|
|
ktotheb
|
|
|
Overal hoor je iedereen maar zeggen dat Ruiz en Janssen Twente kampioen gaan maken. Zij maken het verschil volgens velen. Nou, ik vind dat maar onzin. Heb best veel wedstrijden van Twente gezien en zij spelen echt waardeloos de laatste tijd. Janssen maakt met zijn trap nog wel eens het verschil, maar Ruiz vind ik op dit moment erg slecht.
En wij hebben Sulejmani. Ik vind dat hij toch wel heel erg veel respect verdient. Hij heeft zulke moeilijk jaren achter de rug en ik was op een gegeven moment ook mijn vertrouwen in hem wel verloren. Maar nu begint hij langzaam maar zeker steeds beter te worden. Je ziet ook dat hij steeds meer gezocht wordt door zijn teamgenoten en hij maakt vaak belangrijke goals. Met de zwakke backs van Twente zeg ik dus, niet Janssen en Ruiz bij Twente, maar Mickey bij Ajax gaat de komende twee weken het verschil maken! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Oneens heb hem gister weer vervloekt vind het nog steeds sonde van die 16 miljoen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Zou werelds zijn voor die gozer, liever hem dan El Hammie |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:41 schreef Guyt het volgende:Oneens heb hem gister weer vervloekt vind het nog steeds sonde van die 16 miljoen. Heb je niet gekeken de eerste helft? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dan kan ie in ieder geval iets van zijn schuld inlossen man......;-) |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 15:41 schreef Guyt het volgende:Oneens heb hem gister weer vervloekt vind het nog steeds sonde van die 16 miljoen. Aan die prijs kan hij toch niets doen. Tuurlijk was hij geen 16 milj. waard. Laten we nu gewoon genieten van de doelpunten en assists die hij ons bezorgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegen H'veen samen met de Zeeuw en Eriksen de beste mensen van het veld naar mijn mening.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik ben nog steeds niet gecharmeerd van Sulejmani en ook Eriksen heb mij nog niet overtuigd. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:27 schreef Boilesen het volgende:[..] Aan die prijs kan hij toch niets doen. Tuurlijk was hij geen 16 milj. waard. Laten we nu gewoon genieten van de doelpunten en assists die hij ons bezorgt. Hij bezorgd ons nog steeds te weinig ben ik van mening.Ik heb de Sulejmani van Heerenveen nog steeds niet gezien bij AJAX ik geloof ook niet dat hij ooit zo terug komt.Misschien bij een andere club maar bij AJAX vrees ik van niet. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind het inderdaad ook niet eerlijk om hem nu na drie jaar nog steeds die 16 miljoen na te dragen. Hij kan er ook niks aan doen. Ik kijk trouwens ook iedere minuut en dat doe ik al jaren. En ik weet wel dat ik Mickey veel meer verdedigende arbeid zie verrichten dan hij eerder deed en aanvallend wordt hij ook steeds sterker. Dat we de Mickey van Heerenveen niet zien is logisch, die komt nooit meer terug. Mickey is een speler die het sterkst is met veel ruimte achter de verdediging van de tegenstander en als je bij Ajax speelt krijg je die ruimte gewoon veel minder. |
|
|
|
|
Bear Jude
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:46 schreef Guyt het volgende:[..] Hij bezorgd ons nog steeds te weinig ben ik van mening.Ik heb de Sulejmani van Heerenveen nog steeds niet gezien bij AJAX ik geloof ook niet dat hij ooit zo terug komt.Misschien bij een andere club maar bij AJAX vrees ik van niet. Hoe kun je in hemelsnaam verwachten van een speler van 22 dat hij ons iets bezorgt, een 22 jarige speler mag nooit een dragende speler zijn, hij is beslissend geweest in een wedstrijd of 5 vanaf dat de Boer aan het roer staat... En hij wordt gewoon steeds beter. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
