BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat me nu echt opvalt!! doet me pijn!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 17:54   quote  deeplink  
wat me echt opvalt, is dat sommige mensen hun gezin of werk belangrijkert vinden dan het forum. DIT MOET STOPPEN!!! leon... pleite, werken enz... jappie... stopt met handopleggingen in de regio rotterdam. gyan en stylzz worden vader. de een weer 1, de ander gelijk maar een 2ling!! dit kan niet hoor he! straks zit ik alleen met de.fan of raket of janm! wat is dit voor een wreed beleid!! Boudewijn?? hoe kunnen we nieuwe wel loyale forumleden ronselen? we moeten iets doen! want straks plukt iedereen komkommers!! en dat kan toch niet? beste heren.. laat je hart spreken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - maandag 02 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Ik ben er nog Obiku, samen strijden we voor het Headliner Forum!!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:56 schreef MMM het volgende:
Ik ben er nog Obiku, samen strijden we voor het Headliner Forum!!!
en de baab... hahahaha. maar daar gaat dit niet om. we willen geen slot immers! maar dat de heren die ons de rug toe keren tot inziens komen!! dat ze ons aan ons lot overt laten!
daarom een liedje in de hoop dat ze ons niet vergeten! leon, gyan, stylzz, te drukke werkende milo, ftid maat, jumper mede walvissen protector, vinny? enz.. we missen jullie

Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
ik b en er nog hoor, maar soms moet er gewerkt worden.

Met thuis zitten komt er geen 2x modaal binnen he... En de vrouw moet toch blijven shoppen! Zeker met die tweede kleine op komst.
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
ik b en er nog hoor, maar soms moet er gewerkt worden.

Met thuis zitten komt er geen 2x modaal binnen he... En de vrouw moet toch blijven shoppen! Zeker met die tweede kleine op komst.
das idd een goed exuus.. maar met de rest ben ik nog niet klaart!! :-)
Els
 Els - maandag 02 mei 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:54 schreef obiku010 het volgende:
wat me echt opvalt, is dat sommige mensen hun gezin of werk belangrijkert vinden dan het forum. DIT MOET STOPPEN!!! leon... pleite, werken enz... jappie... stopt met handopleggingen in de regio rotterdam. gyan en stylzz worden vader. de een weer 1, de ander gelijk maar een 2ling!! dit kan niet hoor he! straks zit ik alleen met de.fan of raket of janm! wat is dit voor een wreed beleid!! Boudewijn?? hoe kunnen we nieuwe wel loyale forumleden ronselen? we moeten iets doen! want straks plukt iedereen komkommers!! en dat kan toch niet? beste heren.. laat je hart spreken!!
De vrouwen zijn veel trouwer! Je moet je aandacht van de heren verleggen naar de dames. Ik denk dat het je wel zal bevallen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:27 schreef Els het volgende:

[..]

De vrouwen zijn veel trouwer! Je moet je aandacht van de heren verleggen naar de dames. Ik denk dat het je wel zal bevallen.
eens.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 mei 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:27 schreef Els het volgende:

[..]

De vrouwen zijn veel trouwer! Je moet je aandacht van de heren verleggen naar de dames. Ik denk dat het je wel zal bevallen.
Ladies night op het forum doen!
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:27 schreef Els het volgende:

[..]

De vrouwen zijn veel trouwer! Je moet je aandacht van de heren verleggen naar de dames. Ik denk dat het je wel zal bevallen.
mijn god elsje. lieve els! ik heb me aandacht al op jou sinds mijn dubbele ban. ik denk dat jij een vrouw bent die mij kan temmen! ik ben wild en noest!! en ondanks dat ik kan genieten van edwin en lucas, trek jij nog steeds mijn volle aandacht! dus maak je net druk.. me aandacht gaat naar jou, oh sexy schone milf!
de flh
 de flh - maandag 02 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 19:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ladies night op het forum doen!
hehehe
craven
 craven - maandag 02 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
obikoet oude forum strijdert, het komt allemaal wel goed
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:52 schreef craven het volgende:
obikoet oude forum strijdert, het komt allemaal wel goed
bij jou heb ik begrip. de kleine Feyenoordert hooli heeft sturing nodig! das normaal. maar oh wat heb ik me vergist in gyan.. leon snap ik ook. die is goed bezig.. maar gyan.... wat een zoutzak... eh....jozo ;-)
Suijltje
 Suijltje - maandag 02 mei 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Ik leeft ook met je meet hoor Biek, doet me pijnt, jou zo teneertgeslagen te moeten aanhoren/lezen..............snikt!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 03 mei 2011 - 01:20   quote  deeplink  
Obiku je heb altijd hotjumper nog en quiroz
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 mei 2011 - 02:22   quote  deeplink  
Als Feyenoord volgend jaar weer helemaal mee doet met de competitie komen de meesten vanzelf terug...

