BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nelom

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Wie is z'n vader? Wie is z'n moeder?

Deponeer hier wat info over deze relatief onbekende held.
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Miquel Nelom
Feyenoord brengt donderdag eveneens naar buiten dat met verdediger Miquel Nelom (20) een principeakkoord bereikt is over een overgang naar De Kuip. De jeugdinternational maakte in 2009 de overstap van de jeugdopleiding van Feyenoord naar de eerste selectie van Excelsior. Nadat hij medisch is gekeurd, zal Nelom een contract voor twee jaar tekenen bij Feyenoord, met een optie voor nog twee jaar.
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2009/10 Excelsior 4 0 Eerste divisie
2010/11 Excelsior 32 0 Eredivisie
Totalen: 36 0
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:35   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
dus je weet het al? hahahaha
JanM
 JanM - donderdag 05 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.de/de/miquel-nelom/profil/spieler_130257.html
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 17:36 schreef obiku010 het volgende:
dus je weet het al? hahahaha
laat maar zien dat je meer weet.. hehehe
de flh
 de flh - donderdag 05 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Jezus. 110 views en niemand die ff wat info zet.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
De naam is goed voor een topper maar dat vind ik van de kogel en platje ook.
eerst zien.En als hij echt goed is mag hij een gouden tand kopen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
als ie maar de juiste mentaliteit heeft.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
dat is wenelom de vraag..
MMM
 MMM - donderdag 05 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Deed het bij Excelsior wel aardig
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:27 schreef MMM het volgende:
Deed het bij Excelsior wel aardig
effe overt pastoor... ik snap wel waarom hij voorlopig Feyenoord1 niet mag trainen.. ons elftal is te jong.. risico,s
Suijltje
 Suijltje - donderdag 05 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:22 schreef obiku010 het volgende:
dat is wenelom de vraag..
Hahaha.........NE(e) LOMpert!
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 05 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:27 schreef MMM het volgende:
Deed het bij Excelsior wel aardig
Vond ik ook. Met Martins Indi en Nelom iig 2 gasten die linksback kunnen spelen. Misschien komt er nog een wat meer ervaren speler.
Nelom kan goed verdedigen, komt veel mee op en is razendsnel. Barcelona zal die nooit halen, maar voor Feyenoord een bruikbare speler!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Ik ben verdomd blij dat ook ras Feyenoorders Ramsteijn en Clasie hun kansen krijgen!!!Ik hoop dat ze die met beide handen pakken...
Ik zweer het als iedereen blijft durf ik te zeggen dat ze bij de eerste 5 eindigen
volgend seizoen.Dus blijven GVDL
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 05 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben verdomd blij dat ook ras Feyenoorders Ramsteijn en Clasie hun kansen krijgen!!!Ik hoop dat ze die met beide handen pakken...
Ik zweer het als iedereen blijft durf ik te zeggen dat ze bij de eerste 5 eindigen
volgend seizoen.Dus blijven GVDL
+1!!!!!!!!!!!!
feyenoord120
 feyenoord120 - donderdag 05 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
linksback
sevillana
 sevillana - donderdag 05 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
eens met Leon en Jappie
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 05 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ze worden al zenuwachtig in Eindhoven, Enschede en Amsterdam. Feyenoord komt naar de stad
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:38 schreef sportdwaas het volgende:
Ze worden al zenuwachtig in Eindhoven, Enschede en Amsterdam. Feyenoord komt naar de stad
nou....
de flh
 de flh - vrijdag 06 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Het zou me niet eens verbazen als ie gewoon in de basis gaat spelen volgend seizoen. Indi komt opbouwend toch een beetje te kort.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Ik zit nu Excelsior - den bosch te kijken
maar die nelom speelt wel goed nou.
Hij is klein maar wel heel snel en z'n inworpen zijn net corners.
Ik vind hem beter dan De Cler.
Ramsteijn speelt ook een goede wedstrijd.
Fernandez jammer genoeg niet zo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 17:24 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik zit nu Excelsior - den bosch te kijken
maar die nelom speelt wel goed nou.
Hij is klein maar wel heel snel en z'n inworpen zijn net corners.
Ik vind hem beter dan De Cler.
Ramsteijn speelt ook een goede wedstrijd.
Fernandez jammer genoeg niet zo
Ja ik vind Nelom ook een goeie wedstrijd spelen idd...
Xapter
 Xapter - zondag 22 mei 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Misschien wel net zo goed als schet!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:02 schreef Xapter het volgende:
Misschien wel net zo goed als schet!
Mitchel schet? Dat was een spits nelom is geen spits
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 22 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 17:24 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik zit nu Excelsior - den bosch te kijken
maar die nelom speelt wel goed nou.
Hij is klein maar wel heel snel en z'n inworpen zijn net corners.
Ik vind hem beter dan De Cler.
Ramsteijn speelt ook een goede wedstrijd.
Fernandez jammer genoeg niet zo
Ja vond ik ook. Die Nelom speelt het hele jaar al zo. Die Ramsteijn stond op het middenveld (hij is een verdediger) en voetbalde lekker mee. Zou een goed koppel zijn: Ramsteijn en de Vrij.
Fernandez is een counterspits, bruikbare speler voor Feyenoord, niet meer en niet minder.
Weet iemand misschien waarom Clasie niet mee deed?
bjorn
 bjorn - zondag 22 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:12 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Ja vond ik ook. Die Nelom speelt het hele jaar al zo. Die Ramsteijn stond op het middenveld (hij is een verdediger) en voetbalde lekker mee. Zou een goed koppel zijn: Ramsteijn en de Vrij.
Fernandez is een counterspits, bruikbare speler voor Feyenoord, niet meer en niet minder.
Weet iemand misschien waarom Clasie niet mee deed?
Geblesseerd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:15 schreef bjorn het volgende:

