BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia moet naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 03 mei 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Elia gaat weg bij HSV. I sdat niet een welkome versterking voor Ajax?
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 03 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:44 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Elia gaat weg bij HSV. I sdat niet een welkome versterking voor Ajax?
zou een goede versterking zijn, maar ik denk niet haalbaar financieel gezien. Bovendien is Boerrigter zo goed als zeker aangetrokken.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Ik denk ook dat hij financieel onhaalbaar is. Toch zou ik, als ik Frankie was, toch een poging wagen.
Nummer 14
 Nummer 14 - dinsdag 03 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Gelukkig maar dat jij Frankie dus niet bent.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:02 schreef Nummer 14 het volgende:
Gelukkig maar dat jij Frankie dus niet bent.
Ja ja, dat zeg je nu ;)
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 03 mei 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Zou een prachtaankoop zijn, helaas is hij onmogelijk om te halen.
Benno
 Benno - dinsdag 03 mei 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Hij heeft zich wat mij betreft te negatief uitgelaten over ajax. Goeie voetballer, maar toch, laat maar!!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 03 mei 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Het zou een topaankoop zijn maar financieel niet haalbaar en ik vermoed dat er veel kapers op de kust zullen zijn. Daarbij komt nog dat Ajax bijna Boerrigter binnen heeft! En we hebben al wat talentvolle buitenspelers. Je kunt maar 11 spelers opstellen! Ben wel benieuwd naar het team van volgend jaar! Denk dat Mickey altijd speelt dus dan hou je 2 plaatsen over, als hij dan Boerrigter haalt zal die ook voor de basis komen dus dan hou je 1 plek in de spits over en vermoedelijk zullen ze daar nog iemand voor halen! Dan hoop ik niet dat hij elke wedstrijd met Siem en Eriksen op het middenveld gaat spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Jeffreykoi --
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Nee laat maar... Elia is passé..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Lijkt me wel, maar is dat realistisch? Ik denk het niet... Had hem graag zien voetballen bij ons
joduh
 joduh - dinsdag 03 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
opflikkeren met die galbak zeg ik....slaat nergens op man......
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd. Ik denk dat Elia geen optie is. Ten eerste heeft hij zich al eens uitermate negatief over Ajax uitgelaten, en zo iemand moet je niet (meer) willen en bovendien zal zijn salaris een serieus probleem zijn. Dus zeg ik: niet doen!
joduh
 joduh - dinsdag 03 mei 2011 - 16:16   quote  deeplink  
wat blijf jij toch altijd netjes pietje!!!!petje af man!!!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:16 schreef joduh het volgende:
Hahaha. Dat heb ik dan aan mijn ouders te danken, joduh. Die hebben destijds, in mijn jeugd, een poging gedaan om een net jongetje van mij te maken. Ik vrees dat het toch niet helemaal gelukt is... maar toch, zo af en toe vind je er iets van terug ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 03 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
man man man...das hetzelfde als over 3 jaar hier een topic wordt geopend met:el hamdaoui is transfervrij,niks voor ajax??????;-)
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 16:25   quote  deeplink  
ELIA moet niet naar Ajax. Ik denk dat de topicstarter een woordje is vergeten..:-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:25 schreef remco k het volgende:
ELIA moet niet naar Ajax. Ik denk dat de topicstarter een woordje is vergeten..:-)
Whahahaha. Daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 03 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Elia bij Ajax zou denk ik een goede aankoop zijn. Wel zal hij bij Ajax grootverdiener moeten worden, maar het wel iemand die in de speelwijze van de Boer past, en die toch wel beter is dan Ebecilio of Ozbiliz. Aan de andere kant, waarom Elia als je jong talent hebt lopen dat toch wel toekomst heeft?

Ik hoop dan toch eerder op Huntelaar, als Ajax dan toch een dure jongen moet kopen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:20 schreef joduh het volgende:
man man man...das hetzelfde als over 3 jaar hier een topic wordt geopend met:el hamdaoui is transfervrij,niks voor ajax??????;-)
Hahaha. Trouwens, Mido?? Niks voor Ajax;-)
alibabba
 alibabba - dinsdag 03 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Niet meer te betalen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 03 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
gewoon helemaal niet doen,is de laatste tijd alleen maar gebleseerd geweest.
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Beerens ziet zichzelf ook wel in een Ajax pyama slapen...
MBB
 MBB - dinsdag 03 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Elia moet weg bij Schalke, omdat er flink bezuinigd moet worden. Hij moet veel geld in het laadje brengen. Dit is gewoon financieel gezien niet te doen voor Ons Aller Ajax en dat is geen schande!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Heb eigenlijk liever Mertens, maar het wordt boerichter...
Ride
 Ride - dinsdag 03 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:31 schreef Ajax we love you het volgende:
Heb eigenlijk liever Mertens, maar het wordt boerichter...
Die tuinkabouter voegt niks toe joh.
Zie de laatste wedstrijden bij Utreg.
Galactico
 Galactico - dinsdag 03 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:26 schreef MBB het volgende:
Elia moet weg bij Schalke, omdat er flink bezuinigd moet worden. Hij moet veel geld in het laadje brengen. Dit is gewoon financieel gezien niet te doen voor Ons Aller Ajax en dat is geen schande!
Schalke???
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 03 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Wat moet je met hem. Hij is 2 derde van de wedstrijden geblesseerd.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 03 mei 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:26 schreef MBB het volgende:
oh ja, Schalke!

