|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zet de link er even bij man. ipv in de topic titel. dan kunnen we effe kijken wat er gezegt word |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
"aantal miljoen gereserveerd". opmerkelijk.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: thanks! kent ik effe checken wat ons te wachten staat. lets hope for a miracle!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik ben benieuwd wat het idee hier achter is inderdaad.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Eduardo Bustos Montoya oftewel Tati Montoya? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik wil alleen maar aangeven dat het speculeren weer verder gaat en je hier weer 100.000 namen voorbij zult gaan zien komen. Maar ik beloof je dat dit mijn laatste suggestie was! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ruudje.....welkom!!! dirk.....welkom....(zou wat zijn als dirk die contract verlenging deed als verassing. komt ie inene de heli uit. als dat gebeurd, duik ik met kop naar voren de grachttunnel in! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 12:55 schreef obiku010 het volgende:ruudje.....welkom!!! dirk.....welkom....(zou wat zijn als dirk die contract verlenging deed als verassing. komt ie inene de heli uit. als dat gebeurd, duik ik met kop naar voren de grachttunnel in! Van Goal zou echt een stunt zijn, maar als we daarop hopen wordt het meestal een teleurstelling. Straks komt Stuntelaar uit de helicopter stappen net als Harri enkele jaren geleden. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 12:55 schreef obiku010 het volgende:ruudje.....welkom!!! dirk.....welkom....(zou wat zijn als dirk die contract verlenging deed als verassing. komt ie inene de heli uit. als dat gebeurd, duik ik met kop naar voren de grachttunnel in! En toen ging de wekker met een bult aan je kop |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: een een gipse band om me nek niet te vergeten ;-) |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
club watcher vind ik altijd een beetje als verlinker van kleine ruzietjes. een onruststoker of net als bij astrix en obelix een intrigant |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 18:13 schreef piet de paler het volgende:club watcher vind ik altijd een beetje als verlinker van kleine ruzietjes. een onruststoker of net als bij astrix en obelix een intrigant Meer iemand die staat te gluren als ze na het trainen douchen.... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Iemand die stiekem de plek van de masseur overneemt als die even is gaan plassen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|