|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Vervolg op: Chelsea gaat een gigantish bod voor Van der Wiel doen?
Roman Abramovich wil een nieuwe rechtsback halen en Gregory van der Wiel is daar nog altijd de belangrijkste kandidaat voor. De vleugelverdediger staat al geruime tijd in de belangstelling van the Blues, maar nu bekend is dat Abramovich bereid is om fors te investeren, kan Ajax binnenkort een Engels bod verwachten. Het is niet bekend wat de Amsterdammers willen hebben voor de international. (The Sun)
Weer Blijkt Chelsea dus interresse te hebben ik denk zelf dat ze iets van 12 miljoen gaan bieden. geen idee wie van der wiel moet opvolgen.
Hoop dat Chelsea snel CONCREET word! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Gewoon rond de 12.5 Miljoen vragen.. Betalen doet die Rus toch wel. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Mooie prijs voor een back die niet verdedigen kan. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: dream on.. kijk naar Suarez. 5 mio max |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: kom je doen dan?
Heb je ook een plaatje geeist? mazzel he!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Heb je nou een foto van jezelf als avatar?? Ga jij jezelf even lekker bij je vriendjes op het Feyenooitforum melden man. Van der Wiel is meer waard dan de hele selectie van jouw clubje bij elkaar. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
flikker op met je randdebiele avatar hiero sportdwaas......vind ik hetzelfde als met je 010 shirt in de arena lopen mafkees! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ik hoop echt dat Chelsea serieus interesse heeft want idd die gast kan niet verdedigen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 17:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb je nou een foto van jezelf als avatar?? Ga jij jezelf even lekker bij je vriendjes op het Feyenooitforum melden man. Van der Wiel is meer waard dan de hele selectie van jouw clubje bij elkaar. +300 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 18:44 schreef joduh het volgende:flikker op met je randdebiele avatar hiero sportdwaas......vind ik hetzelfde als met je 010 shirt in de arena lopen mafkees! +300 |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
VRAAGJE:HOE KRIJG JE EEN AVATAR |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 17:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb je nou een foto van jezelf als avatar?? Ga jij jezelf even lekker bij je vriendjes op het Feyenooitforum melden man. Van der Wiel is meer waard dan de hele selectie van jouw clubje bij elkaar. whahahahahaha!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Door voor je computerscherm heel lief te kijken naar Boudewijn en hem vervolgens te bestoken met 50000 privemailtjes en als dat alles niet helpt ga je hem gewoon bedreigen met het platleggen van zijn site. Hahahaha
Serieus. Je bent een week te laat, maar misschien kan je het nog regelen met Boudewijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 15:46 schreef Ajax-pwnt het volgende:Vervolg op: Chelsea gaat een gigantish bod voor Van der Wiel doen? Roman Abramovich wil een nieuwe rechtsback halen en Gregory van der Wiel is daar nog altijd de belangrijkste kandidaat voor. De vleugelverdediger staat al geruime tijd in de belangstelling van the Blues, maar nu bekend is dat Abramovich bereid is om fors te investeren, kan Ajax binnenkort een Engels bod verwachten. Het is niet bekend wat de Amsterdammers willen hebben voor de international. (The Sun) Weer Blijkt Chelsea dus interresse te hebben ik denk zelf dat ze iets van 12 miljoen gaan bieden. geen idee wie van der wiel moet opvolgen. Hoop dat Chelsea snel CONCREET word! INPAKKEN en wegwezen, met een mooie strik eromheen!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
V/d Wiel maakt een matig seizoen door bij Ajax. Moet ie daarom direct maar weg? Hebben we niet liever dat ie blijft, een normale goede rustperiode krijgt deze zomer, en komend seizoen de sterren van de hemel speelt, en dan voor 15 miljoen+ wordt verkocht?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:V/d Wiel maakt een matig seizoen door bij Ajax. Moet ie daarom direct maar weg? Hebben we niet liever dat ie blijft, een normale goede rustperiode krijgt deze zomer, en komend seizoen de sterren van de hemel speelt, en dan voor 15 miljoen+ wordt verkocht?? Wie zegt hier eigelijk dat hij weg moet? ik plaats een topic over interrese van chelsea. weet niet eigenlijk of Wiel volgend jaar een topseizoen zal spelen. denk dat met die 3e op de borst dat iedereen een stuk beter zal worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 21:27 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Wie zegt hier eigelijk dat hij weg moet? ik plaats een topic over interrese van chelsea. weet niet eigenlijk of Wiel volgend jaar een topseizoen zal spelen. denk dat met die 3e op de borst dat iedereen een stuk beter zal worden! Als jij je eigen topic even doorleest, dan staan daar verschillende mensen die hem graag zouden zien vertrekken voor een X bedrag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:[..] Als jij je eigen topic even doorleest, dan staan daar verschillende mensen die hem graag zouden zien vertrekken voor een X bedrag.. Van mij mag hij vertrekken omdat ik dacht dat hij eigenlijk allang zou vertrekken vorige zomer. ik heb alleen nog geen idee wie hem op kan volgen. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
hopen dat manchester city mee gaat bieden en dan voor 18 milj verkopen aan de hoogst biedende. rechtsbacks die wel verdedigen kunnen zijn er genoeg voor minder geld te krijgen |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 00:44 schreef schapio het volgende:hopen dat manchester city mee gaat bieden en dan voor 18 milj verkopen aan de hoogst biedende. rechtsbacks die wel verdedigen kunnen zijn er genoeg voor minder geld te krijgen Zoals? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: 5 mio max whahhahh ja zekerssssssss |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk niet dat Greg zomaar zal vertrekken. De reden is dat Greg eigenlijk al weer ruim een jaar stil staat in zijn ontwikkeling. Hij is zowel verdedigend als aanvallend niet sterker geworden. Dat gezegd hebbende, in Nederland zijn er geen betere, en van dat type in het buitenland ook niet veel, maar toch. Voor de prijzen die rond gaan mag je verwachten dat een speler van zijn leeftijd zich nog ontwikkeld en dat lijkt toch een ietsje tegen te vallen.