[..]

Geblesseerd.
meteen bij de selectie halen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 mei 2011 - 20:23   quote  deeplink  
hahahaha, laat hargreaves maar zitten...
de.fan
 de.fan - zondag 22 mei 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 19:09 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Vond ik ook. Met Martins Indi en Nelom iig 2 gasten die linksback kunnen spelen. Misschien komt er nog een wat meer ervaren speler.
Nelom kan goed verdedigen, komt veel mee op en is razendsnel. Barcelona zal die nooit halen, maar voor Feyenoord een bruikbare speler!
Nelom linksback zodat Martins Indi naar de positie van centrale verdediger kan. Dat zal denk ik de optie zijn en daarom mag Bahia naar een andere club uitkijken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nelom linksback zodat Martins Indi naar de positie van centrale verdediger kan. Dat zal denk ik de optie zijn en daarom mag Bahia naar een andere club uitkijken
En als Indy dan geblesseerd raakt.of de Vrij?
Dan gaat Lamprou in het doel en schuift Mulder een positie op...
Of heb jij weer nieuwe investerings plannen??Een miljoentje of 5??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
hehehehehehehehe
de flh
 de flh - zondag 22 mei 2011 - 23:50   quote  deeplink  
:)

on topic: vond hem ook best aardig spelen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En als Indy dan geblesseerd raakt.of de Vrij?
Dan gaat Lamprou in het doel en schuift Mulder een positie op...
Of heb jij weer nieuwe investerings plannen??Een miljoentje of 5??
Haha ja wie geen geld heeft voor spelers moet creatief zijn en schuiven met spelers in geval van nood
de flh
 de flh - dinsdag 24 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/32226-nelom-verheugd-met-contract-bij-feyenoord/

Miquel Nelom heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn contract bij Feyenoord ondertekend. De 20-jarige verdediger, die overkomt van Excelsior, kwam eerder al een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog twee jaar met de club overeen, maar had nog niet officieel pen op papier gezet. De benodigde handtekeningen werden dinsdag in bijzijn van de ouders en zus van Nelom, technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Eric Gudde gezet. Ik ben heel blij dat ik vandaag mijn contract heb kunnen tekenen, zei Nelom na afloop. Ik heb sinds de Dtjes bij Feyenoord gespeeld en ben trots dat ik hier nu terug mag keren. Ik zie dit als een beloning voor hard werken.

