|
|
taart
|
|
|
Is Mathijsen beter dan, slechter dan of gelijk aan onze Jan Vertonghen |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
slechter, Jan is wereldtop!
maar wel de beste kandidaat om hem op te volgen denk ik |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
nog een topic over mathijsen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Heitinga een idee? Blijkbaar vind hij Everton beter dan Ajax..
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8203 Oud-Ajacied John Heitinga hoopt dat Ajax kampioen van Nederland wordt. De verdediger verwacht dat de laatste wedstrijd tegen FC Twente geen eenvoudige wordt, maar dat Ajax uiteindelijk aan het langste eind trekt. De huidige speler van Everton vindt Twente niet zo sterk spelen als vorig seizoen en verwacht dat het thuisvoordeel doorslaggevend is. "In de laatste wedstrijd van het jaar moeten we ze pakken. Ik hoop dat nu eindelijk die derde ster op het shirt komt."
Maldini Heitinga laat aan AjaxTV weten vooral warme herinneringen te bewaren aan de steun die hij heeft gehad gedurende zijn zware blessures. De international stond toen vijftien maanden buitenspel, maar prijst het geloof dat Ajax altijd in hem heeft gehouden.
"Zij hebben mij altijd een kans gegund om terug te keren op het hoogste niveau. Uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen. Toch geeft dit aan waarom ik zeven jaar actief ben geweest voor het eerste elftal," aldus Heitinga.
De verdediger laat er geen gras over groeien. Als het aan hem ligt, keert hij zeker terug bij Ajax. De speler weet nog niet wanneer, maar wil wel van toegevoegde waarde zijn voor zijn' club.
"Als Ajax zo'n grote club als Barcelona of AC Milan was, dan was de kans groot dat ik daar was gebleven. Ik zou een speler als Puyol of Maldini willen zijn. Maar je wilt je toch meten in de buitenlandse competities met de beste spelers." |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nee hij vindt de premier league beter dan de nl competitie. Maar vind het wel een goeie suggestie! Ik stel een actie voor de terugkeer van johnnie voor! Heitinga= HELD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
JEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! DE 4DE TOPIC OVER MATHIJSEN!!!!! SLOT GRAAG! |
|
|
|