?? ik snap dit niet helemaal. Als we kampieon worden,dan hebben we dat vooral te danken aan hem. Hij heeft echt veel belangrijken doelpunten gemaakt de laatste tijd en ik gelooof dat hij verkocht zal worden voor minimaal hetzelfde bedrag als dat we hem gekocht hebben. Zonder hem stonden we nu 5de |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegen wie heb je het Ajax we love you, want ik ben juist wel heel erg te spreken over Sulejmani.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote: tegen heerenveen speelde hij best echt een aardige pot maar hij kan mij nog steeds niet bekoren |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:Tegen wie heb je het Ajax we love you, want ik ben juist wel heel erg te spreken over Sulejmani.. Sorry had het tegen Guyt. Had iets duidelijker moeten zijn. Ik ben ook erg te spreken over hem. |
|
|
|
|
cheba
|
|
|
Hij doet mij denken aan roberto baggio. Hij moest wennen bij ajax en ik geloofde er ook niet meer in .maar nu ben ik om micky. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Hoe kun je in hemelsnaam verwachten van een speler van 22 dat hij ons iets bezorgt, een 22 jarige speler mag nooit een dragende speler zijn, hij is beslissend geweest in een wedstrijd of 5 vanaf dat de Boer aan het roer staat... En hij wordt gewoon steeds beter. Sorry dat ik het niet in hem zie ondanks dat hij wel eens een goaltje maakt ben ik niet kapot van die jongen.Jij heb hem vanaf het begin al verdedigd dus verwacht van jou dat je hem blijft verdedigen al speelt hij als een drol.Ongetwijfeld een aardig kereltje maar in mijn ogen geen topper. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Hoe kun je in hemelsnaam verwachten van een speler van 22 dat hij ons iets bezorgt, een 22 jarige speler mag nooit een dragende speler zijn, hij is beslissend geweest in een wedstrijd of 5 vanaf dat de Boer aan het roer staat... En hij wordt gewoon steeds beter. Dat verwacht ik niet maar waar slaat dit topic dan op(Mickey maakt AJAX kampioen)ik vind het lachwekkend. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:44 schreef Guyt het volgende:Ik ben nog steeds niet gecharmeerd van Sulejmani en ook Eriksen heb mij nog niet overtuigd. Dit meen jij serieus? Eriksen heeft jou nog niet overtuigd! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:37 schreef Guyt het volgende:[..] Dat verwacht ik niet maar waar slaat dit topic dan op(Mickey maakt AJAX kampioen)ik vind het lachwekkend. Ik begrijp het wel. Want Mickey is het type speler wat ze bij Twente missen. Ruiz, De Jong, Chadli zijn allemaal spelers die de bal in de voet wil hebben en hebben zelden diepgang. Mickey heeft dat wel en ik heb ook in een ander topic aangegeven dat hij Ajax kampioen gaat maken. Als Ajax echt durft te voetballen dan winnen ze die pot. Dus Vertonghen moet over de Jong heen gaan. vd Wiel over Chadli en Boilesen over Ruiz. Daar ligt de sluetel voor de titel naar mijn mening. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:48 schreef Brandje het volgende:[..] Ik begrijp het wel. Want Mickey is het type speler wat ze bij Twente missen. Ruiz, De Jong, Chadli zijn allemaal spelers die de bal in de voet wil hebben en hebben zelden diepgang. Mickey heeft dat wel en ik heb ook in een ander topic aangegeven dat hij Ajax kampioen gaat maken. Als Ajax echt durft te voetballen dan winnen ze die pot. Dus Vertonghen moet over de Jong heen gaan. vd Wiel over Chadli en Boilesen over Ruiz. Daar ligt de sluetel voor de titel naar mijn mening. Eens. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: ???? Welke wedstrijden zit jij dan te kijken ???? Ericksen is die jonge jongen die de 2-1 scoorde tegen Heerenveen. Ik weet dat hij lijkt of Lindgren, maar het zijn echt 2 verschillende spelers... Ik hoop niet dat je ooit een scout wordt van Ajax, als je dit soort spelers laat gaan, dan gaan we kapot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:38 schreef Ajax we love you het volgende:[..] ???? Welke wedstrijden zit jij dan te kijken ???? Ericksen is die jonge jongen die de 2-1 scoorde tegen Heerenveen. Ik weet dat hij lijkt of Lindgren, maar het zijn echt 2 verschillende spelers... Ik hoop niet dat je ooit een scout wordt van Ajax, als je dit soort spelers laat gaan, dan gaan we kapot. Je vergeet de fantastische assist op Sulejmani bij de 1-1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mickey is toch echt wel opgeleefd onder de Boer, en maakt op dit moment toch regelmatig het verschil bij Ajax. Hij is niet heel de wedstrijd dreigend, maar is echt een Servier watdat betreft, een sluipschutter, die met zijn snelheid plotseling iets kan maken van niets.
