BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij geeft goede voorbeeld en verlengt + Fernandez en Nelom

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 05 mei 2011 - 16:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Vrij geeft goede voorbeeld en verlengt contract met drie seizoenen (VoetbalZone)

Royaal
 Royaal - donderdag 05 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Feyenoord wil dolgraag vier sterkhouders in het elftal langer binnen; Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum. Eerstgenoemde heeft nu het goede voorbeeld gegeven. De verdediger laat zijn contract, dat oorspronkelijk volgend jaar zomer ten einde liep, met twee seizoenen verlengen. Feyenoord bevestigt het goede nieuws op de officiële clubwebsite.

Met ingang van komende zomer zal het contract van De Vrij (19) met drie jaar worden verlengd: dat betekent dat Feyenoord in principe tot medio 2014 over de verdediger zal kunnen beschikken. De laatste tijd kwamen De Vrij, Vlaar, Fer en Wijnaldum allemaal regelmatig aan het woord over hun aflopende contracten in de havenstad.

Vlaar gaf aan op zoek te willen gaan naar een nieuwe uitdaging, maar Fer en Wijnaldum twijfelden nog. De Vrij ook; hij gaf eerlijk aan het een moeilijke beslissing te vinden en bang te zijn voor de gevolgen als hij wél, maar de anderen níet zouden bijtekenen. De vraag is nu of hij met zijn nieuwe, meerjarige verbintenis een voldoende signaal heeft afgegeven aan Fer en Wijnaldum en, eventueel, ook Vlaar.

Miquel Nelom
Feyenoord brengt donderdag eveneens naar buiten dat met verdediger Miquel Nelom (20) een principeakkoord bereikt is over een overgang naar De Kuip. De jeugdinternational maakte in 2009 de overstap van de jeugdopleiding van Feyenoord naar de eerste selectie van Excelsior. Nadat hij medisch is gekeurd, zal Nelom een contract voor twee jaar tekenen bij Feyenoord, met een optie voor nog twee jaar
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - donderdag 05 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
http://twitter.com/#!/RonaldvdGeer65/status/66142089825624065

http://twitter.com/#!/RTV_Rijnmond/status/66145929811599362
PieterBos
 PieterBos - donderdag 05 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
is al topic over!
JanM
 JanM - donderdag 05 mei 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Deze was eerder.

Goed nieuws! Nu in ieder geval ook Fer nog. Wijnaldum en Vlaar mogen wat mij betreft - net als eventueel Biseswar - worden verkocht MITS er een goed bod komt. Bruno dan naar de plek centraal en Nelom (of Wendt) als LB. Vertrekt Biseswar, dan iig Simon langer binden en i.p.v. Wijnaldum Hadouir of een andere echte #10 halen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 17:39   quote  deeplink  
ben ik blij om.Dus let op andere heren .de jeugd geeft het voorbeeld aan jullie jeugdigen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 mei 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 17:35 schreef JanM het volgende:
Deze was eerder.

Goed nieuws! Nu in ieder geval ook Fer nog. Wijnaldum en Vlaar mogen wat mij betreft - net als eventueel Biseswar - worden verkocht MITS er een goed bod komt. Bruno dan naar de plek centraal en Nelom (of Wendt) als LB. Vertrekt Biseswar, dan iig Simon langer binden en i.p.v. Wijnaldum Hadouir of een andere echte #10 halen.
Nee alles moet blijven,als ze eenmaal blijven dan zijn de koppies echt nog maar bij het voetbal...Oke Diego mag voor zijn salaris ergens anders gaan ballen..Alhoewel Feyenoord
hem dat salaris zelf heeft aangeboden..
JanM
 JanM - donderdag 05 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee alles moet blijven,als ze eenmaal blijven dan zijn de koppies echt nog maar bij het voetbal...Oke Diego mag voor zijn salaris ergens anders gaan ballen..Alhoewel Feyenoord
hem dat salaris zelf heeft aangeboden..
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze weg MOETEN, maar idd van het hoge salaris van Diego maar zeker ook het feit dat Wijnaldum geen #10 is maar daar wel wordt opgesteld hebben we alleen maar last. Dus ALS we een mooi bedrag voor deze jongens kunnen ontvangen en voor Vlaar (en Bahia, wat ik betwijfel) ook, mogen ze van mij verkocht worden!
sevillana
 sevillana - donderdag 05 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
't gaat iig een beetje de goede kant op zo, . . . toch?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 05 mei 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Ik krijg weer het gevoel dat we volgend jaar kampioen worden!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 05 mei 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 20:36 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik krijg weer het gevoel dat we volgend jaar kampioen worden!!!
hopen we toch allemaal ieder jaar weer opnieuw?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
http://l7l.eu/Qt818

Kijk en die blijft dus... Lezen jullie mee arrogante misselijke geldwolfjes zonder clubhart die maar lopen te miepen over bijtekenen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
DE VRIJ//HELD!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij geeft goede voorbeeld en verlengt + Fernandez en Nelom









0.0043530