BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Presentatie UITSHIRT Ajax 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Nu pas online via Twitter, morgen al op de website van Ajax: het nieuwe uitshirt voor seizoen 2011/2012. Siem de Jong en Lorenzo Ebecilio zijn in het Vondelpark om wat videobeelden te schieten terwijl ze het nieuwe blauwe uitshirt dragen. De Ajacieden waren zo vriendelijk om plaatjes te schieten en die het internet op te knallen. Met toestemming van adidas, dat dan weer wel. Het nieuwe uittenue wordt zondag voor het eerst gedragen tijdens de bekerfinale.

siem.jpg

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8174
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Als dit het shirt is, dan vind ik het persoonlijk mooier als de derde ster erop zal staan...
JOOD
 JOOD - maandag 02 mei 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Mooi shirtje, lijkt op argentinie.. Dalijk komt Messi nog naar Ajax ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Mooi shirt, maar waar is dit?? Amsterdamse bos? Het ziet er wel nep uit die foto's, fotoshopping??
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 02 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Weer Blauw he. Ik word er een beetje moe van. Elk jaar weer of Zwart of Blauw. Kunnen ze nou nooit eens iets origineels verzinnen. Gewoon eens iets anders. Aantal jaren geleden hadden ze ineens een goudkleurige. Dat was tenminste eens wat anders. Durf te wedden dat het volgend jaar weer Zwart met rood gaat worden.

Gelukkig is het nu lichtblauw maar kom op zeg, kom eens met iets anders.
Maar goed de vorige keer dat Ajax een lichtblauw shirt had was het een geweldg CL jaar op het knullige einde na dan. Dus wie weet.
Guyt
 Guyt - maandag 02 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Hebben we al eerder gehad lichtblauw waarom niet een keer een lekker fel tenue ofzo.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 02 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:23 schreef Ajax we love you het volgende:
Mooi shirt, maar waar is dit?? Amsterdamse bos? Het ziet er wel nep uit die foto's, fotoshopping??
Wat is hier nep aan. Helemaal niks. Hoorde Siem net op tv wat zeggen over een dingetje voor de sponsor die hij vanmiddag had dus dat zal dit wel zijn geweest.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Ik weet dat de shirts de echte uit tenues zijn, maar het ziet er zo nep uit, mits het een reclame filmpje is
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:26 schreef Guyt het volgende:
Hebben we al eerder gehad lichtblauw waarom niet een keer een lekker fel tenue ofzo.
Ja weet alleen niet meer exact welk jaar. Weet wel dat het toen le coq sportief was en die hadden ook die strepen. 83/84 of 85/86??
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:23 schreef Ajax we love you het volgende:
Als je even zou lezen....... Vondelpark
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Sorry, had ik geen tijd voor om dat te lezen, had ik moeten herkennen, want mijn nieuwe/ 2de vrouwtje woont aan het vondelpark. Wel een leuke Avatar trouwens Remco!!
Oceanu
 Oceanu - maandag 02 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja weet alleen niet meer exact welk jaar. Weet wel dat het toen le coq sportief was en die hadden ook die strepen. 83/84 of 85/86??
Was '82 tot '85 volgens mij. Lichtblauw shirt van adidas was toen Chivu nog bij ons speelde. 2002 ??
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 02 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:36 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Was '82 tot '85 volgens mij. Lichtblauw shirt van adidas was toen Chivu nog bij ons speelde. 2002 ??
Ja toen hebben we nog in de laatste minuut van Milan verloren door dom balverlies van Ibrahimovic.
remco k
 remco k - maandag 02 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Sorry, had ik geen tijd voor om dat te lezen, had ik moeten herkennen, want mijn nieuwe/ 2de vrouwtje woont aan het vondelpark. Wel een leuke Avatar trouwens Remco!!
Bobby Haarms is mijn grote Ajax held, zonder hem hadden we heel wat minder "grote" voetballers gehad... Zoals wel vaker probeer ik wat verder te kijken dan de bal... Bobby was een grote kracht bij Ajax, en was 1 van de weinigen die niet slechts een "passant" was...

Daarom.. Bobby Haarms/////HELD
Vince75
 Vince75 - maandag 02 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
2001/2002 was lichtblaauw en idd begin jaren 80 met TDK nog
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
JA dat shirt bedoel ik met TDK erop.. Haha volgens mij bestaat dat niet eens meer TDK.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Bobby Haarms is mijn grote Ajax held, zonder hem hadden we heel wat minder "grote" voetballers gehad... Zoals wel vaker probeer ik wat verder te kijken dan de bal... Bobby was een grote kracht bij Ajax, en was 1 van de weinigen die niet slechts een "passant" was...

