BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt Mathijsen als opvolger van Vertonghen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 05 mei 2011 - 12:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax haalt Mathijsen als opvolger van Vertonghen' (Voetbalinfo.nl)

AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 31 mei 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Mag ook wel eens tijd worden dat Belgie weer mee gaat voetballen ;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 31 mei 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Mathijsen wel de ideale vervanger voor Vertonghen is. Opbouwend is Mathijsen erg zwak, en ook verdedigend laat hij regelmatig steekjes vallen.

Daarnaast zie ik hem niet 4-5 keer richting het middenveld doorschuiven, wat Vertonghen regelmatig doet en ook erg succesvol is gebleken.

Nee, ik zou als Ajax zijnde er alles maar dan ook alles aan doen om Vertonghen te behouden. En mocht hij inderdaad de stap naar het buitenland willen maken, dan zit er als je het mij vraagt niets anders op dan Boilesen op zijn positie te zetten.

Dat houdt echter wel in dat er een linksback moet komen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Ik zie Mathijsen ook liever niet komen, maar helaas zie ik niet in wie wel op die positie iets extra's kan brengen. Ik vind het kut dat Verthongen 95% zeker weggaat, omdat City voor de deur staat en het huideige bod al rond de 10m is. Ik weet echt niet wie nu de juiste verdediger zou zijn voor Ajax als verthongen weggaat..
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 31 mei 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:52 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik zie Mathijsen ook liever niet komen, maar helaas zie ik niet in wie wel op die positie iets extra's kan brengen. Ik vind het kut dat Verthongen 95% zeker weggaat, omdat City voor de deur staat en het huideige bod al rond de 10m is. Ik weet echt niet wie nu de juiste verdediger zou zijn voor Ajax als verthongen weggaat..
Ik heb nog niks op ajax.nl zien staan.
Dus voorlopig is hij nog niet weg :P
Maar ik snap niet dat ajax matthijssen wil halen, okey hij is een gerespecteerd nederlander/international.
Maar als we het over voetbal hebben, zie ik liever een ander soort speler achterin staan.
Dit word weer een uitgave zonder teruggave........
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:10 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Maar ik snap niet dat ajax matthijssen wil halen, okey hij is een gerespecteerd nederlander/international.
Maar als we het over voetbal hebben, zie ik liever een ander soort speler achterin staan.
Dat heb je altijd als je een oudere speler haalt, de meerwaarde zit hem dan in de ervaring en in de mogelijkheid om een talent te brengen. En dus is Mathijssen dan voor Ajax een logische keuze. Is opbouwend niet zo sterk als Jan, maar is koppend wel wat sterker. Daarnaast zal Toby dan meer in de opbouwende rol komen, waarmee Toby kan groeien.

Maar laten we eerst eens zien of Jan wel gaat.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 00:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat heb je altijd als je een oudere speler haalt, de meerwaarde zit hem dan in de ervaring en in de mogelijkheid om een talent te brengen. En dus is Mathijssen dan voor Ajax een logische keuze. Is opbouwend niet zo sterk als Jan, maar is koppend wel wat sterker. Daarnaast zal Toby dan meer in de opbouwende rol komen, waarmee Toby kan groeien.

Maar laten we eerst eens zien of Jan wel gaat.
Opbouwen is nu niet bepaald Alderweireld zijn sterkte punt, vandaar dat de tegenstander 9 van de 10 keer hem vrij laat. Ik blijf daarom zeggen dat Mathijssen totaal niets toevoegd aan het spelletje wat de Boer graag wilt spelen.
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Daarom zei ik ook juist dat Toby dan kan groeien. Uit die comfort zone, want een strakke pass over de grond en door de lucht heeft hij, dan nog het spel meer gaan zien en het gaat dezelfde kant op als Jan. En dat kan met een ervaren vent naast je.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 01 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:17 schreef Eide het volgende:
Daarom zei ik ook juist dat Toby dan kan groeien. Uit die comfort zone, want een strakke pass over de grond en door de lucht heeft hij, dan nog het spel meer gaan zien en het gaat dezelfde kant op als Jan. En dat kan met een ervaren vent naast je.
Alderweireld heeft geen opbouwende kwaliteiten, dan valt er ook niets te groeien.

Haal je Mathijssen, en zet je hem naast Alderweireld, dan wordt het voetbal wat F de Boer graag ziet, onmogelijk.

Dan zou ons middenveld overlopen worden, aangezien we dan op het middenveld een man te kort zullen komen, waar Vertonghen regelmatig doorschoof naar het middenveld.