Misschien ligt dat aan de Nederlandse competitie en heeft Greg juist een buitenlandse uitdaging nodig waar hij wekelijks tegen Europese top speelt, maar ik snap wel dat er wat afwachtend wordt gedaan met miljoenen voor Gregory.
Ik zie dan ook geen 10 miljoen voorbij komen, ik denk eerder aan 7 miljoen max, ALS hij al vertrekt want dat moet ik eerst nog maar eens zien. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik vind dat v/d wiel niet goed is, maar hij is geen 7 miljoen ofzo waard!!!! zeker 15 miljoen hoor!! ik denk dat anita hem erg goed zal op kunnen volgen, die is misschien iets beter(denk aan slimmer en soberder!!) en als er een bod van die hoogte, dan denk ik dat we hem moeten verkopen!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 16:17 schreef Ajx het volgende:ik vind dat v/d wiel niet goed is, maar hij is geen 7 miljoen ofzo waard!!!! zeker 15 miljoen hoor!! ik denk dat anita hem erg goed zal op kunnen volgen, die is misschien iets beter(denk aan slimmer en soberder!!) en als er een bod van die hoogte, dan denk ik dat we hem moeten verkopen!!! Als Jan Vertonghen op 12 miljoen wordt gechat, denk je dan echt dat Greg 15 waard is? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ga lekker naar je 010-forum met je avater uit je Panini-plakboek. 5 miljoen komt ongeveer overeen met jullie begroting,toch? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 17:03 schreef baco74 het volgende:[..] Ga lekker naar je 010-forum met je avater uit je Panini-plakboek. 5 miljoen komt ongeveer overeen met jullie begroting,toch? Nee joh. dat is -5 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Volgens mij blijft hij gewoon na dit jaar en zal hij echt fantastisch zijn volgend seizoen, waarna ze minimaal 15m betalen voor deze goede back. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
bouhlarouz halen of demel van hsv zijn goedkoper, hebben beide nog maar een 1 jarig contract en kunnen tenminste verdedigen en zijn lichamelijk sterk, dat hebben wij nodig. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:V/d Wiel maakt een matig seizoen door bij Ajax. Moet ie daarom direct maar weg? Hebben we niet liever dat ie blijft, een normale goede rustperiode krijgt deze zomer, en komend seizoen de sterren van de hemel speelt, en dan voor 15 miljoen+ wordt verkocht?? Vorig seizoen bracht hij aanvallend nog iets maar verdedigen heeft hij nooit gekend. Ja behalve wanneer hij tegen Dsudzak speelt maar je moet toch met mij eens zijn dat het dit jaar wel erg schrijnend is met hem. Iedereen loopt hem aan alle kanten voorbij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 00:40 schreef schapio het volgende:bouhlarouz halen of demel van hsv zijn goedkoper, hebben beide nog maar een 1 jarig contract en kunnen tenminste verdedigen en zijn lichamelijk sterk, dat hebben wij nodig. Boulah is geen back en is te vaak geblesseerd. Die Demel zou wel een optie kunnen zijn maar speelt die geen linksback?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 16:20 schreef Eide het volgende:[..] Als Jan Vertonghen op 12 miljoen wordt gechat, denk je dan echt dat Greg 15 waard is? ik denk d at ze allebei in de categorie van 10-22,5 horen. maar net wat de markt vraagt.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 14:15 schreef Ajx het volgende:[..] ik denk d at ze allebei in de categorie van 10-22,5 horen. maar net wat de markt vraagt.. De prijs is wat De gek er voor geeft.
die ambramovich lijkt me niet de slimste. |
|
|
|