|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:17 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Had ik dat maar gedaan.. Nee ben niet zo goed in onderhandelen Ach het is een kwestie van vraag en aanbod. Willen ze iets heel graag hebben, moet je vragen wat ze er voor over hebben. Bijvoorbeeld tickets of fanartikelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is jouw dochter waarschijnlijk de slimste van de 2. Die zit namelijk VOOR de tv ipv erachter. ;-) whahahaha Hahahahaa, maar je heb nog gelijk ook.. whahahaha zij is echt heel slim, ze krijgt ook alles voor elkaar. Ze hoeft alleen maar lief te kijken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:27 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahahahaa, maar je heb nog gelijk ook.. whahahaha zij is echt heel slim, ze krijgt ook alles voor elkaar. Ze hoeft alleen maar lief te kijken.. Ja en dat kunnen dochters als de beste. Lief kijken dan he. Ik heb er 2 en daarnaast nog een vrouw ook. Kost me klauwen met geld. En elke keer maar lief kijken als ze weer wat nodig hebben. Whahahahahaha
Maar slaap lekker voor nu. Ik ga mijn bed opzoeken. Kinderen zullen morgenochtend weer vroeg wakker zijn. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja en dat kunnen dochters als de beste. Lief kijken dan he. Ik heb er 2 en daarnaast nog een vrouw ook. Kost me klauwen met geld. En elke keer maar lief kijken als ze weer wat nodig hebben. Whahahahahaha Maar slaap lekker voor nu. Ik ga mijn bed opzoeken. Kinderen zullen morgenochtend weer vroeg wakker zijn. Whahahaha, ja heb echt medelijden met je, nou ik lig lekker in een hotel kamer, dus hoef niet vroeg eruit, omdat de kinderen dan wakker worden!! :-) Slaap lekker en tot morgen |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 23:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is jouw dochter waarschijnlijk de slimste van de 2. Die zit namelijk VOOR de tv ipv erachter. ;-) whahahaha HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!
Slappe zak!!! PHAHAHAHAHAHAHAHahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! Slappe zak!!! PHAHAHAHAHAHAHAHahahahahahahahahahahahahahahahaha Hey man. Mooie avatar man. Slappe zak?? Toen ik vanmorgen naar beneden keek stond hij toch echt fier overeind hoor ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 17:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey man. Mooie avatar man. Slappe zak?? Toen ik vanmorgen naar beneden keek stond hij toch echt fier overeind hoor ;-) Is niet goed joh, zou even bij de doktoren langs gaan want een zak die overeind staat is lang niet geleegd :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 17:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey man. Mooie avatar man. Slappe zak?? Toen ik vanmorgen naar beneden keek stond hij toch echt fier overeind hoor ;-) Je zak overeind?????? 020-327183 = het nummer van een hele goede dokter hier in de buurt..
;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 19:37 schreef Ride het volgende:[..] Is niet goed joh, zou even bij de doktoren langs gaan want een zak die overeind staat is lang niet geleegd :P ow, je was er ook al över gevallen" zie ik? hahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hahahaha fuck, zie je nu dat ik een goudgele rakker nodig had. Ik ben echt niet wakker te krijgen vandaag. Jullie hebben allebei gelijk ;-) Heb het gewoon verkeerd gelezen en begrepen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 19:43 schreef amsterdammer113 het volgende:Hahahaha fuck, zie je nu dat ik een goudgele rakker nodig had. Ik ben echt niet wakker te krijgen vandaag. Jullie hebben allebei gelijk ;-) Heb het gewoon verkeerd gelezen en begrepen. Zal wel zeer irritant zijn met je gulp dicht-ritsen steeds...... ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ZONDAG LEIDSCHE........IEMAND????? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ja ik denk dat ik daar ben, maar weet nog niet zeker... HEEE geen geintjesmaken met mijn nederlandse taalll heeeee.... Achter de TV.. whahahahah hoed dom kamn je zijn om dat neer te zetten...... ik dus :( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 20:33 schreef Ajax we love you het volgende:Ja ik denk dat ik daar ben, maar weet nog niet zeker... HEEE geen geintjesmaken met mijn nederlandse taalll heeeee.... Achter de TV.. whahahahah hoed dom kamn je zijn om dat neer te zetten...... ik dus :( Tja gisterenavond was ik nog fit en had ik het gelijk in de gaten. Maar het is hetzelfde met een computer. Veel mensen zeggen "Ik zit achter de computer". Is toch moeilijk lijkt mij, want dan kan je niet veel zien. Whahahaha maar je Nederlands is verder dik in orde hoor. En anders heb je altijd nog je slimme dochter. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ja,ben straatmuzikant dan....;-) |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
Aversie tegen Ajax is niks anders dan jaloezie. Ajax blijft in Nederland en in het buitenland populair, ondanks tegenvallende resultaten. En als er spelers zijn die zoals in het verleden, die niet voor Ajax willen spelen, is dat gewoon angst dat zij het niveau niet aankunnen. Het wordt tijd dat de provincieclubs weer een toontje lager gaan voetballen, en dat zal ook gaan gebeuren. Ajax zal de komende jaren weer heersen in de competitie, en de Tukkers, Lampenkappen, Kaasboeren en elke andere club die dachten dat zij ook voor even top waren, zullen weer mety respect over ajax praten, En terecht.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|