BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel en zijn bliksem start!! een goed begin.... en doet gudde het goed? ;-)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Ik krijg steeds meer het idee dat deze man de juiste man is voor ons. minder lullen als leo, en gewoon akties! voorlopig is hij voor mij een held! en ik hoop dat dit zo door gaat. tuurlijk is het niet alleen Martin... maar vind wel dat er nu al een hand van hem zichtbaar is. wat vinden mijn mede rood witte maten hiervan?

denk zet gudde er maar bij. dan blijft het on-topic ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door FR-Han --
gfvp1
 gfvp1 - donderdag 05 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Hoop echt (met mijn bloedende rood witte hart) dat je gelijk krijgt, maar een zwaluw maakt nog geen zomer!

p.s. ik geef hem wel het voordeel van de twijfel
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Wie is dat?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
niet meer twijfelen .......Martin de beuk er in
ga ik wel op borduur cursus bij je vrouw,en steengrillen
MMM
 MMM - donderdag 05 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Nu er nog een paar uit en het begin is nog beter!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 18:30 schreef MMM het volgende:
Nu er nog een paar uit en het begin is nog beter!!
we weten bruins de cler... bahia pleite voor paulao van braga... indi houden of voor dik geld weg. en dan een echte back halen. een die opstoomt maar ook terugstoomt snap ie.. komt goed met Martin!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 05 mei 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vind dat Martin netjes heeft gehandeld door te zeggen dat veel werk al gedaan was door gudde
Martin is een betere zakenman dan don Leo dus Martin gaat pas praten als hijzelf ergens van overtuigd is
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 05 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
ik denk dat van geel weinig voor dit alles heeft gedaan.
de.fan
 de.fan - donderdag 05 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Hoe je het ook draait of keert, Eric Gudde is ook goed bezig in de kuip.
Ondanks dat het een saaie piet is ( sorry Eric ) is hij gewoon goed bezig.
En dat mag ook wel eens gezegd worden, en Martin ga zo door ............ en inderdaad een zwaluw maakt nog geen zomer
sevillana
 sevillana - donderdag 05 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:02 schreef de.fan het volgende:
Hoe je het ook draait of keert, Eric Gudde is ook goed bezig in de kuip.
Ondanks dat het een saaie piet is ( sorry Eric ) is hij gewoon goed bezig.
En dat mag ook wel eens gezegd worden, en Martin ga zo door ............ en inderdaad een zwaluw maakt nog geen zomer
zou ie ook al met een trainer bezig zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2011 door sevillana --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:02 schreef de.fan het volgende:
Hoe je het ook draait of keert, Eric Gudde is ook goed bezig in de kuip.
Ondanks dat het een saaie piet is ( sorry Eric ) is hij gewoon goed bezig.
En dat mag ook wel eens gezegd worden, en Martin ga zo door ............ en inderdaad een zwaluw maakt nog geen zomer
eens met jou man! niet vaak, maar nu wel!
Martijn
 Martijn - donderdag 05 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Het meeste wat hij tot nu gedaan heeft, was al voorbereid. Het echte werk moet nog beginnen..
PieterBos
 PieterBos - donderdag 05 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/31784-video-van-geel-over-nieuwe-aanwinsten/

Betekent 1:09 - 1:13 dat er meer zwaluws aankomen en het echt zomer wordt in de Kuip, of praatjes van een journalist?
PieterBos
 PieterBos - donderdag 05 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:08 schreef Martijn het volgende:
Het meeste wat hij tot nu gedaan heeft, was al voorbereid. Het echte werk moet nog beginnen..
Dat weet ik nog niet zo net.
Waarom hebben ze dan niet eerder getekend?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:08 schreef PieterBos het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/31784-video-van-geel-over-nieuwe-aanwinsten/

