BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kogel door de kerk : Geen straf Ajax voor tonen televisiebeelden

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
AMSTERDAM -

Ajax wordt niet bestraft voor het in de Amsterdam Arena tonen van spelmomenten van de wedstrijd Feyenoord - PSV (3-1) tijdens het duel tussen Ajax en Excelsior (4-1) vorige week zondag.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Ajax dinsdag laten weten na vooronderzoek af te zien van verdere vervolging.

Ajax liet op de grote schermen in het stadion beelden zien van doelpunten die Feyenoord tegen Ajax' concurrent PSV maakte.

De Amsterdamse formatie zou hieruit extra motivatie hebben gehaald. De voetbalbond ziet echter geen reglementaire basis om het tonen van zulke beelden te verbieden.

De KNVB beraadt zich op het aanpassen van de regels
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Uiteraard
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Was te verwachten inderdaad. Er zijn simpelweg geen regels die dit soort acties verbieden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Zei ik toch....
adriu
 adriu - dinsdag 03 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
maar de knvb heef toch weer een beetje onrus gezaaid bij AJAX
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 10:39 schreef Booya4Afca het volgende:
AMSTERDAM -

Ajax wordt niet bestraft voor het in de Amsterdam Arena tonen van spelmomenten van de wedstrijd Feyenoord - PSV (3-1) tijdens het duel tussen Ajax en Excelsior (4-1) vorige week zondag.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Ajax dinsdag laten weten na vooronderzoek af te zien van verdere vervolging.

Ajax liet op de grote schermen in het stadion beelden zien van doelpunten die Feyenoord tegen Ajax' concurrent PSV maakte.

De Amsterdamse formatie zou hieruit extra motivatie hebben gehaald. De voetbalbond ziet echter geen reglementaire basis om het tonen van zulke beelden te verbieden.

De KNVB beraadt zich op het aanpassen van de regels
Dit is ook precies hetgeen ik (en anderen op het forum) al voorspeld hebben in het eerste topic hierover. Deze uitkomst was niet zo moeilijk te voorspellen ;-)
baco74
 baco74 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:57 schreef adriu het volgende:
Dat heeft de trainer van Excelsior gedaan + half Nederland die Ajax niets gunt.
Het enige dat de Knvb heeft gedaan is de officiele klacht van Pastoor behandeld,
als ze dat niet hadden gedaan hadden ze bij twente, psv etc. moord en brand geschreeuwd,
van dat wij altijd voorgetrokken worden.
Nix aan het handje dus......
Ik vond het te gek toen we allemaal uit ons dak gingen toen de beelden vertoont werden.
Leuk meegemaakt te hebben en dus voor herhaling vatbaar (als ze de regels niet aanpassen).
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 13:57 schreef adriu het volgende:
Echt klink klare onzin wat je zegt... Zoals hierboven al gezegd heeft de knvb de verplichting om de klacht van Excelsior serieus te nemen..
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt klink klare onzin wat je zegt... Zoals hierboven al gezegd heeft de knvb de verplichting om de klacht van Excelsior serieus te nemen..
Eens!
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 mei 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Ben ik f blij dat ik niet in de kerk stond toen die kogel voorbij kwam:-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 03 mei 2011 - 19:40   quote  deeplink  
had niet anders verwacht...
morkanne
 morkanne - dinsdag 03 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Van mij hoeft Ajax ook niet bestraft te worden maar ik heb ergens gelezen dat de 4e official het verdere vertonen van de beelden verboden had. Wat heeft zo's man wel te vertellen of staat de KNVB ook achter hem?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 18:28 schreef alibabba het volgende:
hahaha, ik moest bukken om mijn veter vast te maken..... ;-) gelukkig net op tijd
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 18:28 schreef alibabba het volgende:
hahaha, ik moest bukken om mijn veter vast te maken..... ;-) gelukkig net op tijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kogel door de kerk : Geen straf Ajax voor tonen televisiebeelden

0.0080909