BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boete, dat kan d'r ook nog wel bij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:12 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Oke... Dus jij staat achter de actie die in Nancy is gebeurd? Jij vindt het wel fijn als Feyenoord de cup uit geknikkerd word?
als je niet in nancy bent geweest, moet je je smoel houden! De fransen zijn debet daaraan vraag het maar aan supporters die daar zijn geweest!
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dit soort mannetjes noemen zich supporter, maar komen alleen maar om rotzooi te trappen. Het wordt tijd dat er een groep opstaat die deze idioten corrigeert! Dan ga ik er ook weer over denken om een wedstrijdje buiten de Kuip bij te wonen.
mama, mama, jankerd! de harde kern maakt Feyenoord in goede en slechte tijden!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Werkt van 2 kanten Milo!
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:22 schreef Milo het volgende:

[..]

als je niet in nancy bent geweest, moet je je smoel houden! De fransen zijn debet daaraan vraag het maar aan supporters die daar zijn geweest!
Nou, ze hebben zich wel héél erg makkelijk laten provoceren, hoor.
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 22:41 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Lijkt me een mooie uitdaging om die groep te gaan leiden! Misschien dat de mensen die Feyenoord graag kapot maken zich hier om te beginnen even kunnen melden.Ik zou zeggen laat zien/lezen hoe cool je ben. Ik begrijp uit Milo zn reactie dat hij nr 1 is. Wie volgt??
ja ik ben er 1 en je weet me te vinden via je vriend, obiku!
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:24 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, ze hebben zich wel héél erg makkelijk laten provoceren, hoor.
er is altijd gezeik in frankrijk!
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:26 schreef Milo het volgende:

[..]

er is altijd gezeik in frankrijk!
Vertel mij wat, sinds afgelopen week ben ik er volledig van overtuigd dat fransen gek zijn.
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Werkt van 2 kanten Milo!
ja dat weet ik, maar de harde kern wordt alleen maar zwart gemaakt hier! en dat is niet terecht! ik ben dat gelul zat van al die homo's, betweters en jankerd! stropdassen publiek is het!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
+1

Dat is toch al jaren!
het word altijd maar van 1 kant bekeken en als er wat gebeurd ligt het altijd aan de "hooligans"!!
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Het vernielen van andermans eigendommen wordt niet getolereerd in deze maatschappij. Onder het mom van frustratie, provocatie en clubliefde wordt het geweld door enkele supporters verheerlijkt als uiting van clubliefde en rechtschapenheid, maar ieder weldenkend mens begrijpt natuurlijk wel dat dat niet kan. Ik kan ook niet in sportclub in Almere gaan slopen omdat ik me zo kapot heb zitten ergeren aan een grote nul met een klein staartje.
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:34 schreef Els het volgende:
Het vernielen van andermans eigendommen wordt niet getolereerd in deze maatschappij. Onder het mom van frustratie, provocatie en clubliefde wordt het geweld door enkele supporters verheerlijkt als uiting van clubliefde en rechtschapenheid, maar ieder weldenkend mens begrijpt natuurlijk wel dat dat niet kan. Ik kan ook niet in sportclub in Almere gaan slopen omdat ik me zo kapot heb zitten ergeren aan een grote nul met een klein staartje.
ik praat het ook niet goed, maar het zwart maken van de harde kern moet stoppen! en het bladiebla niveau van het forum komt mijn keel uit!
De.fan, dwaas, ryoo en gyan (die eerst een ban had) halen het bloed onder mijn nagels vandaan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 13:40   quote  deeplink  
+1
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:38 schreef Milo het volgende:

[..]

ik praat het ook niet goed, maar het zwart maken van de harde kern moet stoppen! en het bladiebla niveau van het forum komt mijn keel uit!
De.fan, dwaas, ryoo en gyan (die eerst een ban had) halen het bloed onder mijn nagels vandaan!
Ik ben van mening dat je de harde kern niet zwart moet maken, de meesten vind ik aardige gasten, hoewel ik ook wel eens herrie met ze heb gehad. Ik kan me niet altijd vinden in de consequenties die zij aan hun liefde voor Feyenoord koppelen. Voor mij staat hun liefde voor Feyenoord niet ter discussie. Het lijstje klerelijers is bij mij iets groter, kan je nagaan hoe ik af en toe achter deze computer zit :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 13:43   quote  deeplink  
Vind je mij een klerelijer dan??
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vind je mij een klerelijer dan??
hehehehe wie niet? ouwe mof ;)
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vind je mij een klerelijer dan??
Nee, jij staat niet op mijn shitlist.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Pfoeoeoeoeoe! gelukkig! hehehehhehe!
geef me toch weer wat vertrouwen in mezelf!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:28 schreef Milo het volgende:

[..]

ja dat weet ik, maar de harde kern wordt alleen maar zwart gemaakt hier! en dat is niet terecht! ik ben dat gelul zat van al die homo's, betweters en jankerd! stropdassen publiek is het!
die stropdassen heb je net zo hard nodig.
Niet doen alsof je de ubersupportert bent, dat staat je niet.
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 14:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die stropdassen heb je net zo hard nodig.
Niet doen alsof je de ubersupportert bent, dat staat je niet.
ubersupport in mijn hart echt wel! maar het lijkt hier net wel een joden forum!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 14:18 schreef Milo het volgende:

[..]

ubersupport in mijn hart echt wel! maar het lijkt hier net wel een joden forum!
hehe je snapt wat ik bedoel.
Voor alles valt wat te zeggen, wij Feyenoordsupporters voelen ons nooit verheven boven andere Feyenoordsupporters toch?
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hehe je snapt wat ik bedoel.
Voor alles valt wat te zeggen, wij Feyenoordsupporters voelen ons nooit verheven boven andere Feyenoordsupporters toch?
dat is waar!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 14:27 schreef Milo het volgende:

[..]

dat is waar!
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 mei 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:22 schreef Milo het volgende:

[..]

als je niet in nancy bent geweest, moet je je smoel houden! De fransen zijn debet daaraan vraag het maar aan supporters die daar zijn geweest!
Je hoeft er niet bij geweest te zijn om de beelden te kunnen zien, altijd dat getievus dat mensen zich hebben laten provoceren, doe dan een boerka om dan zie je niks! Door die 'supporters' seizoen verneukt, Spurs uit/thuis niet door, inkomsten mis gelopen, smet op de naam Feyenoord... Maar op die mensen die dat gedaan hebben mag je geen kritiek hebben, want dat zijn echte supporters die uit/thuis gaan en alles voor de club over hebben, nou tiefstraal maar een eind op!!
aad 64
 aad 64 - zondag 08 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
de slopers de boete laten betalen en het zelfde bedrag in t fonds laten storten
de.fan
 de.fan - zondag 08 mei 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:38 schreef Milo het volgende:

[..]

ik praat het ook niet goed, maar het zwart maken van de harde kern moet stoppen! en het bladiebla niveau van het forum komt mijn keel uit!
De.fan, dwaas, ryoo en gyan (die eerst een ban had) halen het bloed onder mijn nagels vandaan!
Dat is mooi, moeten jullie je maar eens gaan gedragen dan zullen er wel wat mindere reacties komen!! Een ieder die andermans eigendommen vernield is voor mij een randdebiel!! Dus beste Milo daar hoor jij blijkbaar ook bij helaas. En het niveau wordt omlaag gehaald door die randdebielen die van alles moeten gaan vernielen omdat zij zich geprovoceerd voelen?? Dan moet ik elke dag iets of iemand gaan vernielen?? Gelukkig zit de weldenkende mens zo niet in elkaar en gaan ze gewoon met elkaar om en niet zoals jij ( Milo ) als een kat in het nauw gedreven............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Fout de.fan!!!
Jij bent hier de randdebiel!!
de.fan
 de.fan - zondag 08 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 19:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Fout de.fan!!!
Jij bent hier de randdebiel!!
Ja volgens jullie 'de randdebielen' wel ja. Ik zal nooit wat slopen wat van een ander is!!
En dat is nu net het verschil tussen een weldenkend mens en een randdebiel zoals jij
sevillana
 sevillana - zondag 08 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja volgens jullie 'de randdebielen' wel ja. Ik zal nooit wat slopen wat van een ander is!!
En dat is nu net het verschil tussen een weldenkend mens en een randdebiel zoals jij
zakdoekje? grote-smileys-12032.gif
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 20:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja volgens jullie 'de randdebielen' wel ja. Ik zal nooit wat slopen wat van een ander is!!
En dat is nu net het verschil tussen een weldenkend mens en een randdebiel zoals jij
Joden lopen altijd weg!!!
Milo
 Milo - maandag 09 mei 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 17:27 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat is mooi, moeten jullie je maar eens gaan gedragen dan zullen er wel wat mindere reacties komen!! Een ieder die andermans eigendommen vernield is voor mij een randdebiel!! Dus beste Milo daar hoor jij blijkbaar ook bij helaas. En het niveau wordt omlaag gehaald door die randdebielen die van alles moeten gaan vernielen omdat zij zich geprovoceerd voelen?? Dan moet ik elke dag iets of iemand gaan vernielen?? Gelukkig zit de weldenkende mens zo niet in elkaar en gaan ze gewoon met elkaar om en niet zoals jij ( Milo ) als een kat in het nauw gedreven............
Jij KENT mij niet fannetje!
Ik sloop helemaal niks fannetje!
Alleen help ik mensen in NOOD, fannetje!

