BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gegarandeert winst!!! el hamdaoui....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
als je el hamdioui naar de kuip haald. dan kan hij zoals een wijze voorganger al eerder zei, een lange neus trekken naar de snavels. hij scoort tegen ze met liefde. en later verkoop je hem door met winst. dan mag je hem best 1 miljoen bieden. als je hem over 2 jaar voor 15 weg doet. bijvoorbeeld. klasse plan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
plan van fr chicirerro. goed plan man!!! ik sta achter je! (niet zo dicht dat je het voeld hoor) ;-)
fr 4-ever
 fr 4-ever - woensdag 04 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
ben ik ook mee eens
goede speler!!
Gewoon halen, nu kost ie niet veel
mark1985
 mark1985 - woensdag 04 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
zou leuk zijn
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
ik vind t een geinig idee.

maar een dure gok (haha).
Quiroz
 Quiroz - woensdag 04 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Zou het mooi vinden als ie kwam, boeie dat ie van 020 kom, die zal ie nou wel meer haten als menig ander. En dat gezeik dat ie niet goed ligt in de groep hoef je ook niet te veronderstellen, ik wil voetbal zien! Van Hanegem lag ook niet goed in de groep pff
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Hoeft ie zich geen zorgen meer te maken om de ramen van z'n sportzaak
marc30
 marc30 - woensdag 04 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Het is een geweldige speler, voor 1 miljoen zeker halen!!
Gaat zeker meer dan 20 goals voor Feyenoord maken!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Niet slecht...Maar zo goed deed ie het ook weer niet. Voor lage transferkosten en normaal salaris...En een gewone auto...

Komt dus ook niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Nee, Porsche Cayenne zit er niet in.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Renault Clio, om 'm wat nederigheid te leren.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:
Nee, Porsche Cayenne zit er niet in.
die kan hij zelf wel betalen. geef hem dat privilege, en na 2 jaar 10 miljoen winst. kan de rest vd selectie er ook een kopen ;-)
marc30
 marc30 - woensdag 04 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Ach misschien haat hij die lui uit 020 wel zo erg inmiddels dat hij ipv een Porsche wel in een bakfiets wil komen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:58 schreef marc30 het volgende:
Ach misschien haat hij die lui uit 020 wel zo erg inmiddels dat hij ipv een Porsche wel in een bakfiets wil komen
Okee, een helicopter dan. 1 keer.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - woensdag 04 mei 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Achterop de fiets bij Ryo
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:09 schreef FR Chicharrero het volgende:
Achterop de fiets bij Ryo
deze topic is opgedragen aan jou brilliante idee!!! alleen moete we wel el hamdaoui het gunnen dat ie een beetje zijn ding kan doen. dus eigen auto geen probleem. kunnen ze dat geld van de auto mooi reserveren voor uitjes van mensen zoals dirk. oudjes die graag de kuip bezoeken als ere gast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door FR-Han --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 04 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
El hamdaoui heeft een heel vorstelijk neuzen salaris laat hem lekker op de bank zijn contract met respect uitdienen.

Ik wil een nieuwe Dirk, niet een of andere schapeneuker die als ie zijn zin niet krijgt te ziek is om te voetballen.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - woensdag 04 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:34 schreef obiku010 het volgende:

[..]

deze topic is opgedragen aan jou brilliante idee!!! alleen moete we wel el hamdaoui het gunnen dat ie een beetje zijn ding kan doen. dus eigen auto geen probleem. kunnen ze dat geld van de auto mooi reserveren voor uitjes van mensen zoals dirk. oudjes die graag de kuip bezoeken als ere gast.
Heel leuk dat je er een topic voor opent :)
Wat mij betreft krijgt die de mooiste auto, als die ze voeten maar laat spreken.
Ik vind hem een goeie voetballer en met hem erbij kunnen we weer is europa in.
Me laatste wedstrijd die ik heb bezocht was la Coruña - Feyenoord en dat lijkt al weer een eeuwigheid geleden.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 04 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 23:03 schreef F.L.E het volgende:
El hamdaoui heeft een heel vorstelijk neuzen salaris laat hem lekker op de bank zijn contract met respect uitdienen.

