|
|
lereeeen
|
|
|
Wat vinden jullie ervan! ik vind mathijsen een perfecte opvolger voor Verthongen. Hij is wel aan de oudere kant maar wel een Topvoetballer!
Mathijsen mag volgens de Duitse media vertrekken bij Hamburger SV en moet zo'n drie miljoen euro kosten. De 31-jarige verdediger gaf echter zelf te kennen niets te weten van een aanstaand vertrek bij de Bundesliga-club. Het transferbedrag voor de oud-speler van AZ Alkmaar moet echter geen probleem zijn. Naar verluidt moet een voortijds vertrek van Vertonghen zo'n twaalf miljoen euro opleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
JEEEEEEJ!!!!!! Nog een topic over Mathijsen!! SLOT GRAAG!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
dit is de derde, kan dan hierop slot?? |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
Nee, alsjeblieft zeg..zijn we bijna verlost van de oude meuk, krijg je dit weer. Boilesen voor Vertonghen. Trouwens, wie zegt dat Vertonghen weggaat? Als Ajax champions league gaat spelen, moet ik dat nog zien. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2011 - 16:24 schreef roeliskoel het volgende:Nee, alsjeblieft zeg..zijn we bijna verlost van de oude meuk, krijg je dit weer. Boilesen voor Vertonghen. Trouwens, wie zegt dat Vertonghen weggaat? Als Ajax champions league gaat spelen, moet ik dat nog zien. Wat denk jij we hebben toch een Mix van Routine en Talent nodig. kijk naar feyenoord! |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
@ roeliskoel Je moet niet alleen maar jeugd in de basis zetten, Dat gaat namelijk nooit goed, Je moet ook ervaring in je team hebben. Een mix met oud en jong is namelijk het best. Maar ik geloof er vrij weinig van dat Vertonghen nu al vertrekt, want ik vind dat hij nog steeds nog behoorlijk wat fouten maakt, met name het verdedigende werk.Een man is een keer goed aan pakken, en niet zo half staan te slapen zoals hij wel is laat zien in wedstrijden, nee hij moet nog veel constanter presteren, zoals het hele team eigenlijk. Maar mocht Vertonghen toch vertrekken, dan vind ik Mathijsen een erg goede vervanger, Een betrouwbare verdediger met veel ervaring. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Zou echt top zijn , contract loopt ook nog is bijna af dus niet al te duur |
|
|
|