Ben jij ooit in een situatie beland, dat het zo "eng" werd dat je iets moest doen, om je eigen haggie en die van andere te redden, fannetje?

1 Ik ben geen randdebiel
2 Praat niet over "jullie"
3 Jij wilde vroeger er zo graag bijhoren maar dat is je nooit gelukt, en daarom ben je nu aan het zeiken en aan het janken, fannetje!

veel plezier met je "vrienden" fannetje!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 09 mei 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Obiku zal janken als die ziet hoe onvriendelijk iedereen hier is haha
plannetje
 plannetje - maandag 09 mei 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:09 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ben opeens enigzins blij dat we niet europa ingaan
het kan nog....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 09 mei 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 10:54 schreef plannetje het volgende:

[..]

het kan nog....
Maar gebeurt niet
de flh
 de flh - maandag 09 mei 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 19:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Fout de.fan!!!
Jij bent hier de randdebiel!!
Nou moet ik het toch ff voor m'n wijkgenoot opnemen. Het blijft krankzinnig om namens een voetbalclup andermans spullen te vernielen. wat ook de oorzaak is. zo simpel is 't.

Het is alleen niet handig om daar Milo van te beschuldigen, want die is vooral voor de bescherming van kinderen tegen ME'ers in voetbalstadions. Daarom is het ook weer niet handig van Milo om 't op te nemen voor de mensen die in Nancy net zo los gingen als de gemiddelde ME'er tijdens Feyenoord-ajakkes.

En dat Fransen zwaar irritant zijn is algemeen bekend. Daarom worden ze in elke film ook afgeschilderd als arrogante klootzakken. Als je daar niet tegen kan..
Milo
 Milo - maandag 09 mei 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 12:11 schreef de flh het volgende:

[..]

Nou moet ik het toch ff voor m'n wijkgenoot opnemen. Het blijft krankzinnig om namens een voetbalclup andermans spullen te vernielen. wat ook de oorzaak is. zo simpel is 't.

Het is alleen niet handig om daar Milo van te beschuldigen, want die is vooral voor de bescherming van kinderen tegen ME'ers in voetbalstadions. Daarom is het ook weer niet handig van Milo om 't op te nemen voor de mensen die in Nancy net zo los gingen als de gemiddelde ME'er tijdens Feyenoord-ajakkes.

En dat Fransen zwaar irritant zijn is algemeen bekend. Daarom worden ze in elke film ook afgeschilderd als arrogante klootzakken. Als je daar niet tegen kan..
Daar zit een kern van waarheid in, alleen ik weet dat er benauwde momenten zijn geweest in Nancy, waarbij mensen echt bang zijn geweest.
Ik kan ook vertellen dat de politie in het station niet echt vriendelijk waren en zich agressief opstelde richting onze supporters voor en tijdens de wedstrijd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 12:11 schreef de flh het volgende:

[..]

Nou moet ik het toch ff voor m'n wijkgenoot opnemen. Het blijft krankzinnig om namens een voetbalclup andermans spullen te vernielen. wat ook de oorzaak is. zo simpel is 't.

Het is alleen niet handig om daar Milo van te beschuldigen, want die is vooral voor de bescherming van kinderen tegen ME'ers in voetbalstadions. Daarom is het ook weer niet handig van Milo om 't op te nemen voor de mensen die in Nancy net zo los gingen als de gemiddelde ME'er tijdens Feyenoord-ajakkes.

