|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax is hard op weg naar de handtekening van Kolbeinn Sigthorsson (21). Hoewel AZ de spits hoopt te verleiden zijn aflopende contract in Alkmaar te verlengen, gaf technisch directeur Earnest Stewart de Amsterdammers al groen licht om met Sigthorsson te onderhandelen.
http://www.ajaxshowtime.com |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
zijn er nog twijfelaars???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nee, gewoon halen die gozer, dat geeft veel rust bij mij. Ben zo blij dat Dost niet doorging halverwege dit seizoen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
inderdaad een goede spits, zeker halen en el hammie verkopen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Rits is ook akkoord met Ajax... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nou alleen gulp nog! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee hoor. Eind volgende week komt er pas uitsluitsel over hem. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
Prima spits, goede mentaliteit, geen trotse houding, en haarfijne techniek, haaaalen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens de media niet, hij kan een contract tekenen bij Ajax, waar haal je weg dat dit al akkoord is?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Volgens de media niet, hij kan een contract tekenen bij Ajax, waar haal je weg dat dit al akkoord is?? Ja ik had daar vraagtekens moeten zetten in plaats van de puntjes. Ik hoorde eerst dat het rond was, daarna dat ze een contract hadden voorgelegd en in de belgische Media had hij aangegeven graag naar Ajax te willen, maar die zaakwaarnemers wachten natuurlijk op andere clubs met meer geld, voordat hij echt gaat tekenen... Ben benieuwd wat hij gaat doen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens de telegraaf zijn ze bijna akkoord ze hebben een concept overeenkomst naar zijn zaakwaarnemer gestuurd en zijn ze met hem qua salaris er al min of meer uit,dus zo te lezen is het toch bijna rond. Goede keus denk ik. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Zie hier de woorden van Rits.... Zou leuk zijn als hij ook komt.. Sigtorsson zal waarschijnlijk wel doorgaan.
Rits verbaast zich wel dat zijn ontwikkeling zo snel gaat. "Vorig jaar speelde ik nog tegen de zoon van Philippe Clement. Nu sta ik met Clement zelf op het veld. Dat is een gigantische stap", zegt de spelmaker, die droomt van een overgang naar Ajax. "Ik heb op mijn zestiende een mooi contract van Germinal Beerschot gekregen en wil hun vertrouwen niet beschamen. Maar ooit wil ik graag naar Ajax." |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 11:16 schreef Ajax we love you het volgende:Nee, gewoon halen die gozer, dat geeft veel rust bij mij. Ben zo blij dat Dost niet doorging halverwege dit seizoen.. mee eens |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: is dat een stichting ofzo? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Help nu 'Vertrouw op Frank' en doneer geld naar giro 444. Voor maar €1 per maand zorgt u ervoor dat u vertrouwt op Frank en dat hij dan goed zijn werk zal uitvoeren. Doneer nu naar giro 444. Uw donatie wordt zeer op peijs gesteld.
Whahahaha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 23:05 schreef Hasjkoph het volgende:Help nu 'Vertrouw op Frank' en doneer geld naar giro 444. Voor maar €1 per maand zorgt u ervoor dat u vertrouwt op Frank en dat hij dan goed zijn werk zal uitvoeren. Doneer nu naar giro 444. Uw donatie wordt zeer op peijs gesteld. Whahahaha Hey??? Ik maakte net geld over naar dat nummer en kreeg een foutmelding? Weet iemand hoe ik dat geld naar Frank kan overmaken.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Giro 444, jij kan het gewoon niet.. ;-) |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 12:17 schreef roeliskoel het volgende:Prima spits, goede mentaliteit, geen trotse houding, en haarfijne techniek, haaaalen! Precies wat ik dus ook denk =)
Als ze hem makkelijk kunnen vinden, (zo zie ik een speciale rol voor christian eriksen), dan denk ik dat hij ze er achter elkaar inknalt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 14:49 schreef AFCA*** het volgende:[..] Precies wat ik dus ook denk =) Als ze hem makkelijk kunnen vinden, (zo zie ik een speciale rol voor christian eriksen), dan denk ik dat hij ze er achter elkaar inknalt! laten we het hopen -.-' |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Het klopt wel 3 sterren. heeft hij dat gezegt ofzo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wel heel lelijk gefotoshopt, die 3 sterren.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
heb ik niet gedaan. heeft hij dit gezegt dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
I know, maar alsnog.. Geen idee, lijkt me niet, maar zou je aan iemand anders moeten vragen. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:17 schreef Hasjkoph het volgende:I know, maar alsnog.. Geen idee, lijkt me niet, maar zou je aan iemand anders moeten vragen. ik weet niet als het de bedoelings is maar steeds als ik je avatar zie zie ik een vogel. dat wietekentjes als ogen en die stokjes als snavel xD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:23 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] ik weet niet als het de bedoelings is maar steeds als ik je avatar zie zie ik een vogel. dat wietekentjes als ogen en die stokjes als snavel xD Whahaha, ik zie het ook :P Geniaal XD |
|
|
|