BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenkansje? Dimitar Berbatov....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Berbatov wil niet bijtekenen bij Manchester United. Ik zeg vrienden van Feyenoord dit is een speler van uitzonderlijke klasse.

Een leermeester en tovenaar in het veld.

Halen die man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door sportdwaas --
qwerto
 qwerto - vrijdag 06 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
zolangzamerhand komt het moment dat ze SPORT uit je naam halen dichterbij !
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 06 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:55 schreef sportdwaas het volgende:
Berbatov wil niet bijtekenen bij Manchester United. Ik zeg vrienden van Feyenoord dit is een speler van uitzonderlijke klasse.

Een leermeester en tovenaar in het veld.

Halen die man..
is veel te duur en is al in andere topics ter sprake gekomen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:56 schreef qwerto het volgende:
zolangzamerhand komt het moment dat ze SPORT uit je naam halen dichterbij !
waarom niet? Wijnaldum betrekken in een ruil op termijn of zo. Dit is een buitencategorie speler die haalbaar is met kunst en vliegwerk en de jeugd iemand geeft waar ze echt tegen opkijken.

Ik zeg doen
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Je kan altijd een keer polsen of er interesse is. Ondanks dat ik persoonlijk de kans klein acht.

En verder, respect voor sportdwaas. Leuke bijdrages altijd, alleen ben ik een zeikstraal met eten, dus de recepten probeer ik niet. Ondanks dat de kippenvleugels van vandaag er lekker uitzien ;)
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:59 schreef Bosifyable het volgende:
Je kan altijd een keer polsen of er interesse is. Ondanks dat ik persoonlijk de kans klein acht.

En verder, respect voor sportdwaas. Leuke bijdrages altijd, alleen ben ik een zeikstraal met eten, dus de recepten probeer ik niet. Ondanks dat de kippenvleugels van vandaag er lekker uitzien ;)
dank je. Natuurlijk is de kans klein maar je weet het nooit. Gewoon proberen. Het is een fenomenale voetballer, veel meer temperament en aanwezig dan Makaay bijvoorbeeld. Voor de ontwikkeling van jonge spelers zou zo'n speler fantastisch zijn. Techniek om je vingers bij af te likken. Prachtige speler.

Wie weet dat Arsenal wel een stukje van zijn salaris kan betalen omdat Ryo veel van die gozert kan leren
craven
 craven - vrijdag 06 mei 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:55 schreef sportdwaas het volgende:
Berbatov wil niet bijtekenen bij Manchester United. Ik zeg vrienden van Feyenoord dit is een speler van uitzonderlijke klasse.

Een leermeester en tovenaar in het veld.

Halen die man..
nijntje-mag-coke-snuiven-van-rechter_5_460x0.jpg
Milo
 Milo - vrijdag 06 mei 2011 - 17:09   quote  deeplink  
DWAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
craven
 craven - vrijdag 06 mei 2011 - 17:11   quote  deeplink  
neee??????????
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Kijk als hij niet wil bijtekenen voor 1 jaar kan het zijn (ik weet het niet hoor) dat zijn contract deze zomer afloopt. Dat betekent dat hij transfervrij is. Dat kost dan dus niks. Zit je met zijn salaris. Dat kan problematisch zijn maar is misschien op te lossen. Bij Manunited willen ze niet verder gaan dan 1 jaar. Biedt hem 2 jaar aan met een eenzijdig optie te verlengen. Dan is hij 34 als hij vertrekt.

Dit is een topper die het team direct beter maakt. Ander verhaal dan Makaay.

Grootverdieners als Bruins, Hofland, de Cler, Tomasson, El Ahmadi en misschien Vlaar verdwijnen uit de boeken. Verkoop of verhuur Cissé aan een Franse club.

Het was dwaas Makaay, de Cler, van Bronckhorst, Hofland en Landzaat op hun retour binnen te halen. Gio prima maar de rest was een gok die verkeerd heeft uitgepakt.

