BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey maakt ons kampioen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:34 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Het mag wel, maar als je het nu niet ziet zitten zul je toch echt je verwachtingen moeten bijstellen of beter moeten kijken. Die jongen is net 19 en heeft iedere wedstrijd een aantal geniale passes waarbij hij iemand voor de keeper zet. Dat hij nog niet zo belangrijk is als bijv Sneijder bij Inter of Messi bij Barca: natuurlijk niet. Hij kan pas een half seizoen op een basisplaats rekenen, is 19 jaar en laat toch elke wedstrijd zien dat hij prima balgevoel en bovendien fenomenaal inzicht heeft. Het zal mij niet verbazen als hij volgend jaar al uitgroeit tot de beste speler in de eredivisie.
Ach wie weet en als dat zo is zal ik de 1ste zijn die dat zou zeggen op dit moment zeg ik nog ff nee.
nora
 nora - dinsdag 03 mei 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Beste Guyt blijven volhouden we spreken je weer over een tijdje als hij verkocht gaat worden bij Ajax kijk maar wat ze betalen voor een speler die jij niet bijzonder vind.
Sterkte man.
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kun je in hemelsnaam verwachten van een speler van 22 dat hij ons iets bezorgt, een 22 jarige speler mag nooit een dragende speler zijn, hij is beslissend geweest in een wedstrijd of 5 vanaf dat de Boer aan het roer staat... En hij wordt gewoon steeds beter.
Sulejmani maakt zo nu en dan een goal maar hij mist er ook aardig wat.Zie het liever andersom dat hij er 1 mist en de rest er inschiet dan ben ik fan.Kom kom we mogen toch van AJAX wel wat verwachten.Of moeten we blij zijn met de kansen die die mist.Als hij gewoon zn kansen had verzilverd en meerdere ajaxspelers afgelopen zondag dan had ik niet na de 1-2 (na een briljantpassje van de jong,daar hoor je niemand over) nog ruim een half uur billenknijpend op de bank hoeven zitten. Ze missen te veel kansen.
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Eriksen is nog een groeibriljant
Guyt
 Guyt - dinsdag 03 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:38 schreef nora het volgende:
Beste Guyt blijven volhouden we spreken je weer over een tijdje als hij verkocht gaat worden bij Ajax kijk maar wat ze betalen voor een speler die jij niet bijzonder vind.
Sterkte man.
Op dit moment nog niet zoveel vrees ik.Maar we zullen zien.
joduh
 joduh - dinsdag 03 mei 2011 - 21:05   quote  deeplink  
go guyt go!!!!!!!!!!!!!!!
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:05 schreef joduh het volgende:
go guyt go!!!!!!!!!!!!!!!
Joduh, altijd in voor een relletje

Hahahahahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij likt Eriksen zn reed al vanaf het begin uit
En dan klaag je over mij???
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sulejmani maakt zo nu en dan een goal maar hij mist er ook aardig wat.Zie het liever andersom dat hij er 1 mist en de rest er inschiet dan ben ik fan.Kom kom we mogen toch van AJAX wel wat verwachten.Of moeten we blij zijn met de kansen die die mist.Als hij gewoon zn kansen had verzilverd en meerdere ajaxspelers afgelopen zondag dan had ik niet na de 1-2 (na een briljantpassje van de jong,daar hoor je niemand over) nog ruim een half uur billenknijpend op de bank hoeven zitten. Ze missen te veel kansen.
Suarez miste 80% van zijn kansen.....