Betekent 1:09 - 1:13 dat er meer zwaluws aankomen en het echt zomer wordt in de Kuip, of praatjes van een journalist?
kan ff niet luisteren, wat zegt ie daar?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 05 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:11 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet zo net.
Waarom hebben ze dan niet eerder getekend?
finishing touch
PieterBos
 PieterBos - donderdag 05 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kan ff niet luisteren, wat zegt ie daar?
Naast het contract van de Vrij worden de contracten van Vlaar Fer en Wijnaldum zeer waarschijnlijk verlengd.
crnal
 crnal - donderdag 05 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik vond hem altijd arrogant.
Maar we kunnen niet ontkennen dat hij zijn werk tot nu toe niet goed heeft uitgevoerd.
Dus voordeel van de twijfel.
sevillana
 sevillana - donderdag 05 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
niet ontkennen, . . niet goed heeft uitgevoerd?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Er komt nog veel meer uit zijn koker let maar op
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 05 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Zolang de oma van Wijnaldum leeft blijft die gozert in Rotterdam of Real Madrid, Barcelona, Arsenal of Manunited moeten zich melden.

Let op mijn woorden Gini gaat bijtekenen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:02 schreef de.fan het volgende:
Hoe je het ook draait of keert, Eric Gudde is ook goed bezig in de kuip.
Ondanks dat het een saaie piet is ( sorry Eric ) is hij gewoon goed bezig.
En dat mag ook wel eens gezegd worden, en Martin ga zo door ............ en inderdaad een zwaluw maakt nog geen zomer
Natuurlijk 1000% mee eens. Over Gudde, van Geel en die zwaluw.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Natuurlijk 1000% mee eens. Over Gudde, van Geel en die zwaluw.
ik ook maar dan alleen tot nu toe met die zwaluw en een beetje van Geel...
Eerst wil ik resultaten zien voor een goed oordeel.
semzoe
 semzoe - donderdag 05 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
jongens vertrouw nu eens in v. geel.
in plaats van te zeiken....
het komt goed voor volgend jaar
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 22:14 schreef semzoe het volgende:
jongens vertrouw nu eens in v. geel.
in plaats van te zeiken....
het komt goed voor volgend jaar
eens!! en el loco... geen dubbele topics maken vriend. kan gewoon onder deze... ;-)
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:02 schreef de.fan het volgende:
Hoe je het ook draait of keert, Eric Gudde is ook goed bezig in de kuip.
Ondanks dat het een saaie piet is ( sorry Eric ) is hij gewoon goed bezig.
En dat mag ook wel eens gezegd worden, en Martin ga zo door ............ en inderdaad een zwaluw maakt nog geen zomer
De belangrijkste opdracht van Gudde is het realiseren van het nieuwe stadion, en dat staat op losse schroeven. Dus goed bezig?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Was toch juist weer sprake van dat het er juist ging komen? Dacht dat ik zo'n nieuwsbericht een week of 2 geleden nog zag.

Mja, ik hoef geen nieuw stadion, maar voor de toekomst is het nu eenmaal noodzakelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 09:48 schreef Els het volgende:

[..]

De belangrijkste opdracht van Gudde is het realiseren van het nieuwe stadion, en dat staat op losse schroeven. Dus goed bezig?
Ja, maar kan je hem dat aanrekenen?
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar kan je hem dat aanrekenen?
Ja.
Milo
 Milo - vrijdag 06 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:15 schreef Els het volgende:

[..]

Ja.
omdat.
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat.
Omdat het zijn belangrijkste taak was. Ik word, gewoon in z'n algemeenheid, zo moe van mensen die een bepaalde opdracht krijgen, één die belangrijk is, en het dan niet halen en allerlei excuses aandragen. De politiek twijfelt aan het nut en de haalbaarheid van een nieuw stadion, ergo, je hebt onvoldoende duidelijk kunnen maken wat nut en haalbaarheid is. Gewoon harder je best doen, en niet zeiken. Feyenoord is zelf met het bericht naar buiten gekomen dat een nieuw stadion cruciaal is voor het voortbestaan van de topclub Feyenoord. Dan gelden geen excuses, dan moet je gewoon heel hard aan de slag.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat het zijn belangrijkste taak was. Ik word, gewoon in z'n algemeenheid, zo moe van mensen die een bepaalde opdracht krijgen, één die belangrijk is, en het dan niet halen en allerlei excuses aandragen. De politiek twijfelt aan het nut en de haalbaarheid van een nieuw stadion, ergo, je hebt onvoldoende duidelijk kunnen maken wat nut en haalbaarheid is. Gewoon harder je best doen, en niet zeiken. Feyenoord is zelf met het bericht naar buiten gekomen dat een nieuw stadion cruciaal is voor het voortbestaan van de topclub Feyenoord. Dan gelden geen excuses, dan moet je gewoon heel hard aan de slag.
Vraag:
er zijn toch nog geen besluiten genomen in de stadionkwestie?
Wel merk ik op: Gudde zou meer z'n kop (publicitair ook) moeten uitsteken om/en de publieke opinie verder te bewerken en/om de druk op de politiek op te voeren.
2e vraag:
Welke excuses worden er nú dan al aangedragen?

