|
|
alibabba
|
|
|
We hebben allemaal kunnen zien dat AJAX met veel geluk de afgelopen wedstrijden heeft kunnen winnen. Ik ben me de laatste dagen eens af gaan vragen of het alleen maar geluk is of dat er meerdere aspecten een rol spelen waardoor het allemaal onze kant opvalt. Over de Duitsers word ook steeds gezegd dat ze altijd geluk hebben, maar is het dan zo simpel om dat te stellen?
Ik heb het gevoel, mede door de inspanningen van Cruijff en het belangrijk maken van Bergkamp/Jonk/de Boer, dat de Nederlanders veel meer sympathie hebben gekregen voor Ajax. Vorig seizoen werden er massaal anti-Ajax liederen gezongen, maar dat hoor ik nu opvallend minder. Ik denk dat het Ajax nu veel meer word gegund dan de laatste jaren het geval is geweest. De kilte verdwijnt langzaam, mede door de voetbalmensen die nu meer op de voorgrond staan. De echte pure wil om van Ajax te winnen is er nu minder en dat kan een reden zijn waarom de laatste tegenstanders van Ons het vizier niet op scherp hadden.
Mensen in Nederland zijn heel gemakkelijk om Ajax in een kwaad daglicht te zetten, maar diep in hun hart hebben ze een zwak voor AJAX. Ajax, wat aanvallend en mooi voetbal pretendeert en dat zien we in Nederland allemaal graag. Je hoort nu ook opvallend veel dat er weer spelers naar Ajax willen komen en dat komt omdat Ajax langzaamaan weer VOETBAL begint uit te stralen en daar moeten we op aan mensen.
Om even terug te komen op de Duitsers. Die hebben altijd een gevoel van onoverwinnelijkheid wat ze uitstralen op de tegenstander. Dat gevoel brengt falen bij de tegenstander met zich mee. Dat onoverwinnelijke moet AJAX ook weer krijgen en dan worden "gewonnen" potjes zoals Groningen-uit en Roda-uit nooit meer weggegeven. Ajax heeft enkele keren dicht bij die 3e ster gezeten, maar redde het steeds net niet. Ik ben ervan overtuigd dat Ajax in Nederland als club, wanneer het goed zit, ver boven de rest staat, door zijn voetbalcultuur, maar het vaak niet redde door het te zeer handelen als bedrijf. Ik ben ervan overtuigd dat het tij met de komst van El Salvador en zijn mannen gaat keren....
Is dit een lulverhaal of zit er een kern van waarheid in?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zeg gewoon een lulverhaal van je...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahaha, daar heb je hem weer.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALIblabla.
Je hebt een heel mooi verhaal geschreven, maar er zit niet echt een kern van waarheid.
Het hele verhaal klopt namelijk gewoon als een bus...:-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk Ali dat onze media vrienden daar debet aan zijn,Ajax is de laatste jaren ook niet goed bezig geweest qua voetbal het mooie voetbal is er niet echt meer getoond en dat heeft de media aangegrepen om wat negatiever over Ajax te schrijven en de vele slechte aankopen van de laatste jaren en ik denk dat dit een belangrijk deel is geweest waarom de Ajax symphatie verdwenen is maat met de Boer aan het roer een Ajax icoon uit een succesvolle tijd en ook Bergkamp en Jonk er weer bij en Cruyf weer bij Ajax en dit alles en dat hoor ik ook in het bedrijfsleven door fans van andere clubs o.a psv en feyenoord die daar positief op reageren,ook de media reageerd beter op Ajax de laatste weken sinds de Boer en die andere toppers weer bij Ajax in beeld zijn dus denk ik dat wij op de goede weg zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:19 schreef remco k het volgende:ALIblabla. Je hebt een heel mooi verhaal geschreven, maar er zit niet echt een kern van waarheid. Het hele verhaal klopt namelijk gewoon als een bus...:-) Brievenbus of lijnbus????:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Aangezien wij op 1 lijn zitten, een Lijnbus... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:23 schreef nora het volgende:Ik denk Ali dat onze media vrienden daar debet aan zijn,Ajax is de laatste jaren ook niet goed bezig geweest qua voetbal het mooie voetbal is er niet echt meer getoond en dat heeft de media aangegrepen om wat negatiever over Ajax te schrijven en de vele slechte aankopen van de laatste jaren en ik denk dat dit een belangrijk deel is geweest waarom de Ajax symphatie verdwenen is maat met de Boer aan het roer een Ajax icoon uit een succesvolle tijd en ook Bergkamp en Jonk er weer bij en Cruyf weer bij Ajax en dit alles en dat hoor ik ook in het bedrijfsleven door fans van andere clubs o.a psv en feyenoord die daar positief op reageren,ook de media reageerd beter op Ajax de laatste weken sinds de Boer en die andere toppers weer bij Ajax in beeld zijn dus denk ik dat wij op de goede weg zijn. Slechte aankopen en minder goed voetbal omdat de juiste beslissingen niet genomen worden denk ik Nora. Juist die aspecten wil Cruijff anders zien. Hoe meer voetbal Ajax gaat uitstralen, hoe meer sympathie supporters en scheidsrechters krijgen. Het doet me goed dat je zegt dat supporters van Psv en Feyenoord, die je uit het bedrijfsleven kent, er positief op reageren. Sta ik tenminste niet zo voor lul als mijn verhaal complete nonsens zou zijn.:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Klopt Ali, zelfs ik hoor psv-ers met diep respect spreken over Frank en gunnen hem zelfs het succes. Ook nu Suarez weg is, wat heel veel irritatie scheelt. Vergis je niet wat voor de één bewondering was was voor de meeste pure afschuw. Nu hebben Toivonen en Brama dat met glans overgenomen. Maar als Ajax de beker wint wil ik nog wel zien hoe er gereageerd wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:05 schreef alibabba het volgende:Ik heb het gevoel, mede door de inspanningen van Cruijff en het belangrijk maken van Bergkamp/Jonk/de Boer, dat de Nederlanders veel meer sympathie hebben gekregen voor Ajax. Vorig seizoen werden er massaal anti-Ajax liederen gezongen, maar dat hoor ik nu opvallend minder. Ik denk dat het Ajax nu veel meer word gegund dan de laatste jaren het geval is geweest. Het zou mooi zijn, maar ik hoor en zie op andere fora en in mijn omgeving nog steeds veel aversie (jaloezie) tegen Ajax. Heb nog steeds het gevoel dat bijna alle niet-ajacieden liever Twente de schaal zien pakken! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 20:05 schreef alibabba het volgende:We hebben allemaal kunnen zien dat AJAX met veel geluk de afgelopen wedstrijden heeft kunnen winnen. Ik ben me de laatste dagen eens af gaan vragen of het alleen maar geluk is of dat er meerdere aspecten een rol spelen waardoor het allemaal onze kant opvalt. Over de Duitsers word ook steeds gezegd dat ze altijd geluk hebben, maar is het dan zo simpel om dat te stellen? Ik heb het gevoel, mede door de inspanningen van Cruijff en het belangrijk maken van Bergkamp/Jonk/de Boer, dat de Nederlanders veel meer sympathie hebben gekregen voor Ajax. Vorig seizoen werden er massaal anti-Ajax liederen gezongen, maar dat hoor ik nu opvallend minder. Ik denk dat het Ajax nu veel meer word gegund dan de laatste jaren het geval is geweest. De kilte verdwijnt langzaam, mede door de voetbalmensen die nu meer op de voorgrond staan. De echte pure wil om van Ajax te winnen is er nu minder en dat kan een reden zijn waarom de laatste tegenstanders van Ons het vizier niet op scherp hadden. Mensen in Nederland zijn heel gemakkelijk om Ajax in een kwaad daglicht te zetten, maar diep in hun hart hebben ze een zwak voor AJAX. Ajax, wat aanvallend en mooi voetbal pretendeert en dat zien we in Nederland allemaal graag. Je hoort nu ook opvallend veel dat er weer spelers naar Ajax willen komen en dat komt omdat Ajax langzaamaan weer VOETBAL begint uit te stralen en daar moeten we op aan mensen. Om even terug te komen op de Duitsers. Die hebben altijd een gevoel van onoverwinnelijkheid wat ze uitstralen op de tegenstander. Dat gevoel brengt falen bij de tegenstander met zich mee. Dat onoverwinnelijke moet AJAX ook weer krijgen en dan worden "gewonnen" potjes zoals Groningen-uit en Roda-uit nooit meer weggegeven. Ajax heeft enkele keren dicht bij die 3e ster gezeten, maar redde het steeds net niet. Ik ben ervan overtuigd dat Ajax in Nederland als club, wanneer het goed zit, ver boven de rest staat, door zijn voetbalcultuur, maar het vaak niet redde door het te zeer handelen als bedrijf. Ik ben ervan overtuigd dat het tij met de komst van El Salvador en zijn mannen gaat keren.... Is dit een lulverhaal of zit er een kern van waarheid in? ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:[..] ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! Hahahahahaha, wat ben jij voor iemand man???hahahahaha... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:[..] ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! Whahahahahahahahahahha, dit is echt werelds, whahahahahahaha geweldig, Dit stukje roep ik uit tot Post van het jaaar hahahahahahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:[..] ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! GENIAAL |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Alibaba, ik geef je helemaal gelijk, ben het met je stukje eens, maar die Joduh... hahahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:35 schreef Ajax we love you het volgende:Alibaba, ik geef je helemaal gelijk, ben het met je stukje eens, maar die Joduh... hahahahaha Ik heb het stukje van Joduh net nog eens gelezen en ik kan mijn tranen niet bedwingen van het lachen...hahahahahaha wat een kerel..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor jou aliblabla!!!!ik liet je even het verschil zien tussen een lul verhaal en jouw verhaal!!!! ;-)maar dank voor de complimenten all!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:53 schreef joduh het volgende:voor jou aliblabla!!!!ik liet je even het verschil zien tussen een lul verhaal en jouw verhaal!!!! ;-)maar dank voor de complimenten all!!!!!! Hey mafkees, jij spoort ook totaal niet he? Heb je al gespaard voor 15 mei. Kom natuurlijk wel een paar biertjes met je drinken he!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey mafkees, jij spoort ook totaal niet he? Heb je al gespaard voor 15 mei. Kom natuurlijk wel een paar biertjes met je drinken he!!! Zeg waar jullie heen gaan en ik kom er ook naartoe, maar wel na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd ben ik echt niet aanspreekbaar:) |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:05 schreef alibabba het volgende:[..] Zeg waar jullie heen gaan en ik kom er ook naartoe, maar wel na de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd ben ik echt niet aanspreekbaar:) Ik denk dat ik de hele wedstrijd op het Museumplein aanwezig ben, mits het daar op grote schermen wordt uitgezonden, anders ga ik richting een kroeg in de buurt. Mocht het resultaat positief zijn dan ben ik sowieso bij de huldiging aanwezig. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik denk dat ik de hele wedstrijd op het Museumplein aanwezig ben, mits het daar op grote schermen wordt uitgezonden, anders ga ik richting een kroeg in de buurt. Mocht het resultaat positief zijn dan ben ik sowieso bij de huldiging aanwezig. Jij was toch laatst met je dochter naar Ajax geweest? Hoe was dat? Hoe vond ze dat? Mijn zoontje heeft het er nog over, alleen vond hij wel dat het lang duurde voordat Ajax scoorde tegen VVV hahaha, lekker jochie |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:[..] ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! Uh............Jaah,ja,echt wel. Zeer grappig, als de spreekwoordelijke lul opeen drumstel. Nu al aan het indrinken? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:24 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Jij was toch laatst met je dochter naar Ajax geweest? Hoe was dat? Hoe vond ze dat? Mijn zoontje heeft het er nog over, alleen vond hij wel dat het lang duurde voordat Ajax scoorde tegen VVV hahaha, lekker jochie Ik was idd laatst met mijn dochter naar Ajax, samen met mijn maat en zijn zoontje. Mijn dochter heeft er van genoten en dat is voor mij het belangrijkste. Ik heb nog een aantal sjaals kunnen regelen via Aegon met daarop de wedstrijd en de datum. Prachtig als herinnering voor zowel mijn dochter alswel het zoontje van mijn maat. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik was idd laatst met mijn dochter naar Ajax, samen met mijn maat en zijn zoontje. Mijn dochter heeft er van genoten en dat is voor mij het belangrijkste. Ik heb nog een aantal sjaals kunnen regelen via Aegon met daarop de wedstrijd en de datum. Prachtig als herinnering voor zowel mijn dochter alswel het zoontje van mijn maat. Welke wedstijd was jij daar? Mijn zoontje moest ik echt zoet hoiuden met popcorn.. haha Is wel mooi hoe zij dat beleven. Weet nog heel goed dat ik werd meegenomen door mijn vader naar een Ajax wedstrijd. Zeker voor die kleintjes is het heel bijzonder om zoiets mee te maken |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Mijn zoontje van 3 wordt helemaal gek als hij zijn Kids club Ajax pet niet op heeft.
