|
|
fr 4-ever
|
|
|
JUIST STEFAN als die bijtekend doet de rest het ook wel denk ik |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gini gaat. let maar op. maar stefan nog effe 3 jaar bijtekenen en gelimiteerd weg voor max 7 miljoen. mooie deal lijkt mij |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:18 schreef obiku010 het volgende:gini gaat. let maar op. maar stefan nog effe 3 jaar bijtekenen en gelimiteerd weg voor max 7 miljoen. mooie deal lijkt mij Hopen op een kettingreactiet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zout welt aangenaamt zijnt inderdaat |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
3 van de 4 blijven.. of gini gaat weg of vlaar.. niet beide |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T boeit me eigenlijk niet. Van mij mogen ze ook weg. Als ze weg gaan, dan maar spelers aan trekken die wel voor t shirt willen knokken. Spelers die misschien in de basis iets minder zijn, maar dat weten en compenseren door te knokken.
'99 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De Vrij en Fer blijven! Gini of Vlaar vertrekt! (of beiden!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Denk ik ook, maar "De Vrij vrij dicht bij contractverlenging" zegt nog niets! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
fer en wijnaldum zijn goede vrienden, die zullen wel bij elkaar willen blijven |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:18 schreef obiku010 het volgende:gini gaat. let maar op. maar stefan nog effe 3 jaar bijtekenen en gelimiteerd weg voor max 7 miljoen. mooie deal lijkt mij niks gelimiteerd, gewoon de volle mep. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tuurlijk is dat beter. maar de vrij kan nog wel eens terugslag krijgen. en om hem bij te laten tekenen terwijl hij al twijfeld.. dan moet je toch iets. maar ja. laat martin het maar regelen. die kan dat iets beter als ik |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:05 schreef JanM het volgende:[..] Denk ik ook, maar "De Vrij vrij dicht bij contractverlenging" zegt nog niets! +1 |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunnen we dus ook niets zeggen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoezo? spreekverbod? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: nee, dat nooit, maar wat moeten we nou eigenlijk met dit soort berichten. Ik bedoel: wat is het doel om te weten dat een speler "dichtbij een verlenging van contract is"? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha idd vreselijk, zal t nooit vergeten... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vond de afkorting een held! chari... but chari deseased ;-) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Over contractverlenging kunnen we eigenlijk maar één ding zeggen en dat is: GEEN WOORDEN MAAR DADEN! (en ik hoop dat ze alle 4 blijven, plus Biseswar!) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 11:48 schreef Arie.Klooster het volgende:Over contractverlenging kunnen we eigenlijk maar één ding zeggen en dat is: GEEN WOORDEN MAAR DADEN! (en ik hoop dat ze alle 4 blijven, plus Biseswar!) Is er eigenlijk voor één van de 5 (inclusief Biseswar) concrete belangstelling, want anders spelen ze sowieso volgend jaar nog gewoon in De Kuip! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wat zou die gast nu wel n iet moeten kosten? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Destijds 8 hè, dus was een aardige investering geweest. Maar Bosz gaf de voorkeur aan Harri! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 13:38 schreef JanM het volgende:[..] Destijds 8 hè, dus was een aardige investering geweest. Maar Bosz gaf de voorkeur aan Harri! Dat was een kwatsj verhaal. Feyenoord kon hem niet betalen, moest iets van 10 miljoen kosten (ipv 8). Harrie kostte er 2.1 en is later verkocht voor 3.2. Dat noem ik nog eens zakelijk instinct hebben. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Vrij vrijwel rond, Fernandez vrijwel rond. Mooi verhalen, maar ik wil lezen dat het ROND is! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 15:30 schreef JanM het volgende:De Vrij vrijwel rond, Fernandez vrijwel rond. Mooi verhalen, maar ik wil lezen dat het ROND is! De bal is rond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Duurt wel lang allemaal ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:T boeit me eigenlijk niet. Van mij mogen ze ook weg. Als ze weg gaan, dan maar spelers aan trekken die wel voor t shirt willen knokken. Spelers die misschien in de basis iets minder zijn, maar dat weten en compenseren door te knokken. '99 Was ff boos op Stefan, maar we hebben m wel nodig:) |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed zo Stefan, verstandige keuze. Enne...van Geel gaat lekker zo.
Vandaag toch ook met Fer rond de tafel??? |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
Mooi!!! Van Geel gaat goed van start in ze 1e week :) |
|
|