|
|
klint
|
|
|
Heerlij shirt. Helemaal terug naar de jaren tachtig toen we ook een prachtig blauw met schaduwstreep droegen (le cocq sportif!). ALweer een teken dat het helemaal goed gaat komen. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Welk Shirt heeft Ajax genomen dan? Dat Techfit Shirt? Of het gewone Shirt? Of mochten ze allemaal Kiezen? Ik Ga het hele uittenue kopen Van Eriksen. En het Thuisshirt alleen van sulejmani of Sightorsson xD daarvan heb ik de Broekjes al! Waarom kun je eigenlijk geen Keepersshirts van Stekelenburg of Vermeer Bestellen?
ps: Beter Neemt Verhoeven geen Techfit shirt Dan kun je zien hoe dik hij is XD! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik zal wel moeten wennen aan dit shirt,dat heb ik vaak met nieuwe uitshirts. Wat ik bij dit shirt echt jammer vind is dat voorop sponser en shirtmerk in het zwart is, terwijl naam en rugnummer op de achterkant wit is (weliswaar zwart-omlijnt). Sponser en shirtmerk had ook wit gemoeten aangezien de broek zwart is, dan kan je het (rug?)nummer op de broek ook wit maken. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Vind het shirt geweldig en dat komt omdat het veel weg heeft van het Le Coq Sportif shirt uit '83 wat ik voor mijn 9e verjaardag kreeg. Zat me toen af te vragen hoe het dan kwam dat ik voor Ajax was. De beroemde 8-2 had er mee te maken en dus ook Jesper Olsen. Kwam een compilatie van hem tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=-seapYcJjaA
Ben een complete digibeet dus knip en plak em zelf effe. Veel plezier. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hahaha, zie dat ie het gewoon doet. |
|