Voor de duidelijkheid: dit zijn geen bevoordoordeelde, lees: pro-Gudde-vragen. Ik vraag me alleen af of ik iets gemist heb?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat het zijn belangrijkste taak was. Ik word, gewoon in z'n algemeenheid, zo moe van mensen die een bepaalde opdracht krijgen, één die belangrijk is, en het dan niet halen en allerlei excuses aandragen. De politiek twijfelt aan het nut en de haalbaarheid van een nieuw stadion, ergo, je hebt onvoldoende duidelijk kunnen maken wat nut en haalbaarheid is. Gewoon harder je best doen, en niet zeiken. Feyenoord is zelf met het bericht naar buiten gekomen dat een nieuw stadion cruciaal is voor het voortbestaan van de topclub Feyenoord. Dan gelden geen excuses, dan moet je gewoon heel hard aan de slag.
dat is een drogreden uit irritatie.
Je weet zelf net zo goed als ik dat er in dit soort zaken ook andere belangen spelen.
En politieke belangen zijn vaak irrationeel.
freduc
 freduc - vrijdag 06 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat het zijn belangrijkste taak was. Ik word, gewoon in z'n algemeenheid, zo moe van mensen die een bepaalde opdracht krijgen, één die belangrijk is, en het dan niet halen en allerlei excuses aandragen. De politiek twijfelt aan het nut en de haalbaarheid van een nieuw stadion, ergo, je hebt onvoldoende duidelijk kunnen maken wat nut en haalbaarheid is. Gewoon harder je best doen, en niet zeiken. Feyenoord is zelf met het bericht naar buiten gekomen dat een nieuw stadion cruciaal is voor het voortbestaan van de topclub Feyenoord. Dan gelden geen excuses, dan moet je gewoon heel hard aan de slag.
gudde doet goed werk , laten we niet vergeten dat we een goed jaar terug bijna faliiet waren
en gudde kan er ook niks aan doen dat er wereldwijd een resessie heerst waardoor iedereen op zijn knip zit , en de politiek is ook iets waar je geen invloed op heb.
ik vind het knap hoe hij zonder zich op de borst te kloppen de schuld en puinzooi van zijn voorgangers opruimd
het is makkelijker voorzitter te spelen met 50miljoen in kas als 50 miljoen verliesdat vergt nou eenmaal inpopulare maatregelen
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vraag:
er zijn toch nog geen besluiten genomen in de stadionkwestie?
Wel merk ik op: Gudde zou meer z'n kop (publicitair ook) moeten uitsteken om/en de publieke opinie verder te bewerken en/om de druk op de politiek op te voeren.
2e vraag:
Welke excuses worden er nú dan al aangedragen?