Heerlijk gewoon. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:34 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Welke wedstijd was jij daar? Mijn zoontje moest ik echt zoet hoiuden met popcorn.. haha Is wel mooi hoe zij dat beleven. Weet nog heel goed dat ik werd meegenomen door mijn vader naar een Ajax wedstrijd. Zeker voor die kleintjes is het heel bijzonder om zoiets mee te maken Wij waren naar de wedstrijd Ajax-Heracles. Mijn dochter hield ik idd bezig met snoepjes, popcorn en drinken. Toen Ajax het eerste doelpunt scoorde zat zij rustig haar popcorn te eten. Wij om haar heen allemaal juichen. Een paar minuten later kijkt ze naar het scorebord en roept verontwaardigd uit "Papa er staat 1-0 op het bord" waarop het zoontje van mijn maat zegt "Ja, heb je dat dan niet gehoord, al dat gejuich". Ik barstte in lachen uit. Prachtig hoe kinderen kunnen reageren op een wedstrijd. Uiteindelijk vond ze het heel mooi. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wij waren naar de wedstrijd Ajax-Heracles. Mijn dochter hield ik idd bezig met snoepjes, popcorn en drinken. Toen Ajax het eerste doelpunt scoorde zat zij rustig haar popcorn te eten. Wij om haar heen allemaal juichen. Een paar minuten later kijkt ze naar het scorebord en roept verontwaardigd uit "Papa er staat 1-0 op het bord" waarop het zoontje van mijn maat zegt "Ja, heb je dat dan niet gehoord, al dat gejuich". Ik barstte in lachen uit. Prachtig hoe kinderen kunnen reageren op een wedstrijd. Uiteindelijk vond ze het heel mooi. Hahaha, heerlijk, ja mijn zoontje begon t ejuichen toen elmamlap 1-0 maakte en cond het gewelidig, vooral hoe 410 hun liedjes zongen. hij vroeg nog aan mij, papa wij moeten ook liedjes zingen, waarom is iedereen hier stil naarst ons. Toen begonnen de eerste tranen te komen... daarna moets hij popcorn hebben, want het duurde te lang voor hem voordat Ajax opnieuw zou scoren, uds zei hij "we gaan als de bal lek is" hahaha ik zie ja dat is goed, maar eerst Suarez uitzwaaien |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:35 schreef Ride het volgende:Mijn zoontje van 3 wordt helemaal gek als hij zijn Kids club Ajax pet niet op heeft. Heerlijk gewoon. <----- Ik word ook gek als ik mijn speen niet heb(eerst ff in de baco dopen). <----- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:41 schreef baco74 het volgende:[..] <----- Ik word ook gek als ik mijn speen niet heb(eerst ff in de baco dopen). <----- Mwoehahaha.. Werelds |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahaha, heerlijk, ja mijn zoontje begon t ejuichen toen elmamlap 1-0 maakte en cond het gewelidig, vooral hoe 410 hun liedjes zongen. hij vroeg nog aan mij, papa wij moeten ook liedjes zingen, waarom is iedereen hier stil naarst ons. Toen begonnen de eerste tranen te komen... daarna moets hij popcorn hebben, want het duurde te lang voor hem voordat Ajax opnieuw zou scoren, uds zei hij "we gaan als de bal lek is" hahaha ik zie ja dat is goed, maar eerst Suarez uitzwaaien Het meenemen van je kinderen geeft je gewoon een super gevoel. Je hoopt dat je kinderen net zo intens supporter worden en het liefst nog wat fanatieker. UHM.... doe dat eigenlijk maar niet. WHahahahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:53 schreef joduh het volgende:voor jou aliblabla!!!!ik liet je even het verschil zien tussen een lul verhaal en jouw verhaal!!!! ;-)maar dank voor de complimenten all!!!!!! Jij bent echt een verschrikkelijke mafkees... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 21:03 schreef joduh het volgende:[..] ach ff serieus aliblabla....natuurlijk heeft foppe er meer verstand van maar dat wil niet zeggen dat er geen verschil is tussen 48.000 of 50.000 mensen in de arena toch?daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als je gaat barbequen dat het dan tot diep in de nacht moet gebeuren ook al doet siem het daar goed man....daarom is mertens natuurlijk een goede keuze om het kampioensfeest gewoon lekker op het leidsche te vieren .......want als jantje wel weggaat man dan hoop ik dat steek natuurlijk de juiste beslissing maakt met het nieuwe uitshirt! Ik probeerde er nog tegenin te gaan, maar dat lukt zelfs mij niet...Whahahahahahaha je bent een gouden gozer.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:35 schreef Ride het volgende:Mijn zoontje van 3 wordt helemaal gek als hij zijn Kids club Ajax pet niet op heeft. Heerlijk gewoon. Haha ja geweldig he. Min zoontje is net 5 geworden en helaas moets hij een operatie ondergaan, maar tijdens die operatie had hij gedroomt dat we weer in het Ajax stadion waren, toen hij bijkwam vroeg hij of we er nog een keer naar toe zouden gaan. Ik zei prima en ging met hem naar een rondleiding door de Arena. Kleine vidoe opgenomen en op youtube gezet, daarna nam Ajax contact op, omdat ze die wilde gebruiken, omdat ze het zo leuk vonden?? Ja die kleintjes zijn geweldig, maar als je een voorschotje wil zien, dan hierbij de link...
http://www.youtube.com/watch?v=x9YIGZ5G0ew |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dank thanks dank chitu votze blazen fikken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha ja geweldig he. Min zoontje is net 5 geworden en helaas moets hij een operatie ondergaan, maar tijdens die operatie had hij gedroomt dat we weer in het Ajax stadion waren, toen hij bijkwam vroeg hij of we er nog een keer naar toe zouden gaan. Ik zei prima en ging met hem naar een rondleiding door de Arena. Kleine vidoe opgenomen en op youtube gezet, daarna nam Ajax contact op, omdat ze die wilde gebruiken, omdat ze het zo leuk vonden?? Ja die kleintjes zijn geweldig, maar als je een voorschotje wil zien, dan hierbij de link... http://www.youtube.com/watch?v=x9YIGZ5G0ew Mooi filmpje man. Geweldig gewoon. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha ja geweldig he. Min zoontje is net 5 geworden en helaas moets hij een operatie ondergaan, maar tijdens die operatie had hij gedroomt dat we weer in het Ajax stadion waren, toen hij bijkwam vroeg hij of we er nog een keer naar toe zouden gaan. Ik zei prima en ging met hem naar een rondleiding door de Arena. Kleine vidoe opgenomen en op youtube gezet, daarna nam Ajax contact op, omdat ze die wilde gebruiken, omdat ze het zo leuk vonden?? Ja die kleintjes zijn geweldig, maar als je een voorschotje wil zien, dan hierbij de link... http://www.youtube.com/watch?v=x9YIGZ5G0ew Enorm gaaf |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het meenemen van je kinderen geeft je gewoon een super gevoel. Je hoopt dat je kinderen net zo intens supporter worden en het liefst nog wat fanatieker. UHM.... doe dat eigenlijk maar niet. WHahahahahahah Haha, Ja idd, het is een geweldig gevoel, maar hoop idd niet dat zij net zo fanatiek zullen worden als dat ik ben... Maarja het is de toekomst.