|
|
de flh
|
|
|
Misschien ben ik spuit 11, maar het zat me ineens niet lekker..
Eerst wil hij de hele tijd sportieve garanties garanties om bij te tekenen..
Nu heeft hij het erover dat Feyenoord hem een goed aanbod moet doen.
WTF?!?!
Het ging toch om de sportieve uitdaging????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben meneertje de Vrij een beetje beu. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
haha waarom? Heel het jaar prima gespeeld! 1 wedstrijd zonder vlaar en het is gewoon een grote puinhoop maar ik ben fan van stefan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee ik ben al die spelers die zeiken over t contract meer dan beu. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de vrij///ondankbare vlegelt!! oprotten met die sukkelt. schenkeveld heeft wel de spirit! hij woont immers 5 minuten fietsen verderop! stefan!! puistenface... opzouten!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het zoveelste zakkenvullertje |
|
|
|
|
aggie
|
|
|
volgens mij is het altijd een mengeling van beide...Ik wil op me werk ook een uitdaging hebben maar daarom moet daar wel een goede finacieele vergoeding tegenover staan...en daarbij vind ik wel de de vrij dit seizoen bij de uitblinkers hoort dus ook wel recht heeft op een goede aanbieding..Vind feyenoord dat niet dan zou ik ook ergens anders gaan kijken... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ik snap er gewoon geen flikker meer van. Volgens mij draait ie hier gewoon of niet?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Als ie niet bijtekent moet ie opkankeren. De enige van wie ik het een beetje zou snappen als ie niet bijtekent is Vlaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 23:46 schreef Quiroz het volgende:Als ie niet bijtekent moet ie opkankeren. De enige van wie ik het een beetje zou snappen als ie niet bijtekent is Vlaar. Hoezo niet? Omdat hij zoveel betekend heeft... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Je ziet het in het Nederlands Elftal, hij komt daar gewoon te kort omdat hij gewend is om tegen de spitsen van Willem II en VVV te spelen... Met Heitinga en Mathijssen was dat een paar jaar terug ook zo en dat zijn hele andere jongens geworden. Vlaar is 26 en als hij 1 jaar bijtekent wachten de clubs nog een jaartje, terwijl hij als ie 2 jaar bijtekent alweer 28 is... Neem hem dan nog maar eens. Nu moet je naar een andere club, hoe lullig voor Feyenoord het ook is. Chapeau als ie bijtekent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar heeft hij zelf aan bijgedragen dit seizoen. Dus sportieve uitdaging genoeg , om dit allemaal goed te maken dacht ik zo. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kan allemaal onder meneertje de vrij topic |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kunnen ze zelf niks aan doen jo, Is allemaal het werk van zaakwaarnemers Als feyenoord slim is gaan ze die mannen betalen met het geld wat er is ipv transfervrije spelers die niet voor niets transfervrij zijn Als je die zaakwaarnemers van die spelers af entoe koffie en een zakcentje geef dan vertellen hun wel tegen die spelers dat ze beter kunnen bijtekenen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 01:31 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Kunnen ze zelf niks aan doen jo, Is allemaal het werk van zaakwaarnemers Als feyenoord slim is gaan ze die mannen betalen met het geld wat er is ipv transfervrije spelers die niet voor niets transfervrij zijn Als je die zaakwaarnemers van die spelers af entoe koffie en een zakcentje geef dan vertellen hun wel tegen die spelers dat ze beter kunnen bijtekenen De zaakwaarnemers worden ook door de clubs betaalt toch? Bovendien zijn die spelers toch oud en wijs genoeg ofwa |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Inmiddels staat vandaag in het AD dat ze erg dicht bij een akkoord zijn. Bevestigd door Van Geel en de zaakwaarnemer van de Vrij. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nou dat valt dus weer mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: inderdaad. de helft had hem alweer veroordeeld zonder de gebeurtenissen af te wachten. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] inderdaad. de helft had hem alweer veroordeeld zonder de gebeurtenissen af te wachten. Dat is altijd joh. Let wel, officieel is het nog niet, maar als het rond komt heeft deze jongen in elk geval de ballen om als eerste te verlengen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Koos-C -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
'De Vrij eerste twijfelaar die contract bij Feyenoord gaat verlengen'
Dinsdag, 3 mei 2011 om 08:20Stefan de Vrij staat op het punt om zijn contract bij Feyenoord te verlengen. De verdediger beschikt evenals Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum over een verbintenis die tot de zomer van 2012 doorloopt, maar liet in een eerder stadium weten dat hij graag langer in De Kuip wil blijven. Volgens het Algemeen Dagblad zal De Vrij spoedig zijn handtekening zetten.
De gesprekken verlopen goed, we willen allemaal hetzelfde, zegt zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf van managementbureau SEG. Technisch directeur Martin van Geel bevestigt de goede gesprekken met het kamp De Vrij, maar geeft eveneens aan dat er nog geen overeenstemming is bereikt. Het is niet bekend voor hoeveel jaar de mandekker kan gaan bijpennen.
De negentienjarige De Vrij is bezig aan zijn tweede seizoen in het eerste elftal van Feyenoord en speelde vooralsnog 46 competitiewedstrijden in het Rotterdamse vlaggenschip, waarvan 29 in het huidige voetbaljaar. Van Geel is maandag begonnen bij Feyenoord en heeft als prioriteit om de contracten van De Vrij, Vlaar, Fer en Wijnaldum open te breken
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136373 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, idd, want dat gezeik ben ik wel beu. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
iedereen is het gezeik beu waar de mensen continu om vroegen, zij hadden ook liever dat iedereen zijn bek hield en dat ze in alle rust konden verlengen. Kappen met zo negatief doen, want ik weet zeker dat Fer over een week ook bijtekent |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:33 schreef kuipje het volgende:iedereen is het gezeik beu waar de mensen continu om vroegen, zij hadden ook liever dat iedereen zijn bek hield en dat ze in alle rust konden verlengen. Kappen met zo negatief doen, want ik weet zeker dat Fer over een week ook bijtekent en zo niet, dan pleurt ie toch lekker op. Graag of niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] inderdaad. de helft had hem alweer veroordeeld zonder de gebeurtenissen af te wachten. Ben wel benieuwd wat er dan is geboden.. Blijkbaar is er dan een goed aanbod over tafel gekomen...
Het zijn z'n eigen woorden namelijk.. of niet? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben al die jonkies beu!! Het is een eer om in het Feyenoordshirt te spelen. Niet eens?? Rot dan maar op!! |
|
|
|