|
|
taart
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben het ONEENS met dit topic.
SLOT! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Luuk de jong is geen type Pantelic. Oneens. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
bijna net zo goed! komt al leen 15 doelpunten te kort! |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
niet halen, veel te duur, te weinig rendement.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Jong is zeker geen type Pantelic, en Pantelic was geen typische Ajax spits.
De Jong zou wel een goede spits voor Ajax kunnen zijn.
Oneens met de stelling dus. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Pantelic was een Jolspits qua speltype. Zou onder Frank ook niet renderen... Luuk dus ook niet. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hebben jullie je hoofd gestoten!? luuk de jong te weinig rendament:')!? Luuk de Jong geen ajax spits?! sorry maar ik zou op de tafels dansen als bekent zou worden dat luuk de jong naar ajax zou gaan! top spits in de maak! Fysiek sterk,afwerkend, kopsterk, en ook nog eens een goede voetballer! alleen zou ome joop nooit een speler onder de 10 miljoen naar ajax laten vertrekken! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Nee ,waarom niet??? Omdat ik Luuk zo goed niet vind!!!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zwaar oneens! Zeker geen pantelic.. Pantelic had de loopacties van hammie en de balvastheid van siem. Luuk komt in allebei te kort |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
nee, pantelic was niet best, maar ik vind De Jong beter, ik dnek dat we daar beter wat in kunnen investeren!! el hamdoui ruilen voor matavz of de jong!!!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 12:35 schreef Eide het volgende:De Jong is zeker geen type Pantelic, en Pantelic was geen typische Ajax spits. De Jong zou wel een goede spits voor Ajax kunnen zijn. Oneens met de stelling dus. Idd De Jong is wel goed voor Ajax pantelic niet. Maar de Jong is veel te duur door Munsterman. Daarbij komt dat De jong tijdens barend en barend melde: Als je een goede aanbieding van Ajax krijgt ga je dan? nee. +++++++ Ajax heeft zich al gemeld voor sigthorsson en zal Luuk dus echt niet halen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
ik zie liever sigthorsson naar ajax komen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik nog steeds liever Huntelaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar 4 doelpunten minder gemaakt dan Pantelic vorig seizoen. Snap je post dus niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: LUUK de Jong gaat het hierom, en dat is wel degelijk een spits. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: toen met janko speelde hij op 10.
ohhohhohhohh dis
zoek de B! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
vierde regel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: ok hahahah ,maar nog steeds oneens .. Absoluut niks voor Ajax |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En nog editen ook :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ja er stond gegel ipv regel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat moet je nou,gooise bal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Of ben je er een van die van Dijkies ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 20:39 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] toen met janko speelde hij op 10. ohhohhohhohh dis zoek de B! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Hij heeft een aantal keren vanaf 10 gespeeld, van Basten in zijn jeugdperiode ook, maakt hem dat dan ook geen echte spits??
Voor de rest van je post.... Ben je niet helemaal goed bij je hoofd ofzo?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
taart
|
|
|
Ikzelf zie veel gelijkenissen met Pantelic, die was ook meevoetballende speler, zeer balvast en ook Pantelic kon redelijk koppen. Ik vind Luuk natuurlijk wel veel beter en hij is nog steeds groeiende. Dus hij wordt een topper maar dat zag je al toen hij bij de graafschap zat! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Luuk de Jong zal een vermogen kosten, Sightorsson niet!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 12:35 schreef Ride het volgende:Pantelic was een Jolspits qua speltype. Zou onder Frank ook niet renderen... Luuk dus ook niet. Met je eerste 2 zinnen ben ik het eens. Met je laatste zin niet. Ik zie Luuk graag bij Ajax voetballen, maar hij zal wel te duur zijn. Ik zie het tevens niet zitten om Twente een paar miljoen te spekken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Eens, maar zie dit niet gebeuren. |
|
|
|