Ik zei trouwens al dat ik de Jong een goede wedstrijd heb zien spelen..
Hoeveel kansen heeft Sulejmani afgelopen wedstrijd gehad??? Juist 1 en die ging er nog in ook...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:34 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Het mag wel, maar als je het nu niet ziet zitten zul je toch echt je verwachtingen moeten bijstellen of beter moeten kijken. Die jongen is net 19 en heeft iedere wedstrijd een aantal geniale passes waarbij hij iemand voor de keeper zet. Dat hij nog niet zo belangrijk is als bijv Sneijder bij Inter of Messi bij Barca: natuurlijk niet. Hij kan pas een half seizoen op een basisplaats rekenen, is 19 jaar en laat toch elke wedstrijd zien dat hij prima balgevoel en bovendien fenomenaal inzicht heeft. Het zal mij niet verbazen als hij volgend jaar al uitgroeit tot de beste speler in de eredivisie.
Helemaal mee eens, zo'n jonge jongen en nu al zo goed.. Dat was Sneijder nog niet eens destijds. Nee dit gaat een hele grote jongen worden, helaas zullen we max 2 jaar nog van hem genieten, voordat hij naar Barca of een andere grote club gaat. 20m minimaal, maar verwacht 30 eigenlijk. Guyt ik respecteer dat jij het niet zo ziet, maar geloof me iend volgend jaar wil ik nog een keer je visie horen over hem
Pietje
 Pietje - woensdag 04 mei 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 19:24 schreef nora het volgende:

[..]

He als Eriksen jou niet kan overtuigen ben ik blij dat jij het aankoopbeleid bij Ajax niet doet.
Hahaha! En ik ben net zo blij als jij, nora!!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 04 mei 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Ik denk wel dat micky de winnende gaat scoren en eriksen een assist geeft.
Het kan Ook zijn dat de jong de assist geeft, of de zeeuw scoort zoiets denk ik.

Al hoe wel ik alderweireld er nog een corner in zie koppen of een verwoestend schot achter Michaylov zie plaatsen
Duck4man
 Duck4man - woensdag 04 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
hahaha, al die reacties van guyt. Wat zou het geweldig zijn als hij over het technisch beleid van bijv. twente zou gaan. Zouden ze binnen een jaar tegen degradatie spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Duck4man --
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 17:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Tja dat is als hij geluk heb 1 keer per wedstrijd een geniaal passje. Vind ik te weinig AMEN.
Voetbal is een spelletje waarbij je er 1 meer moet scoren dan je tegenstander. 1 geniaal pasje met goal per wedstrijd, dan ben je al bijna kampioen hoor, als dat het rendament slechts 1 van de 11 is.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb echt niet de illusie dat ik je kan overtuigen. Ik heb zelf tot 1e klasse gespeeld als buitenspeler. Als dat mijn rendament was geweest was ik elke week de eerste naam op het lijstje van de coach geweest, want zo makkelijk is het geven van dat ene passje niet.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 04 mei 2011 - 15:21   quote  deeplink  
(R)Ik maak(t) Ons kampioen!
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, zo'n jonge jongen en nu al zo goed.. Dat was Sneijder nog niet eens destijds. Nee dit gaat een hele grote jongen worden, helaas zullen we max 2 jaar nog van hem genieten, voordat hij naar Barca of een andere grote club gaat. 20m minimaal, maar verwacht 30 eigenlijk. Guyt ik respecteer dat jij het niet zo ziet, maar geloof me iend volgend jaar wil ik nog een keer je visie horen over hem
Bedankt voor je respect!!!! Eindelijk heb ik met een volwassen persoon te maken die niet zn eigen willetje door drukt,maar gewoon de mening van iemand respecteerd. RESPECT!!!! Ik ben geen meeloper en zal dat ook nooit worden.
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 15:00 schreef Duck4man het volgende:
hahaha, al die reacties van guyt. Wat zou het geweldig zijn als hij over het technisch beleid van bijv. twente zou gaan. Zouden ze binnen een jaar tegen degradatie spelen!
Onvolwassen gedrag LOL. Lig hier blauw van het lachen CIAO.
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Onvolwassen gedrag LOL. Lig hier blauw van het lachen CIAO.
Hou dan eens op het dat gedrag uit te lokken? Respect is wederzijds. Kom op zeg, mondje vol van volwassen gedoe enerzijds en tergelijkertijd constant zuigen en zeuren. Wordt wakker of hou op met irriteren, maar verander je eigen gedrag ook maar eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Eide --
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Hou dan eens op het dat uit te lokken? Respect is wederzijds.
Ik lok niks uit geef alleen mijn mening en word meteen door bepaalde personen aangevallen.Ik ben gewoon nog niet overtuigd thats it!!!
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Hou dan eens op het dat gedrag uit te lokken? Respect is wederzijds. Kom op zeg, mondje vol van volwassen gedoe enerzijds en tergelijkertijd constant zuigen en zeuren. Wordt wakker of hou op met irriteren, maar verander je eigen gedrag ook maar eens.
Dus omdat ik mn eigen mening geef moet ik me gedrag veranderen.Sorry maar dan pas ik.
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Nee, schelden omdat mensen het niet met je eens zijn? Je eigen mening moet je vooral hebben. Discussie is gezond en leuk, maar je moet wel nadenken over wat je zegt, en niet gaan schelden en afgeven op anderen twerwijl die helemaal niet zo heel veel verkeerd zeggen.