Grappig, Ik snapte alleen nooit wat hij bij Ajax deed toen ik jong was 28 jaar geleden. Heb heel veel respect voor die man, want hij hield echt van Ajax en hij was idd geen passant.
Rogier
 Rogier - dinsdag 03 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Dit is wel het meest waardeloze en inspiratieloze t-shirt dat we ooit hebben gehad. Nou...bijna dan. Die van twente vind ik echt mooi, maar heb die alleen als tekening gezien.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Blijf Zwart/Rood van een aantal seizoenen geleden (tijd Huntelaar) nog het mooiste uittenue vinden wat we in jaren gehad hebben.

images?q=tbn:ANd9GcRbzX7a0LrBy0CWa5fMU54tt9bUc6r_J_gobEmcU9rFh6scYsGFoA&t=1

Deze was geniaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Held is ie zeker. "Bloed op de palen, darmen in het net"! Ben benieuwd waar zijn wel verdiende standbeeld komt te staan. Ik hoop op de Toekomst.
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Maduro zou trouwens ook van hart ewelkom zijn als controlerende middenvelder nu ik zijn foto hier zo zie..
Rogier
 Rogier - dinsdag 03 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Ik vond de uitshirts van dit seizoen ook erg mooi...alleen jammer van dat AEGON erop. ABN AMRO zo naar beneden geschreven stond veel beter.
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
TDK is de mooiste sponsor geweest.... Of komt dat omdat daar zoveel goede voetballers in gespeeld hebben..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:16 schreef remco k het volgende:
TDK is de mooiste sponsor geweest.... Of komt dat omdat daar zoveel goede voetballers in gespeeld hebben..
HAHAHAHA
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:16 schreef remco k het volgende:
Cruijff speelde niet in TDK
AFCA Montana
 AFCA Montana - dinsdag 03 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Vet shirt en ga het gelijk bestellen , wie zal ik er deze keer opzetten ? Mickey , Christian of Lorenzo
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Lorenzo??? Die speelt volgend jaar mischien nieteens aangezien de concurrentie groter wordt na eventuele aankopen! Je eigen naam ;) of Cruijf! Met voetbalnamen blijft het lastig! Spelers kunnen verkocht worden, uit het elftal raken, enz. Ikzelf vind dit elk jaar lastig! Op het moment dat een speler boven derest uitsteekt waardoor je zijn naam op het shirt wilt betekend dit ook dat het waarschijnlijk de eerste zal zijn waar interesse voor is of welke zelfs verkocht zal worden! Loop je dan een half of heel seizoen met een speler op je rug die elders speelt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Jeffreykoi --
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:05 schreef AFCA Montana het volgende:
Vet shirt en ga het gelijk bestellen , wie zal ik er deze keer opzetten ? Mickey , Christian of Lorenzo
Wie heb je allemaal al?

Mickey is wel een echte Ajacied aan het worden..
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
En welke versie neem je

Typen-Shirts.gif
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Sulejmani en/of Eriksen. Tenzij er in de zomer nog wat komt..

Anders kan Cruijff met nummer 14 altijd nog. :)
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:31 schreef Booya4Afca het volgende:
Sulejmani en/of Eriksen. Tenzij er in de zomer nog wat komt..

Anders kan Cruijff met nummer 14 altijd nog. :)
Cruijff met nummer 14 wordt het bij mij als we de 3e ster halen.
Eindelijk een shirt sinds 2004.
Wacht al lang genoeg...
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Denk dat ik geen naam/nummer neem, alleen 3 sterren!!! Ik ga zowieso voor de linker want als ik rechts aantrek doe ik mezelf en alle andere fans geen plezier! ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Jeffreykoi --
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:52 schreef Jeffreykoi het volgende:
Denk dat ik geen naam/nummer neem, alleen 3 sterren!!! Ik ga zowieso voor de linker want als ik rechts aantrek doe ik mezelf en alle andere fans geen plezier! ;)
Hahahaha

ook ik zeker niet

hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Ride --
joduh
 joduh - dinsdag 03 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
vetlellen.......
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:22 schreef Ride het volgende:

[..]