Ervaring is in dat geval niets waard, als je de voetballende kwaliteiten, die een laatste man in het systeem van F de Boer, niet bezit.

Boilesen heeft wat dat betreft alles wat Vertonghen ook heeft, buiten de ervaring om dan.

Maar goed, we zullen zien wat F de Boer van plan is komend seizoen.

Het is te hopen dat Jantje nog een jaartje blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door Booya4Afca --
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:47 schreef Booya4Afca het volgende:Alderweireld heeft geen opbouwende kwaliteiten, dan valt er ook niets te groeien.
Als je ziet wat voor passes Toby kan geven, op maat en in de ruimte, dan snap je zelf natuurlijk ook wel dat dit niet waar is. Het is niet zijn sterkste punt, maar wat jij zegt is gewoon niet waar.

quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:47 schreef Booya4Afca het volgende:Dan zou ons middenveld overlopen worden, aangezien we dan op het middenveld een man te kort zullen komen, waar Vertonghen regelmatig doorschoof naar het middenveld.
Jan schoof alleen aanvallend door. Bij balverlies speelde Jan niet eens voor zijn verdediging, maar op 1 lijn met Toby tot bijna op de 16 meter lijn. Ik zie dan ook niet waar Ajax dat mannetje tekort gaat komen, aangezien Jan maar zelden doorschoof en niet actief op het middenveld speelde bij balbezit.

quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:47 schreef Booya4Afca het volgende:Boilesen heeft wat dat betreft alles wat Vertonghen ook heeft, buiten de ervaring om dan.
Boilesen komt qua kracht en koppend vermogen duidelijk tekort ten opzichte van Jan, althans, op dit moment, maar goed, jongens kunnen groeien, en werken aan zwakke punten..... toch? (zie eerste alinea)

quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 11:47 schreef Booya4Afca het volgende:Het is te hopen dat Jantje nog een jaartje blijft.
Het enige waar we het dan wel over eens zijn :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 01 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:10 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, maar als Frank denkt dat hiji de juiste man is, wie zijn wij ;)

Trouwens heb je ooit Jodeh iets zinnigs zien posten sinds hij op dit forum is?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 juni 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 20:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, maar als Frank denkt dat hiji de juiste man is, wie zijn wij ;)

Trouwens heb je ooit Jodeh iets zinnigs zien posten sinds hij op dit forum is?
Wat heeft mijn maatje hiermee te maken????
En ja ik heb Joduh heel vaak iets zinnig zien posten
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

+1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 03 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

+ 1.000.000 // Joduh is held!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 03 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door amsterdammer113 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Er zat iemand te zeuren over dat mensen niets zinnigs poste etc. Ik kom op voor de beginners. Helaas zijn er al weer velen weggegaan, omdat ze geteroriseerd werden door een klein groepje vaste gasten. Ik kom altijd op voor degene die in elkaar word geslagen in het echte leven en op forums voor degene die wordt uitgescholden, zo ben ik een keer voor Remco opgekomen, als ik denk dat het niet tercht was wat anderen zeiden, maar ook voor anderen. Het maakt mij namelijk niet uit wat mensen van mij vinden, maar ik merk dat anderen dit forum nogal serieus nemen en daar blijkbaar wel moeite mee hebben. Ik kom graag voor de medemens. Op die manier krijg ik altijd heerlijke ruzies met jullie.
Ik ben dus eens gaan kijken wat dat groepje post en kom tot de ontdekking dat er maar een paar zijn die wel iets zinnigs posten en de rest post eigenlijk ook niets zinnigs.
Ik hoop ook dat jullie voortaan tegen alle nieuwe mensen voortaan normaal reageren en die mensen niet wegjaagd, anders kom ik gewoon elke keer weer om de hoek. Als je goed heb gekezen en opgelet, dan had je dat al door. Quote maar iets dat zinnigs was van hem?
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 03 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Er zat iemand te zeuren over dat mensen niets zinnigs poste etc. Ik kom op voor de beginners. Helaas zijn er al weer velen weggegaan, omdat ze geteroriseerd werden door een klein groepje vaste gasten. Ik kom altijd op voor degene die in elkaar word geslagen in het echte leven en op forums voor degene die wordt uitgescholden, zo ben ik een keer voor Remco opgekomen, als ik denk dat het niet tercht was wat anderen zeiden, maar ook voor anderen. Het maakt mij namelijk niet uit wat mensen van mij vinden, maar ik merk dat anderen dit forum nogal serieus nemen en daar blijkbaar wel moeite mee hebben. Ik kom graag voor de medemens. Op die manier krijg ik altijd heerlijke ruzies met jullie.
Ik ben dus eens gaan kijken wat dat groepje post en kom tot de ontdekking dat er maar een paar zijn die wel iets zinnigs posten en de rest post eigenlijk ook niets zinnigs.
Ik hoop ook dat jullie voortaan tegen alle nieuwe mensen voortaan normaal reageren en die mensen niet wegjaagd, anders kom ik gewoon elke keer weer om de hoek. Als je goed heb gekezen en opgelet, dan had je dat al door. Quote maar iets dat zinnigs was van hem?
Respect man!
Ik zeg ook gewoon wat ik wil, en heb schijt aan wat anderen ervan zeggen of vinden.! :D
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat probeer jij je nu weer op te werpen als de verlosser voor de nieuwe gasten die hier komen posten dan, je doet af en toe net alsof jij je boven ons verheven voelt, nou ik kan je uit die droom helpen, zo kijkt hier vrijwel niemand tegen je aan kerel, mensen beginnen zich hooguit meer aan je te irriteren, en als dat je doel is, gefeliciteerd kerel, dat heb je inmiddels dus wel bereikt..

