BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario's eindejaars beoordeling.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 00:20   quote  deeplink  
eindconclusie mario.... 5,5.. helaas next!!! alleen weet ik niet wie. dus gaan we maar weer achtert de pizzaman staan. je moet wat. zelfs ik ben niet groter dan de club...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door FR-Han --
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Oneens. Mario moet blijven
En het is Pisa geen Piza

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Gyan010 --
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:20 schreef obiku010 het volgende:
eindconclusie mario.... 5,5.. helaas next!!!
Eens. Al is een 5,5 nog te hoog.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:25 schreef Gyan010 het volgende:
Oneens. Mario moet blijven
zie jij niet liever ron jans en dost komen dan?
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Mario sucks: niet bepalent als speler en niet bepalent als trainer
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:27 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zie jij niet liever ron jans en dost komen dan?
Nee ook niet
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:25 schreef Gyan010 het volgende:
Oneens. Mario moet blijven
En het is Pisa geen Piza
betwetert! piza is gewoon lekker man, of is dat weer pizza? ach. mario heeft gefaald. al weet ik niet serieus een opvolgert
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Doe mij maar Roorda en Paulo Henrique om te beginnen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 03 mei 2011 - 01:26   quote  deeplink  
Haha been vond dat de verdedeging tegen VVV stond te dweilen met de kraan open:p
En hij begint zich weer eens achter de leeftijd van de spelers te verschuilen met de uitspraak:
Het word tijd dat ze eens volwasse worden
Nou been word zelf een vent en gebruik geen smoesjes,
Spijtig om te zeggen maar Ajax heeft ook vaak met een jonger elftal dan ons gespeeld maar die gaan gewoon kampioen worden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 mei 2011 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:20 schreef obiku010 het volgende:
eindconclusie mario.... 5,5.. helaas next!!!
Mario moet blijven. Vind het jammer dat er naar de trainer gewezen wordt, terwijl we overduidelijk kwaliteit en ervaring missen.

we hadden dit jaar een elftal voor de plekken 5 tm 8. dat gaan we net niet redden. Maar het is nou ook weer niet zo dat we weer hoger hadden moeten staan.

AZ, Groningen, Utrecht, Roda JC en Ado zijn beter, niet omdat ze veel betere spelers hebben, maar omdat zij een team kunnen neerzetten dat klopt. Dat heeft Feyenoord de hele eerste seizoenshelft niet kunnen doen. Door blessures en het ontbreken van specifieke spelers.

Geef je Mario wel het materiaal dan behaald hij resultaten, kijk maar naar Nec, Excelsior, Feyenoord 1ste seizoen en dit seizoen na de wintertransferperiode, waarin we (VVV-uit niet meegerekend) over die periode 2de zouden zijn.

De belangrijkste contractverlenging is misschien wel die van Been. Continuiteit is de sleutel. Been bewijst te kunnen presteren, mits hij daarvoor het elftal heeft. Waarom hem dan ontslaan?

Als het elftal zondag maar een fractie van de passie opbracht die Been naast de lijn wel uitstraalde dan was het een walk-over voor Feyenoord geweest.

Leren we dan nooit van het verleden? Het ontslag van een trainer is alleen rechtvaardig, als of hij niet goed met de selectie kan samenwerken of hij aantoonbaar onkundig is. Van beiden is geen sprake, dus Been ontslaan zou volkomen waanzin zijn.
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 03 mei 2011 - 07:25   quote  deeplink  
kijk eerst eens naar de spelers
moa
 moa - dinsdag 03 mei 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 01:26 schreef RedDevil1990 het volgende:
Haha been vond dat de verdedeging tegen VVV stond te dweilen met de kraan open:p
En hij begint zich weer eens achter de leeftijd van de spelers te verschuilen met de uitspraak:
Het word tijd dat ze eens volwasse worden
Nou been word zelf een vent en gebruik geen smoesjes,
Spijtig om te zeggen maar Ajax heeft ook vaak met een jonger elftal dan ons gespeeld maar die gaan gewoon kampioen worden
De A1 bedoel je zeker.
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 mei 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 07:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mario moet blijven. Vind het jammer dat er naar de trainer gewezen wordt, terwijl we overduidelijk kwaliteit en ervaring missen.

we hadden dit jaar een elftal voor de plekken 5 tm 8. dat gaan we net niet redden. Maar het is nou ook weer niet zo dat we weer hoger hadden moeten staan.

AZ, Groningen, Utrecht, Roda JC en Ado zijn beter, niet omdat ze veel betere spelers hebben, maar omdat zij een team kunnen neerzetten dat klopt. Dat heeft Feyenoord de hele eerste seizoenshelft niet kunnen doen. Door blessures en het ontbreken van specifieke spelers.