Iedereen kijkt steeds naar die 16 miljoen. Vergeet dat. Dat geld is weg en komt niet meer terug. Wat we nu wel hebben is een prima buitenspeler, die veel snelheid heeft, doelgericht is en momenteel gewoon makkelijk scoort. Op dit moment zijn er buiten Doedelzak en Ruiz weinig buitenspelers in Nederland die gevaarlijker zijn (wel veel jong talent, zie heerenveen, maar ook Ebecilio bijvoorbeeld), of een beter rendament hebben.
Ik vind Mickey momenteel gewoon prima, en hij wordt steeds beter. Ik gun hem het wel om tegen Twente het verschil te gaan maken! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:40 schreef Eide het volgende:Mickey is toch echt wel opgeleefd onder de Boer, en maakt op dit moment toch regelmatig het verschil bij Ajax. Hij is niet heel de wedstrijd dreigend, maar is echt een Servier watdat betreft, een sluipschutter, die met zijn snelheid plotseling iets kan maken van niets. Iedereen kijkt steeds naar die 16 miljoen. Vergeet dat. Dat geld is weg en komt niet meer terug. Wat we nu wel hebben is een prima buitenspeler, die veel snelheid heeft, doelgericht is en momenteel gewoon makkelijk scoort. Op dit moment zijn er buiten Doedelzak en Ruiz weinig buitenspelers in Nederland die gevaarlijker zijn (wel veel jong talent, zie heerenveen, maar ook Ebecilio bijvoorbeeld), of een beter rendament hebben. Ik vind Mickey momenteel gewoon prima, en hij wordt steeds beter. Ik gun hem het wel om tegen Twente het verschil te gaan maken! Goed verwoord, Eide. Ik ben het met je eens. Overigens ben ik een van de weinigen op ons forum die het steeds voor Sulejmani heeft opgenomen, ook toen Jol nog onze trainer was. Zijn "Heerenveen-niveau" van enkele jaren geleden begint hij steeds nadrukkelijke bij Ajax te tonen. Dat is, vermoed ik, een kwestie van vertrouwen krijgen van de coach. Ik denk serieus dat Sulejmani, zeker vanaf het volgende seizoen, het verschil gaat maken. Hij heeft lef, passeert makkelijk, toont overzicht en heeft scorend vermogen. Je hebt het goed geschreven: die € 16 miljoen moeten we nu eens vergeten. Bovendien kan Sulejmani daar zelf niks aan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:40 schreef Eide het volgende:Mickey is toch echt wel opgeleefd onder de Boer, en maakt op dit moment toch regelmatig het verschil bij Ajax. Hij is niet heel de wedstrijd dreigend, maar is echt een Servier watdat betreft, een sluipschutter, die met zijn snelheid plotseling iets kan maken van niets. Iedereen kijkt steeds naar die 16 miljoen. Vergeet dat. Dat geld is weg en komt niet meer terug. Wat we nu wel hebben is een prima buitenspeler, die veel snelheid heeft, doelgericht is en momenteel gewoon makkelijk scoort. Op dit moment zijn er buiten Doedelzak en Ruiz weinig buitenspelers in Nederland die gevaarlijker zijn (wel veel jong talent, zie heerenveen, maar ook Ebecilio bijvoorbeeld), of een beter rendament hebben. Ik vind Mickey momenteel gewoon prima, en hij wordt steeds beter. Ik gun hem het wel om tegen Twente het verschil te gaan maken! EENS, heel goed verwoord, absoluut geen woord aan gelogen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:49 schreef Pietje het volgende:[..] Goed verwoord, Eide. Ik ben het met je eens. Overigens ben ik een van de weinigen op ons forum die het steeds voor Sulejmani heeft opgenomen, ook toen Jol nog onze trainer was. Zijn "Heerenveen-niveau" van enkele jaren geleden begint hij steeds nadrukkelijke bij Ajax te tonen. Dat is, vermoed ik, een kwestie van vertrouwen krijgen van de coach. Ik denk serieus dat Sulejmani, zeker vanaf het volgende seizoen, het verschil gaat maken. Hij heeft lef, passeert makkelijk, toont overzicht en heeft scorend vermogen. Je hebt het goed geschreven: die € 16 miljoen moeten we nu eens vergeten. Bovendien kan Sulejmani daar zelf niks aan doen. Ook EENS, maar dat wist je al....:-) |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dan staat DB zeker voor DEBIEL... