BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia moet naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 05 mei 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Haha, ik chargeer het (bewust). Maar de algehele tendens is hier toch dat Mounir niet bij Ajax past? ;-) Mede daarom denk ik niet dat Elia als voetballer bij Ajax zou passen. Sterker, ik twijfel zelfs of Suarez zou renderen onder de Boer.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......

Jij moet echt stoppen nou hoor! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Dit was hopelijk je laatste post?

Ciao man!
ajacied
 ajacied - donderdag 05 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
elia ???? nee dank je ! overschatte voetballer
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 06 mei 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 08:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit was hopelijk je laatste post?

Ciao man!
Ik geloof niet dat jij iets daarover te vertellen hebt m8... en ik ga me al zeker niets aantrekken van een idioot met een ronduit stuitende avatar. Dus wen er maar lekker aan.
Eide
 Eide - vrijdag 06 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Het vergelijken van EH, EWlia en SUarez en dan de uitspraak dat ze mogelijk allemaal niet zouden renderen opdat de Boer aan het roer staat is natuurlijk niet alleen gechargeerd, het is natuurlijk gewoon nergens op gebaseert.

EH speelde onder Jol ook al niet best, maar was toen in vorm en schoot nog makkelijk raak. Suarez is dusdanig goed dat hij onder elke coach echt wel gaat renderen, zeker in Nederland waar hij gewoon veruit de beste speler was, en dat zeker 2 jaar lang.

Elia is wel een speler die in het systeem van de Boer past. Hij heeft het krijt op de schoenen, maar heeft ook een goede actie naar binnen. De enige zwakte die Elia voetballend heeft is dat hij niet heel sterk in de combinatie is, maar dat is ook een relatief begrip als je een buitenspeler van het Nederlands elftal bent.

Feit is dat Elia beter is dan Mickey, Ebecilio of Ozbiliz. Feit is ook dat Elia bij Ajax waarschijnlijk grootverdiener zou moeten worden, en dat hij een plekje van één van de bovenstaande zou afsnoepen. Aan de andere kant, als Elia bij Ajax goed zou functioneren, is hij ook zo weer verkocht aan een grotere buitenlandse club.

Ik weet dus niet of Elia wel een verstandige aankoop zou zijn. Wel ben ik overtuigd van zijn kwaliteiten. Ik zou hem best wel bij Ajax willen zien, maar zou ook niet rouwig zijn als dat helemaal nicht im frage komt.
roeliskoel
 roeliskoel - vrijdag 06 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Nee, niet doen. Drukt teveel op de begroting en heeft een slechte mentaliteit, en vaak geblesseerd. Liever Sulejmani, Boerrighter, Ebecilio of Özbiliz, die jongens hebben nog honger naar prijzen. Soms betaal je alleen voor de naam. Ik denk met Kolbeinn Sigþórsson erbij, dat we een fantastische voorhoede hebben. Nog een sterke en technische middenvelder, dan zijn de provincieclubs de volgende jaren weer waar ze horen, in de subtop. Daarnaast denk ik dat Ajax ook geen slecht figuur zal slaan in de CL, kijk naar Schalke, is echt niet beter dan Ajax!
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 00:23 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij iets daarover te vertellen hebt m8... en ik ga me al zeker niets aantrekken van een idioot met een ronduit stuitende avatar. Dus wen er maar lekker aan.
lamzak!altijd prijs heeft meer te vertellen dan jou ikkie pikkie!!!!!en dan zijn avatar erbij halen is ALWEER een kenmerkende negatieve uitspraak van jou!!!!!!!1........
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Daarbij zei hij netjes dat hij HOOPTE dat het jouw laatste post was!!!!!!!in mijn ogen zei hij precies het goede wat ik ook hoop......
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 06 mei 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Dan stel ik ook jou hierbij teleur, joduh.