Cruijff speelde niet in TDK
Zeg ik dus iets dat onwaar is???
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg ik dus iets dat onwaar is???
Niet weer die eindeloze discussies!!!!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:22 schreef joduh het volgende:
vetlellen.......
In ieder geval geen broodjes dus moet je zo'n strak shirt niet willen! Ben benieuwd welk model verhoeven neemt!!! ;)
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:32 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Niet weer die eindeloze discussies!!!!
Vraag me af wat jij daar mee te maken zou hebben... En ik stel gewoon een normale vraag aan iemand die op mij reageerd, niks mis mee..
Eide
 Eide - dinsdag 03 mei 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:26 schreef Ride het volgende:
En welke versie neem je
Met mijn lijf zal het die lossere versie wel worden ;)

Ik heb trouwens helemaal niets met die uitshirts. Ik draag alleen het originele Ajax shirt, en dan ook alleen die versies die ik mooi vind. Ik heb dus geen shirts met rode adidas strepen om eens iets te noemen.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Niks mee te maken man maar waarom meteen die aanval? Jij zegt "omdat daar zoveel goede voetballers in gespeeld hebben" en Ride geeft gewoon antwoord op jou reactie dat Cruijf niet in TDK gespeeld heeft verder niks. Hij zegt niet dat jij onwaarheden zegt denk eerder dat dit een geintje was van hem! Maar jij komt meteen weer met je overspannen reactie! Ik probeer het gewoon leuk te houden op het forum en probeer niet bij elke gelegenheid meteen iemand een hak te zetten of gelijk te halen! Maar je hebt gelijk ik hou me erbuiten!

remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:44 schreef Jeffreykoi het volgende:
Niks mee te maken man maar waarom meteen die aanval? Jij zegt "omdat daar zoveel goede voetballers in gespeeld hebben" en Ride geeft gewoon antwoord op jou reactie dat Cruijf niet in TDK gespeeld heeft verder niks. Hij zegt niet dat jij onwaarheden zegt denk eerder dat dit een geintje was van hem! Maar jij komt meteen weer met je overspannen reactie! Ik probeer het gewoon leuk te houden op het forum en probeer niet bij elke gelegenheid meteen iemand een hak te zetten of gelijk te halen! Maar je hebt gelijk ik hou me erbuiten!
Geen enkele aanval op je, gewoon een vraag.

En totaal geen overspannen reactie hoor op Ride, ook gewoon een vraag.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
"Vraag me af wat jij daar mee te maken zou hebben..." vond deze wel een beetje overspannen maar kan aan mij liggen! Nogmaals ik hou me er verder buiten! Pas deze maar aan want zie je laatste reactie, je wilt toch het laatste woord/reactie!

remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:52 schreef Jeffreykoi het volgende:
"Vraag me af wat jij daar mee te maken zou hebben..." vond deze wel een beetje overspannen maar kan aan mij liggen! Nogmaals ik hou me er verder buiten!
jij begint over een zinloze discussie, maar gaat hem nu zelf aan... Grappig....
D.B.
 D.B. - dinsdag 03 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Lijkt wel een beetje op die van het seizoen 2002, maar ziet er wel aardig uit;)
AFCA Montana
 AFCA Montana - dinsdag 03 mei 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:26 schreef Ride het volgende:
En welke versie neem je
De linker neem ik

quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 15:25 schreef Ride het volgende:

[..]

Wie heb je allemaal al?

Mickey is wel een echte Ajacied aan het worden..
Van de selectie van nu heb ik Greg , Jan en Enoh
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 03 mei 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Cruyff heeft wel degelijk met TDK gespeeld. Eerste vorm van sponsoring was met het diamant logo voor de letters TDK. Daar heeft Cruyff zeker in gespeeld.
Ride
 Ride - woensdag 04 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:52 schreef Oceanu het volgende:
Cruyff heeft wel degelijk met TDK gespeeld. Eerste vorm van sponsoring was met het diamant logo voor de letters TDK. Daar heeft Cruyff zeker in gespeeld.
Na zijn beroemde terugkeer...?

U heeft helemaal gelijk

Cruijff%20Johan%20110982-01.jpg

1982

Oeps...

Remco.. Alle goede voetballers hebben in TDK gespeeld grijns.gif
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 04 mei 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Nu je het shirt vaker tegenkomt, op verschillende sites en fora, heeft het wel wat. Ook het bijheborende traingingspak ziet er erg retro uit, en dat mag ik wel.

Al vind ik het wel jammer dat er niets meer in de nek staat. Vond het altijd wel wat hebben, het wapen van Amsterdam.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 08:34 schreef Ride het volgende:

[..]

Na zijn beroemde terugkeer...?

U heeft helemaal gelijk

[ afbeelding ]

1982

Oeps...

Remco.. Alle goede voetballers hebben in TDK gespeeld [ afbeelding ]
LOL
Ride
 Ride - woensdag 04 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Als ik een shirt zou willen hebben is het deze.

http://link.marktplaats.nl/444929938

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Presentatie UITSHIRT Ajax 2011/2012

0.0082669