Voor de duidelijkheid: dit zijn geen bevoordoordeelde, lees: pro-Gudde-vragen. Ik vraag me alleen af of ik iets gemist heb?
1 Ja, er is besloten eerst de optie renovatie Kuip te onderzoeken, daarnaast zie jouw eigen opmerkingen
2 Politiek wil niet, daarnaast, zie jouw opmerkingen bij punt 1

En bij mij zit er heel duidelijk een bevooroordeelde component in. Hij heeft in mijn ogen te weinig charisma om het uithangbord van een BVO als Feyenoord te zijn. Langs die meetlat zal ik hem altijd leggen. Ik vind hem dus niet perse incapabel als saneerder of projectleider nieuw stadion (hoewel hij daar in mijn ogen nu veel te weinig aan doet) maar ik vind het van Feyenoord gewoon een hele ongelukkige keuze om deze man op deze positie te zetten.
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:40 schreef freduc het volgende:

[..]

gudde doet goed werk , laten we niet vergeten dat we een goed jaar terug bijna faliiet waren
en gudde kan er ook niks aan doen dat er wereldwijd een resessie heerst waardoor iedereen op zijn knip zit , en de politiek is ook iets waar je geen invloed op heb.
ik vind het knap hoe hij zonder zich op de borst te kloppen de schuld en puinzooi van zijn voorgangers opruimd
het is makkelijker voorzitter te spelen met 50miljoen in kas als 50 miljoen verlies dat vergt nou eenmaal inpopulare maatregelen
Nogmaals, de constructie met de VvF is een boekhoudkundige, je zet schulden om in eigendom. Daarmee verbetert je liquiditeitspositie, maar niet je solvabiliteitspositie. Feyenoord heeft in het verleden wel vaker ingenieuze constructies opgezet, die nu niet meer zo leuk blijken. Het enige geld, wat binnen is gekomen, is dat miljoen van de supporters. En ook daar wil de VvF eigendom voor terugzien.
En politiek kan je niet beinvloeden??????? Wat doen die lobbyisten in Den Haag dan? Beetje in het zonnetje zitten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Els --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Gudde blijft een saaie niet ter zake kundige ambtenaar
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:50 schreef piet de paler het volgende:
Gudde blijft een saaie niet ter zake kundige ambtenaar
is dat je goeiste nederlands?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:

[..]

Nogmaals, de constructie met de VvF is een boekhoudkundige, je zet schulden om in eigendom. Daarmee verbetert je liquiditeitspositie, maar niet je solvabiliteitspositie. Feyenoord heeft in het verleden wel vaker ingenieuze constructies opgezet, die nu niet meer zo leuk blijken. Het enige geld, wat binnen is gekomen, is dat miljoen van de supporters. En ook daar wil de VvF eigendom voor terugzien.
En politiek kan je niet beinvloeden??????? Wat doen die lobbyisten in Den Haag dan? Beetje in het zonnetje zitten?
sommige lange worden die je gebruikt Els, vind ik echt sexy. wou!! ben helemaal van me apropo! ;-)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 mei 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:51 schreef obiku010 het volgende:

[..]

is dat je goeiste nederlands?
Dikke vingers op een te klein toetsenbord
freduc
 freduc - vrijdag 06 mei 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:

[..]

Nogmaals, de constructie met de VvF is een boekhoudkundige, je zet schulden om in eigendom. Daarmee verbetert je liquiditeitspositie, maar niet je solvabiliteitspositie. Feyenoord heeft in het verleden wel vaker ingenieuze constructies opgezet, die nu niet meer zo leuk blijken. Het enige geld, wat binnen is gekomen, is dat miljoen van de supporters. En ook daar wil de VvF eigendom voor terugzien.
En politiek kan je niet beinvloeden??????? Wat doen die lobbyisten in Den Haag dan? Beetje in het zonnetje zitten?
ben ik gedeeltelijk met je eens , je hebt gelijk dat het boekhoudkundig omzetten van schuld is je zet schuld om in verlies aandelen en dat schiet niet echt op , maar er zijn weinig andere keuzes om vlug uit de schulden te komen en zo weer een redelijk elftal neer te zetten waar we weer trots op zijn
en inderdaad heeft gudde totaal geen voorkomen als voorzitter van deze topclub
verder kun je weinig doen aan politiek , het is wat de publieke opinie wil , vind heel rijnmond dat dat stadion er moet komen zijn alle partijen voor , dan winnen ze weer stemmen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:46 schreef Els het volgende:

[..]