Nogmaals, respect is wederzijds, en je bent het zo kwijt.
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:35 schreef Eide het volgende:
Nee, schelden omdat mensen het niet met je eens zijn? Je eigen mening moet je vooral hebben. Discussie is gezond en leuk, maar je moet wel nadenken over wat je zegt, en niet gaan schelden en afgeven op anderen twerwijl die helemaal niet zo heel veel verkeerd zeggen.

Nogmaals, respect is wederzijds, en je bent het zo kwijt.
Schelden???? Waar??? Respect kwijt??? Prima toch daar lig ik ook niet wakker van.Toch blijf ik bij mn mening dan maar geen respect.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Guyt --
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Schelden???? Waar???
Lees pagina 1 rustig na, en dan gewoon even je eigen reacties. Nuff said.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Schelden???? Waar??? Respect kwijt??? Prima toch daar lig ik ook niet wakker van.Toch blijf ik bij mn mening dan maar geen respect.
Ik respecteer je mening wel hoor, maar mijn mening daarover is dat je een blinde kip bent asl je er zo over denkt, dat is ook een mening..
Guyt
 Guyt - woensdag 04 mei 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik respecteer je mening wel hoor, maar mijn mening daarover is dat je een blinde kip bent asl je er zo over denkt, dat is ook een mening..
Ten 1ste ik ben niet blind(gelukkig) en ten 2de ik ben geen kip(gelukkig).
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 16:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees pagina 1 rustig na, en dan gewoon even je eigen reacties. Nuff said.
Als je dat al schelden vind raad ik je bij deze aan nooit in een voetbalstadion te komen. Guyt heeft gewoon een mening en draagt die mening uit. Dat anderen het anders zien is hun goed recht, maar een mening dient gerespecteerd te worden. Dus om Guyt vervolgens aan te vallen op zijn of haar mening is kansloos. Rspecteer een mening en ga verder met de discussie, maar ga geen persoonlijke strijd voeren.

Ikzelf vind hetgeen Sulejmani en Eriksen geven op dit moment ook nog niet echt noemenswaarig. Maar dat heeft zijn redenen. Sulejmani zie ik steeds beter presteren, maar zit nog lang niet op het niveau van zijn tijd bij Heerenveen. Hij exceleert nog te weinig in 90 minuten. Heeft soms de drive, maar kan ook zo een hele wedstrijd alles fout doen. Natuurlijk is hij nog jong en ben ik blij met de tweede kans die hij heeft gekregen. Hij komt er wel, maar het is een proces.