En dat Fransen zwaar irritant zijn is algemeen bekend. Daarom worden ze in elke film ook afgeschilderd als arrogante klootzakken. Als je daar niet tegen kan..
Andermans eigendommen vernielen is ook krankzinnig1
Blijf wel bij mijn mening:

DE.FAN//RANDDEBIEL!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Voordat hij viel,
riep hij nog;
"Jullie zullen me missen, de enige echte randdebiel."
Terminator
 Terminator - maandag 09 mei 2011 - 17:59   quote  deeplink  
knjb homo's!!!ik neuk jullie dochters en moeders in de hel!!uhum
sevillana
 sevillana - maandag 09 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:
Voordat hij viel,
riep hij nog;
"Jullie zullen me missen, de enige echte randdebiel."
hahahahahahaha, . . mwah, . . . . . . . missen?
sevillana
 sevillana - maandag 09 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
overigens, . . . als ik het goed begrijp, en mag geloven, hebben "de.fan" en z'n maten het nodige kunnen doneren, dus ach . . . . . die paar euries moeten het probleem dan ook niet zijn, toch?
overigens ben ik het wel eens met de stelling dat het zgn. "nodeloos geweld" c.q. vernielzucht wat in de voorbije jaren getoond is niet echt positief voor de club is geweest. dat dan weer wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 19:53   quote  deeplink  
Forse boetes voor Feyenoord

De UEFA heeft Feyenoord boetes opgelegd vanwege gebeurtenissen rond zowel de thuis- als de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev in de voorronde van de Champions League. Hoewel bij beide wedstrijden de sfeer in het stadion fantastisch was, heeft zich een aantal incidenten voorgedaan welke ertoe hebben geleid dat Feyenoord boetes opgelegd heeft gekregen.

UEFA-MAFFIA-Zwart-170x170.jpg

Feyenoord krijgt een boete van 10.000 euro voor een spandoek met de tekst UEFA Mafia dat te zien was in het bezoekersvak tijdens de uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev. Alhoewel de tekst wellicht onschuldig en ludiek lijkt is dit voor de UEFA ontoelaatbaar. Daarnaast heeft Feyenoord een boete opgelegd gekregen van 20.000 euro naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Dinamo Kiev, vanwege het afsteken van vuurwerk en het gooien van verschillende voorwerpen op het veld. 

Feyenoord betreurt deze incidenten ten zeerste, te meer omdat de supporters bij beide wedstrijden zorgden voor een fantastische sfeer. De club wenst nogmaals te benadrukken dat Feyenoord hiermee in diskrediet wordt gebracht. Feyenoord zal proberen om de boetes te verhalen op de personen die hiervoor verantwoordelijk zijn, zoals dat al vaker is gelukt. 

Naast de boetes van de UEFA heeft Feyenoord ook een boete opgelegd gekregen door de KNVB van 7.500 euro, naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen op 18 augustus van dit jaar. De boete wordt opgelegd vanwege spreekkoren die tijdens het duel te horen waren, gericht aan de scheidsrechter. Ook hiervoor geldt dat zowel de Feyenoord Supporters Vereniging als de club afstand nemen van dergelijk gedrag. Met klem wordt opgeroepen om in het belang van de club, af te zien van spreekkoren.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Ah, zie dat je het hier al had gepost :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 20:17   quote  deeplink  
d:-)
Red
 Red - vrijdag 28 september 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Krijgt Dynamo ook een boete? Ik zag toch heel duidelijk spelers van Dynamo bidonflessen naar het publiek gooien vanuit de dug-out. Dit mag natuurlijk wel?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 september 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 20:25 schreef Red het volgende:
Krijgt Dynamo ook een boete? Ik zag toch heel duidelijk spelers van Dynamo bidonflessen naar het publiek gooien vanuit de dug-out. Dit mag natuurlijk wel?
Die zullen naar aanleiding van de beelden, die overigens zéér duidelijk waren, ook wel iets te horen hebben gekregen van de UEFA. Om nog niet te beginnen over die trainer, met opgestoken middelvingers richting het publiek.

Edit: Of was dat de trainert van Praag?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 september 2012 door Bosifyable --
craven
 craven - vrijdag 28 september 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Uefa is maf ja
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Wat een stelletje zakkenwassers daar bij de UEFA joh.. Een sanctie op het gooien van voorwerpen/vuurwerk ken ik me enigsinds bij inkomen. Maar een spandoek?? Hoe bedoel je ze willen gewoon geld trekken om het minste geringste, sjeez.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 28 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
het toch gebeud mensen gedraag je het zijn geen supportes maar het zijn schoften die feyenoord naar de bliksem brengen. nooid meer toelaten. ben ook wel eens des duivels maar dat komt omdat ff zo slegt speeld .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Goed gezegd meneer Bruijnes. Helemaal mee eens.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 september 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Zo luitjes, i am back in town! Ik heb weer veel leed te lezen zie ik .....
En hebben jullie me gemist? Hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boete, dat kan d'r ook nog wel bij









0.0071468