maar ik denk dat Elia echt wel haalbaar is voor ajax en dat het wel degelijk een versterking is. het enige nadeel is dat het niet in het nieuwe beleid past waarin we geen aankopen zouden doen die niet echt nodig zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:39 schreef Ride het volgende:

[..]

Die tuinkabouter voegt niks toe joh.
Zie de laatste wedstrijden bij Utreg.
Hij scoorde wel dacht ik, of was dat alweer vorige week. Maar voor 3m is het best een leuk spelertje om erbij te hebben denk ik...
remco k
 remco k - dinsdag 03 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij scoorde wel dacht ik, of was dat alweer vorige week. Maar voor 3m is het best een leuk spelertje om erbij te hebben denk ik...
Ajax kon hem afgelopen winterstop al niet halen voor ruim 5 miljoen, en 3 miljoen moet dan wel te doen zijn komende zomer?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 mei 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax kon hem afgelopen winterstop al niet halen voor ruim 5 miljoen, en 3 miljoen moet dan wel te doen zijn komende zomer?
Volgens mij wilde Ajax gewoon niet zoveel betalen, eind van het seizoen zou hij minder moeten kosten en dus wilde Ajax het proberen. Volgens de laatset jaarrrekening heeft Ajax 15m cash om uit te geven en een eigen vermogen van 45m. Dat moet voldoende zijn dacht ik om 4,5m uit te geven voor zo'n jongen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 mei 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:16 schreef joduh het volgende:
pietje af inderdaad!! bravo!
Ride
 Ride - woensdag 04 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Juve is ook in de rij voor Elia, gaat 'm eerder worden
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Elia, wie is dat??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 04 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
- En ja ik ben weer op het werk, dus veel dubbelposten ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens mij wilde Ajax gewoon niet zoveel betalen, eind van het seizoen zou hij minder moeten kosten en dus wilde Ajax het proberen. Volgens de laatset jaarrrekening heeft Ajax 15m cash om uit te geven en een eigen vermogen van 45m. Dat moet voldoende zijn dacht ik om 4,5m uit te geven voor zo'n jongen
Snap niet zo goed waarom er veel geld uitgegeven moet gaan worden omdat er geld is, Mertens is een goede voetballer, en ik had hem afgelopen winterstop graag zien komen, maar als Ajax daar nu meer dan 5 miljoen euro voor moet betalen, dan moeten ze hem lekker laten zitten, Ajax heeft de gehele zomer om een goede speler aan te trekken, maar ook Ozbiliz is mij in postieve zin erg goed bevallen..

Ajax heeft zijn slechtste periodes in de gescheidenis gehad nadat er veel geld uitgegeven werd, en Ajax heeft zijn beste periodes gehad, ndat het goed moest nadenken hoe iedere stuiver besteed werd..
joduh
 joduh - woensdag 04 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
je zal toch aankopen moeten gaan doen man!!!en ik zie hem ook wel zitten ls linkermiddenvelder eigenlijk!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 04 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Elia is helemaal niet interessant, want speelt zijn eigen wedstrijd in een wedstrijd. En gezien jullie vinden dat El Hamdaoui al teveel voor eigen succes gaat, gaat dat met Elia niet anders zijn.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Elia is helemaal niet interessant, want speelt zijn eigen wedstrijd in een wedstrijd. En gezien jullie vinden dat El Hamdaoui al teveel voor eigen succes gaat, gaat dat met Elia niet anders zijn.
Jullie???? Waarom spreek je niet voor jezelf..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 04 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Haha, ik chargeer het (bewust). Maar de algehele tendens is hier toch dat Mounir niet bij Ajax past? ;-) Mede daarom denk ik niet dat Elia als voetballer bij Ajax zou passen. Sterker, ik twijfel zelfs of Suarez zou renderen onder de Boer.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Haha, ik chargeer het (bewust). Maar de algehele tendens is hier toch dat Mounir niet bij Ajax past? ;-) Mede daarom denk ik niet dat Elia als voetballer bij Ajax zou passen. Sterker, ik twijfel zelfs of Suarez zou renderen onder de Boer.
Whahaha, jij durft wel hoor...

