|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax haalt Mathijsen als opvolger van Vertonghen' (Voetbalinfo.nl)
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ook hier zet ik een emmer zand neer....met een schep! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:
Zand komt eraan! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zand is geleverd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahhahahah
leuke kleuren!!
wat een berg man
dat moet je echt niet in je kruis hebbe . . |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hè niet fucke nou hè |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 23:04 schreef Eide het volgende:[..] Beetje hetzelfde gekloot als met Heitinga. Op papier lijken dat hele goede versterkingen voor nog een jaartje of 2... maar of het dan uit de verf komt is weer een heel andere vraag. Als je iemand niet eens opstelt dan is het lastig beoordelen. Mathijssen kreeg kansen zat maar was op het einde gewoon niet goed genoeg meer. Heitinga kunnen we niet beoordelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 08:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je iemand niet eens opstelt dan is het lastig beoordelen. Mathijssen kreeg kansen zat maar was op het einde gewoon niet goed genoeg meer. Heitinga kunnen we niet beoordelen. Als je de trainer vertrouwd kan je hem wel degelijk beoordelen, namelijk gewoon nog niet goed genoeg om iemand uit de basis te spelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 11:31 schreef remco k het volgende:[..] Als je de trainer vertrouwd kan je hem wel degelijk beoordelen, namelijk gewoon nog niet goed genoeg om iemand uit de basis te spelen.. Dat gezegd hebbende weten we allemaal dat het heel lang duurt voordat FdB een basisspeler ernaast zet. Kijk maar eens hoe lang Boilesen mocht ploeteren voordat Riedewald de voorkeur kreeg. Het vertrouwen van FdB in spelers strekt veel verder als het vertrouwen van de fans. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 14:30 schreef Eide het volgende:[..] Dat gezegd hebbende weten we allemaal dat het heel lang duurt voordat FdB een basisspeler ernaast zet. Kijk maar eens hoe lang Boilesen mocht ploeteren voordat Riedewald de voorkeur kreeg. Het vertrouwen van FdB in spelers strekt veel verder als het vertrouwen van de fans. Dat is zeker zo, en maar goed ook..
Anders staan er iedere week 11 nieuwe aankopen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 11:31 schreef remco k het volgende:[..] Als je de trainer vertrouwd kan je hem wel degelijk beoordelen, namelijk gewoon nog niet goed genoeg om iemand uit de basis te spelen.. Ben ik deels met je eens.. Trainer kan ook zijn voorkeur hebben. En daarbij is Frank ook niet de meest ervaren trainer waar blind op de vertrouwen is. Siggie mocht ook veel te lang blijven staan, Boilesen speelde ook weken slecht, Janssen moest ook cvm van Frank dus tja. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gelukkig kun je maar twee keer per seizoen kopen.. :p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 19:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik deels met je eens.. Trainer kan ook zijn voorkeur hebben. En daarbij is Frank ook niet de meest ervaren trainer waar blind op de vertrouwen is. Siggie mocht ook veel te lang blijven staan, Boilesen speelde ook weken slecht, Janssen moest ook cvm van Frank dus tja. Iedereen maakt fouten.. En inmiddels is ook Frank gewoon een ervaren trainer.. dit is zijn zesde seizoen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] Iedereen maakt fouten.. En inmiddels is ook Frank gewoon een ervaren trainer.. dit is zijn zesde seizoen.. Alleen Eredivisie ervaring als trainer.. En echt leren van zijn avonturen met Ajax in het buitenland heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Alleen Eredivisie ervaring als trainer.. En echt leren van zijn avonturen met Ajax in het buitenland heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.. Maakt geen fluit uit waar het is, overal maak je dingen mee, en 6 jaar als hoofdtrainer is gewoon ervaren, en natuurlijk kan daar nog veel meer ervaring bij..
En leren is wat anders dan ervaren zijn, misschien is ie wel gewoon niet zo goed als dat sommigen denken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Maakt geen fluit uit waar het is, overal maak je dingen mee, en 6 jaar als hoofdtrainer is gewoon ervaren, en natuurlijk kan daar nog veel meer ervaring bij.. En leren is wat anders dan ervaren zijn, misschien is ie wel gewoon niet zo goed als dat sommigen denken.. Leren doe je over het algemeen door fouten te maken....dat maakt je ervaren Frank is bang om fouten te maken....daarom laat hij spelers te lang staan. Voor een trainer bij een topclub is hij vrij jong....misschien had hij bij een lagere club moeten instappen daar mag je fouten maken....en daarna naar Ajax moeten gaan. Hij heeft heel veel voor Ajax betekend en ook ik heb respect voor hem....vandaar de cretits die hij heeft namens de Ajacieden
Wij zijn te lief voor hem....in het buitenland gaat hij het nooit redden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leren doe je over het algemeen door fouten te maken....dat maakt je ervaren Frank is bang om fouten te maken....daarom laat hij spelers te lang staan. Voor een trainer bij een topclub is hij vrij jong....misschien had hij bij een lagere club moeten instappen daar mag je fouten maken....en daarna naar Ajax moeten gaan. Hij heeft heel veel voor Ajax betekend en ook ik heb respect voor hem....vandaar de cretits die hij heeft namens de Ajacieden Wij zijn te lief voor hem....in het buitenland gaat hij het nooit redden Je eerste zin ben ik het niet helemaal mee eens. Als je leert van je fouten, wordt je beter, en ga je er kwalitatief op vooruit. Door de jaren heen wordt je ervaren, maar ervaren zijn wil niet zeggen dat je goed genoeg bent op je ervaring te gebruiken..
Verder helemaal mee eens..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 22:05 schreef remco k het volgende:[..] Je eerste zin ben ik het niet helemaal mee eens. Als je leert van je fouten, wordt je beter, en ga je er kwalitatief op vooruit. Door de jaren heen wordt je ervaren, maar ervaren zijn wil niet zeggen dat je goed genoeg bent op je ervaring te gebruiken.. Verder helemaal mee eens.. Het toegeven dat je fouten maakt dat maakt je sterker....weet je nog Remco ...in het begin..... jij hebt ook toegegeven en heeft jou ook sterker gemaakt Mij en Warrior ook...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het toegeven dat je fouten maakt dat maakt je sterker....weet je nog Remco ...in het begin..... jij hebt ook toegegeven en heeft jou ook sterker gemaakt Mij en Warrior ook...... Daarom is de Boer ook geen top trainer. En dat gaat ie ook niet worden ook. En dat zeg ik al een mooi poosje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Daarom is de Boer ook geen top trainer. En dat gaat ie ook niet worden ook. En dat zeg ik al een mooi poosje. Dan zijn we het eens.....maar dat is niks nieuws....ben ik meestal wel met je (op voetbal gebied dan) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Daarom is de Boer ook geen top trainer. En dat gaat ie ook niet worden ook. En dat zeg ik al een mooi poosje. Vrees dat hij dat inderdaad niet gaat worden nee. Denk ook niet dat hij echt goed is met gevestigde namen met karakter. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Westfriezen koppige mensen moeilijk in omgang |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ach ja, we zien wel hoe het verder loopt. Nu maar eerst kampioen worden. Toch ??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Welnee man. Aardig, spontaan, sociaal en vriendelijk volkje ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij wel....maar ken ook andere varianten die ik liever niet meer tegenkom |
|
|
|