Volgens Van Geel heeft Nelom zijn contract bij Feyenoord zelf afgedwongen. Feyenoord heeft Miquel bij Excelsior heel goed kunnen volgen en hij heeft zich daar heel goed ontwikkeld, zei de technisch directeur. De toegevoegde waarde van de samenwerking met Excelsior wordt op deze manier maar weer eens duidelijk. Miquel is enorm gedreven, snel en positief agressief in het veld. Hij kent bovendien de clubcultuur van Feyenoord goed en wordt volgend seizoen volwaardig lid van de eerste selectie. Deze overstap is voor Miquel het begin, we hopen dat hij zich bij Feyenoord verder kan ontwikkelen. Daar gaan we hem heel veel mee helpen.

Nelom heeft nog twee wedstrijden voor de boeg met Excelsior in de play-offs tegen Helmond Sport. Ik vind het heel belangrijk om Excelsior te helpen om in de eredivisie te blijven, vertelde de verdediger. Hoe dan ook kijk ik met een goed gevoel terug op mijn tijd bij die club. Ik heb daar een aardige groei doorgemaakt en veel wedstrijden gespeeld. Feyenoord is voor mij een mooie volgende stap.

In De Kuip zal Nelom volgend seizoen vele oude bekenden tegenkomen. Niet alleen speelde hij met een groot aantal spelers samen in de jeugdopleiding, maar ook wordt hij ploeggenoot van zijn neef Kelvin Leerdam. Dat is natuurlijk bijzonder, besloot hij. Kelvin en ik gaan deze zomer eerst samen naar Suriname en melden ons daarna samen op de eerste training van Feyenoord. Ik denk dat het goed is dat veel jongens elkaar goed kennen. De drive om met elkaar iets moois neer te zetten is daardoor nog groter dan normaal.

(Bron: feyenoord.nl .)
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 16:57 schreef de flh het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/32226-nelom-verheugd-met-contract-bij-feyenoord/

Miquel Nelom heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn contract bij Feyenoord ondertekend. De 20-jarige verdediger, die overkomt van Excelsior, kwam eerder al een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog twee jaar met de club overeen, maar had nog niet officieel pen op papier gezet. De benodigde handtekeningen werden dinsdag in bijzijn van de ouders en zus van Nelom, technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Eric Gudde gezet. Ik ben heel blij dat ik vandaag mijn contract heb kunnen tekenen, zei Nelom na afloop. Ik heb sinds de Dtjes bij Feyenoord gespeeld en ben trots dat ik hier nu terug mag keren. Ik zie dit als een beloning voor hard werken.

Volgens Van Geel heeft Nelom zijn contract bij Feyenoord zelf afgedwongen. Feyenoord heeft Miquel bij Excelsior heel goed kunnen volgen en hij heeft zich daar heel goed ontwikkeld, zei de technisch directeur. De toegevoegde waarde van de samenwerking met Excelsior wordt op deze manier maar weer eens duidelijk. Miquel is enorm gedreven, snel en positief agressief in het veld. Hij kent bovendien de clubcultuur van Feyenoord goed en wordt volgend seizoen volwaardig lid van de eerste selectie. Deze overstap is voor Miquel het begin, we hopen dat hij zich bij Feyenoord verder kan ontwikkelen. Daar gaan we hem heel veel mee helpen.