Met Berbatov haal je 1 superspeler binnen naast de breedte vanuit eigen jeugd en Excelsior en dat is goede politiek
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 06 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Met Berbatov alleen al zit je aan het salarisplafond van 12 miljoen.
Jij denk dat Berbatov zo goed is dat die best 1 tegen 11 kan spelen?
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - vrijdag 06 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 17:26 schreef RedDevil1990 het volgende:
Met Berbatov alleen al zit je aan het salarisplafond van 12 miljoen.
Jij denk dat Berbatov zo goed is dat die best 1 tegen 11 kan spelen?
12 miljoen? met sponsors bedoel je,
Cristiano Ronaldo verdient 7mil per jaar alleen bij Real,
Berbatov kan niet meer dan dat kosten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Rotterdam-Zuid --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 06 mei 2011 - 17:42   quote  deeplink  
februari 5, 2011 Dimitar Berbatov kende een moeizame beginperiode, maar hij heeft inmiddels ook de kritische fans van Manchester United weten te overtuigen. De club wil hem daarvoor belonen.

Berbatov tekende in de zomer van 2008 een vierjarig contract. Als het aan Man Utd ligt, komen daar spoedig enkele jaren bij. Volgens Engelse media kan de Bulgaar een aanbieding tot medio 2014 verwachten. Zijn salaris wordt opgekrikt van 120.000 euro naar 145.000 euro per week.

De dertigjarige Berbatov is met name dit seizoen helemaal op dreef. In 21 wedstrijden scoorde hij liefst negentien keer. Daarmee is hij topschutter van Engeland nummer en drie op de lijst met Europese topscorers. Alleen Cristiano Ronaldo en Lionel Messi doen het beter.

120.000 x 52,177457 = €6.261.294,84 per jaar.

Damn €120.000 per week verdien dat zal ik ook wel willen jemig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door RedDevil1990 --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 17:42 schreef RedDevil1990 het volgende:
februari 5, 2011 Dimitar Berbatov kende een moeizame beginperiode, maar hij heeft inmiddels ook de kritische fans van Manchester United weten te overtuigen. De club wil hem daarvoor belonen.

Berbatov tekende in de zomer van 2008 een vierjarig contract. Als het aan Man Utd ligt, komen daar spoedig enkele jaren bij. Volgens Engelse media kan de Bulgaar een aanbieding tot medio 2014 verwachten. Zijn salaris wordt opgekrikt van 120.000 euro naar 145.000 euro per week.

De dertigjarige Berbatov is met name dit seizoen helemaal op dreef. In 21 wedstrijden scoorde hij liefst negentien keer. Daarmee is hij topschutter van Engeland nummer en drie op de lijst met Europese topscorers. Alleen Cristiano Ronaldo en Lionel Messi doen het beter.

120.000 x 52,177457 = €6.261.294,84 per jaar.

Damn €120.000 per week verdien dat zal ik ook wel willen jemig
Gaat het hier om speelweken? Ok zijn contract loopt nog 1 jaar door. Gio kreeg 2.1 miljoen per jaar. Feyenoord zal niet verder kunnen gaan dan 3 mio voor een zeer uitzonderlijke speler. Affelay koste Barca ongeveer 2.5 miljoen voor een halfjaartje maar hij is jonger maar een stuk minder.

Op basis van deze gegevens zou het een moeilijk verhaal worden tenzij Manunited iets ziet als ruilobject. Hier komen alleen Wijnaldum en Fer eventueel in beeld.

Gaat inderdaad dan waarschijnlijk niet lukken. Jammer
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Berbatov...Man, waarom zou hij nou kiezen voor de Eredivisie? Wat een dom gelul.
dennie
 dennie - vrijdag 06 mei 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 16:55 schreef sportdwaas het volgende:
Berbatov wil niet bijtekenen bij Manchester United. Ik zeg vrienden van Feyenoord dit is een speler van uitzonderlijke klasse.

Een leermeester en tovenaar in het veld.

Halen die man..
sjongejonge je bent toch niet serieus ofwel... zo ja ben je al je geloofwaardigheid als je die al had opgebouwd in 1 klap kwijt.. als je niet eens beseft dat deze man onmogelijk haalbaar is...pff wat een slap gelul.
dennie
 dennie - vrijdag 06 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 17:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Gaat het hier om speelweken? Ok zijn contract loopt nog 1 jaar door. Gio kreeg 2.1 miljoen per jaar. Feyenoord zal niet verder kunnen gaan dan 3 mio voor een zeer uitzonderlijke speler. Affelay koste Barca ongeveer 2.5 miljoen voor een halfjaartje maar hij is jonger maar een stuk minder.

