|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
Erwin Mulder Kostas Lamprou Darléy
Dani Fernandéz Kelvin Leerdam Bart Schenkeveld Bruno Martins Indi Gill Swerts
Kamohelo Mokotjo Ricky van Haaren Jordy Clasie
Ruben Schaken Diego Biseswar Sekou Cissé Jerson Cabral Guyon Fernandéz
Mario Been |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
pfff onzin... net al een topic over, en zeker is niks. dus slotje |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie zegt dat hun blijven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zie er sowieso al 1 waarvan ik niet verwacht m volgend jaar nog te zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Been?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh ja die hebben we ook nog.. Nee, die hoop ik ook nooit meer in een Feyenoord shirt te zien. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken word ook per opbod verocht denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik voel me meteen thuis! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Iets meer liefde Obiku! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tuurlijk ding ik mee naar deze twijfelachtige eert. met meerdere zelfs. maar hij zegt zeker, en dat is niks nu. juist nu nog niet. is die gast gekruist met een gnoe vroegert? wat een hert zeg! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: domste reactie ooit....hehehe. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lees de laatste... zo beter?? en I LOVE DEBAAB!!! das liefde zat! :-) |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Van mij mag Biseswar verkocht worden aangezien dit hét moment is om een aardig bedrag voor hem te ontvangen. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
iemand enig idee wat men met El Ahmadi van plan is? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verkopen en geld binnenhalen dacht ik zo? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: Dan is het een feit, wat we natuurlijk al lange tijd wisten, dat de aankoop van El Ahmadi kapitaalvernietiging is geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
waarom staat stefan hier niet tussen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: was toen nog niet bekend... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dan kan hij em aanpassen, maar jij ook |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2011 - 21:21 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:Erwin Mulder Kostas Lamprou Darléy Dani Fernandéz Kelvin Leerdam Bart Schenkeveld Bruno Martins Indi Gill Swerts STEFAN DE VRIJ Kamohelo Mokotjo Ricky van Haaren Jordy Clasie Ruben Schaken Diego Biseswar Sekou Cissé Jerson Cabral Guyon Fernandéz Mario Been |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
mike001
|
|
|
ik zeg ruud van nistelrooy halen samen met bas dost en als vlaar niet bij wil tekenen dan gelijk lozen die geld wolf en matthijsen zou dan een optie zijn, kan hij de jonkies met zijn ervaring laten groeien. als fer en wijnaldum ook niet bij willen tekenen dan o gelijk wegdoen en de jeugd de kans geven
of niet |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Olaf79
|
|
|
Wat vinden jullie ervan als spelers als Indi, Cabral, Schenkeveld een seizoen bij excelsior gaan spelen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:16 schreef mike001 het volgende:ik zeg ruud van nistelrooy halen samen met bas dost en als vlaar niet bij wil tekenen dan gelijk lozen die geld wolf en matthijsen zou dan een optie zijn, kan hij de jonkies met zijn ervaring laten groeien. als fer en wijnaldum ook niet bij willen tekenen dan o gelijk wegdoen en de jeugd de kans geven of niet Tuurlijk jo van Nistelrooy is te oud, te duur en we staan verassend genoeg nog onder curatele Mathijssen is 3 miljoen transferkosten, 0,5 miljoen tekengeld & verdient een 2 mil per jaar + Ajax wil hem en die hebben sportief en financieel meer te bieden |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
Erwin Mulder (1e doelman) Kostas Lamprou (3e doelman) Darléy (2e doelman)
Dani Fernandéz (rechtsback) Kelvin Leerdam ( wissel/rechtsback) Bart Schenkeveld ( wissel) Bruno Martins Indi ( linksback ) Stefan de vrij ( Centraal verdediger ) Ron Vlaar ( Centraal verdediger )
Kamohelo Mokotjo ( Rechts Midden ) Ricky van Haaren ( wissel ) Jordy Clasie ( wissel/ rechts midden ) Wijnaldum ( aanvallende middenvelder ) Fer ( Links midden ) Roorda ? ( wissel / rechts midden )
Diego Biseswar ( rechts buiten ) Sekou Cissé ( links buiten / wissel ) Jerson Cabral ( links buiten ) Guyon Fernandéz ( Spits / Wissel ? ) Bas Dost ? ( Spits )
Mario Been (trainer)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door $-Smurf-$ -- |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:27 schreef Olaf79 het volgende:Wat vinden jullie ervan als spelers als Indi, Cabral, Schenkeveld een seizoen bij excelsior gaan spelen? indi bij excelsior dumpen ? die jongen word in verband gebracht met AC Milan ( ook al zou het niet waar zijn ), gewoon door laten ontwikkelen bij Feyenoord op linksback! |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
en wat als fer wijnaldum en vlaar niet bij willen tekenen....... |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
ik zou wesley verhoek ook wel willen zien..... en indi inderdaad op linksback |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik zou cabral ook zeker op links zetten, is namelijk stijf links en schiet bijna nooit op doel.. Dus kan hij beter voorbij zijn mannetje gaan en een voorzet geven. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote: ja dat is het grootste probleem waar we nu mee zitten, ik hoop dat ze verstandig zijn. en anders word het een probleempje! |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
nou op zich geen probleem want dan moeten ze verkocht worden.
denk dat alleen fer bij gaat tekenen. vlaar is een geldwolf wan ttoen hij 2 jaar lang geblesseerd was en wel een dik salaris kreeg was alles ok maar nu bijtekenen ho maar.
wijnaldum gaat denk ik ook niet bijtekenen al denk ik dat het voor wel beter is want hij is er nog niet aan toe
fer zie ik nog wel bijtekenen
straks als sch3enkeveld weer fit is zou hij een mooi centrum kunnen gaan vormen met de vrij |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:57 schreef mike001 het volgende:nou op zich geen probleem want dan moeten ze verkocht worden. denk dat alleen fer bij gaat tekenen. vlaar is een geldwolf wan ttoen hij 2 jaar lang geblesseerd was en wel een dik salaris kreeg was alles ok maar nu bijtekenen ho maar. wijnaldum gaat denk ik ook niet bijtekenen al denk ik dat het voor wel beter is want hij is er nog niet aan toe fer zie ik nog wel bijtekenen straks als sch3enkeveld weer fit is zou hij een mooi centrum kunnen gaan vormen met de vrij Ik vind wijnaldum meer een type die toch nog wel 3 jaar bijtekent. maar de reactie nadat iedereen zong ; teken nu maar bij ; zegt eigenlijk al genoeg. ; Ik wacht het af tot in de zomer ;
vlaar zou eigenlijk bij moeten tekenen omdat hij 2 jaar goed is behandeld en gewoon uit respect. maar toch heb ik het gevoel dat hij het doet.
en van lerra weet ik het zo net nog niet!
laten we het hopen <3 |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:47 schreef kuipje het volgende:ik zou cabral ook zeker op links zetten, is namelijk stijf links en schiet bijna nooit op doel.. Dus kan hij beter voorbij zijn mannetje gaan en een voorzet geven. ik zou dit topic op slot doen |
|
|
|