|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:Niks mis met Mathijsen, maar wel gratis en voor een laag salaris (7 ton). Die komt dus niet. denk 't ook . . . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:Niks mis met Mathijsen, maar wel gratis en voor een laag salaris (7 ton). Die komt dus niet. Als hij idd. slechts 7 ton zou kosten en verder geen prijskaartje om zijn nek heeft hangen, moeten ze direct een uitzondering maken, want Mathijssen is een verbetering t.o.v. Vlaar (met alle respect). Maar ja, hij mag voor slechts 3 mln verkassen. En Mathijssen is wel een goede voetballer. Als je dat niet ziet.... Trouwens, ik hoop altijd nog op Wuytens van Utrecht (heeft nog wel een contract). Lijkt mij een goedkoper alternatief. Hij lijkt qua voetballen eigenlijk wel wat op Mathijssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Maar niet door Mathijssen! dat ligt meer aan Van der Wiel (overschat) en die andere twee... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Maar niet door Mathijssen! dat ligt meer aan Van der Wiel (overschat) en die andere twee... blijft er weinig over he, maar mathijssen is geen toppert hoor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee die is net zo zwak als de rest hoor. Maar goed, ik denk dat Vlaar niet veel beter is dan hem eigenlijk. Dus wat dat betreft. Alleen kan Vlaar nog beter worden. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
HSV wil 3 miljoen voor Mathijssen Mathijssen heeft een salaris van 2 miljoen Ajax is geintreseerd ivm eventueel vertrek vertonghen En ik denk dat Ajax iets meer salaris kan en zal bieden als wij Dus Mathijssen naar Feyenoord gaat nooit gebeuren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig. Scheelt weer een dure net-niet-speler |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
cato
|
|
|
moet even op mijn eigen topic terugkomen, als mathijsen 3 miljoen moet kosten dan maar spelertje van de fjes erin zetten, maar heeft iemand nelom zien aankomen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 19:03 schreef cato het volgende:moet even op mijn eigen topic terugkomen, als mathijsen 3 miljoen moet kosten dan maar spelertje van de fjes erin zetten, maar heeft iemand nelom zien aankomen? Ja, Werd in december al geopperd dat hij moes komen als eventuele opvolger van De Cler (nadat Lumb definitief geflopt was) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 14:00 schreef RedDevil1990 het volgende:HSV wil 3 miljoen voor Mathijssen Mathijssen heeft een salaris van 2 miljoen Ajax is geintreseerd ivm eventueel vertrek vertonghen En ik denk dat Ajax iets meer salaris kan en zal bieden als wij Dus Mathijssen naar Feyenoord gaat nooit gebeuren streep er doorheen dus, . . en dan ook maar een
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: +1
|
|
|