|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wie mag er weg? |
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Simon de Cler Bruins Castaignos is al weg.. de Vrij Larsen Auassar Schaken
de Vrij hangt me de keel uit! Niet om zijn fout vandaag maar ik vind het een hele arrogante kerel, van de vier waarvan we willen dat ze bijtekenen vind ik hem nog het minst ver, maar hij heeft wel de grootste muil!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
simon niet die gewoon houden, die wil ook nog verder bij feyenoord. bruins liever ook niet. bahia maar wel met een waardig afscheid. en de mensen die dit seizoen niet bijtekenen verkopen in de zomer.(met een aflopend contract) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Bahia mag blijven, kan der geen reet van maar iig een goede instelling !! dat zie ik liever dan 11 verwende sterren die der geen reet aan doen |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 22:40 schreef Quiroz het volgende:Bahia mag blijven, kan der geen reet van maar iig een goede instelling !! dat zie ik liever dan 11 verwende sterren die der geen reet aan doen je hebt wel gelijk, maar als ie weg moet vind ik wel dat het waardig moet gebeuren. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Bruins Bahia de Cler Mulder Been Larsen Auasser Schaken assistenten van Been, behalve Lodewijks en ik zal er wel een paar vergeten |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
Swerts Bahia Schaken Bruins De Cler Larsen Auassar Darley
selectie gewoon aanvullen met Clasie, Fernandez, nog een spits, 2e keeper en een nummer 10. Ryo, de Vrij, Wijnaldum, Vlaar en Fer houden en je doet mee voor de top 4 volgend jaar |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 22:49 schreef Jelle het volgende:Swerts Bahia Schaken Bruins De Cler Larsen Auassar Darley selectie gewoon aanvullen met Clasie, Fernandez, nog een spits, 2e keeper en een nummer 10. Ryo, de Vrij, Wijnaldum, Vlaar en Fer houden en je doet mee voor de top 4 volgend jaar Ja Swerts was ik nog vergeten hahahaha. Alleen Mulder snap ik niet dat je die wil houden. Ik vond hem niet sterk keepen vandaag, net zoals een paar andere wedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Been Swerts Bahia Bruins Meeuwis Cissé Schaken Auassar Larsen
Leuk rijtje |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 23:06 schreef de.fan het volgende:[..] Ja Swerts was ik nog vergeten hahahaha. Alleen Mulder snap ik niet dat je die wil houden. Ik vond hem niet sterk keepen vandaag, net zoals een paar andere wedstrijden Met Mulder komt het wel goed zolang die vertrouwen krijgt. Hij is pas 21 jaar oud en vind um juist na de winterstop stappen maken. Aan geen enkele goal van vandaag had hij iets kunnen doen. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 23:08 schreef Jelle het volgende:[..] Met Mulder komt het wel goed zolang die vertrouwen krijgt. Hij is pas 21 jaar oud en vind um juist na de winterstop stappen maken. Aan geen enkele goal van vandaag had hij iets kunnen doen. verschillende inzichten dan toch, ik blijf het niks vinden maar hij moet wel zijn kans en tijd krijgen |
|
|
|
|
Boma
|
|
|
Been, hele aardige kerel maar heeft geen overwicht op de groep. Kan ze ook niet meer motiveren en haalt niet uit de meesten wat er toch wel in zit. Bruins,Vlaar, De Vrij, Larsen, Auassar, Schaken, Cisse. Ook alle heren die mene geen contra ct te moeten verlengen, op de tribune ermee en weg, negatieve invloed op andere spelers vd groep, ze vergeten wel dat ze absoluut nog geen toppers zijn. inderdaad de Vrij, eerste jaar in selectie (doet het eerlijk gezegd erg goed, muv foutje gisteren) maar schaart zich nu al in rijtje toppers, oei oei. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bruins Bahia de Cler Schaken Auasser Larsen Swerts Cisse |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Enige waarvan ik! verlang dat hij vertrekt is swerts.. de rest kan als bakvulling dienen.. |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
swerts bahia de cler schaken larsen |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
auasser(kan ik niet beoordelen) bruins(ja uh ja is het verstandig mijn vriendin is ook een mooie bloem geworden) cisse(mot toch nog ze geld terug verdienen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wie mag er weg?
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 22:42 schreef Els het volgende:Allemaal. Mulder en Been krijgen het voordeel van de twijfel, maar moeten als de sodemieter gaan presteren. Klopt. |
|
|
|