|
|
lereeeen
|
|
|
Ik ben het zat dat iedereen op ajax loopt te zeiken! Terwijl ajax best wel aardig speelt onder Meneer de Boer. Alleen Ajax maakt de kansen niet af. Zondag de kraker tegen Fc Twente.En volgende week de belangrijkste wedstrijd tegen Fc Twente weer!
Wat vinden jullie hoe moet Ajax voetballen tegen fc twente.
ik vind:
Vermeer vd wiel verthongen Alderweireld Boileisen
de zeeuw Anita Eriksen
El hamadoui de Jong Sulejmani
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
KP : Vermeer
RV : vd Wiel RCV : Alderweireld LCV : Vertonghen LV : Boilesen
VM : Anita RM : de Zeeuw LM : Eriksen
RS : Sulejmani CS : de Jong LS : Ozbiliz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 12:00 schreef lereeeen het volgende:Ik ben het zat dat iedereen op ajax loopt te zeiken! Terwijl ajax best wel aardig speelt onder Meneer de Boer. Alleen Ajax maakt de kansen niet af. Zondag de kraker tegen Fc Twente.En volgende week de belangrijkste wedstrijd tegen Fc Twente weer! Wat vinden jullie hoe moet Ajax voetballen tegen fc twente. ik vind: Vermeer vd wiel verthongen Alderweireld Boileisen de zeeuw Anita Eriksen El hamadoui de Jong Ozbiliz El Hammie op de plek van Sulejmani??? Dacht het niet! Zou beginnen met Ebicillio en Sulejmani, wie er in de spits moet is bij mij geen twijfel, absoluut de jong. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Sorry foutje ik was Sulejmani vergeten |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik vind: vermeer(geen twijfel op het moment), v/d wiel, Vertonghen, Alderweireld, Boilesen/Anita de Zeeuw, Eriksen, Anita/Enoh Sulejmani, de Jong, Ozbiliz(ebicilio vind ik niet erg goed) Sulejmani op links en Ozbiliz op rechts!ik weet ook linksback niet zeker, want Boilesen heeft het goed gedaan, maar Anita kan het ook goed doen voor een keertje, dan komt er ook een plaats vrij op het middenveld(hier moet Enoh dan spelen, maar alleen als Frank hem uitdrukkelijk heeft gezegd dat hij naar de lichtblauwen moet spelen en max 3x de bal aanraakt en de bal niet op komt haleN!) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Je was hem niet vergeten hoor, je had Ebicillio vergeten. Die hoeft er van mij ook niet in, ik zie liever Ozbilic, als die niet uit de verf komt dan Mickey naar de andere kant halen en toch desnoods Mouinir erin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 12:14 schreef Booya4Afca het volgende:KP : Vermeer RV : vd Wiel RCV : Alderweireld LCV : Vertonghen LV : Boilesen VM : Anita RM : de Zeeuw LM : Eriksen RS : Sulejmani CS : de Jong LS : Ozbiliz Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zijn er al 2 topics over deze twee wedstrijden. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
El Hammie doet lekker niet mee!!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Ajax is de beste dat moeten ze altijd laten zien. eigenlijk moeten ze op de laatste speeldag gewoon met 102 punten eindigen. tuurlijk je kunt altijd punten verspelen, ook tegen twente. want: de besten kunnen niet altijd winnen. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
KP : Vermeer
RV : vd Wiel RCV : Alderweireld LCV : Vertonghen LV : Boilesen
LM : Anita RM : de Zeeuw AM : Eriksen
RS : Sulejmani CS : de Jong LS : Ozbiliz |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 15:50 schreef steve'o het volgende:KP : Vermeer RV : vd Wiel RCV : Alderweireld LCV : Vertonghen LV : Boilesen LM : Anita RM : de Zeeuw AM : Eriksen RS : Sulejmani CS : de Jong LS : Ozbiliz dacht ff dat je dezelfde opstelling postte, maar je bent wel een mierenneuker zeg :P F. de Boer speelt volgens mij over het algemeen met 1 controleur en twee aanvallende middenvelders. Hoe dan ook komt het bijna op hetzelfde neer |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
KP:Sulejmani
RV:Ozbilliz RCV:Eriksen LCV:De Jong LV:De Zeeuw
VM:Van der wiel LM:Sulejmani RM:Ebicilio
RB:AlderWeireld SP:Verthongen LB:Vermeer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:14 schreef Ajax-pwnt het volgende:KP:Sulejmani RV:Ozbilliz RCV:Eriksen LCV:De Jong LV:De Zeeuw VM:Van der wiel LM:Sulejmani RM:Ebicilio RB:AlderWeireld SP:Verthongen LB:Vermeer Eens ;-) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Wat denk je ik heb altijd gelijk;) Die vermeer is rap als linksbuiten hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Ajax-pwnt -- |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
wel knap dat sulejmani zowel keeper als linksmidden is! zeker ze tweelingbroer sulejmani-pwnt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:34 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Wat denk je ik heb altijd gelijk;) Die vermeer is rap als linksbuiten hoor! Maar die Sulejmani wordt een goeie keep+er, joh! Hopelijk kunnen we hem nog een jaar houden, maar anders is 'ie zo weg.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:43 schreef AFCA*** het volgende:wel knap dat sulejmani zowel keeper als linksmidden is! zeker ze tweelingbroer sulejmani-pwnt Whaha niet eens gezien ;) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:43 schreef AFCA*** het volgende:wel knap dat sulejmani zowel keeper als linksmidden is! zeker ze tweelingbroer sulejmani-pwnt Hij is zo Rap. hij is overal op het veld wat denk je jonge! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|