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha ja geweldig he. Min zoontje is net 5 geworden en helaas moets hij een operatie ondergaan, maar tijdens die operatie had hij gedroomt dat we weer in het Ajax stadion waren, toen hij bijkwam vroeg hij of we er nog een keer naar toe zouden gaan. Ik zei prima en ging met hem naar een rondleiding door de Arena. Kleine vidoe opgenomen en op youtube gezet, daarna nam Ajax contact op, omdat ze die wilde gebruiken, omdat ze het zo leuk vonden?? Ja die kleintjes zijn geweldig, maar als je een voorschotje wil zien, dan hierbij de link... http://www.youtube.com/watch?v=x9YIGZ5G0ew Zozo erg leuk gedaan man... Geweldig... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja Ajax vond het ook geweldig en wil het gaan gebruiken weet alleen niet waarvoor? Ze hadden toestemming gevraagt via mijn broer en facebook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij bent degene met dat rode jasje aan???....:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:57 schreef Ajax we love you het volgende:Tja Ajax vond het ook geweldig en wil het gaan gebruiken weet alleen niet waarvoor? Ze hadden toestemming gevraagt via mijn broer en facebook Denk dat ze het mogelijk gaan gebruiken voor promotie doeleinden. Je hebt er toch wel een vergoeding voor gevraagd in de vorm van een aantal toegangstickets. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha ja geweldig he. Min zoontje is net 5 geworden en helaas moets hij een operatie ondergaan, maar tijdens die operatie had hij gedroomt dat we weer in het Ajax stadion waren, toen hij bijkwam vroeg hij of we er nog een keer naar toe zouden gaan. Ik zei prima en ging met hem naar een rondleiding door de Arena. Kleine vidoe opgenomen en op youtube gezet, daarna nam Ajax contact op, omdat ze die wilde gebruiken, omdat ze het zo leuk vonden?? Ja die kleintjes zijn geweldig, maar als je een voorschotje wil zien, dan hierbij de link... http://www.youtube.com/watch?v=x9YIGZ5G0ew Leuk filmpje en gezien die operatie een hoge emotionele waarde voor je. Hopelijk alles weer OK met je zoon? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hahaha, mijn zoontje is diegene met het blauwe jasje aan... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:10 schreef baco74 het volgende:[..] Leuk filmpje en gezien die operatie een hoge emotionele waarde voor je. Hopelijk alles weer OK met je zoon? Tja het zal nooit helemaal ok zijn en hij zal nog wel het en en ander moeten ondergaan, maar idd het heeft een hele emotionele waarde voor me. Ik zou het fijn vinden als hij iets groter is en we samen om de week naar Ajax kunnen gaan. Maar het grappige is dat mijn dochter van net 2 altijd Ajax gaat aanmoedigen als ik achter de tv zit bij de uitwedstrijden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Denk dat ze het mogelijk gaan gebruiken voor promotie doeleinden. Je hebt er toch wel een vergoeding voor gevraagd in de vorm van een aantal toegangstickets. Had ik dat maar gedaan.. Nee ben niet zo goed in onderhandelen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:17 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja het zal nooit helemaal ok zijn en hij zal nog wel het en en ander moeten ondergaan, maar idd het heeft een hele emotionele waarde voor me. Ik zou het fijn vinden als hij iets groter is en we samen om de week naar Ajax kunnen gaan. Maar het grappige is dat mijn dochter van net 2 altijd Ajax gaat aanmoedigen als ik achter de tv zit bij de uitwedstrijden. Is jouw dochter waarschijnlijk de slimste van de 2. Die zit namelijk VOOR de tv ipv erachter. ;-) whahahaha |
|
|
|