gewoon genieten van het Mei-zonnetje.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Nog 1 wedstrijdje, dan lekker de tijd om te bouwen
sevillana
 sevillana - zondag 01 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:46 schreef hotjumper het volgende:
Nog 1 wedstrijdje, dan lekker de tijd om te bouwen
idd, en dan komen vanzelf de oefenwedstrijdjes weer
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:36 schreef Els het volgende:

[..]

Er staat een 1 teveel in je betoog.
We hebben de afgelopen 20 jaar niet gewonnen in Venlo.
Resultaat haal je door tegen elke tegenstander te vlammen, daar moet je motivatie zitten. Als je alleen maar kunt vlammen tegen aansprekende tegenstanders, moet je geen broodvoetballer worden.
Tegen PSV waren de supporters weer als vanouds, maar vandaag zat er bij ons ook al snel de klad in, terwijl de uitsupporters juist meestal wel voor wat sfeer kunnen zorgen.
Over en sluiten dit seizoen.
Je heb gelijk Els, helaas was het vandaag niet genoeg.
Els
 Els - zondag 01 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:50 schreef FR Chicharrero het volgende:

[..]

Je heb gelijk Els, helaas was het vandaag niet genoeg.
Nee, helaas. Gelukkig houdt een pestbui mij mij niet zo lang aan. Vanaf morgen maar weer gaan bouwen aan de toekomst ;-)
Jelle
 Jelle - zondag 01 mei 2011 - 22:54   quote  deeplink  
onzin natuurlijk. Ze hebben verloren omdat ze er te makkelijk over dachten en een super slechte eerste helft speelde. Ook was VVV vandaag dodelijk uit de counter en dan krijg je dit soort wedstrijden. Wel op een super slecht moment natuurlijk... ik miste de mentaliteit van vorige week
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 01 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:52 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, helaas. Gelukkig houdt een pestbui mij mij niet zo lang aan. Vanaf morgen maar weer gaan bouwen aan de toekomst ;-)
Ik heb me vriend Vodka maar uitgenodigd, veranderd weinig maar smaakt wel lekker.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Was het gvd ook nog de Dag van de Arbeid.....
R()b
 R()b - zondag 01 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 23:16 schreef FR-Henk het volgende:
Was het gvd ook nog de Dag van de Arbeid.....
xD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ER IS VANDAAG GEWOON BEWUST VERLOREN HOOR!!!!









0.0074448