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:38 schreef Ajax we love you het volgende:[..] ???? Welke wedstrijden zit jij dan te kijken ???? Ericksen is die jonge jongen die de 2-1 scoorde tegen Heerenveen. Ik weet dat hij lijkt of Lindgren, maar het zijn echt 2 verschillende spelers... Ik hoop niet dat je ooit een scout wordt van Ajax, als je dit soort spelers laat gaan, dan gaan we kapot. Dit slaat nergens op ik vind hem gewoon zo goed nog niet PUNT.Dat is mijn mening ik vind er niks aan die jongen.Dat kan toch??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Tja dat is als hij geluk heb 1 keer per wedstrijd een geniaal passje. Vind ik te weinig AMEN. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Lol. Enne... ik ben het me je eens ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja dat ging te snel voor mijn maar idd, ook dat nog... Ericksen//////HELD |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: Haha, de puntjes staan er niet voor niets maat. Twee woorden dus, helaas ;) |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Sulejmani is zeker weer terug aan het komen. Misschien nog niet helemaal de oude, maar af en toe laat hij het echt wel zien in wedstrijden. Denk ook dat hij nog te jong is om te eisen dat hij constant blijft presteren op hetzelfde niveau. Wie ons kampioen maakt boeit me verder niet zo, van mij mag het Jeroen Verhoeven zelfs zijn! Als we maar die schaal pakken en het liefs ook nog de beker! :P |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:44 schreef Guyt het volgende:Ik ben nog steeds niet gecharmeerd van Sulejmani en ook Eriksen heb mij nog niet overtuigd. He als Eriksen jou niet kan overtuigen ben ik blij dat jij het aankoopbeleid bij Ajax niet doet. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Mi-ra-lem Su-lej-mani Woohooohooo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 17:22 schreef Guyt het volgende:[..] Tja dat is als hij geluk heb 1 keer per wedstrijd een geniaal passje. Vind ik te weinig AMEN. 1 pass die een goal oplevert en zelf een goal maken, als hij dat om de week zou doen, speelt hij volgend seizoen bij Barcelona.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 19:24 schreef nora het volgende:[..] He als Eriksen jou niet kan overtuigen ben ik blij dat jij het aankoopbeleid bij Ajax niet doet. EENS |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 19:24 schreef nora het volgende:[..] He als Eriksen jou niet kan overtuigen ben ik blij dat jij het aankoopbeleid bij Ajax niet doet. Zei iemand anders ook al naprater respecteer gewoon mij mening daar in biatch. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] 1 pass die een goal oplevert en zelf een goal maken, als hij dat om de week zou doen, speelt hij volgend seizoen bij Barcelona.. Whahahaha LOL. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Guyt,lekker tegen de hele voetbalwereld in !!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Luister ik zie het niet in Eriksen zitten dat kan toch??? Ook de mensen in mijn omgeving zijn niet overtuigd.Niet dat dat er toe doet maar ben echt niet de enige. Dus omdat ik niet achter jullie van dit forum sta ga ik tegen de voetbalwereld in.Beetje kortzichtig vind je niet. Ik blijf er bij ik ben geen Eriksen fan.Moet er wel bij zeggen dat ik er weinig vind uitspringen bij AJAX op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want!!??