@Eide: Elia heeft wel degelijk -net als Mounir- een chronisch mentaliteitsprobleem. Dat gaat, wanneer het de aanhang uitkomt, tegen hem spelen. Je hoeft geen helderziende te zijn om dat te zien. ;-)
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 12:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Dan stel ik ook jou hierbij teleur, joduh.

@Eide: Elia heeft wel degelijk -net als Mounir- een chronisch mentaliteitsprobleem. Dat gaat, wanneer het de aanhang uitkomt, tegen hem spelen. Je hoeft geen helderziende te zijn om dat te zien. ;-)
maakt niet uit ikkie tikkie...voor mij ben jij toch geen ajacied..........
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Siem op 9 als diepe spits, (kan kaatsen en scoren) Eriksen daar achter op 10 (het Genie) dan Ozbilic en Sulejmani (2 snelle bewegelijke buitenspelers die hun mannetje kunnen uitspelen)Enoh of Anita met de Zeeuw (naast Eriksen) en Bilesen Vertonghen Alderweireld en v/d Wiel. Op doel Vermeer.

we hebben Elia helemaal niet nodig!

AJAX KAMPIOEN en de Beker!!!

AJAX FOREVER!!!
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
hahahah das de goeie man!!!!!nu frank nog!!!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 06 mei 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 12:49 schreef joduh het volgende:

[..]

maakt niet uit ikkie tikkie...voor mij ben jij toch geen ajacied..........
En mij maakt jouw mening geen hol uit. Dag vent.
Ajx
 Ajx - vrijdag 06 mei 2011 - 14:06   quote  deeplink  
buitenspelers hebben we, zoals al eerder aangegeven, genoeg. Elia is wel ene hele goede speler, maar ik heb toch persoonlijk dat ajax een goede spits haalt, dat is me toch veel meer waard dan een volgende buitenspeler!
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 09:44 schreef Eide het volgende:
Het vergelijken van EH, EWlia en SUarez en dan de uitspraak dat ze mogelijk allemaal niet zouden renderen opdat de Boer aan het roer staat is natuurlijk niet alleen gechargeerd, het is natuurlijk gewoon nergens op gebaseert.

EH speelde onder Jol ook al niet best, maar was toen in vorm en schoot nog makkelijk raak. Suarez is dusdanig goed dat hij onder elke coach echt wel gaat renderen, zeker in Nederland waar hij gewoon veruit de beste speler was, en dat zeker 2 jaar lang.

Elia is wel een speler die in het systeem van de Boer past. Hij heeft het krijt op de schoenen, maar heeft ook een goede actie naar binnen. De enige zwakte die Elia voetballend heeft is dat hij niet heel sterk in de combinatie is, maar dat is ook een relatief begrip als je een buitenspeler van het Nederlands elftal bent.

Feit is dat Elia beter is dan Mickey, Ebecilio of Ozbiliz. Feit is ook dat Elia bij Ajax waarschijnlijk grootverdiener zou moeten worden, en dat hij een plekje van één van de bovenstaande zou afsnoepen. Aan de andere kant, als Elia bij Ajax goed zou functioneren, is hij ook zo weer verkocht aan een grotere buitenlandse club.

Ik weet dus niet of Elia wel een verstandige aankoop zou zijn. Wel ben ik overtuigd van zijn kwaliteiten. Ik zou hem best wel bij Ajax willen zien, maar zou ook niet rouwig zijn als dat helemaal nicht im frage komt.
Vind Elia echt niet beter dan Sulejmani, kijk eens naar het rendement..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 06 mei 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind Elia echt niet beter dan Sulejmani, kijk eens naar het rendement..
Als je beter rendeert hoef je toch niet beter te zijn?
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Als je beter rendeert hoef je toch niet beter te zijn?
Lijkt mij wel, uiteindelijk draait alles op rendement uit een positie halen, als een buitenspeler 100 mooie acties per wedstrijd heeft maar geen enkele assist of doelpunt, dan heb ik liever een buitenspeler die 1 doelpunt maakt en een assist geeft, maar verder een povere voetballer is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia moet naar Ajax

0.0128490