Tjah, en soms iets minder offtopic en meer over voetbal praten (en meer updates in het 'Help ons!!! - met mooie vrouwen...' topic helpt ook ;)
moa
 moa - dinsdag 03 mei 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 02:22 schreef Boudewijn het volgende:
Als Feyenoord volgend jaar weer helemaal mee doet met de competitie komen de meesten vanzelf terug...

Tjah, en soms iets minder offtopic en meer over voetbal praten (en meer updates in het 'Help ons!!! - met mooie vrouwen...' topic helpt ook ;)
Idioot.

Dit is niet het joden forum ... !!!! ???
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 03 mei 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 02:22 schreef Boudewijn het volgende:
Als Feyenoord volgend jaar weer helemaal mee doet met de competitie komen de meesten vanzelf terug...

Tjah, en soms iets minder offtopic en meer over voetbal praten (en meer updates in het 'Help ons!!! - met mooie vrouwen...' topic helpt ook ;)
Ja zou je wel willen hè dat dat topic goed bijgehouden word
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 mei 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Bij het mooie vrouwen-topic meer dan uitstekende spitsen gezien:
een paar stormrammen en wat middenvelders die mooie openingen kunnen bewerkstelligen.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 03 mei 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Een euro van headliner voor elke post lijkt me een mooi begin... ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 03 mei 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:54 schreef obiku010 het volgende:
wat me echt opvalt, is dat sommige mensen hun gezin of werk belangrijkert vinden dan het forum. DIT MOET STOPPEN!!! leon... pleite, werken enz... jappie... stopt met handopleggingen in de regio rotterdam. gyan en stylzz worden vader. de een weer 1, de ander gelijk maar een 2ling!! dit kan niet hoor he! straks zit ik alleen met de.fan of raket of janm! wat is dit voor een wreed beleid!! Boudewijn?? hoe kunnen we nieuwe wel loyale forumleden ronselen? we moeten iets doen! want straks plukt iedereen komkommers!! en dat kan toch niet? beste heren.. laat je hart spreken!!
hahahahahahahahahaha
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