Je bent echt een blinde kip als je het nu nog steeds niet in Eriksen ziet zitten.. Sterker nog, ik denk dat je dan niet achter het Ajaxvoetbal staat, Eriksen is namelijk een echte Ajaxspeler met extreem veel potentie, een speler die met 3/4 passes een wedstrijd kan beslissen, een goed schot heeft, sterk aan de bal, en een overzicht heeft.
Noem trouwens eens 3 middenvelders op bij Barca, die 1 assist en een goal in de twee wedstrijden heeft.... |
|
|
|
|
Jaco Ponse
|
|
|
Sulejmani komt volgend seizoen helemaal los,maar hij had de pech dat Ajax niet zijn speelmaat ook contracteerde die 2 vonden elkaar blindelings,misschien nog even bij Bayern informeren.Nu onder Frank de Boer krijgt hij het vertrouwen,dat is heel belangrijk.Van mij mag Mounir de winnende maken met Sulejmani komt het helemaal goed. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:12 schreef Guyt het volgende:[..] Luister ik zie het niet in Eriksen zitten dat kan toch??? Ook de mensen in mijn omgeving zijn niet overtuigd.Niet dat dat er toe doet maar ben echt niet de enige. Dus omdat ik niet achter jullie van dit forum sta ga ik tegen de voetbalwereld in.Beetje kortzichtig vind je niet. Ik blijf er bij ik ben geen Eriksen fan.Moet er wel bij zeggen dat ik er weinig vind uitspringen bij AJAX op dit moment. Het mag wel, maar als je het nu niet ziet zitten zul je toch echt je verwachtingen moeten bijstellen of beter moeten kijken. Die jongen is net 19 en heeft iedere wedstrijd een aantal geniale passes waarbij hij iemand voor de keeper zet. Dat hij nog niet zo belangrijk is als bijv Sneijder bij Inter of Messi bij Barca: natuurlijk niet. Hij kan pas een half seizoen op een basisplaats rekenen, is 19 jaar en laat toch elke wedstrijd zien dat hij prima balgevoel en bovendien fenomenaal inzicht heeft. Het zal mij niet verbazen als hij volgend jaar al uitgroeit tot de beste speler in de eredivisie. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Want!!?? Je bent echt een blinde kip als je het nu nog steeds niet in Eriksen ziet zitten.. Sterker nog, ik denk dat je dan niet achter het Ajaxvoetbal staat, Eriksen is namelijk een echte Ajaxspeler met extreem veel potentie, een speler die met 3/4 passes een wedstrijd kan beslissen, een goed schot heeft, sterk aan de bal, en een overzicht heeft. Noem trouwens eens 3 middenvelders op bij Barca, die 1 assist en een goal in de twee wedstrijden heeft.... Jij ziet wat je wil zien en je probeert jou mening er bij andere zo door te drukken. Respecteer een ander zn mening eens joh.Ik mis Urby daar kon ik van genieten.Heb ik bij Eriksen nog geen moment gehad .Jij likt Eriksen zn reed al vanaf het begin uit en dat is prima.Maar ik ben echt niet overtuigd. |
|
|
|