1 Ja, er is besloten eerst de optie renovatie Kuip te onderzoeken, daarnaast zie jouw eigen opmerkingen
2 Politiek wil niet, daarnaast, zie jouw opmerkingen bij punt 1

En bij mij zit er heel duidelijk een bevooroordeelde component in. Hij heeft in mijn ogen te weinig charisma om het uithangbord van een BVO als Feyenoord te zijn. Langs die meetlat zal ik hem altijd leggen. Ik vind hem dus niet perse incapabel als saneerder of projectleider nieuw stadion (hoewel hij daar in mijn ogen nu veel te weinig aan doet) maar ik vind het van Feyenoord gewoon een hele ongelukkige keuze om deze man op deze positie te zetten.
Helder Els.
Verder heb ik Gudde als saneerder altijd verdedigd. Met de nadruk op die taak.
Hij is verder een grijs persoon, geen uithangbord inderdaad. Het is geen Jan Smit bv. (Heracles). Dat is jammer. Hij staat niet boven de partijen binnen de club, laat staan er buiten.
Anderzijds is het ook geen olifant in de (huidige) porseleinkast. Dat voorkomt onrust binnen een club die al in zwaar weer zit.
Gudde is een capabele saneerder. Daar beoordeel ik Gudde op. Uitsluitend daarom vind ik dat Gudde moet blijven zitten. Dat is in deze jaren de belangrijkste missie voor de club: terug naar zwarte cijfers en sportief naar mogelijkheden blijven presteren.

En natuurlijk: ook ik ben bevooroordeeld. Ben maar een verre buitenwacht.

Hoop wel op die sterke man/vrouw nadien. Al is in (en vooral rondom) de club het aantal wespennesten dermate dat de opvolger van Gudde niet eenvoudig te vinden is.
Hopelijk kan van Geel daar sportief én als uithangbord goed voorwerk in verrichten.
Els
 Els - vrijdag 06 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Saneren doet hij, voor zover ik kan zien, inderdaad goed. En er is momenteel een relatieve rust, dus ook daar kunnen we hem voor prijzen.
kuipje
 kuipje - vrijdag 06 mei 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 21:53 schreef sportdwaas het volgende:
Zolang de oma van Wijnaldum leeft blijft die gozert in Rotterdam of Real Madrid, Barcelona, Arsenal of Manunited moeten zich melden.

Let op mijn woorden Gini gaat bijtekenen.
zeg ik ook al een tijdje.. volgende week horen we al dat Fer bijtekent.. daarna komt Gini
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Martin///held!!!
The Q
 The Q - vrijdag 06 mei 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:16 schreef obiku010 het volgende:
Martin///held!!!
foto boven je bed haha
Ryoo
 Ryoo - vrijdag 06 mei 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Feyenoord gaat de komende jaren niet meedoen helaas.
En dan die aankopen. Gewoonweg een lachertje.
Als ik Vlaar was zou ik niet bijtekenen. En Ryo ook niet als hij verstandig is.
Ik ben helaas Feyenoord fan af. Ga maar schelden.
Royaal
 Royaal - vrijdag 06 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:21 schreef Ryoo het volgende:
Feyenoord gaat de komende jaren niet meedoen helaas.
En dan die aankopen. Gewoonweg een lachertje.
Als ik Vlaar was zou ik niet bijtekenen. En Ryo ook niet als hij verstandig is.
Ik ben helaas Feyenoord fan af. Ga maar schelden.
haha sorry, dan heb ik slecht nieuws; dan ben je nooit Feyenoord supporter geweest :)
dikke doei!
craven
 craven - vrijdag 06 mei 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:21 schreef Ryoo het volgende:
Feyenoord gaat de komende jaren niet meedoen helaas.
En dan die aankopen. Gewoonweg een lachertje.
Als ik Vlaar was zou ik niet bijtekenen. En Ryo ook niet als hij verstandig is.
Ik ben helaas Feyenoord fan af. Ga maar schelden.
je hebt helemaal gelijk, de vele miljoenen die we hebben kunnen we wel beter spenderen, ik opteer voor een voorhoede met Agüero en Tevez....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel en zijn bliksem start!! een goed begin.... en doet gudde het goed? ;-)









0.0058121