Nelom heeft nog twee wedstrijden voor de boeg met Excelsior in de play-offs tegen Helmond Sport. Ik vind het heel belangrijk om Excelsior te helpen om in de eredivisie te blijven, vertelde de verdediger. Hoe dan ook kijk ik met een goed gevoel terug op mijn tijd bij die club. Ik heb daar een aardige groei doorgemaakt en veel wedstrijden gespeeld. Feyenoord is voor mij een mooie volgende stap.

In De Kuip zal Nelom volgend seizoen vele oude bekenden tegenkomen. Niet alleen speelde hij met een groot aantal spelers samen in de jeugdopleiding, maar ook wordt hij ploeggenoot van zijn neef Kelvin Leerdam. Dat is natuurlijk bijzonder, besloot hij. Kelvin en ik gaan deze zomer eerst samen naar Suriname en melden ons daarna samen op de eerste training van Feyenoord. Ik denk dat het goed is dat veel jongens elkaar goed kennen. De drive om met elkaar iets moois neer te zetten is daardoor nog groter dan normaal.

(Bron: feyenoord.nl .)
Qua mentaliteit (b)lijkt het in ieder geval goed te zitten bij deze gozer! Voordeel van een 'vriendenteam' is in ieder geval dat ze voor elkaar door het vuur zullen gaan. Als dat strijd betekent, hebben we misschien wel het grootste probleem van afgelopen seizoen opgelost!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
nelom komt er wel. maak ik me geen zorgen over!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Aan John Lammers de lastige taak om Excelsior komend seizoen in de Eredivisie te houden. In tegenstelling tot zijn voorganger Alex Pastoor kan de oefenmeester van de Kralingers in de komende voetbaljaargang niet over spelers als Jordy Clasie, Miquel Nelom, Guyon Fernandez en Kaj Ramsteijn beschikken. Het viertal gaat de kleuren van stadsgenoot Feyenoord verdedigen. Geloof mij nou: de toekomst is aan Feyenoord, beweert Lammers in Voetbal International.

Clasie zou ik altijd opstellen; dynamische middenvelder, altijd druk naar voren, uitstekende passing en vertraagt het spel nooit, legt Lammers aan het weekblad uit. Nelom wordt gewoon de linksback in De Kuip en op termijn van het Nederlands elftal. Die jongen heeft alles, maar moet nog wel beter leren duelleren. Ramsteijn is een uitstekende speler, sierlijk, intelligent. Moet wel harder worden, maar heeft absoluut potentie. Fernandez heeft zijn snelheid, kan altijd het verschil maken, als hij maar vertrouwen krijgt.

Tel daarbij op die gasten van Oranje Onder-17, vervolgt Lammers. Tonny Trindade de Vilhena: ongelooflijk talent. Annas Achahbar: geweldige speler. Joey Sleegers: in potentie een uitstekende middenvelder. Ron Vlaar blijft, Stefan de Vrij heeft verlengd. Feyenoord is rijk. Ik preek niet voor eigen parochie, ik analyseer alleen maar heet objectief de talenten met wie ik heb gewerkt. De Coolsingel? Als Feyenoord erin slaagt om al deze talenten te behouden, durf ik daar wel wat geld op te zetten. En dat komt mede door Excelsior, waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen. Excelsior heeft dus wel degelijk een functie in het betaalde voetbal.

Bron : Voetbalzone
Els
 Els - zondag 19 juni 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Da's een mooie analyse. Nou nog hopen dat we ze asap met 10 jarige contracten kunnen opzadelen.
sevillana
 sevillana - zondag 19 juni 2011 - 13:18   quote  deeplink  
hoop hebben we wel voldoende . . . . . . . . :)
Els
 Els - zondag 19 juni 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 13:18 schreef sevillana het volgende:
hoop hebben we wel voldoende . . . . . . . . :)
;-)
de flh
 de flh - zondag 19 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Wel mooie analyse idd. Er mag ook wel wat meer met die jongens van Oranje -17 gedaan worden.. on topic: is het leuk om te zien hoe hij Nelom inschat...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
positieve analyse,is ook wel eens fijn om te lezen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nelom









0.0062808