Ik wil een nieuwe Dirk, niet een of andere schapeneuker die als ie zijn zin niet krijgt te ziek is om te voetballen.
precies.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 04 mei 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 21:17 schreef obiku010 het volgende:
als je el hamdioui naar de kuip haald. dan kan hij zoals een wijze voorganger al eerder zei, een lange neus trekken naar de snavels. hij scoort tegen ze met liefde. en later verkoop je hem door met winst. dan mag je hem best 1 miljoen bieden. als je hem over 2 jaar voor 15 weg doet. bijvoorbeeld. klasse plan!
Wat een drama wat je hier post. El Kaasdaoui moet ver uit Rdam wegblijven. Oppersnavel is het. Niet geschikt vr teamvoetbal. Dus absoluut niet geschikt vr Feyenoord. Ik wil spelers zien die vr het team vechten en geen spelers die gaan voor hun eigen eer. Wegwezen met deze Snavel!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 23:56 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wat een drama wat je hier post. El Kaasdaoui moet ver uit Rdam wegblijven. Oppersnavel is het. Niet geschikt vr teamvoetbal. Dus absoluut niet geschikt vr Feyenoord. Ik wil spelers zien die vr het team vechten en geen spelers die gaan voor hun eigen eer. Wegwezen met deze Snavel!
wat een dom gelul!! el hamdaoui kan bij ons een soort messias worden!! als we hem tot grote man maken, dan groeit ie nog meer en doet ie alles voor je. met el hamdaoui worden we minimaal 3e!!! vind je reactie dom en ondoordacht. knelt je tulband je te kleine brein af ofzo?
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wat een dom gelul!! el hamdaoui kan bij ons een soort messias worden!! als we hem tot grote man maken, dan groeit ie nog meer en doet ie alles voor je. met el hamdaoui worden we minimaal 3e!!! vind je reactie dom en ondoordacht. knelt je tulband je te kleine brein af ofzo?
Leg mij en de andere forumleden onder ons dan eens even uit wat we moeten met die mislukte neus dan? Ben je soms dol op mislukte neuzen ofzo? Lijkt er een beetje op
Martijn
 Martijn - donderdag 05 mei 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Echt veel te duur. Ajx zal 'm heus niet voor 1 miljoen laten vertrekken, hij heeft amper een jaar geleden 5 milj gekost. Bovendien kan Fey zijn salaris niet betalen. hij gaat heus niet voor 4 ton in rotterdam spelen hoor. Echt een te groot risico, dat kan feyenoord zich niet veroorloven. Je kunt beter een onbekende zweed nemen, die er 20 inschopt. Ik ken ze niet maar van Geel...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:08 schreef Martijn het volgende:
Echt veel te duur. Ajx zal 'm heus niet voor 1 miljoen laten vertrekken, hij heeft amper een jaar geleden 5 milj gekost. Bovendien kan Fey zijn salaris niet betalen. hij gaat heus niet voor 4 ton in rotterdam spelen hoor. Echt een te groot risico, dat kan feyenoord zich niet veroorloven. Je kunt beter een onbekende zweed nemen, die er 20 inschopt. Ik ken ze niet maar van Geel...
ben je vriend van gyan ofzo? matig dat je geen eigen mening hebt
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:06 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Leg mij en de andere forumleden onder ons dan eens even uit wat we moeten met die mislukte neus dan? Ben je soms dol op mislukte neuzen ofzo? Lijkt er een beetje op
als je goed had gelezen snavellikkert, dan ziet je waarom!! glimworm!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door FR-Han --
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ben je vriend van gyan ofzo? matig dat je geen eigen mening hebt
Zeker een vriend van jou maat. Aangezien hij aangeeft in zn reactie dat als hij vr 1 milj te krijgen is wel een optie is??
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Martijn=Obiku.. Dubbele account knullie?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:19   quote  deeplink  
martijn krabbe? die had toch ruzie met zijn wijf? heb gehoord dat hij zijn wijf slaat
Martijn
 Martijn - donderdag 05 mei 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ben je vriend van gyan ofzo? matig dat je geen eigen mening hebt
Gyan wil El Ham niet omdat die in A'dam speelt, maakt mij geen bal uit. Hij is alleen veel te duur. Feyenoord heeft nog steeds die donkerrooie cijfers weet je nog?!
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Jij bent dus obiku alias martijn... Ik krijg de laatste tijd een beetje het idee dat jij een undercoversnavelface bent die hier het zootje een beetje komt opnaaien op een zeer kwiekse manier.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:22 schreef Gyan010 het volgende:
Jij bent dus obiku alias martijn... Ik krijg de laatste tijd een beetje het idee dat jij een undercoversnavelface bent die hier het zootje een beetje komt opnaaien op een zeer kwiekse manier.
laf mij aan martijn te linken. hij is de dadert en niet ik. bedankt martijn! door jou heb ik gezeik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door FR-Han --
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:21 schreef Martijn het volgende:

[..]

Gyan wil El Ham niet omdat die in A'dam speelt, maakt mij geen bal uit. Hij is alleen veel te duur. Feyenoord heeft nog steeds die donkerrooie cijfers weet je nog?!
Ik wil die man niet omdat ie met de punt van zn snavel onderkant lat blijft steken op het moment dat ie randje strafschopgebied naderd.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:25 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ik wil die man niet omdat ie met de punt van zn snavel onderkant lat blijft steken op het moment dat ie randje strafschopgebied naderd.
denk dat er weinige zijn die deze misplaatste grap kunnen waarderen. maar ik welt!!! hahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahha
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 05 mei 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:28 schreef obiku010 het volgende:

[..]

denk dat er weinige zijn die deze misplaatste grap kunnen waarderen. maar ik welt!!! hahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahha
misplaatse?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 00:29 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

misplaatse?
tja... meestal zit ie vast met zijn neus in de spelerstunnelt. dus vandaar
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 mei 2011 - 02:28   quote  deeplink  
als feyenoord de mogelijkheid krijgt die te halen voor zo weinig geld. Uiteraard meteen doen. El hamdaoui is een egoist, en die past niet bij de arrogante ajakscultuur, waar iedereen de beste wil zijn.
Els
 Els - donderdag 05 mei 2011 - 06:42   quote  deeplink  
Tja, moet ik daaruit concluderen dat ze bij Feyenoord niet de beste willen zijn?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 mei 2011 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 23:03 schreef F.L.E het volgende:
El hamdaoui heeft een heel vorstelijk neuzen salaris laat hem lekker op de bank zijn contract met respect uitdienen.

Ik wil een nieuwe Dirk, niet een of andere schapeneuker die als ie zijn zin niet krijgt te ziek is om te voetballen.
Hey, kom op he, dat vind ik niet kunnen.

Iedereen weet dat El Hamdaoui een geitenneuker is, geen schapen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 02:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
als feyenoord de mogelijkheid krijgt die te halen voor zo weinig geld. Uiteraard meteen doen. El hamdaoui is een egoist, en die past niet bij de arrogante ajakscultuur, waar iedereen de beste wil zijn.
als je het zo bekijkt kan ie beter bij jou in gaan wonen patrick!
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 05 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 08:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

als je het zo bekijkt kan ie beter bij jou in gaan wonen patrick!
hahahaha +1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Leuk...Slap gelul-dag.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
El Hamdaoui heeft gewoon een Rotterdams hart!
Waarom denken jullie dat hij daar dwars doet?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Nee gaan anen meer (marokanen,antiliaanen,afrikanen,) ik heb daar geen goed gevoel meer bij (niet racistisch bedoelt )
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 mei 2011 - 17:18   quote  deeplink  
+1

toch wil ik hem bij ons weleens zien ballen!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+1

toch wil ik hem bij ons weleens zien ballen!
Als we geld hadden wel maar nu...........nee
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:
Nee gaan anen meer (marokanen,antiliaanen,afrikanen,) ik heb daar geen goed gevoel meer bij (niet racistisch bedoelt )
Italianen? Spanjanen, Zwedanen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 18:01   quote  deeplink  
kunnen we niet betalanen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 mei 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Italianen? Spanjanen, Zwedanen.
Bananen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:01 schreef piet de paler het volgende:
kunnen we niet betalanen
hahahaha
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
en catalanen? ook niet welkom? u stupid.... lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gegarandeert winst!!! el hamdaoui....









0.0060081