Op basis van deze gegevens zou het een moeilijk verhaal worden tenzij Manunited iets ziet als ruilobject. Hier komen alleen Wijnaldum en Fer eventueel in beeld.

Gaat inderdaad dan waarschijnlijk niet lukken. Jammer
Je slaat echt pure wartaal uit.. Dmitar Berbatov zou nooit naar Feyenoord komen, welke constructie je ook zou bedenken.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 06 mei 2011 - 18:59   quote  deeplink  
JA wat een KUT topic
Gewoon niet reageren op dit soort topics.
Dit is pure provocatie
ovi
 ovi - vrijdag 06 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
misschien ruilen voor Schaken ?
Roy15
 Roy15 - vrijdag 06 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=S62egOtwpAU
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Juist daarom moeten we hem het tegendeel bewijzen, als hij een speler van onze club is, merkt 'ie wel hoe begaan we zijn ;)
mark1985
 mark1985 - vrijdag 06 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:03 schreef ovi het volgende:
misschien ruilen voor Schaken ?
krijgen ze Adil er gratis bij
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 18:59 schreef scarface1979 het volgende:
JA wat een KUT topic
Gewoon niet reageren op dit soort topics.
Dit is pure provocatie
Nee ik denk dat je als Feyenoord leiding het allerbeste moet willen halen en niet minder.
dennie
 dennie - vrijdag 06 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:43 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Nee ik denk dat je als Feyenoord leiding het allerbeste moet willen halen en niet minder.
Maar je moet wel realistisch blijven.. als ze zoals jou zouden denken verlies je alleen maar geld aan tijdverspilling.
bs
 bs - vrijdag 06 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
en dan verklaren ze mij voor gek als ik roorda bij feyenoord wil zien
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:45 schreef bs het volgende:
en dan verklaren ze mij voor gek als ik roorda bij feyenoord wil zien
Gek.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 06 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:44 schreef dennie het volgende:

[..]

Maar je moet wel realistisch blijven.. als ze zoals jou zouden denken verlies je alleen maar geld aan tijdverspilling.
Als je mijn stukken leest zeg ik al jaren dat je eens per jaar een echte goede speler moet halen die meteen ingepast kan worden de rest haal je uit eigen jeugd of transfervrij. Je ziet dat na Twente uit met de entree van Ryo de aanval gevaarlijk werd. Dat ontlast de verdediging en dan kan Vlaar opeens inschuiven. Castaignos en Wijnaldum beginnen raak te schieten en zie daar er worden punten gepakt.

Met klassespelers als Ryo zo jong als hij is en met zijn inzet en eventueel Berbatov blijft de tegenstander wel wakker en het gemiddelde niveau wordt omhoog getrokken. Zelfs met een Berbatov op halve kracht speelt Feyenoord met een man meer. En wat spelers van hem op kunnen pikken qua traptechniek, basistechniek, overzicht en ervaring is onbetaalbaar,

Ik begrijp heus wel dat het financieel moeilijk is zulke spelers te halen maar je zou als club de visie moeten hebben alleen transfers te doen voor echte toppers waar je een elftal omheen kan bouwen. Geen projecten meer als Cisse, Bruins, Slory en afbouwende voormalige vedetten.

Spelers als Bosvelt van Wonderen etc. die bij hun eigen club eruit springen kunnen ook gehaald worden op een leeftijd tussen 23 en 26.
JanM
 JanM - vrijdag 06 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
hangslot.png
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
ik krijg ineens zo iets als een "bellamy" visioen
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
word doodziek van de onzin van sportmongool
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:51 schreef obiku010 het volgende:
word doodziek van de onzin van sportmongool
tsja, . . .

mark1985
 mark1985 - vrijdag 06 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
misschien kunnen we dan meteen proberen om Christiano Ronaldo en Messi te huren
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . .

[ filmpje ]
Eindelijk een naam waar je wel naar wilt luisteren. Maar die heeft dan ook wat te vertellen. Al heel lang.
Rene van der net
 Rene van der net - zaterdag 07 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Beetje minder gaan blowen jongens
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:21 schreef Rene van der net het volgende:
Beetje minder gaan blowen jongens
sportdwaas is enkelvoud man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenkansje? Dimitar Berbatov....









0.0052571