|
|
marc30
|
|
|
------------Mulder------------
Fernandez--de Vrij--Vlaar--Nelom
Mokotjo--Wijnaldum--Fer
Biseswar--Fernandez--Cissè |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:28 schreef marc30 het volgende:------------Mulder------------ Fernandez--de Vrij--Vlaar--Nelom Mokotjo--Wijnaldum--Fer Biseswar--Fernandez--Cissè Dat zeg ik: 6e plek. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Het is nog even afwachten hoe Fernandez het in de spits gaat doen bij ons, maar er komt ook nog een andere spits bij en wellicht is het dan zelfs mogelijk om 4e te worden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:28 schreef marc30 het volgende:------------Mulder------------ Fernandez--de Vrij--Vlaar--Nelom Mokotjo--Wijnaldum--Fer Biseswar--Fernandez--Cissè Beetje jammer dat je Bruno nu al afgeserveerd heb... Die nelon oet zich eerst maar eens bewijzen |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: No way met Biseswar erin!! Heb je hem meer dan 5 goeie wedstrijden zien spelen?? Ik niet. Maar ja zoals vele zullen weten zijn, Biseswar, Bahia, Mulder, Bruins, Schaken, van Dijk en Auasser mijn spelers niet!! Net zoals Mario Been die ik niet meer zie zitten.... Maar eerst maar eens de zomer afwachten of er niet geld vrij gemaakt dient te worden voor bepaalde aankopen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:16 schreef de.fan het volgende:[..] No way met Biseswar erin!! Heb je hem meer dan 5 goeie wedstrijden zien spelen?? Ik niet. Maar ja zoals vele zullen weten zijn, Biseswar, Bahia, Mulder, Bruins, Schaken, van Dijk en Auasser mijn spelers niet!! Net zoals Mario Been die ik niet meer zie zitten.... Maar eerst maar eens de zomer afwachten of er niet geld vrij gemaakt dient te worden voor bepaalde aankopen. kun jij niet gaan emigreren? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Waarom? Om jou je lol te geven! Nee ik blijf zeker nog de komende jaren als investeerder aan Feyenoord verbonden. Al denk ik wel dat ik ' iets ' minder op dit forum aanwezig zal zijn! Ja helaas, dan moeten jullie een ander gaan ' afzeiken' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:28 schreef de.fan het volgende:[..] Waarom? Om jou je lol te geven! Nee ik blijf zeker nog de komende jaren als investeerder aan Feyenoord verbonden. Al denk ik wel dat ik ' iets ' minder op dit forum aanwezig zal zijn! Ja helaas, dan moeten jullie een ander gaan ' afzeiken' beetje jammer dit, vond het eigenlijk wel een aardig idee . . . . . |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
sportdwaas terwijl hij een topic maakt!
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Oh ik dacht Sevillana te zien! Hahahaha......als ie weer een reactie op mij moet geven! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 22:12 schreef de.fan het volgende:[..] Oh ik dacht Sevillana te zien! Hahahaha......als ie weer een reactie op mij moet geven! hahahahahahahahahahahaha, . . . . . originele post, . . hoe kom je er op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
.................. Mulder ................ Fernandez .. de Vrij .. Ramsteijn .. Bruno ... Mokotjo ... Van Haaren ... Fer ... ... Biseswar .. Fernandez .. Cisse ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:38 schreef Ryoo het volgende:Zo gaat Feyenoord eruit zien Hahahahahahahahaha. Mulder Fernandez, Bahia, de Vrij, Rammstein Hahahahahahaha Fer, Mokotjo, Classie Cisse,Biseswar, Fernandez 15 de plaats na-competitie Droom maar lekker Feyenoord fans Krijg lekker een zweer aan je scrotum |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:28 schreef de.fan het volgende:[..] .....Al denk ik wel dat ik ' iets ' minder op dit forum aanwezig zal zijn! ..... beloftes beloftes.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tis net een Messias. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:38 schreef Ryoo het volgende:Zo gaat Feyenoord eruit zien Hahahahahahahahaha. Mulder Fernandez, Bahia, de Vrij, Rammstein Hahahahahahaha Fer, Mokotjo, Classie Cisse,Biseswar, Fernandez 15 de plaats na-competitie Droom maar lekker Feyenoord fans RY-jood!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zie 'm groeien . . . . . |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Bahia?? Biseswar?? Tja dan wordt het weer een 'kut' seizoen. Dus blijf ik hopen op andere spelers die Feyenoord wel beter en vooral constanter maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: loopt ie al over de Maas? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat ie dan verzuipt |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 20:51 schreef de.fan het volgende:[..] Bahia?? Biseswar?? Tja dan wordt het weer een 'kut' seizoen. Dus blijf ik hopen op andere spelers die Feyenoord wel beter en vooral constanter maken Ga dood, K jood!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:38 schreef Ryoo het volgende:Zo gaat Feyenoord eruit zien Hahahahahahahahaha. Mulder Fernandez, Bahia, de Vrij, Rammstein Hahahahahahaha Fer, Mokotjo, Classie Cisse,Biseswar, Fernandez 15 de plaats na-competitie Droom maar lekker Feyenoord fans |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990