Geef je Mario wel het materiaal dan behaald hij resultaten, kijk maar naar Nec, Excelsior, Feyenoord 1ste seizoen en dit seizoen na de wintertransferperiode, waarin we (VVV-uit niet meegerekend) over die periode 2de zouden zijn.

De belangrijkste contractverlenging is misschien wel die van Been. Continuiteit is de sleutel. Been bewijst te kunnen presteren, mits hij daarvoor het elftal heeft. Waarom hem dan ontslaan?

Als het elftal zondag maar een fractie van de passie opbracht die Been naast de lijn wel uitstraalde dan was het een walk-over voor Feyenoord geweest.

Leren we dan nooit van het verleden? Het ontslag van een trainer is alleen rechtvaardig, als of hij niet goed met de selectie kan samenwerken of hij aantoonbaar onkundig is. Van beiden is geen sprake, dus Been ontslaan zou volkomen waanzin zijn.
wat een hoop onzin zeg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 mei 2011 - 09:01   quote  deeplink  
Geef Mario een kans met een gemotiveerde selectie en wat bestedingsruimte voor Martin.
Koos-C
 Koos-C - dinsdag 03 mei 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:26 schreef kuipje het volgende:

[..]

wat een hoop onzin zeg
Absoluut GEEN onzin...
Ben het er voor 100% mee eens!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 03 mei 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:26 schreef kuipje het volgende:

[..]

wat een hoop onzin zeg
Ja inderdaad wat een onzin... laten we vooral jouw beleid doorvoeren...
Na gullit, Koeman, Beenhakker, van Marwijk, Verbeek, Vlemmings, Been... moeten we het liefst elk jaar weer een nieuwe wijsneus aan het roer zetten die even de fluwelen handschoentjes aantrekt en Feyenoord uit het drijfzand redt.

Jullie oordelen echt middeleeuws... jullie willen Been weg en zien bijvoorbeeld liever Co Adriaanse ofzo komen. Stel hij komt en verliest van FC Zwolle dan mag hij ook weer oprotten.
Ik zeg niet dat Been het uitstekend heeft gedaan maar om hem te verdedigen neem ik wederom het voorbeeld er bij van Louis van Gaal bij AZ. Een drama seizoen en iedereen zong "we zwaaien met z'n allen naar van Gaal" het jaar er op werd hij kampioen.
Koos-C
 Koos-C - dinsdag 03 mei 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:27 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Ja inderdaad wat een onzin... laten we vooral jouw beleid doorvoeren...
Na gullit, Koeman, Beenhakker, van Marwijk, Verbeek, Vlemmings, Been... moeten we het liefst elk jaar weer een nieuwe wijsneus aan het roer zetten die even de fluwelen handschoentjes aantrekt en Feyenoord uit het drijfzand redt.

Jullie oordelen echt middeleeuws... jullie willen Been weg en zien bijvoorbeeld liever Co Adriaanse ofzo komen. Stel hij komt en verliest van FC Zwolle dan mag hij ook weer oprotten.
Ik zeg niet dat Been het uitstekend heeft gedaan maar om hem te verdedigen neem ik wederom het voorbeeld er bij van Louis van Gaal bij AZ. Een drama seizoen en iedereen zong "we zwaaien met z'n allen naar van Gaal" het jaar er op werd hij kampioen.
Amen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Allemaal oprotte!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
ik vind inmiddels na een nachtje geslapen te hebben, dat het beter is de club op te heven. deuren sluiten en allemaal lange vakantie. het is toch maar een spelletje
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:45 schreef obiku010 het volgende:
ik vind inmiddels na een nachtje geslapen te hebben, dat het beter is de club op te heven. deuren sluiten en allemaal lange vakantie. het is toch maar een spelletje
ja! Deuren dicht lassen. De boel kitten. En hup, fantastisch zwembad!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:45 schreef obiku010 het volgende:
ik vind inmiddels na een nachtje geslapen te hebben, dat het beter is de club op te heven. deuren sluiten en allemaal lange vakantie. het is toch maar een spelletje
Nee, niet helemaal. Een voetbalbakcompetitie is ook leuk.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja! Deuren dicht lassen. De boel kitten. En hup, fantastisch zwembad!
daar zou zelfs verhoeven rustig een baantje kunnen trekken. top idee!
el triste
 el triste - dinsdag 03 mei 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Idd einde verhaal met de pizzabakker
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 10:06   quote  deeplink  
op een poll van het ad, is nog steeds een kleine meerderheid voor een afscheid. moet ik wel zeggen dat ik echt niet zo weten wat haalbaar is en beter. dus zal mario gewoon blijven en zal ik gewoon steunen volgend seizoen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Alles wat geld kost moet je niet doen.
Als Mario stopt, moet ie t zelf doen.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 03 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Eens kijken waarmee van Geel op de proppen komt en als er een fatsoenlijk elftal staat kan hij zich wat mij betreft nog een half jaartje bewijzen.. Een voordeel is dat de Cler oprot dus die kan hij er niet meer per ongeluk inzetten!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 mei 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Ik geef Mario een vijf ennog tot komende winterstop om zich te bewijzen! Ziet pas sinds zeer korte tijd het licht!!! Veel teveel achterlijke wissels en behoudend voetbal!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 03 mei 2011 - 10:54   quote  deeplink  
mario een 5, spelersgroep een 4.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 03 mei 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 10:54 schreef Jappie_FEY het volgende:
mario een 5, spelersgroep een 4.
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 mei 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 07:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mario moet blijven. Vind het jammer dat er naar de trainer gewezen wordt, terwijl we overduidelijk kwaliteit en ervaring missen.