bij jou heb ik begrip. de kleine Feyenoordert hooli heeft sturing nodig! das normaal. maar oh wat heb ik me vergist in gyan.. leon snap ik ook. die is goed bezig.. maar gyan.... wat een zoutzak... eh....jozo ;-)
Liever soms niet reageren... Das altijd nog beter dan Mario de grond in trappen in je topics.(en dan vervolgens de titel van je topic te veranderen in een eindbeoordeling)
Ik steun Mario en de spelersgroep 100%. Momenteel ben ik te teleurgesteld om veel te posten.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:12 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Liever soms niet reageren... Das altijd nog beter dan Mario de grond in trappen in je topics.(en dan vervolgens de titel van je topic te veranderen in een eindbeoordeling)
Ik steun Mario en de spelersgroep 100%. Momenteel ben ik te teleurgesteld om veel te posten.
ik vind gewoon dat mario het niet heel best gedaan heeft. evenals veel spelers. en dus idd zou ik liever een andere trainer zien. alleen zoals ik eerdert al zei, is dat niet te betalen. of willen ze niet eens. dus gaan we maar verder met mario. en wat als we met december weer zo kut staan? steun je hem dan nog vol? het houd toch een keertje op?
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik vind gewoon dat mario het niet heel best gedaan heeft. evenals veel spelers. en dus idd zou ik liever een andere trainer zien. alleen zoals ik eerdert al zei, is dat niet te betalen. of willen ze niet eens. dus gaan we maar verder met mario. en wat als we met december weer zo kut staan? steun je hem dan nog vol? het houd toch een keertje op?
Wat heeft hij in jou ogen fout gedaan dan knaap? En wie zou je dan als vervanger willen zien?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 17:21 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wat heeft hij in jou ogen fout gedaan dan knaap? En wie zou je dan als vervanger willen zien?
als je goed leest knul, valt het je op dat ik erbij heb gezegt dat ik niet zo gauw een betaalbare en willende andere weet die beter is. en dat we er dus maar weer achter gaan staan. maar ik vind mario over heel het seizoen genomen slechte wissels hebben. ook word ik beroerd van zijn intervieuws. nogmaals nogmaals nogmaals, en slechte grappen. daarom nogmaals aankijken tot de winter. is het niet beter, mag ie alsnog weg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:54 schreef obiku010 het volgende:
wat me echt opvalt, is dat sommige mensen hun gezin of werk belangrijkert vinden dan het forum. DIT MOET STOPPEN!!! leon... pleite, werken enz... jappie... stopt met handopleggingen in de regio rotterdam. gyan en stylzz worden vader. de een weer 1, de ander gelijk maar een 2ling!! dit kan niet hoor he! straks zit ik alleen met de.fan of raket of janm! wat is dit voor een wreed beleid!! Boudewijn?? hoe kunnen we nieuwe wel loyale forumleden ronselen? we moeten iets doen! want straks plukt iedereen komkommers!! en dat kan toch niet? beste heren.. laat je hart spreken!!
He ouwe strijdert van me!
Misschien komt het ook omdat er mooie reizen met houseboten worden beloofd en die er nog niet gekomen zijn.
Leon moet gewoon grote smurft eens onder zijn ballen schoppen voor meer vrije tijd.
Dan is het ook nog een feit dat als ze straks vadert zijn, dat ze blij zijn als ze op het forum kunnen duiken en zich af kunnen sluiten.
Zekert als ze twee meiden krijgen en die al weer wat ouder zijn. (hehehehehehe)
Ik weet zekert dat het allemaal goed komt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
gaan we weer!! mensen! kap toch met eten en stil je honger op het forum!!
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 07 mei 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 18:27 schreef obiku010 het volgende:
gaan we weer!! mensen! kap toch met eten en stil je honger op het forum!!
Wat ben je nou zelf aan het doen dan? Waar zit je dan?? Beetje jammer dat je momenteel andere dingen boven het forum verkiest. Neppert
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 18:40 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wat ben je nou zelf aan het doen dan? Waar zit je dan?? Beetje jammer dat je momenteel andere dingen boven het forum verkiest. Neppert
zwartjoekel, bemoei je er niet meet!!
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 07 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 18:41 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zwartjoekel, bemoei je er niet meet!!
meet? Je zit zeker als een kokmeeuw te zuipen momenteel?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 18:44   quote  deeplink  
dat zou betekenen dat ik me pilsert niet open en hem met blik en al naar binnen werk. das meer frwendy haar afdeling. ik slurp met passie en zorg dat ik mezelfert in de hand houd! zo ben ik!!
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 07 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Dat geloof ik knaapert. Je komt ook erg stabiel over op het forum.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 18:47 schreef Gyan010 het volgende:
Dat geloof ik knaapert. Je komt ook erg stabiel over op het forum.
ach. we kennen elkaart!
tomson
 tomson - woensdag 11 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 17:54 schreef FR-Han het volgende:
wat me echt opvalt, is dat sommige mensen hun gezin of werk belangrijkert vinden dan het forum. DIT MOET STOPPEN!!! leon... pleite, werken enz... jappie... stopt met handopleggingen in de regio rotterdam. gyan en stylzz worden vader. de een weer 1, de ander gelijk maar een 2ling!! dit kan niet hoor he! straks zit ik alleen met de.fan of raket of janm! wat is dit voor een wreed beleid!! Boudewijn?? hoe kunnen we nieuwe wel loyale forumleden ronselen? we moeten iets doen! want straks plukt iedereen komkommers!! en dat kan toch niet? beste heren.. laat je hart spreken!!
Hoor wie het zegt..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 september 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Lol
FR-Han
 FR-Han - donderdag 19 september 2013 - 17:06   quote  deeplink  
goed topic man! hahahaha
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 september 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Er moet een forum fuhrer komen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 september 2013 - 20:01   quote  deeplink  
Ik zeg FTID.
van geil
 van geil - donderdag 19 september 2013 - 20:10   quote  deeplink  
wim 2?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 september 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Aub niet..
van geil
 van geil - donderdag 19 september 2013 - 22:02   quote  deeplink  
dan???
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 september 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Geen idee, wat is het nut van zo iemand..
van geil
 van geil - donderdag 19 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
weet nie
tomson
 tomson - donderdag 19 september 2013 - 22:26   quote  deeplink  
menace ook een kanshebber.
van geil
 van geil - donderdag 19 september 2013 - 22:28   quote  deeplink  
ik ga voor dr love
VVout
 VVout - donderdag 19 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 19:58 schreef piet de paler het volgende:
Er moet een forum fuhrer komen
SS dus een Shit Sweepert.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 september 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik zeg FTID.
wie is dat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 20 september 2013 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 00:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wie is dat?
Weet je best! ;)

Hij had altijd van die flatterende bijnamen voor je..
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 september 2013 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 01:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Weet je best! ;)

Hij had altijd van die flatterende bijnamen voor je..
Kan me niets van herinneren...
Vast geen indruk op me gemaakt ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 september 2013 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2013 - 22:09 schreef RenatoBos het volgende:
Geen idee, wat is het nut van zo iemand..
Ordnung muss sein
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ordnung muss sein
d:-)

Ach so..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat me nu echt opvalt!! doet me pijn!!









0.0056869