|
|
lereeeen
|
|
|
Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure "We kijken het zaterdag nog even aan", hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. "Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen."
El Hamdaoui verloor vorige week zijn basisplaats. Trainer De Boer posteerde tijdens de uitwedstrijd bij sc Heerenveen Siem de Jong centraal in de aanval. El Hamdaoui miste de afgelopen dagen ook al de groepstraining van de Amsterdamse club. Miralem Sulejmani kreeg wegens spierklachten ook rust. Hij kan zondag tijdens de eindstrijd in De Kuip wel in actie komen.
De langdurig geblesseerde Maarten Stekelenburg (Ajax) en Nicky Kuiper (FC Twente) ontbreken zondag ook tijdens de eindstrijd in De Kuip, die met 40.000 supporters aardig volstroomt. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ajax-pwnt ik heb nergens een topic gezien dat mounir er niet zal zijn! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
el hammetje weg. lees maaar door lereeen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee, maar wel een topic over die wedstrijd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En die heb je ook nog.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Sorry dat had ik niet gezien;) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: quote: Volgende keer ff kijken he! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Slotje is voorbarig. Er is wel een topic van Ajx:"El Hammetje weg!!" maar de link naar de bron van het AD werkt niet meer. Kan iemand omschrijven wat het AD te melden had, behalve dat Mounir de bekerwedstrijd niet haald? Doe dit desnoods op de topic van Ajx. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:56 schreef baco74 het volgende:[..] Slotje is voorbarig. Er is wel een topic van Ajx:"El Hammetje weg!!" maar de link naar de bron van het AD werkt niet meer. Kan iemand omschrijven wat het AD te melden had, behalve dat Mounir de bekerwedstrijd niet haald? Doe dit desnoods op de topic van Ajx. Dat hij eventueel naar een Turkse club zou kunnen en dat Ajax 4,5 miljoen euro zou willen hebben.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Dat hij eventueel naar een Turkse club zou kunnen en dat Ajax 4,5 miljoen euro zou willen hebben.. Bedankt remco k...Zou een toffe deal zijn, zien we toch nog wat geld terug. Hij zal daar ook wel passen, ego's onder elkaar. Blijft jammer dat hij het niet heef kunnen waarmaken. Onder Jol zou hij beter gepresteerd hebben, maar dan niet met het spel dat wij (althans ik) graag bij Ajax zou(den) zien. Mounir het ga-je-goed em onthou voetbal doe je met z'n elven. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Jij ook bedankt voor de nieuwe link, ik zag het pas na mijn reactie op remko. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Maak niet uit hoor iedereen ziet wel eens iets over het hoofd:-) |
|
|
|