we hadden dit jaar een elftal voor de plekken 5 tm 8. dat gaan we net niet redden. Maar het is nou ook weer niet zo dat we weer hoger hadden moeten staan.

AZ, Groningen, Utrecht, Roda JC en Ado zijn beter, niet omdat ze veel betere spelers hebben, maar omdat zij een team kunnen neerzetten dat klopt. Dat heeft Feyenoord de hele eerste seizoenshelft niet kunnen doen. Door blessures en het ontbreken van specifieke spelers.

Geef je Mario wel het materiaal dan behaald hij resultaten, kijk maar naar Nec, Excelsior, Feyenoord 1ste seizoen en dit seizoen na de wintertransferperiode, waarin we (VVV-uit niet meegerekend) over die periode 2de zouden zijn.

De belangrijkste contractverlenging is misschien wel die van Been. Continuiteit is de sleutel. Been bewijst te kunnen presteren, mits hij daarvoor het elftal heeft. Waarom hem dan ontslaan?

Als het elftal zondag maar een fractie van de passie opbracht die Been naast de lijn wel uitstraalde dan was het een walk-over voor Feyenoord geweest.

Leren we dan nooit van het verleden? Het ontslag van een trainer is alleen rechtvaardig, als of hij niet goed met de selectie kan samenwerken of hij aantoonbaar onkundig is. Van beiden is geen sprake, dus Been ontslaan zou volkomen waanzin zijn.
Eens. Daarbij komt dat hij van een nagenoeg waardeloos 11tal weer iets heeft gemaakt. Voor het eerst sinds jaren vangt Feyenoord weer geld voor een speler(Luc) en dat is Mario zijn verdienste.
Danielboon1987
 Danielboon1987 - dinsdag 03 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Enerzijds neem ik het Mario kwalijk dat er na 2 jaar nog steeds geen duidelijk systeem te zien is en dat ook bepaalde automatismes in het elftal ontbreken.

Anderzijds is het de spelersgroep die keer op keer faalt in wedstrijden waarin gewoonweg drie punten gepakt moeten worden.

Ik snap gewoon niet dat je als spelersgroep afgelopen zondag zo slap aan een wedstrijd kan beginnen, terwijl het je laatste hoop op europees voetbal is. Dat heeft helemaal niets met de trainer te maken. Je gaat mij niet vertellen dat je voor elke wedstrijd weer moet worden opgepept door de trainer, dit is iets wat ze zelf moeten doen.
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Martin gooit 'm er wel uit!
JanM
 JanM - dinsdag 03 mei 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:04 schreef MMM het volgende:
Martin gooit 'm er wel uit!
Laat Martin zich maar met contracten en nieuwe spelers bezighouden!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 mei 2011 - 12:09   quote  deeplink  
+1
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat Martin zich maar met contracten en nieuwe spelers bezighouden!
Daar is ie ook druk mee bezig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 mei 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Dat is tie met woorden maar ik kan ze nog steeds niet vertalen naar daden!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is tie met woorden maar ik kan ze nog steeds niet vertalen naar daden!
haha. hij is gotvert een dag bezig. lol. ik wil ook daden zien. maar wacht even een weekje voordat ik hem afserveert! hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Ik serveer hem niet af maar ik doe hem ook nog niet prijzen zolang ik geen bevestiging van de daden heb1
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 00:20 schreef obiku010 het volgende:
eindconclusie mario.... 5,5.. helaas next!!! alleen weet ik niet wie. dus gaan we maar weer achtert de pizzaman staan. je moet wat. zelfs ik ben niet groter dan de club...
Op basis van het afgelopen half jaar krijgt hij een 7,5. Volgend jaar op dezelfde voet verder met een kleine verbetering en we doen weer mee on be boveste plaatsen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 08:26 schreef kuipje het volgende:

[..]

wat een hoop onzin zeg
goed beargumenteerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario's eindejaars beoordeling.









0.0073871