|
|
Els
|
|
|
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Feyenoord een boete opgelegd van 7.500 euro, naar aanleiding van de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag die op 20 februari van dit jaar werd gespeeld. De boete wordt opgelegd omdat Feyenoord-supporters in het bezoekersvak stoelen hebben vernield, beschadigd en gegooid.
bron: www.feyenoord.nl
Handig weer. Gewoon verhalen op de daders, er zullen toch zeker wel beelden van zijn? |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Waarom komt die boete nu pas? 20 februari is lang geleden...
En idd verhalen op de daders, ook al zal dit niet gaan lukken omdat je lang niet iedereen kunt aanwijzen die het hebben gedaan...
K vrees dat vernielingen (en dus vernieling van Feyenoord) nooit zullen stoppen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Tja, ik ben ook wel eens zo kwaad, dat ik graag iets stuk wil maken. Maar dan komt net op tijd het besef, dat het zonde is van het geld, en uiteindelijk ook niets oplost. Ergens in mij schuilt een zeeuwse... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Tyf op met die kut megolen Van een kale kip kan je niet plukken Dus Jacobs mag dat geld bedrag in tijd uitzitten |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja dat verdient vlaar wel per maand dus die mag betalen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: volgens mij komt een dag eerder in de buurt |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
75 supporters voor lul 100 euries gestort |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Ben opeens enigzins blij dat we niet europa ingaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo kun je dat inderdaad óók bekijken. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En zo is het ook! Of 750 mensen die net een 10tje bij elkaar hebben kunnen schrapen om toch met de aktie mee te doen. Het is gewoon triest. de ondergang van onze club is ingezet in Nancy. Weg Tottenham... Doet me nog regelmatig pijn. Die jongens kunnen er tof uit zien op de foto's maar van mij mogen ze vandaag nog kapot gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:34 schreef Gyan010 het volgende:[..] En zo is het ook! Of 750 mensen die net een 10tje bij elkaar hebben kunnen schrapen om toch met de aktie mee te doen. Het is gewoon triest. de ondergang van onze club is ingezet in Nancy. Weg Tottenham... Doet me nog regelmatig pijn. Die jongens kunnen er tof uit zien op de foto's maar van mij mogen ze vandaag nog kapot gaan! ik snap ook niet wat t doel was om die stoeltjes te slopen bij ADO. Ik bedoel, t waren niet eens Kuipstoeltjes.
En branden wilden ze ook al niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:34 schreef Gyan010 het volgende:[..] En zo is het ook! Of 750 mensen die net een 10tje bij elkaar hebben kunnen schrapen om toch met de aktie mee te doen. Het is gewoon triest. de ondergang van onze club is ingezet in Nancy. Weg Tottenham... Doet me nog regelmatig pijn. Die jongens kunnen er tof uit zien op de foto's maar van mij mogen ze vandaag nog kapot gaan! De ondergang is ingezet in nancy???
Ik denk dat jij nog niet zo lang naar Feyenoord toe gaat dan.................... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
uit frustratie sloop je de boel, hadden die gassies maar beter moeten ballen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lekker volwassen, doe je dat op je werk ook? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of als je chick een gore prak op tafel zet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of als de postbode te laat is? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: eet magnetron maaltijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dan sloop je de brievenbus? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wel als hij met een blauwe komt! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Hoezo hoef jij geen mooi stadion stoeltje van Liverpool in je achtertuin? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:51 schreef Rovert het volgende:[..] De ondergang is ingezet in nancy??? Ik denk dat jij nog niet zo lang naar Feyenoord toe gaat dan.................... Wat een domme opmerking. Om op jou nivo te blijven. Volgens mij ben jij nog geen 16. Hadden ze die wedstrijd tegen de spurs gewoon kunnen spelen dan had misschien 1 speler zich in de kijker kunnen spelen en een toptransfer kunnen maken ala Drenthe. Bovendien wie weet hadden we wederom de finale gehaald. Ik denk dat de huidige situatie anders had kunnen zijn als het dr rustig was gebleven. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Oke... Dus jij staat achter de actie die in Nancy is gebeurd? Jij vindt het wel fijn als Feyenoord de cup uit geknikkerd word?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Dit soort mannetjes noemen zich supporter, maar komen alleen maar om rotzooi te trappen. Het wordt tijd dat er een groep opstaat die deze idioten corrigeert! Dan ga ik er ook weer over denken om een wedstrijdje buiten de Kuip bij te wonen. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Tja we moeten het helaas met zulke randdebielen blijven doen die het verpesten voor Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:46 schreef de.fan het volgende:Tja we moeten het helaas met zulke randdebielen blijven doen die het verpesten voor Feyenoord niet alleen bij Feyenoord he, elke club heeft ze. Laatst op t nieuws over spakenburgse fans die een scheids uit Groningen opgezocht hadden? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:Dit soort mannetjes noemen zich supporter, maar komen alleen maar om rotzooi te trappen. Het wordt tijd dat er een groep opstaat die deze idioten corrigeert! Dan ga ik er ook weer over denken om een wedstrijdje buiten de Kuip bij te wonen. Lijkt me een mooie uitdaging om die groep te gaan leiden! Misschien dat de mensen die Feyenoord graag kapot maken zich hier om te beginnen even kunnen melden.Ik zou zeggen laat zien/lezen hoe cool je ben. Ik begrijp uit Milo zn reactie dat hij nr 1 is. Wie volgt?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:10 schreef Gyan010 het volgende:[..] Wat een domme opmerking. Om op jou nivo te blijven. Volgens mij ben jij nog geen 16. Hadden ze die wedstrijd tegen de spurs gewoon kunnen spelen dan had misschien 1 speler zich in de kijker kunnen spelen en een toptransfer kunnen maken ala Drenthe. Bovendien wie weet hadden we wederom de finale gehaald. Ik denk dat de huidige situatie anders had kunnen zijn als het dr rustig was gebleven. Nancy heeft zeker niet geholpen, maar de problemen waren er al eerder, op vele fronten. |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:Dit soort mannetjes noemen zich supporter, maar komen alleen maar om rotzooi te trappen. Het wordt tijd dat er een groep opstaat die deze idioten corrigeert! Dan ga ik er ook weer over denken om een wedstrijdje buiten de Kuip bij te wonen. zou graag bij die groep horen dit soort mongolen verzieken het voor de club en voor de echte supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door mark1985 -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik ben er altijd bij maar gedraag me altijd alleen heb ik een grote hekel aan de knvb |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:[..] Nancy heeft zeker niet geholpen, maar de problemen waren er al eerder, op vele fronten. Dat klopt Els. Ik wil alleen aangeven in de geest van de topic dat het daar een breekpunt was. Dat we eruitgegooid werden en sponsers terug schrokken. Het is gewoon losergedrag |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Is ook funest geweest, misschien een laatste druppel, maar het was er wel 1 die heel clichematig de spreekwoordelijke strontemmer deed overlopen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vandaar je lengte van 1.63cm! zal leon ook is aan spreken op zijn eetpatroon |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 23:08 schreef obiku010 het volgende:[..] vandaar je lengte van 1.63cm! zal leon ook is aan spreken op zijn eetpatroon Is Milo Jordy Clasie dan? |
|
|
|
|
Rotterdam Rules
|
|
|
Ik zie dat de mensen hier nog nooit naar Ado-uit zijn geweest, de kwaliteit van die stoeltjes gaat nergens over. Er staat ook een stukje over op Lunaticnews.
Overigens was het ook geen aktie uit frustratie, de stoeltjes kwamen pas echt los bij ONZE doelpunten toen iedereen als een gek aan het juichen was.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hadden ze maar staanvakken moeten houden.... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 23:31 schreef Rotterdam Rules het volgende:Ik zie dat de mensen hier nog nooit naar Ado-uit zijn geweest, de kwaliteit van die stoeltjes gaat nergens over. Er staat ook een stukje over op Lunaticnews. Overigens was het ook geen aktie uit frustratie, de stoeltjes kwamen pas echt los bij ONZE doelpunten toen iedereen als een gek aan het juichen was.... Ik heb het over Nancy. En vr die 7500 hadden ze die stoeltjes beter kunnen laten zitten. Losers zijn het. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 23:31 schreef Rotterdam Rules het volgende:Ik zie dat de mensen hier nog nooit naar Ado-uit zijn geweest, de kwaliteit van die stoeltjes gaat nergens over. Er staat ook een stukje over op Lunaticnews. Overigens was het ook geen aktie uit frustratie, de stoeltjes kwamen pas echt los bij ONZE doelpunten toen iedereen als een gek aan het juichen was.... Wat een onzin, de stoeltjes zijn niet geweldig, maar zitten echt wel vast. En als je iets stuk maakt, dan moet je aanbieden het te maken. Kwestie van innerlijke beschaving. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat was veel beter geweest. Was in Venlo wel zo, op de wedstrijd na, veel leuker. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tievus mongolen die dat hebben gedaan |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Heeft ADO dan ook een boete gehad ? Voor het 7 minuten lang aanstekers gooien op Castaignos weet wel de rede van de frustratie uit het Feyenoord vak Omdat de scheidsrechter niks deed en Castaignos zelf meerdere Keren terug stuurde in de lijn of Fire.
Of krijgt ADO een boete voor het beschadigen van de Spelers Bus van Feyenoord door alle Joodse tekens die daar in gekrast zijn ? Waarschijnlijk moest dit lijken dat 020 aanhang dit gedaan had ofzo ? Erg ziekelijk wel !
Krijgt ADO hier een boete voor ? Roept KNVB hun scheids ter verantwoording voor deze escalatie ?
Ach.. natuurlijk niet ! we wijzen enkel weer Feyenoord aan en beboete enkel Feyenoord want dat zijn allemaal hooligans. Goed bezig KNVB ! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij ADO zijn het haagse joden dus is een vinger naar 020 sowieso niet terecht! |
|
|
|