"Ik hoop ook dat jullie voortaan tegen alle nieuwe mensen voortaan normaal reageren en die mensen niet wegjaagd, anders kom ik gewoon elke keer weer om de hoek."

Wat denk je met bovenstaande nu te bereiken dan??? Dat men over honderd jaar over je praat alsof je robinhood was ofzo???

AJWLY AKA onze nobele vrijheidsridder..
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
remco reageer toch niet man..... daar doet ie het voor man...aandacht......wees wijs man....
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 12:35 schreef joduh het volgende:
remco reageer toch niet man..... daar doet ie het voor man...aandacht......wees wijs man....
Dat doe ik over het algemeen ook, enkel vind ik af en toe dingen niet ok, zeker niet als hij bewust mensen op de man af zit uit te dagen, en dan zeggen we daar wat van..
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 12:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doe ik over het algemeen ook, enkel vind ik af en toe dingen niet ok, zeker niet als hij bewust mensen op de man af zit uit te dagen, en dan zeggen we daar wat van..
is ok man!
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 12:40 schreef joduh het volgende:

[..]

is ok man!
Gelukkig maar....:-)
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
buiten urby om gaat het best goed met ons toch?????;-)
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 03 juni 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Hoezo goed met ons, we weten niet hoe het meje prive gaat.

Met Ajax gaat het goed,dat je supporter bent heeft niks me wij te maken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 18:56 schreef frankdribben het volgende:
Hoezo goed met ons, we weten niet hoe het meje prive gaat.

Met Ajax gaat het goed,dat je supporter bent heeft niks me wij te maken
?????????????????????
Hij bedoeldt tussen Remco en hemzelf.
Rare reactie dit
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 16:44 schreef joduh het volgende:
buiten urby om gaat het best goed met ons toch?????;-)
Wahahahaha, zelfs fantastisch man, wie had hier in het begin kunnen denken dat wij hiero goede maten zouden worden... Ikke niet in ieder geval, maar goed, we hebben onze soms heel heftige discussies over Ajax, maar blijven tenminste respectvol en na de discussie kunnen we wel weer normaal over andere dingen praten..
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Joduh... Ik hou van je man...
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 03 juni 2011 - 20:12   quote  deeplink  
KLasse heren.

Heb vernomen uit betrouwbare bron (kan niet zeggen wie)dat er een gesprek met Matavz
is geweest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:12 schreef frankdribben het volgende:
KLasse heren.

Heb vernomen uit betrouwbare bron (kan niet zeggen wie)dat er een gesprek met Matavz
is geweest.
Komt me vaag bekend voor dit soort post(jaja Remco),we hadden er nog éen die inside informatie had,weet alleen niet meer wie dat was:)
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 20:23   quote  deeplink  
of het waar is of nie,mij lijkt die matavz wel wat voor ajax man.....ben alleen bang voor siempie dan........aan de andere kant ziet frank het helemaal in siempie zitten....haahah snappen jullie hem nog?????ikke niet man,maar ik heb ook geen iq van 146 dan he??????;-)
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:03 schreef remco k het volgende:
Joduh... Ik hou van je man...
ja weet ik...ik ook!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Komt me vaag bekend voor dit soort post(jaja Remco),we hadden er nog éen die inside informatie had,weet alleen niet meer wie dat was:)
vi medewerker..
En nog een paar..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:23 schreef joduh het volgende:
of het waar is of nie,mij lijkt die matavz wel wat voor ajax man.....ben alleen bang voor siempie dan........aan de andere kant ziet frank het helemaal in siempie zitten....haahah snappen jullie hem nog?????ikke niet man,maar ik heb ook geen iq van 146 dan he??????;-)
Zelfs ik snap 'em nie!
joduh
 joduh - vrijdag 03 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zelfs ik snap 'em nie!
pff gelukkig haskoppie...dacht al dat ik het alleen niet snapte man...;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:30 schreef joduh het volgende:

[..]

pff gelukkig haskoppie...dacht al dat ik het alleen niet snapte man...;-)
Whaha ;)
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Romme ofzo liep hier eerder altijd onzin te verkondigen...
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 20:23 schreef joduh het volgende:
Whahaha, geniale post mijn vriend..
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2011 - 20:11   quote  deeplink  
ondertussen concurrentie van espanyol
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 december 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 12:33 schreef Eide het volgende:
Vanuit een ander topic, waarin ik al aanhaalde dat Mathijssen misschien wel eens een opvolger voor Vertonghen zou kunnen zijn.

- Internationaal ervaren, wekelijks tegen Europese toppers
- Nederlands, makkelijk qua taal
- Ervaren, en dus meerwaarde voor de huidige jonge selectie
- Kopsterk
- 31 jaar en dus zeker nog 2 a 3 goede jaren voor de boeg
- Schijnt voor 3 miljoen te mogen gaan

Lijkt me een prima oplossing tot er weer een jeugdtopper kan doorbreken.
Zo ongeveer de domste post die ik ooit las op een voetbalforum!
Weet je waarom? Omdat je het serieus meent 😊

Beter wat minder serieus, dan valt alles mee Sergeant Majoor!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 december 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:42 schreef joduh het volgende:

[..]

ZOU IK OOK DOEN!IK ZOU VOOR 3 MILJOEN IJSJES HALEN!
Tegenovergestelde 😉

TOP POST!
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 19:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zo ongeveer de domste post die ik ooit las op een voetbalforum!
Weet je waarom? Omdat je het serieus meent 😊

Beter wat minder serieus, dan valt alles mee Sergeant Majoor!
Raar..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 december 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Raar..
Wat is er remco?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 december 2015 - 21:44   quote  deeplink  
Vertonghen is al weg..
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 29 december 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wat is er remco?
Vooropgesteld: Ik heet geen Remco. Maar kijk eens naar je post, hetgeen je aanhaalt en dan even in de spiegel. Wellicht dat je het dan snapt. Ik hoop dat je account gehackt is zodat je je daar in kan verschuilen. Want als je na ruim 4,5 jaar het lef hebt om ergens iets van te zeggen en je dan afvraagt wat er is, gaat er ergens iets niet goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:19 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Vooropgesteld: Ik heet geen Remco. Maar kijk eens naar je post, hetgeen je aanhaalt en dan even in de spiegel. Wellicht dat je het dan snapt. Ik hoop dat je account gehackt is zodat je je daar in kan verschuilen. Want als je na ruim 4,5 jaar het lef hebt om ergens iets van te zeggen en je dan afvraagt wat er is, gaat er ergens iets niet goed.
....van het padje af ???
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wat is er remco?
Precies wat er staat. Je doet raar
Eide
 Eide - dinsdag 29 december 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat er staat. Je doet raar
Laat het rusten Remco :)
enough
 enough - dinsdag 29 december 2015 - 22:47   quote  deeplink  
wees blij dat ie naar die kakkies is gegaan..(Mathijsen)
hadden we nog meer puin moeten ruimen !!

moisander deed het wel redelijk tot goed
behalve het laatste jaar dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough --
Eide
 Eide - dinsdag 29 december 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:47 schreef enough het volgende:
wees blij dat ie naar die kakkies is gegaan..(Mathijsen)
hadden we nog meer puin moeten ruimen !!
Dat is zeker :)
enough
 enough - dinsdag 29 december 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is zeker :)
maarja dat is meestal achteraf gelul ;-)

het werd nog een aardig schoppertje op laatst hahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough --
Eide
 Eide - dinsdag 29 december 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:55 schreef enough het volgende:

[..]

maarja dat is meestal achteraf gelul ;-)

het werd nog een aardig schoppertje op laatst hahahah
Beetje hetzelfde gekloot als met Heitinga. Op papier lijken dat hele goede versterkingen voor nog een jaartje of 2... maar of het dan uit de verf komt is weer een heel andere vraag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt Mathijsen als opvolger van Vertonghen'

0.0193638