|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Geel aan de slag als technisch directeur (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
MMM
|
|
|
Come on Martin, begin gelijk goed!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd, lekker bakkie met Gudde. Na een welverdiend dagje vrij en een fantastische pot voetbal |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
wat ziet die Gudde eruit zeg, moet je die ogen zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feestje gevierd gisteren he. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Duidelijk, die heeft het erg naar zijn zin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis wel een typisch afterparty hoofd. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Zou die te veel pilletjes hebben geslikt gisteren? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
On topic: 'de eerste DAGEN kennismaken' .. gaat ie ook nog alle supporters af dan..??
Moet ie niet gewoon eens meteen keihard gaan werken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht zo een belletje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij gaat Mario er keihard uitgooien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mag, hij hoeft overigens niet weg, maar een grote schoonmaak kan geen kwaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij Mario samen met de miskopen van 'm eruit gooit en spelers als Koolwijk, Fernandez, Clasie en Hadouir haalt/terughaalt is er al een goed begin! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Red je het nog niet in de sub-top. Dan heb je echt meer mentaliteit nodig.. en dus niet de Excelsior-mentaliteit + Hadouir.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 14:51 schreef de flh het volgende:Red je het nog niet in de sub-top. Dan heb je echt meer mentaliteit nodig.. en dus niet de Excelsior-mentaliteit + Hadouir.. Is pas het begin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Laten we het hopen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar eerlijk gezegd zie ik op het moment ook geen geschikte opvolger |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Laten we het hopen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met Co als assistent? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
Volgens mij zitten Van Geel en Been niet op 1 lijn. Hoop dat Van Geel de strijd wint dan kan Velthoven komen met Jean Paul als assistent kan die het over 2 jaar overnemen. Bij Mario staan alle spelers stil in hun ontwikkeling hij kan de jongere spelers niet motiveren heeft daarvoor Meeuwis nodig die is zo belangrijk in de kleedkamer zegt Been moet hij g.v.d. zelf doen hij is coach!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of ron jans. en gelijk dost meenemen voor een prikkie... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij Feyenoord is nog veel onduidelijk. Zo is het aanblijven van Arsenal-huurling Ryo Miyaichi een vraagteken, alsmede de toekomst van de sleutelspelers Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Stefan de Vrij. Ik hoop dat die spelers bijtekenen, maar de liefde moet van twee kanten komen. Als ze niet willen blijven, is verkopen een optie, laat Van Geel niets aan duidelijkheid te wensen over.
+1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
VORMER MOETEN WE HALEN!!!!!!! Meeuwis behouden!!! Dan nog een killer in de defensie en Koevermans!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:15 schreef MMM het volgende:Bij Feyenoord is nog veel onduidelijk. Zo is het aanblijven van Arsenal-huurling Ryo Miyaichi een vraagteken, alsmede de toekomst van de sleutelspelers Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Stefan de Vrij. Ik hoop dat die spelers bijtekenen, maar de liefde moet van twee kanten komen. Als ze niet willen blijven, is verkopen een optie, laat Van Geel niets aan duidelijkheid te wensen over.+1 +2 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben al een beetje blij met martin. duidelijk in zijn verhaal. en volgens mij gewoon iemand die niet met zich laat sollen. heel goed! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik hoor al jaren verhalen (woorden) maar wil nu daden zien!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:15 schreef MMM het volgende:Bij Feyenoord is nog veel onduidelijk. Zo is het aanblijven van Arsenal-huurling Ryo Miyaichi een vraagteken, alsmede de toekomst van de sleutelspelers Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Stefan de Vrij. Ik hoop dat die spelers bijtekenen, maar de liefde moet van twee kanten komen. Als ze niet willen blijven, is verkopen een optie, laat Van Geel niets aan duidelijkheid te wensen over.+1 of naar Excelsior voor het laatste contractjaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Geen goed idee! Hebben ze de kans om zich in de kijker te spelen ten koste van Feyenoord! Op de tribune of gewoon mee laten spelen! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Kom op martin!Ik heb ALLE vertrouwen in jouw!
FORZA FEYENOORD! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg de indruk dat de verwachtingen naar van Geel (te) hoog worden opgeschroefd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/582029/2011/05/04/Van-Geel-steekt-gelijk-handen-uit-mouwen-bij-Feyenoord.dhtml
Martin van Geel heeft op zijn tweede werkdag de gesprekken heropend met aanvoerder Ron Vlaar. Nadat Feyenoord een eerdere aanbieding introk toen de verdediger geen sjoege gaf, zat de nieuwe technisch directeur gisteren opnieuw rond de tafel met Vlaar.
© anp 'Dat was feitelijk een eerste echte gesprek, met als hoofddoel om de draad samen weer op te pakken', aldus Van Geel vandaag in het AD.
Vlaar heeft een in 2012 aflopend contract en twijfelt of zijn toekomst in de Rotterdamse Kuip ligt.
Van Geel sprak eveneens met Stefan de Vrij. De directeur spreekt van 'een bevredigend gesprek', maar tot een akkoord kwam het nog niet. Deze week praat Van Geel ook met Leroy Fer. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Gelijk aan de slag gegaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: is dit een hint om dat bij ons ook maar te doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: si
quote: posiblemente |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vraag me af hoe dat niveau is van die spelers. cvitaniets komt er vandaan. maar is die nou zo goed? zal mij benieuwen hoe en wat |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Er moet ook belangstelling zijn voor spelers hè en ik vraag me zeer af in hoeverre die bestaat voor onze sterren ... |
|
|
|