Ik heb het trouwens ook al eens gezegd, Suarez is een fantastische speler, dat zonder enige twijfel... Maar het is ook absoluut geen echte Ajax voetballer, ook dat is een feit, gezien het feit dat de Boer echt Ajax voetbal wil spelen, had het maar zo eens gekund dat Suarez niet zo goed was geweest onder de Boer als afgelopen seizoen onder Jol.

Maar goed, daar hadden we het niet over, nog steeds zeg je nu dat Elia niet bij Ajax zou passen doordat men de manier van spelen van Mounir al niet echt bevalt. Dit is dus niet jou eigen mening, je geeft enkel aan of hij volgens de supporters bij Ajax zou passen. Wat vind jij nu zelf van Elia?? Vind jij het een type buitenspeler wat goed bij Ajax zou passen....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 04 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Ooit stonden wij bekend om onze instinctieve buitenspelers, die op de meest vreemde momenten briljant uit de hoek konden komen. Denk aan Keizer, Ling, de Wit etc etc... Punt is een beetje dat dat soort spelers eigenlijk niet past in een strak systeem wat het vooral van positiespel moet hebben. Maar aan de andere kant, een Messi heeft ook best een vrije rol bij Barcelona, óf wekt in ieder geval die indruk.

Mijn mening: Elia als voetballer is zeker een optie, maar ik ben bang dat hij te flegmatiek en eigenzinnig is om uit de verf te komen.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ooit stonden wij bekend om onze instinctieve buitenspelers, die op de meest vreemde momenten briljant uit de hoek konden komen. Denk aan Keizer, Ling, de Wit etc etc... Punt is een beetje dat dat soort spelers eigenlijk niet past in een strak systeem wat het vooral van positiespel moet hebben. Maar aan de andere kant, een Messi heeft ook best een vrije rol bij Barcelona, óf wekt in ieder geval die indruk.

Mijn mening: Elia als voetballer is zeker een optie, maar ik ben bang dat hij te flegmatiek en eigenzinnig is om uit de verf te komen.
Ok, duidelijke mening, en ik ben het er wel mee eens, maar dan de volgende vraag.

Wie zie jij als geschikte haalbare buitenspelers voor Ajax, of misschien wil je wel geen spelers van buitenaf halen en vind je het goed genoeg wat we hebben lopen??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 04 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Ik zie eigenlijk niet waarom we buitenspelers moeten halen. Is de ontwikkeling van de huidige jongens als gestopt dan?
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik zie eigenlijk niet waarom we buitenspelers moeten halen. Is de ontwikkeling van de huidige jongens als gestopt dan?
Daarom stelde ik diezelde vraag ook, ik had namelijk al het gevoel dat jij geen buitenspelers wou kopen... Maar in welke spelers die we nu hebben zie jij het wel of misschien niet zitten..

Persoonlijk denk ik dat komend seizoen Sulejmani een hele belangrijke speler voor ons zou kunnen worden, en denk ik dat komend seizoen de definitieve doorbraak gaat zijn voor Ozbiliz.. Ik heb op de een of andere manier een heel goed gevoel over deze jongen, als je alleen al naar zijn balbeheersing en dribbel kijkt, dan gaat dat een goede voetballer worden denk ik.. Ook de Boer praat regelmatig met veel lof over deze jongen, en daardoor heb ik het idee dat hij weleens de verassing van komend seizoen gaat worden...
Ride
 Ride - woensdag 04 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Een van de beste wedstrijd van Suarez was tegen AC Milan uit onder Frank.
Je zag toen direkt de invloed.
Ik denk dat Suarez onder Frank nog veel beter geworden was.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 04 mei 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Sulejmani moet nu wél de stap gaan zetten, maar daar is hij aardig mee onderweg. Özbiliz vind ik een zeer interessante speler. Ebecilio is naar mijn idee trouwens beste vergelijkbaar met Elia, bedenk ik me ineens.
remco k
 remco k - woensdag 04 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Sulejmani moet nu wél de stap gaan zetten, maar daar is hij aardig mee onderweg. Özbiliz vind ik een zeer interessante speler. Ebecilio is naar mijn idee trouwens beste vergelijkbaar met Elia, bedenk ik me ineens.
Ebecilio is inderdaad vergelijkbaar, maar nog niet een kwart zo goed, echt heel erg weinig rendement in zijn acties..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Elia is teveel met zijn eigen bezig, nee dan liever Beerens.
Nog veel mooier zou zijn Assaidi of tadic met Matavs in de spits.
Ebecilio gaat het volgens mij niet redden op het hoogtse platform, leuke voetballer maar niet effectief.
Denk dat Ozbiliz wel een hele grote wordt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 05 mei 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 17:32 schreef amsterdammer113 het volgende:
Elia, wie is dat??
die is heelliefja!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia moet naar Ajax

0.0234930