Eriksen is een topper in opkomst. Heeft geniale acties, maar heeft ook zijn zwakke punten. Het is zaak van Ajax deze zwakke punten bloot te leggen en erop te gaan trainen. Ik vind bijvoorbeeld dat hij nog veel kan doen aan zijn schotvermogen. Steekballetjes geven kan hij als de beste. Laten we hopen dat we nog een aantal jaren mogen genieten van hem.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Snap sowieso niet dat we ons hier nu druk over maken..... we kenne de dubbel pakken in de komende 2 weken!!!

remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 19:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ten 1ste ik ben niet blind(gelukkig) en ten 2de ik ben geen kip(gelukkig).
dat is mijn mening..........:-)
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 19:35 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als je dat al schelden vind raad ik je bij deze aan nooit in een voetbalstadion te komen.
Ik ben nu 33, en kom nu al weer 18 jaar regelmatig bij Ajax. Ik heb edcht wel het een en ander gezien en meegemaakt. We zijn hier alleen niet in een stadion, we zijn op een forum waar je als fans onder elkaar op een normale manier met elkaar over voetbal praat. Daarbij zijn meningsverschillen onvermijdelijk, en zoals ik al eerder zei (heb je dat gelezen?) vind ik dat zelf erg leuk, want daardoor zie je meer dan alleen je eigen mening.

Maar dat moet ook op een normale manier kunnen, waarbij iemand die je mening niet deelt niet voor "kontkruiper" wordt uitgemaakt. En zolang dat gebuert, geloof me, dan ben ik de laatste die over een andere mening zal struikelen (ik heb ook niet met betrokkene op zijn mening aangesproken, alleen over hoe hij anderen behandelt). Een wereld waar iedereen hetzelfde denkt zou erg saai zijn.

Maar normaal doen is niet bijzonder, of zelfs saai. Wat het woord al zegt, dat is normaal. En dat respect mag best wel hoor, ook als je anoniem achter je computer zit. Ik vind het in ieder geval belangrijk om dat wel te kunnen. Of ik dan zo netjes ben, of misschien ouderwets, ach, wie weet. Maar ik weet in ieder geval zeker dat ik andere in hun waarde laat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Eide --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben nu 33, en kom nu al weer 18 jaar regelmatig bij Ajax. Ik heb edcht wel het een en ander gezien en meegemaakt. We zijn hier alleen niet in een stadion, we zijn op een forum waar je als fans onder elkaar op een normale manier met elkaar over voetbal praat. Daarbij zijn meningsverschillen onvermijdelijk, en zoals ik al eerder zei (heb je dat gelezen?) vind ik dat zelf erg leuk, want daardoor zie je meer dan alleen je eigen mening.

Maar dat moet ook op een normale manier kunnen, waarbij iemand die je mening niet deelt niet voor "kontkruiper" wordt uitgemaakt. En zolang dat gebuert, geloof me, dan ben ik de laatste die over een andere mening zal struikelen. Een wereld waar iedereen hetzelfde denkt zou erg saai zijn.

Maar normaal doen is niet bijzonder, of zelfs saai. Wat het woord al zegt, dat is normaal. En dat respect mag best wel hoor, ook als je anoniem achter je computer zit. Ik vind het in ieder geval belangrijk om dat wel te kunnen. Of ik dan zo netjes ben, of misschien ouderwets, ach, wie weet. Maar ik weet in ieder geval zeker dat ik andere in hun waarde laat.
Het probleem is dat als je achter je computer zit, je de tekst niet kan lezen ;-) Whahahahahaha. Misschien handig om ervoor plaats te nemen.

Maar als je eens terugkijkt is dat kontkruiper helemaal niet genoemd. Ik kan het in ieder geval niet vinden. Er staan wel 2 reacties op het tijdstip van reageren, maar daarin wordt kontkruiper niet gezegd. Of de reactie moet zijn weggehaald, maar dat kan je niet nagaan. De enige die hij of zij heeft beledigd met debiel is degene die hem of haar een kakkerlak noemde. En dan geef ik Guyt gelijk om diegene een debiel te noemen. Ik laat mij ook zo niet beledigen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 --
Eide
 Eide - woensdag 04 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar als je eens terugkijkt is dat kontkruiper helemaal niet genoemd.
Boudewijn heeft het verwijdert. En ik heb bewust niets over dat "debiel" gezegt. Wat voor Guyt geldt, geldt ook voor zo iemand die dan meteen met kakkerlak begint.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey maakt ons kampioen!

0.0059599